quote:Op zondag 3 april 2011 12:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
een van de ergste dingen vond ik toch wel dat hij nooit met mij wilde uitgaan. (i.e. gaan dansen etc) In het begin had ik hem dat gevraagd of het hem leuk leek aangezien we beide allebei veel uitgingen en we hadden er elkaar zelfs ontmoet. Na een aantal maanden was het nog niet gebeurd (terwijl ik het wel vaak voorstelde) en ik dacht, laat ik het nog maar es vragen of hij het wel leuk vind. Hij zegt van wel, dus ik geloof hem. Na nog een paar maanden komt de aap uit de mouw, hij vind het niet leuk om met zijn vriendin uit te gaan. Waarom heeft hij nooit echt uitgelegd, iets met dat hij dan zo op mij moest letten ofzo en het vervelend voor zijn vrienden vond.
Ik begrijp waarom hij erover loog in het begin maar ik vond het wel erg dat hij met alles en iedereen (vrienden en vriendinnen)uit ging en met mij wilde hij niet. De gedachte dat ik nooit eens leuk met mijn eigen vriend kon gaan dansen..Daarna dacht ik ook wel vaker: Meen je dat wel, dat je dat leuk vind? Of lieg je net zoals over het uitgaan?
Daarnaast was er natuurlijk het feit dat hij heel erg vaak af zei (wel met een 'goede reden', daarom vind ik het ook moeilijk..) Maar ik zat altijd in spanning of het wel doorging. Ik moest er vaak ook zelf naar vragen. Hierdoor zagen we elkaar ook weinig (imo) 1 x per week lukte soms al niet.
Of toen hij op vakantie ging en ik hem in die vier dagen ervoor nog graag wilde zien. Hij werd geirriteerd, toch afgesproken, hij zei weer af vanwege een ententje met de familie maar daarna ging hij met vrienden uit. Terwijl wij die dag hadden afgesproken, hij had ook naar mij kunnen komen na dat etentje of me mee kunnen vragen.![]()
Doe mij maar zo'n 'low maintenance woman'quote:Op zondag 3 april 2011 13:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je hebt wel gelijk. Zo was hij op het laatst inderdaad.
Echter, in het begin was het niet zo. Ik weet nog wel hoe graag hij toen wilde dat ik zijn vrienden ontmoette en hoe lief hij tegen me was. Dat hij klaagde dat ik het altijd druk had in het weekend. Dat hij toen ik terug kwam van een weekendje weg meteen een halfuur later voor mijn deur stond. Dat hij me heel graag vaak wilde zien. Of me naar IKEA reed en als er iets stuk was bij mij thuis het repareerde. Ik wilde dat graag terug.
Maar bedankt voor je reactie.
Haha, ik hoop het. Grappig dat je me low maintenance noemt, hij zei tegen mij dat hij van mij nogal veel pikte. (quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n 'low maintenance woman'
Wat GG zegt LuxorBeetsroots; wat een stom egoistisch ventje.....wees blij dat je ervan af bent. Het gekke is dat jij je dat over een tijdje ook heel goed gaat realiseren, en dat hij opeens begint te begrijpen wat ie heeft laten lopen
...en dat geloofde jij ook nog? Ohw.....wat heeft dat kereltje een luizenleventje met jou gehadquote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het. Grappig dat je me low maintenance noemt, hij zei tegen mij dat hij van mij nogal veel pikte. ()
Nou, ik was natuurlijk ontzettend irritant, hem telkens willen zien en het vervelend vinden dat hij afzei.quote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
...en dat geloofde jij ook nog? Ohw.....wat heeft dat kereltje een luizenleventje met jou gehad
Wees maar blij joh, het kan alleen maar beter worden nu
Echt ?quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Doe mij maar zo'n 'low maintenance woman'
Wow, wow wow..quote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ik hoop het. Grappig dat je me low maintenance noemt, hij zei tegen mij dat hij van mij nogal veel pikte. ()
Ja, precies. Stelde weinig voor maar hij had net een relatie gehad waarin hij volgens mij wel goed handelde tegenover zijn vriendin. Dus ik dacht dat hij dat ook wel tegenover mij zou doen maar dus niet.quote:Op zondag 3 april 2011 17:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wow, wow wow..
Wat jij beschrijft, kan je amper een relatie noemen zeg. Pff.. in het begin met mijn ex wilde ik constant bij haar zijn. Elke dag sms'en en zo snel mogelijk weer afpreken om lekker bij elkaar te zijn. Natuurlijk ging het niet altijd omdat we beide best druk zijn maar toch. De eerste paar maanden horen juist heel erg spannend en leuk te zijn. Elkaar overdreven vaak zien gebeurt ook nog wel eens.
