tsja zo hulpverlenend ben ik normaal niet. maar wel voor de mensen waar ik om geef en dat doe ik om haar. Maar telkens in mijn achterhoofd de hoop dat ze weer bij me terug komt! Een paar dagen ging het echt wel beter met me. Ik hoorde haar niet en zij mij niet. Ik merk gewoon dat telkens contact ik weer ga hopen.quote:
Wow wow? Dat is echt klote man. Hoelang hadden jullie?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Pinger het volgende:
Mijn eerste post op het forum, en niet bepaald eentje om trots op te zijn, maar dat terzijde.
Even het verhaal in een notendop:
Vriendin (inmiddels ex dus) maakt in een korte tijd een aantal nare dingen mee (overlijden van een aantal naaste familieleden, contract op werk niet verlengd, ruzies met goede vriendinnen).
Ze raakt lichtelijk in de war, relatie loopt erg stroef en weet even niet goed wat ze moet doen. Ze besluit om voor anderhalve maand naar het buitenland te vertrekken om daar les te geven als skilerares, en om alles op een rijtje te zetten.
In die tussentijd verneem ik niks van haar, maar contacteer zelf ook niet om haar de ruimte te gunnen. Inmiddels is ze terug... nog steeds geen contact.
Tot ze me afgelopen zaterdag op facebook wilde toevoegen. Met de mededeling dat ze daar een nieuwe lover had gevonden, inclusief foto's etc als bewijs.... Het bleek helaas geen slechte 2 april grap te zijn.
Bijna prachtig, hoe harteloos mensen kunnen zijn.
Dus je bent gedumpt via Facebook.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Pinger het volgende:
Mijn eerste post op het forum, en niet bepaald eentje om trots op te zijn, maar dat terzijde.
Even het verhaal in een notendop:
Vriendin (inmiddels ex dus) maakt in een korte tijd een aantal nare dingen mee (overlijden van een aantal naaste familieleden, contract op werk niet verlengd, ruzies met goede vriendinnen).
Ze raakt lichtelijk in de war, relatie loopt erg stroef en weet even niet goed wat ze moet doen. Ze besluit om voor anderhalve maand naar het buitenland te vertrekken om daar les te geven als skilerares, en om alles op een rijtje te zetten.
In die tussentijd verneem ik niks van haar, maar contacteer zelf ook niet om haar de ruimte te gunnen. Inmiddels is ze terug... nog steeds geen contact.
Tot ze me afgelopen zaterdag op facebook wilde toevoegen. Met de mededeling dat ze daar een nieuwe lover had gevonden, inclusief foto's etc als bewijs.... Het bleek helaas geen slechte 2 april grap te zijn.
Bijna prachtig, hoe harteloos mensen kunnen zijn.
Kappen dat contact. Of zorg ervoor dat hij kapt met die verhalen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef MYV het volgende:
Ex heeft nu een ander, verteld mij in geuren en kleuren wat ie al met der gedaan heeft en ik jank nu als een bezetene in mn eentje.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef MYV het volgende:
Ex heeft nu een ander, verteld mij in geuren en kleuren wat ie al met der gedaan heeft en ik jank nu als een bezetene in mn eentje.
Spijtig om te horen. Hoelang was het al uit?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef MYV het volgende:
Al wel een tijdje maar het raakt me gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Spijtig om te horen. Hoelang was het al uit?
Tuurlijk raakt het je, totdat jij iemand anders vindt. En misschien zelfs dan nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef MYV het volgende:
[..]
Al wel een tijdje maar het raakt me gewoon nog steeds.
Iets meer dan een jaar. Op zich niet eens zo gek lang, maar het was voor mij intensief genoeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wow wow? Dat is echt klote man. Hoelang hadden jullie?
Erg triest en harteloos. Understatements..
I guess so.... heb het verzoek verder niet geaccepteerd, en ben dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dus je bent gedumpt via Facebook.
Voegde ze je toe om je alleen dit in te wrijven?
Ja je hebt ook wel gelijk..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk raakt het je, totdat jij iemand anders vindt. En misschien zelfs dan nog.
Zorg gewoon dat die verhalen ophouden, en schuw geen hardere maatregelen.
Geloof me, ik weet sinds enkele maanden hoe kut je je voelt. Alleen werd de beslissing door haar gemaakt (contactbreuk) en dat maakte het er niet makkelijker op. Zorg dat jij de touwtjes in handen krijgt en houdt over je eigen gevoelens en emoties.quote:
Hij deed het ook recht in mn gezicht en zn excuus was 'Ik dacht dat je er wel aan toe was het te weten, en jij had die sekskans ook niet laten schieten'quote:Op woensdag 6 april 2011 23:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet sinds enkele maanden hoe kut je je voelt. Alleen werd de beslissing door haar gemaakt (contactbreuk) en dat maakte het er niet makkelijker op. Zorg dat jij de touwtjes in handen krijgt en houdt over je eigen gevoelens en emoties.
Wie heeft de relatie eigenlijk beëindigd? Ja het is zeker klote als iemand je dat recht in het gezicht vertelt. Je zou bijna denken dat het een wraakactie is, of dat hij er echt niet aan dacht dat het jou wat zou boeien? Nee denk dat hij je gewoon expres jaloers wil maken de klootzak. Hufter dat het is...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Hij deed het ook recht in mn gezicht en zn excuus was 'Ik dacht dat je er wel aan toe was het te weten, en jij had die sekskans ook niet laten schieten'
Ik deed het niet graag maar ben toen echt wel ff in huilen uitgebarsten, ben toen ook weggegaan, naar huis toe.
Mijn ex maakte het uit en neukte anderhalve maand later ook met d'r andere ex. Dat kwam ik ook te weten en dat voelt kut.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Hij deed het ook recht in mn gezicht en zn excuus was 'Ik dacht dat je er wel aan toe was het te weten, en jij had die sekskans ook niet laten schieten'
Ik deed het niet graag maar ben toen echt wel ff in huilen uitgebarsten, ben toen ook weggegaan, naar huis toe.
Veel posten helpt. Ik ben intussen bijna 5 maanden verder en het is dat ik TS ben, anders had ik hier niet meer gepostquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef MYV het volgende:
Ik glimlachte even door mn tranen heen, jullie zijn lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |