abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 13:14:15 #276
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94975018
Volgens mij probeer je dat wel. Als ik het zo lees is het een naar, egoistisch mannetje en moet jij eens wat standvastiger worden in plaats van zo over je heen te laten lopen, want uit dit verhaal haal ik nou niet echt waarom jij het zo'n leuke jongen vindt/vond. Op mij komt het over als iemand die geen moer om je gaf en lekker zijn eigen ding deed.

quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
een van de ergste dingen vond ik toch wel dat hij nooit met mij wilde uitgaan. (i.e. gaan dansen etc) In het begin had ik hem dat gevraagd of het hem leuk leek aangezien we beide allebei veel uitgingen en we hadden er elkaar zelfs ontmoet. Na een aantal maanden was het nog niet gebeurd (terwijl ik het wel vaak voorstelde) en ik dacht, laat ik het nog maar es vragen of hij het wel leuk vind. Hij zegt van wel, dus ik geloof hem. Na nog een paar maanden komt de aap uit de mouw, hij vind het niet leuk om met zijn vriendin uit te gaan. Waarom heeft hij nooit echt uitgelegd, iets met dat hij dan zo op mij moest letten ofzo en het vervelend voor zijn vrienden vond.
Ik begrijp waarom hij erover loog in het begin maar ik vond het wel erg dat hij met alles en iedereen (vrienden en vriendinnen)uit ging en met mij wilde hij niet. De gedachte dat ik nooit eens leuk met mijn eigen vriend kon gaan dansen.. ;( Daarna dacht ik ook wel vaker: Meen je dat wel, dat je dat leuk vind? Of lieg je net zoals over het uitgaan?

Daarnaast was er natuurlijk het feit dat hij heel erg vaak af zei (wel met een 'goede reden', daarom vind ik het ook moeilijk..) Maar ik zat altijd in spanning of het wel doorging. Ik moest er vaak ook zelf naar vragen. Hierdoor zagen we elkaar ook weinig (imo) 1 x per week lukte soms al niet.

Of toen hij op vakantie ging en ik hem in die vier dagen ervoor nog graag wilde zien. Hij werd geirriteerd, toch afgesproken, hij zei weer af vanwege een ententje met de familie maar daarna ging hij met vrienden uit. Terwijl wij die dag hadden afgesproken, hij had ook naar mij kunnen komen na dat etentje of me mee kunnen vragen. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94975557
Je hebt wel gelijk. Zo was hij op het laatst inderdaad.

Echter, in het begin was het niet zo. Ik weet nog wel hoe graag hij toen wilde dat ik zijn vrienden ontmoette en hoe lief hij tegen me was. Dat hij klaagde dat ik het altijd druk had in het weekend. Dat hij toen ik terug kwam van een weekendje weg meteen een halfuur later voor mijn deur stond. Dat hij me heel graag vaak wilde zien. Of me naar IKEA reed en als er iets stuk was bij mij thuis het repareerde. Ik wilde dat graag terug.

Maar bedankt voor je reactie. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door LuxorBeetroots op 03-04-2011 13:47:00 ]
  zondag 3 april 2011 @ 15:43:36 #278
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_94980465
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je hebt wel gelijk. Zo was hij op het laatst inderdaad.

Echter, in het begin was het niet zo. Ik weet nog wel hoe graag hij toen wilde dat ik zijn vrienden ontmoette en hoe lief hij tegen me was. Dat hij klaagde dat ik het altijd druk had in het weekend. Dat hij toen ik terug kwam van een weekendje weg meteen een halfuur later voor mijn deur stond. Dat hij me heel graag vaak wilde zien. Of me naar IKEA reed en als er iets stuk was bij mij thuis het repareerde. Ik wilde dat graag terug.