Het is echt beter dat je van die gast af bent.. hij is je gewoon niet waard en heeft je niet goed behandeld.
Pff zware nacht gehad. Nog gesproken met de beste vriendin van m'n ex.. het gaat slecht met haar en het vreet aan me![]()
Voor hem stelde het blijkbaar niet zoveel voor. Vorige relaties kunnen inderdaad reden zijn om je ietwat anders op te stellen in een nieuwe relatie maar hoe jouw ex dat bij jouw deed klopt natuurlijk niet. Ik vind het eigenlijk helemaal niet kloppen want als je echt gek bent op iemand ga je er gewoon voor.quote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, precies. Stelde weinig voor maar hij had net een relatie gehad waarin hij volgens mij wel goed handelde tegenover zijn vriendin. Dus ik dacht dat hij dat ook wel tegenover mij zou doen maar dus niet.
Praat je er ooit met je ex over dat het slecht met haar gaat of hoor je het van anderen?
Hij stelde zich waarschijnlijk wel anders op inderdaad. Vertelde dat hij zijn vriendin voor zijn vrienden had gezet en dat nu niet wilde. En als ik hoor wat een kenau dat mens was.. mocht zijn vrienden en hobby's niet en hij mocht van haar niet uit. Ik vond dat altijd wel pijnlijk om te horen omdat hoewel zij moeilijker in de omgang overkomt dan ik, hij toch meer van haar hield en meer voor haar over had. Het heeft er waarschijnlijk wel wat mee te maken maar zijn gedrag naar mij toe was alles behalve respectvol.quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Voor hem stelde het blijkbaar niet zoveel voor. Vorige relaties kunnen inderdaad reden zijn om je ietwat anders op te stellen in een nieuwe relatie maar hoe jouw ex dat bij jouw deed klopt natuurlijk niet. Ik vind het eigenlijk helemaal niet kloppen want als je echt gek bent op iemand ga je er gewoon voor.
Ik heb vrijdag met mijn ex gesproken.. toen heeft ze wat dingetjes verteld en vannacht zag ik haar beste vriendin en die vertelde ook het één en ander. Erg lastig. Ik weet niet wat ik moet / kan doen. Eigenlijk zou het me niets meer moeten schelen.. want ze is mijn zorg niet meer
Even terug komend op een post van mij een paar maanden terugquote:k meld me hier ook maar even
Sinds vrijdag avond is het zo goed als uit met mn vriendin na een relatie van 3 jaar
Zij loopt 10 maanden stage bij een hotel in schotland, we zagen elkaar om de maand.
Plan was dat als zij terug was dat we samen gingen wonen baan zoeken etc.
Maar inmiddels heeft ze t het daar zo naar haar zin dat ze daar langer wil blijven
daarbij komt er nog bij dat ze een contract aangeboden heeft gekregen voor 1,5 jr en dat het goed voor haar cariere/cv is, dus een heel gesprek gehad, wat ideeen uitgwisseld ook het idee dat ze hier weer terug zou gaan kwam aanbod, en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat we elkaar om de maand blijven zien want de afgelopen 8 maanden gingen ook goed ...tot zover niks aan de hand
Maar een paar weken geleden begon ze er over dat het gevoel wat weg begon te raken en dat het door de afstand kwam ze wist niet goed wat ze er mee aanmoest maargoed ze kwam 2 weken terug hier heen en alles leek weer goed te gaan gewoon zoals vanouds.
Afgelopen vrijdag hakte ze de knoop door ..ik heb echt het idee dat er op haar in is gepraat
en wat mij nog het meest kwaad maakt is dat het via msn gebeurde
ok tnx zal het eens proberenquote:Schrijf voor jezelf eens op papier wat redenen waarom wel en waarom niet, probeer dat een paar dagen bij te houden, zowel als je er je goed over voelt en als je je er slecht over voelt. Kijk er dan eens naar als je denkt dat je het meeste erop hebt staan en bepaal dan voor jezelf wat je wilt.
Ja ze gaf aan dat ze weer een relatie wil .alleen ik zie dat momenteel niet zo zittenquote:maandag 4 april 2011 22:12[/url] schreef Catkiller het volgende:[/b]
Heeft ze duidelijk gemaakt dat ze weer een relatie wilt dan, want dat komt niet duidelijk naar voren, enkel dat jij niet weet wat je moet doen
Ik zou er niet aan beginnen in ieder geval totdat ze weer terug is, want die afstand die ze eerst gebruikt heeft om het te beëindigen is er dan nog steeds. En dat je plannen maakt met iemand voor je weg gaat om die plannen te wijzigen wanneer er een "betere" optie langs komt zou bij mij ook geen punten scoren. Ja ik weet het, laat je door niemand tegen houden blabla, kies voor jezelf blabla, alleen voor mij werkt het toch niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |