abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95053429
Vorige topic: De kunst van het loslaten van je ex #156

De 5 fasen van liefdesverdriet

Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

'You don't have to but eventually, you will want to.'
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95053489
M'n lapo:
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef H6-4ever het volgende:
Zat ff stiekum op hyves van mijn ex te kijken, en moet zeggen de foto's met haar nieuwe vriend raakte mij toch niet zo erg als ik had verwacht..dus voel me daar redelijk goed over...MAAR ik zag op de foto's ook dat ze mijn ring nog om heeft!!!! Geen idee wat ik daar van moet denken zeg....ook maar niet doen dan, slapen nu ;).......!
Dat betekent helemaal niets. Ik zag ook een tijd terug een foto met haar en die n00b en toen droeg ze de ketting die ik met ons half-jarig bestaan gaf.
Nu is ze niets anders dan een harteloos iemand geworden. Hoop haar nooit meer te zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95053657
Ik krijg het idee dat meiden tegenwoordig veel killer en minder serieus met relaties zijn now-a-days dan jongens, of zeg ik nu iets heel raars?

Begrijp me niet verkeerd, er zijn natuurlijk heel veel mannelijke klootzakken, maar die zijn tenminste makkelijk herkenbaar/komen er voor uit.

Tevens: begin nu langzaam over mijn ex heen te komen, alhoewel het vorig weekend wat tegenzat, maar begin te twijfelen of dat eerder komt omdat ik het gevoel denk te hebben een onvolledig leven te lijden zonder haar. Die twijfel heb ik gelukkig ingetrokken: ik merk met de dagen meer wat voor kutwijf het eigenlijk voor mij geweest is, terwijl ik altijd 110% van mezelf gaf, deed zij niks anders dan humeurig zijn en de sfeer om zeep helpen.
pi_95053934
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:49 schreef trekeennummertje het volgende:
Ik krijg het idee dat meiden tegenwoordig veel killer en minder serieus met relaties zijn now-a-days dan jongens, of zeg ik nu iets heel raars?

Hoe bedoel je tegenwoordig? Vergeleken met jaren geleden?
pi_95054073
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hoe bedoel je tegenwoordig? Vergeleken met jaren geleden?
Naja, misschien niet eens zozeer tegenwoordig,
maar ik zie wel veel meer jongens met liefdesverdriet dan meiden hier. :P
pi_95054139
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Naja, misschien niet eens zozeer tegenwoordig,
maar ik zie wel veel meer jongens met liefdesverdriet dan meiden hier. :P
Haha, ja ik vraag me af waarom dat zo is. Ik had echt het idee dat de meeste jongens wat sneller erover heen zijn dan meiden. (Misschien dan alleen een bepaald soort jongens..)
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:07:54 #7
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95054343
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Rj1989 het volgende:
ik heb anderhalf jaar een relatie gehad met mijn ex viendin, we zijn een aantal keer samen op vakantie geweest en van mijn kant was er veel liefde voor haar.
Zij was ook echt verliefd op mij en we hebben veel leuke dingen gedaan.
Totdat ze een week geleden met het nieuws kwam dat ze me wilde spreken. Ik ben naar haar toe gegaan en op dat moment zei ze dat het gevoel weg is en dat het beter is als het uit is maar dat ze wel goede vrienden wil blijven. Ik ben op dat moment in een soort shock geraakt maar hield de eer aan mezelf en heb mijn tas gehad gepakt en ben gegaan. In het gesprek dat we hadden zei ze ook dat het gevoel een paar weken weg was en dat ze een andere jongen tegen is gekomen waar ze verliefd op is geworden. Ze zegt dat dit gevoel haar een bevestiging geeft dat het niet gaat werken tussen ons en dat we ons zelf alleen maar pijn doen als we langer bij elkaar blijven of een pauze nemen in de relatie.

De eerste nacht nadat zei het uitgemaakt heeft had ik de hoop dat het goed zou komen en heb ik haar verschillende ''smeek'' smsjes verstuurd. Ze zei dat ze een paar dagen later met me wou praten. Ik heb natuurlijk gelijk ja gezegd met de hoop dat het goed zou komen tussen ons. Dit omdat ik gewoon niet kan geloven dat ze nadat we zoveel mooie dingen met elkaar hebben mee gemaakt niet eens meer wil vechten voor onze relatie. We hebben in de avond dat we gepraat hebben 3 uur lang bij elkaar gezeten en ik heb helaas weer gesmeekt dat het goed zou komen. Dit wilde ze niet maar we gingen wel met een zoen uit elkaar. Ze wil graag dat we vrienden kunnen blijven omdat we nog wel van elkaar houden. Ze zei ook dat ze van me houdt maar niet verliefd meer op me is. Ook kreeg ik het nieuws dat ze vaker met die andere gast aan het daten is en dat ze wel ziet waar het schip strand. Toen ik weg ging zoende ze met me. De laatste 3 dagen heb ik geen contact meer met haar gezocht maar ben er wel achter gekomen dat ze met de andere jongen naar de bios is geweest.

Ik wil haar terug maar weet niet hoe ben het gewend om de controle over een situatie te hebben en heb het behoorlijk zwaar de laatste dagen. In onze relatie hebben we bijna nooit ruzie gehad en zagen we elkaar dagelijks maar ze zei dat ik haar vaker naar haar gevoelens had moeten vragen en dat ik te weinig pit had in de relatie wat ik wil niet geloven omdat ik alles maar dan ook alles heb gedaan voor dit meisje. Heeft iemand tips voor mij hoe ik haar terug kan krijgen ik wil haar niet kwijt en mis haar!
Niet. Het is klaar, afgelopen, uit. Zo te horen is je ex in een vergevorderd stadium van loslaten. Vrienden blijven is in dit geval ook een illusie. Beter dat je dat nu hoort dan dat je hier zelf achter moet komen. Smeken en door het stof gaan zal nu alleen walging en minachting oproepen bij haar. Niet doen dus.

Zo'n muts die tijdens de relatie al op zoek gaat naar nieuwe schoenen en wanneer het zeker is dat het iets kan worden de oude dumpt moet je niet eens terugwillen. Hoopgevend is wel dat ze dit ook bij hem zal flikken wanneer ze hem ooit zat is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95054531
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Niet. Het is klaar, afgelopen, uit. Zo te horen is je ex in een vergevorderd stadium van loslaten. Vrienden blijven is in dit geval ook een illusie. Beter dat je dat nu hoort dan dat je hier zelf achter moet komen. Smeken en door het stof gaan zal nu alleen walging en minachting oproepen bij haar. Niet doen dus.

Zo'n muts die tijdens de relatie al op zoek gaat naar nieuwe schoenen en wanneer het zeker is dat het iets kan worden de oude dumpt moet je niet eens terugwillen. Hoopgevend is wel dat ze dit ook bij hem zal flikken wanneer ze hem ooit zat is.
Haha, sorry dat ik het zeg maar jij bent hier echt vooral om iedereen (op een goede manier) een schop onder zijn kont te geven he ;)
pi_95054722
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Haha, sorry dat ik het zeg maar jij bent hier echt vooral om iedereen (op een goede manier) een schop onder zijn kont te geven he ;)
Helpt wel het beste natuurlijk en daarbij komt nog dat zijn posts meestal wel waar zijn (in dit geval ook). Bij mij is precies hetzelfde gebeurt, hoop dat ze juist door die gozer gedumpt wordt voor een ander, alhoewel haar huidige vriend me een wanhopig typje lijkt. No fun at that.
-O-

Hoe gaat het nu trouwens met jou? :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:16:59 #10
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95054726
Tja, bij dit soort zaken kun je het beste maar gewoon to the point zijn en er niet omheen draaien. Daar heeft niemand wat aan. Soms kan dat hard overkomen, vooral wanneer je nog op die verliefde wolk zit, maar beter hard zijn dan de waarheid met een suikerlaagje verhullen. En soms is het gewoon duidelijk dat de bodem bereikt is. Daarbij heb ik al enkele relaties achter de rug, dus ik ben vrij goed geworden in herkennen van bepaalde dingen. Been there, done that. ;)
pi_95054946
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:16 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Helpt wel het beste natuurlijk en daarbij komt nog dat zijn posts meestal wel waar zijn (in dit geval ook). Bij mij is precies hetzelfde gebeurt, hoop dat ze juist door die gozer gedumpt wordt voor een ander, alhoewel haar huidige vriend me een wanhopig typje lijkt. No fun at that.
-O-

Hoe gaat het nu trouwens met jou? :P
Als je ex graag met een wanhopig type wil zijn.. Leuk voor haar :')

Veel beter :D ! Hoewel ik van vriendinnen en familie hetzelfde hoorde als ik hier hoorde, hielp mij jullie commentaar ontzettend. Misschien omdat ik eindelijk even een volledige beeld neer kon zetten van een klein deel van zijn vervelende acties. Vind het nog wel jammer, de klik tussen ons was er zeker en we konden goed lachen, maar het was wel een gevoelloze zak aan het eind. :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:16 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, bij dit soort zaken kun je het beste maar gewoon to the point zijn en er niet omheen draaien. Daar heeft niemand wat aan. Soms kan dat hard overkomen, vooral wanneer je nog op die verliefde wolk zit, maar beter hard zijn dan de waarheid met een suikerlaagje verhullen.
Van wat ik heb gelezen zijn je posts inderdaad wel terecht. :Y
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:29:57 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95055089
Ach, er komt straks iemand die die klik die je met je ex had zal doen verbleken. Ik dacht ook dat ik nooit meer zo'n klik zou krijgen als dat ik met mijn vorige 'vriendin' had en toen kwam mijn huidige vriendin om de hoek kijken... Ik realiseerde me meteen dat 'de klik' die ik had slechts een illusie was en voornamelijk van één kant kwam. :)
pi_95055156
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, er komt straks iemand die die klik die je met je ex had zal doen verbleken. Ik dacht ook dat ik nooit meer zo'n klik zou krijgen als dat ik met mijn vorige 'vriendin' had en toen kwam mijn huidige vriendin om de hoek kijken... Ik realiseerde me meteen dat 'de klik' die ik had slechts een illusie was en voornamelijk van één kant kwam. :)
Want de klik met je huidige vriendin is veel indrukwekkender/duidelijker?
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:35:06 #14
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95055222
Yup. :)
pi_95073154
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:35 schreef goofy_goober het volgende:
Yup. :)
Goed om te lezen dat je iemand hebt gevonden!
Ik ben aan de ene kant jaloers maar aan de andere kant blij dat ik even niet bezet ben en mijn tijd en energie kan steken in wat ik wil. Het is heerlijk om vrij te zijn en niet constant verantwoordelijkheid af te moeten leggen.

Gister mijn ex nog gezien.. het was gezellig. Ze heeft het verteld waar ze allemaal mee zit en ik heb een luisterend oor geboden. Het was fijn en ze is uiteindelijk nog blijven slapen.

Vanmorgen een berichtje met: "Bedankt voor vannacht schatje, xxx"

Prima, verder niets.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:49 schreef trekeennummertje het volgende:

Begrijp me niet verkeerd, er zijn natuurlijk heel veel mannelijke klootzakken, maar die zijn tenminste makkelijk herkenbaar/komen er voor uit.

Erg herkenbaar.
Initiatiefloosheid van 2011 beetje te vergelijken met dat topic.

Toch is het sneu dat het nu zo gesteld is met de maatschappij. Rot instelling.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Want de klik met je huidige vriendin is veel indrukwekkender/duidelijker?
Hoe is het met u vandaag?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95073443
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Mc.Chicken het volgende:

Gister mijn ex nog gezien.. het was gezellig. Ze heeft het verteld waar ze allemaal mee zit en ik heb een luisterend oor geboden. Het was fijn en ze is uiteindelijk nog blijven slapen.

Vanmorgen een berichtje met: "Bedankt voor vannacht schatje, xxx"

Prima, verder niets.

Hoe is het met u vandaag?
Het gaat eigenlijk heel goed. Ik zie nu pas in wat een ellendige tijd ik had met hem. Alle spanning en zorgen zijn weg. :)

Ik ben er toch wel heel benieuwd naar. Vind je het niet lastig dat je wel dat soort, ik kan het wel lieve berichtjes krijgt van je ex en dat ze bij je slaapt, terwijl je nog niet over haar heen bent? Of stoort het je niet omdat je weet dat ze er toch niks mee bedoelt? Ik neem aan dat je haar nooit compleet uit je leven zou willen of wel..?
pi_95074419
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Het gaat eigenlijk heel goed. Ik zie nu pas in wat een ellendige tijd ik had met hem. Alle spanning en zorgen zijn weg. :)

Ik ben er toch wel heel benieuwd naar. Vind je het niet lastig dat je wel dat soort, ik kan het wel lieve berichtjes krijgt van je ex en dat ze bij je slaapt, terwijl je nog niet over haar heen bent? Of stoort het je niet omdat je weet dat ze er toch niks mee bedoelt? Ik neem aan dat je haar nooit compleet uit je leven zou willen of wel..?
Helemaal goed toch? :D Voelt vast heel erg bevrijdend. Het was niet een relatie om over naar huis te schrijven als ik het zo las op het forum. Lekker genieten nu!

Het was niet zo lastig hoor. Ik ga er beter mee om dan dat ik zelf had verwacht en ik wil er gewoon voor haar zijn. Dat heb ik haar ook beloofd en ik wil die belofte gewoon nakomen. Ik ben eigenlijk al redelijk over haar heen nu. Vind het alleen lastig, omdat ze me best wel pijn heeft gedaan, om er goed mee om te gaan.

Ze bedoelt er niets mee maar ze meent het wel. Als ze compleet uit mijn leven zou verdwijnen zou ik daar in eerste instantie mijn vraagtekens bij hebben maar het is geen wereld ramp. Ik ga verder met mijn leven. Want dat gaat door, ook zonder haar.

Vrijdag een date met een superleuk meisje. Ik ben benieuwd :D
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95078814
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Helemaal goed toch? :D Voelt vast heel erg bevrijdend. Het was niet een relatie om over naar huis te schrijven als ik het zo las op het forum. Lekker genieten nu!

Het was niet zo lastig hoor. Ik ga er beter mee om dan dat ik zelf had verwacht en ik wil er gewoon voor haar zijn. Dat heb ik haar ook beloofd en ik wil die belofte gewoon nakomen. Ik ben eigenlijk al redelijk over haar heen nu. Vind het alleen lastig, omdat ze me best wel pijn heeft gedaan, om er goed mee om te gaan.

Ze bedoelt er niets mee maar ze meent het wel. Als ze compleet uit mijn leven zou verdwijnen zou ik daar in eerste instantie mijn vraagtekens bij hebben maar het is geen wereld ramp. Ik ga verder met mijn leven. Want dat gaat door, ook zonder haar.

Vrijdag een date met een superleuk meisje. Ik ben benieuwd :D
Meestal wel ja. Maar ik denk ook wel na of mijn gedrag er voor hem toe leidde dat hij minder graag bij mij was. Ik was nogal onzeker, vroeg dus wel vaak om bevestiging. Als hij met een antwoord kwam dat hij nog even moest kijken wanneer we konden afspreken of afzei, vroeg ik vaker of hij nog wel wilde. (Alhoewel, dit deed ik in het begin niet, maar eerder naarmate hij vaker ging afzeggen. Maar toch, het steekt omdat hij dat de laatste keer tegen me zei. 'Je vroeg telkens dingen of ik wel om je gaf, hoe denk je dat ik daar op reargeer?') Ik kan me voorstellen dat dat irritant word na een tijdje.

Ik werd ook al wel vaker onzeker als hij een tijdje niets liet horen. In een goede relatie zou ik me dan niet zo druk maken, maar bij ons liep het toen niet zo lekker dus dan maakte ik me zorgen of hij soms ergens geirriteerd om was. Hij zei ook dat ik elk klein dingetje dat hij deed beredeneerde en dat was ook zo. Daarom denk ik soms dat mijn gedrag de aanleiding was voor zijn verandering naar mij toe.

Ha, wat leuk weer! Is dit je eerste date na dat het uit is gegaan?
pi_95080710
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Meestal wel ja. Maar ik denk ook wel na of mijn gedrag er voor hem toe leidde dat hij minder graag bij mij was. Ik was nogal onzeker, vroeg dus wel vaak om bevestiging. Als hij met een antwoord kwam dat hij nog even moest kijken wanneer we konden afspreken of afzei, vroeg ik vaker of hij nog wel wilde. (Alhoewel, dit deed ik in het begin niet, maar eerder naarmate hij vaker ging afzeggen. Maar toch, het steekt omdat hij dat de laatste keer tegen me zei. 'Je vroeg telkens dingen of ik wel om je gaf, hoe denk je dat ik daar op reargeer?') Ik kan me voorstellen dat dat irritant word na een tijdje.