Maar bedankt voor je reactie. :)
Doe mij maar zo'n 'low maintenance woman' :+

Wat GG zegt LuxorBeetsroots; wat een stom egoistisch ventje.....wees blij dat je ervan af bent. Het gekke is dat jij je dat over een tijdje ook heel goed gaat realiseren, en dat hij opeens begint te begrijpen wat ie heeft laten lopen ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94980618
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat GG zegt LuxorBeetsroots; wat een stom egoistisch ventje.....wees blij dat je ervan af bent. Het gekke is dat jij je dat over een tijdje ook heel goed gaat realiseren, en dat hij opeens begint te begrijpen wat ie heeft laten lopen ;)
Haha, ik hoop het. Grappig dat je me low maintenance noemt, hij zei tegen mij dat hij van mij nogal veel pikte. ( :') )
  zondag 3 april 2011 @ 15:52:51 #280
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_94980959
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Haha, ik hoop het. Grappig dat je me low maintenance noemt, hij zei tegen mij dat hij van mij nogal veel pikte. ( :') )
...en dat geloofde jij ook nog? Ohw.....wat heeft dat kereltje een luizenleventje met jou gehad ;)

Wees maar blij joh, het kan alleen maar beter worden nu :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94981806
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

...en dat geloofde jij ook nog? Ohw.....wat heeft dat kereltje een luizenleventje met jou gehad ;)

Wees maar blij joh, het kan alleen maar beter worden nu :+
Nou, ik was natuurlijk ontzettend irritant, hem telkens willen zien en het vervelend vinden dat hij afzei. :') (Haha, nee, dat pikte ik niet toen hij dat zei. ;))
pi_94982403
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Echt ? ;)
pi_94983923
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wow, wow wow..
Wat jij beschrijft, kan je amper een relatie noemen zeg. Pff.. in het begin met mijn ex wilde ik constant bij haar zijn. Elke dag sms'en en zo snel mogelijk weer afpreken om lekker bij elkaar te zijn. Natuurlijk ging het niet altijd omdat we beide best druk zijn maar toch. De eerste paar maanden horen juist heel erg spannend en leuk te zijn. Elkaar overdreven vaak zien gebeurt ook nog wel eens.

Het is echt beter dat je van die gast af bent.. hij is je gewoon niet waard en heeft je niet goed behandeld.

Pff zware nacht gehad. Nog gesproken met de beste vriendin van m'n ex.. het gaat slecht met haar en het vreet aan me :? :?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94986202
quote:
Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Wow, wow wow..
Wat jij beschrijft, kan je amper een relatie noemen zeg. Pff.. in het begin met mijn ex wilde ik constant bij haar zijn. Elke dag sms'en en zo snel mogelijk weer afpreken om lekker bij elkaar te zijn. Natuurlijk ging het niet altijd omdat we beide best druk zijn maar toch. De eerste paar maanden horen juist heel erg spannend en leuk te zijn. Elkaar overdreven vaak zien gebeurt ook nog wel eens.

Het is echt beter dat je van die gast af bent.. hij is je gewoon niet waard en heeft je niet goed behandeld.

Pff zware nacht gehad. Nog gesproken met de beste vriendin van m'n ex.. het gaat slecht met haar en het vreet aan me :? :?
Ja, precies. Stelde weinig voor maar hij had net een relatie gehad waarin hij volgens mij wel goed handelde tegenover zijn vriendin. Dus ik dacht dat hij dat ook wel tegenover mij zou doen maar dus niet.

Praat je er ooit met je ex over dat het slecht met haar gaat of hoor je het van anderen?
pi_94997689
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ja, precies. Stelde weinig voor maar hij had net een relatie gehad waarin hij volgens mij wel goed handelde tegenover zijn vriendin. Dus ik dacht dat hij dat ook wel tegenover mij zou doen maar dus niet.

Praat je er ooit met je ex over dat het slecht met haar gaat of hoor je het van anderen?
Voor hem stelde het blijkbaar niet zoveel voor. Vorige relaties kunnen inderdaad reden zijn om je ietwat anders op te stellen in een nieuwe relatie maar hoe jouw ex dat bij jouw deed klopt natuurlijk niet. Ik vind het eigenlijk helemaal niet kloppen want als je echt gek bent op iemand ga je er gewoon voor.

Ik heb vrijdag met mijn ex gesproken.. toen heeft ze wat dingetjes verteld en vannacht zag ik haar beste vriendin en die vertelde ook het één en ander. Erg lastig. Ik weet niet wat ik moet / kan doen. Eigenlijk zou het me niets meer moeten schelen.. want ze is mijn zorg niet meer ;(
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  zondag 3 april 2011 @ 23:41:22 #286
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95006110
Jij moet niks doen. Als ze je mist komt ze vanzelf wel naar je toe.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95007813
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Voor hem stelde het blijkbaar niet zoveel voor. Vorige relaties kunnen inderdaad reden zijn om je ietwat anders op te stellen in een nieuwe relatie maar hoe jouw ex dat bij jouw deed klopt natuurlijk niet. Ik vind het eigenlijk helemaal niet kloppen want als je echt gek bent op iemand ga je er gewoon voor.

Ik heb vrijdag met mijn ex gesproken.. toen heeft ze wat dingetjes verteld en vannacht zag ik haar beste vriendin en die vertelde ook het één en ander. Erg lastig. Ik weet niet wat ik moet / kan doen. Eigenlijk zou het me niets meer moeten schelen.. want ze is mijn zorg niet meer ;(
Hij stelde zich waarschijnlijk wel anders op inderdaad. Vertelde dat hij zijn vriendin voor zijn vrienden had gezet en dat nu niet wilde. En als ik hoor wat een kenau dat mens was.. mocht zijn vrienden en hobby's niet en hij mocht van haar niet uit. Ik vond dat altijd wel pijnlijk om te horen omdat hoewel zij moeilijker in de omgang overkomt dan ik, hij toch meer van haar hield en meer voor haar over had. Het heeft er waarschijnlijk wel wat mee te maken maar zijn gedrag naar mij toe was alles behalve respectvol.

Het klinkt niet echt alsof er iets is wat je kán doen eerlijk gezegd.
pi_95008523
Vreemd... Ben vanavond met vrienden naar de bioscoop gegaan en trok een vest aan dat ik normaal niet zo vaak aantrek. Toen we door de stad liepen voelde ik in mijn binnenzak een papiertje zitten en ik keek wat het was: het bleek een confettiblaadje te zijn van Greenday (dat stond erop) en was dus nog van Pinkpop vorig jaar waar we samen waren. Zij was gek van Greenday en wilde hen heel graag zien. Ik zou dat blaadje bewaren en naderhand aan haar geven als aandenken maar dat zijn we toen dus vergeten...

Best vreemd om daar ineens mee geconfronteerd te worden. Het heeft al die tijd gewoon in die zak gezeten en het werkt echt als een soort van tijdcapsule. En het raakte me toch wel. Ik heb het blaadje nu bij de andere Pinkpop 2010 souverniers gelegd. Pinkpop 2011 zal zonder haar zijn, ook dat zal ff vreemd zijn, maar dat is pas over ruim 2 maanden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95029864
Heb het ook soms nog eens, foto's die ineens opduiken, nummer op de radio, bepaalde plaatsen, spullen die nog in de kofferbak zwerfen, en vooral gesprekken met vrienden over van alles en nog wat waarin zij dan genoemd wordt (al dan niet door mijzelf) constant herinneringen...maar goed het is ook een onderdeel geweest van je leven wat je niet kan wissen. Maar het zijn herinneringen die minder worden, beetje bij beetje doordat je bijv. Nu zonder haar naar pinkpop gaat zul je volgend jaar andere herinneringen krijgen...maar vervelend is het soms nog wel....
  maandag 4 april 2011 @ 19:12:41 #290
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_95035182
Post ik eens een verdomd eerlijke en serieuze replay, en dan negeren jullie mij gewoon! ;)
pi_95035897
ik heb anderhalf jaar een relatie gehad met mijn ex viendin, we zijn een aantal keer samen op vakantie geweest en van mijn kant was er veel liefde voor haar.
Zij was ook echt verliefd op mij en we hebben veel leuke dingen gedaan.
Totdat ze een week geleden met het nieuws kwam dat ze me wilde spreken. Ik ben naar haar toe gegaan en op dat moment zei ze dat het gevoel weg is en dat het beter is als het uit is maar dat ze wel goede vrienden wil blijven. Ik ben op dat moment in een soort shock geraakt maar hield de eer aan mezelf en heb mijn tas gehad gepakt en ben gegaan. In het gesprek dat we hadden zei ze ook dat het gevoel een paar weken weg was en dat ze een andere jongen tegen is gekomen waar ze verliefd op is geworden. Ze zegt dat dit gevoel haar een bevestiging geeft dat het niet gaat werken tussen ons en dat we ons zelf alleen maar pijn doen als we langer bij elkaar blijven of een pauze nemen in de relatie.

De eerste nacht nadat zei het uitgemaakt heeft had ik de hoop dat het goed zou komen en heb ik haar verschillende ''smeek'' smsjes verstuurd. Ze zei dat ze een paar dagen later met me wou praten. Ik heb natuurlijk gelijk ja gezegd met de hoop dat het goed zou komen tussen ons. Dit omdat ik gewoon niet kan geloven dat ze nadat we zoveel mooie dingen met elkaar hebben mee gemaakt niet eens meer wil vechten voor onze relatie. We hebben in de avond dat we gepraat hebben 3 uur lang bij elkaar gezeten en ik heb helaas weer gesmeekt dat het goed zou komen. Dit wilde ze niet maar we gingen wel met een zoen uit elkaar. Ze wil graag dat we vrienden kunnen blijven omdat we nog wel van elkaar houden. Ze zei ook dat ze van me houdt maar niet verliefd meer op me is. Ook kreeg ik het nieuws dat ze vaker met die andere gast aan het daten is en dat ze wel ziet waar het schip strand. Toen ik weg ging zoende ze met me. De laatste 3 dagen heb ik geen contact meer met haar gezocht maar ben er wel achter gekomen dat ze met de andere jongen naar de bios is geweest.

Ik wil haar terug maar weet niet hoe ben het gewend om de controle over een situatie te hebben en heb het behoorlijk zwaar de laatste dagen. In onze relatie hebben we bijna nooit ruzie gehad en zagen we elkaar dagelijks maar ze zei dat ik haar vaker naar haar gevoelens had moeten vragen en dat ik te weinig pit had in de relatie wat ik wil niet geloven omdat ik alles maar dan ook alles heb gedaan voor dit meisje. Heeft iemand tips voor mij hoe ik haar terug kan krijgen ik wil haar niet kwijt en mis haar!
  maandag 4 april 2011 @ 19:52:24 #292
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95037938
Dat jij haar had moeten vragen naar haar gevoelens is onzin, alsof je iemand om de zoveel tijd moet vragen hoe ze zich voelt over de relatie, als het niet gaat zoals je wilt dat het gaat dan geef je het zelf aan, of je dumpt iemand wanneer je denkt een betere te hebben gevonden, blijkbaar. Te weinig pit, echt waar joh, heeft ze daar anderhalf jaar voor nodig gehad om daar achter te komen dan, en nu ze toevallig een ander is tegen gekomen weegt dat ineens mee om de relatie te beëindigen?.