Ik werd ook al wel vaker onzeker als hij een tijdje niets liet horen. In een goede relatie zou ik me dan niet zo druk maken, maar bij ons liep het toen niet zo lekker dus dan maakte ik me zorgen of hij soms ergens geirriteerd om was. Hij zei ook dat ik elk klein dingetje dat hij deed beredeneerde en dat was ook zo. Daarom denk ik soms dat mijn gedrag de aanleiding was voor zijn verandering naar mij toe.

Ha, wat leuk weer! Is dit je eerste date na dat het uit is gegaan?
Jij moet het zooooo NIET bij jezelf zoeken. Hij was er gewoon nog niet klaar voor. Hij heeft je niet goed behandeld. Je mag blij zijn dat je van hem af bent. Je bent echt beter af zo. Herkenbaar.. als het even niet lekker gaat met je relatie ga je gelijk allerlei dingen in je hoofd halen. Achteraf gezien.. voor jou wel redelijk terecht. Bij mij was dat ook wel zo. Had nooit een relatie mogen worden.

Niet mijn eerste date nee.. maar wel mijn eerste date met een meisje met potentie. Ik herken in haar een engeltje waar ik keihard voor zou kunnen vallen. Of ik dat wel wil, weet ik niet. Ik wil heel voorzichtig zijn met haar maar ook met mijzelf. Ik heb genoeg meegemaakt de afgelopen 3 jaar. Ik voel er ook weinig voor om mij gelijk weer ergens in te gaan storten.. ik wil haar wel echt vaker zien maar ik weet niet of zij dat wel wilt. Het wordt dus echt even in spanning afwachten. Gelukkig is dit wel die lekkere spanning. Beetje een raar (positief) gevoel in mijn buik. Ik ontmoette haar op een verjaardag en het klikte gelijk. We zijn zelfs op de foto geweest. Als ik die foto nu zie, krijg ik echt een goed gevoel. Het is dus allemaal wel lekker positief :D ach, ik hoop dat ik voor haar val. Wilt ze me dan niet heb ik in ieder geval een avontuur gehad :D
pi_95083155
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Jij moet het zooooo NIET bij jezelf zoeken. Hij was er gewoon nog niet klaar voor. Hij heeft je niet goed behandeld. Je mag blij zijn dat je van hem af bent. Je bent echt beter af zo. Herkenbaar.. als het even niet lekker gaat met je relatie ga je gelijk allerlei dingen in je hoofd halen. Achteraf gezien.. voor jou wel redelijk terecht. Bij mij was dat ook wel zo. Had nooit een relatie mogen worden.

Niet mijn eerste date nee.. maar wel mijn eerste date met een meisje met potentie. Ik herken in haar een engeltje waar ik keihard voor zou kunnen vallen. Of ik dat wel wil, weet ik niet. Ik wil heel voorzichtig zijn met haar maar ook met mijzelf. Ik heb genoeg meegemaakt de afgelopen 3 jaar. Ik voel er ook weinig voor om mij gelijk weer ergens in te gaan storten.. ik wil haar wel echt vaker zien maar ik weet niet of zij dat wel wilt. Het wordt dus echt even in spanning afwachten. Gelukkig is dit wel die lekkere spanning. Beetje een raar (positief) gevoel in mijn buik. Ik ontmoette haar op een verjaardag en het klikte gelijk. We zijn zelfs op de foto geweest. Als ik die foto nu zie, krijg ik echt een goed gevoel. Het is dus allemaal wel lekker positief :D ach, ik hoop dat ik voor haar val. Wilt ze me dan niet heb ik in ieder geval een avontuur gehad :D
Ik zie alleen echt voor me dat als hij een topic had geopend over onze relatie, iedereen het met hem eens was geweest :') . Zo van: Wat een labiel mens en ze zeurt alleen maar aan je kop :{w :')

Aaah, stomme momentjes dat ik de inside-jokes mis en wou dat hij weer gezellig knus op de bank naast me zat naar een filmpje kijken. Ik vind dat heel maf, van verliefd naar elkaar zowat haten.

Je klinkt in in ieder geval wel een beetje hotel de botel van der! :D Dat is altijd zo leuk dat als je iemand al 1 keer ontmoet en het meteen goed klikt! Een iets wat je tenminste meekrijgt van liefdesverdriet is dat je de volgende keer wel voorzichter te werk gaat, in mijn ervaring. Dat is toch wel prettig.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:41:08 #21
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95092114
Ik zie het nu pas, maar na 156 komt 157... :P

Edit: link dan terug naar het goeie topic. ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door goofy_goober op 05-04-2011 22:23:37 ]
pi_95107708
pfff waarom kan mijn ex mij niet met rust laten? waarom doet ze steeds contact zoeken als zij t ff moeilijk heeft en mij een hoop geven en dan hoor ik der niet meer zodra het weer wat beter gaat? zo fucking oneerlijk en ik trap er steeds maar in omdat ik om haar geef en haar wilt helpen als ze ergens problemen mee heeft! Ze komt nu a.s. vrijdag misschien even langs zei ze. als ze tijd heeft en toen ik vroeg is er hoop zegt ze dat ze het niet weet enzo. Ik lees zoveel verhalen van mensen die maanden aan het lijntje gehouden zijn en dan denk ik hoe dom kan je zijn maar verdomme ik doe het nu volgens mij zelf ook! Telkens hoop dat ze bij me terug komt na alles wat ze heeft meegemaakt. Maar volgesn mij valt ze alleen terug als ze ergens anders een probleem mee heeft. Zei ze dat ze zaterdag op het punt stond me te bellen en met der spullen in te trekken omdat ze gezeik had thuis. Maar waarom op het punt? waarom niet gewoon doen dan? pfff zo ff me kut gevoel eruit getikt
pi_95108498
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:53 schreef Pinguino81 het volgende:
pfff waarom kan mijn ex mij niet met rust laten? waarom doet ze steeds contact zoeken als zij t ff moeilijk heeft en mij een hoop geven en dan hoor ik der niet meer zodra het weer wat beter gaat? zo fucking oneerlijk en ik trap er steeds maar in omdat ik om haar geef en haar wilt helpen als ze ergens problemen mee heeft! Ze komt nu a.s. vrijdag misschien even langs zei ze. als ze tijd heeft en toen ik vroeg is er hoop zegt ze dat ze het niet weet enzo. Ik lees zoveel verhalen van mensen die maanden aan het lijntje gehouden zijn en dan denk ik hoe dom kan je zijn maar verdomme ik doe het nu volgens mij zelf ook! Telkens hoop dat ze bij me terug komt na alles wat ze heeft meegemaakt. Maar volgesn mij valt ze alleen terug als ze ergens anders een probleem mee heeft. Zei ze dat ze zaterdag op het punt stond me te bellen en met der spullen in te trekken omdat ze gezeik had thuis. Maar waarom op het punt? waarom niet gewoon doen dan? pfff zo ff me kut gevoel eruit getikt
QFT .. herkenbaar
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_95109701
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik zie alleen echt voor me dat als hij een topic had geopend over onze relatie, iedereen het met hem eens was geweest :') . Zo van: Wat een labiel mens en ze zeurt alleen maar aan je kop :{w :')

Aaah, stomme momentjes dat ik de inside-jokes mis en wou dat hij weer gezellig knus op de bank naast me zat naar een filmpje kijken. Ik vind dat heel maf, van verliefd naar elkaar zowat haten.

Je klinkt in in ieder geval wel een beetje hotel de botel van der! :D Dat is altijd zo leuk dat als je iemand al 1 keer ontmoet en het meteen goed klikt! Een iets wat je tenminste meekrijgt van liefdesverdriet is dat je de volgende keer wel voorzichter te werk gaat, in mijn ervaring. Dat is toch wel prettig.
Doe niet zo gek. Het was gewoon een onzekere tijd voor jou en dat komt grotendeels door hem. Als jij iemand tegenkomt die (wel) ook voor jou gaat, zal het een stuk beter voelen. Het gaat dan ook vanzelf waardoor er een stuk minder zorgen zijn. Jij zal bij hem willen zijn en hij bij jou. Zo moet het. Zeker in het begin van een relatie. De spanningen en verliefdheid. Pas later komt het houden van.

Ik ben niet helemaal hotel de botel van haar.. maar hoop dat wel te worden. Ik heb wel heel erg veel zin om haar te zien. Waarom precies weet ik niet. :@
  woensdag 6 april 2011 @ 11:06:05 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95111556
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 08:53 schreef Pinguino81 het volgende:
Hulpverlenersmentaliteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')