Niemand in dit topic wou hun vriend of vriendin kwijt maar je bent haar nu al kwijt en ze date al met een ander, laat maar gewoon los, alle tijd die je er nu nog in gaat steken zal je waarschijnlijk toch later op terug kijken met de gedachte dat het zonde was van je tijd en moeite.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_95039171
Voor mij is het niet te begrijpen dat je als je zo'n leuke tijd samen hebt dat zo makkelijk opgeeft. Voor mijn gevoel is die andere jongen een vervanger van mij toen het nog goed ging tussen ons. Ze kan niet alleen zijn zei ze ook vaak tegen mij. Ze heeft ook naar mijn beste vriend gsmst dat ze van me houdt maar dat ze ons niet samen oud ziet worden. Nooit in onze tijd samen heeft ze dit aangegeven. Ik probeer haar op dit moment uit mijn hoofd te zetten en onderneem veel met mijn 2 beste vrienden. Makkelijk is het niet omdat ik dit hele gezeik totaal niet had verwacht.
pi_95046251
quote:
k meld me hier ook maar even

Sinds vrijdag avond is het zo goed als uit met mn vriendin na een relatie van 3 jaar

Zij loopt 10 maanden stage bij een hotel in schotland, we zagen elkaar om de maand.
Plan was dat als zij terug was dat we samen gingen wonen baan zoeken etc.

Maar inmiddels heeft ze t het daar zo naar haar zin dat ze daar langer wil blijven
daarbij komt er nog bij dat ze een contract aangeboden heeft gekregen voor 1,5 jr en dat het goed voor haar cariere/cv is, dus een heel gesprek gehad, wat ideeen uitgwisseld ook het idee dat ze hier weer terug zou gaan kwam aanbod, en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat we elkaar om de maand blijven zien want de afgelopen 8 maanden gingen ook goed ...tot zover niks aan de hand

Maar een paar weken geleden begon ze er over dat het gevoel wat weg begon te raken en dat het door de afstand kwam ze wist niet goed wat ze er mee aanmoest maargoed ze kwam 2 weken terug hier heen en alles leek weer goed te gaan gewoon zoals vanouds.

Afgelopen vrijdag hakte ze de knoop door ..ik heb echt het idee dat er op haar in is gepraat :{
en wat mij nog het meest kwaad maakt is dat het via msn gebeurde }:|
Even terug komend op een post van mij een paar maanden terug
Ik had eindelijk de boel weer een beetje op de rit kwa verwerken
maar een paar weken terug begon mn ex weer te praten tegen mij op msn dat ze me miste
dat ze een verkeerde keuze had gemaakt, en dat het de makkelijkste weg was ivm reizen werk en tijd wat stres opleverde waardoor ze het uit maakte
nu weet ik even niet wat ik moet doen want ze had het al eerder uitgemaakt :{ ik neig er naar om te zeggen dat het verleden tijd is en dat we verder moeten gaan .. maar ergens heb ik nog wel gevoel voor haar ..echt irritant dit :(
pi_95048063
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Even terug komend op een post van mij een paar maanden terug
Ik had eindelijk de boel weer een beetje op de rit kwa verwerken
maar een paar weken terug begon mn ex weer te praten tegen mij op msn dat ze me miste
dat ze een verkeerde keuze had gemaakt, en dat het de makkelijkste weg was ivm reizen werk en tijd wat stres opleverde waardoor ze het uit maakte
nu weet ik even niet wat ik moet doen want ze had het al eerder uitgemaakt :{ ik neig er naar om te zeggen dat het verleden tijd is en dat we verder moeten gaan .. maar ergens heb ik nog wel gevoel voor haar ..echt irritant dit :(
[/quote]

Schrijf voor jezelf eens op papier wat redenen waarom wel en waarom niet, probeer dat een paar dagen bij te houden, zowel als je er je goed over voelt en als je je er slecht over voelt. Kijk er dan eens naar als je denkt dat je het meeste erop hebt staan en bepaal dan voor jezelf wat je wilt.
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  maandag 4 april 2011 @ 22:12:59 #296
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_95048129
Heeft ze duidelijk gemaakt dat ze weer een relatie wilt dan, want dat komt niet duidelijk naar voren, enkel dat jij niet weet wat je moet doen :P

Ik zou er niet aan beginnen in ieder geval totdat ze weer terug is, want die afstand die ze eerst gebruikt heeft om het te beëindigen is er dan nog steeds. En dat je plannen maakt met iemand voor je weg gaat om die plannen te wijzigen wanneer er een "betere" optie langs komt zou bij mij ook geen punten scoren. Ja ik weet het, laat je door niemand tegen houden blabla, kies voor jezelf blabla, alleen voor mij werkt het toch niet zo :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_95052127
quote:
Schrijf voor jezelf eens op papier wat redenen waarom wel en waarom niet, probeer dat een paar dagen bij te houden, zowel als je er je goed over voelt en als je je er slecht over voelt. Kijk er dan eens naar als je denkt dat je het meeste erop hebt staan en bepaal dan voor jezelf wat je wilt.
ok tnx zal het eens proberen ^O^

quote:
maandag 4 april 2011 22:12[/url] schreef Catkiller het volgende:[/b]
Heeft ze duidelijk gemaakt dat ze weer een relatie wilt dan, want dat komt niet duidelijk naar voren, enkel dat jij niet weet wat je moet doen :P

Ik zou er niet aan beginnen in ieder geval totdat ze weer terug is, want die afstand die ze eerst gebruikt heeft om het te beëindigen is er dan nog steeds. En dat je plannen maakt met iemand voor je weg gaat om die plannen te wijzigen wanneer er een "betere" optie langs komt zou bij mij ook geen punten scoren. Ja ik weet het, laat je door niemand tegen houden blabla, kies voor jezelf blabla, alleen voor mij werkt het toch niet zo :')
Ja ze gaf aan dat ze weer een relatie wil .alleen ik zie dat momenteel niet zo zitten
ze heeft tijdens de relatie een contract getekend van 1,5 jaar bij het bedrijf waar ze stage loopt .dus boven op de 11 maanden waar ze stage liep,komt 1,5 jaar overheen eerst dacht ik dat het wel te doen was maar na de breuk ben ik er anders over gaan denken .ze geeft elke keer aan dat ik het een kans moet geven en dat het niet weer gebeurd ..nu geeft ze aan om langs te komen binnenkort
dus ik moet eigenlijk knopen doorhakken ben bang dat zo'n bezoek de boel alleen maar meer in de war brengt :{

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 04-04-2011 23:22:26 ]
pi_95052350
@ rj1989
Zwaar balen voor je. Herken wat je nu voelt... zo was mijn break up ook..enige advies wat ik je kan geven....geef het tijd, echt waar als jullie bij elkaar horen komt het toch wel goed en zo niet dan ben jij ookal verder, met nieuwe inzichten....als je reageert op haar op welke manier dan ook bedenk je 2x wacht desnoods een dag...ik heb in het begin ook gesmeekt ed. Maar dat is juist fout...merkte ook dat mijn gedachte/inzichten per dag verschilden..geef het tijd en rust ga ook geen competitie voeren omdat zij al date, en jij je Kut voelt...sterkte en geloof mij, het komt goed...met of zonder haar..
pi_95052859
Zat ff stiekum op hyves van mijn ex te kijken, en moet zeggen de foto's met haar nieuwe vriend raakte mij toch niet zo erg als ik had verwacht..dus voel me daar redelijk goed over...MAAR ik zag op de foto's ook dat ze mijn ring nog om heeft!!!! Geen idee wat ik daar van moet denken zeg....ook maar niet doen dan, slapen nu ;).......!
  maandag 4 april 2011 @ 23:42:50 #300
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_95053363
zo, hopelijk mijn laatste post in een LLVJE topic.

niet dat er eindelijk weer iemand is, maar gewoon omdat ik er geen zin meer in heb om er steeds over te praten. en omdat ik me steeds beter voel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')