Gewoon even alleen blijven danquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ja, dat is inderdaad lastig. Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk een leuke kerel ontmoeten die helemaal de ware is maar aan de andere kant wil ik heel graag alleen zijn nu.
Bovendien, nog een keer gekwetst worden heb ik al helemaal geen trek in. Maar niet doen dan.
Ja, dat is wel het beste. Het is op zich wel een fijne idee dat bijna iedereen door zelfde soort verschijnselen gaat, met name dat ik constant denk dat hij de enige die ooit bij mij gaat passen. Om mij heen is iedereen constant na een week al over een relatie heen, dan is het fijn hier mee te lezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Gewoon even alleen blijven danTevreden zijn met jezelf, dan loop je zo ineens iets leuks tegen het lijf
Yep, we gaan allemaal door een soortgelijk proces. Alleen heb ik nooit gedacht dat mijn ex de enige zou zijn die bij mij zou passen. Ik denk dat dat komt omdat dit niet mijn eerste break-up is. Er zijn zat leuke meisjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het beste. Het is op zich wel een fijne idee dat bijna iedereen door zelfde soort verschijnselen gaat, met name dat ik constant denk dat hij de enige die ooit bij mij gaat passen. Om mij heen is iedereen constant na een week al over een relatie heen, dan is het fijn hier mee te lezen.![]()
Niet?quote:
Haha, tja, hij is de eerste jongen waar ik écht verliefd op werd en ik echt het gevoel had dat we bij elkaar pasten. Maar dat komt wel weer een keer. Immers, we zijn uit elkaar dan pasten we toch niet zo best bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yep, we gaan allemaal door een soortgelijk proces. Alleen heb ik nooit gedacht dat mijn ex de enige zou zijn die bij mij zou passen. Ik denk dat dat komt omdat dit niet mijn eerste break-up is. Er zijn zat leuke meisjesen naast dat vind ik het single leven zo erg nog niet.
Denk je nou echt dat die mensen om je heen binnen een week over een relatie heen zijn? Dat lijkt me sterk, tenzij het een relatie was van 3 weken. Waarschijnlijk hebben die mensen gewoon een pokerfacemaar diep van binnen..
Gister m'n ex weer gezien. Ging goed.. met haar alleen iets minder en dat is niet zo fijn om te horen. Het gaat eigenlijk gewoon slecht met haar en dat doet mij wel wat. Ze heeft me gedumpt maar ik geef nog steeds om haar.. how stupid is that?
Dat gevoel wat jij beschrijft had ik ook heel erg na mijn eerste break-up. Echt zo'n gevoel dat je je kans hebt verspild en gedoemd bent om alleen te blijven. Lees de voorgaande zin even nog een keer.. Dat is toch te stom voor worden? Natuurlijk kom je wel weer iemand tegen. Of misschien komt iemand jou tegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, tja, hij is de eerste jongen waar ik écht verliefd op werd en ik echt het gevoel had dat we bij elkaar pasten. Maar dat komt wel weer een keer. Immers, we zijn uit elkaar dan pasten we toch niet zo best bij elkaar.
Tja, dat ga ik natuurlijk niet weten maar het lijkt er eerder op alsof hun relaties niet heel serieus waren óf dat ze er gewoon weg weinig minder in investeerde als ik in deze. En ze gingen gelijk weer aan de man natuurlijk.
Vind je het niet vervelend om je ex best vaak nog te zien?
Haha, dat is inderdaad wel stom, alleen word dat gevoel telkens bevestigd als ik dan word aangesproken door iemand en het daarmee niet zo lekker klikt. Maar ik kan me nog herrineren dat ik iemand tegenkwam toen het nog aan was, waarmee het goed klikte. Toen nooit overnagedacht of wat mee gedaan maar ze zijn er dus wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat gevoel wat jij beschrijft had ik ook heel erg na mijn eerste break-up. Echt zo'n gevoel dat je je kans hebt verspild en gedoemd bent om alleen te blijven. Lees de voorgaande zin even nog een keer.. Dat is toch te stom voor worden? Natuurlijk kom je wel weer iemand tegen. Of misschien komt iemand jou tegen.
Het is niet best vaak.. we zien elkaar gemiddeld eens in de twee weken ongeveer. Gisteravond was wel even lastig. Als ik haar dan 3 zoenen geef en even met haar klets voelt het apart. Toen ik later op de avond naar haar toe liep vroeg ze wat ik kwam doen. Waarop ik antwoordde dat ik iets kwam brengen. Toen zoende ik haar met mijn armen om haar heen. Daarna ben ik weg gegaan en voelde ik me gewoon relaxed.
Het blijft een kunst. Dat gedoe met die ex'en.
Dat komt misschien omdat je er nog niet open voor staat. Dat hoeft ook nog niet.. of omdat het gewoon sukkels zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad wel stom, alleen word dat gevoel telkens bevestigd als ik dan word aangesproken door iemand en het daarmee niet zo lekker klikt. Maar ik kan me nog herrineren dat ik iemand tegenkwam toen het nog aan was, waarmee het goed klikte. Toen nooit overnagedacht of wat mee gedaan maar ze zijn er dus wel.
Heel apart voor mij om te lezen dat je op zo'n manier kan omgaan met je ex. Ik vind het wel overkomen alsof je al heel goed kan omgaan met de situatie. Toen ik laatst mijn ex toevallig tegenkwam kreeg ik zowat een paniekaanval. Maar bij jou is het natuurlijk wel iets langer geleden, las ik ergens volgens mij.
In de sportschool. Lichaam aftrainen voor dit soort weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Pinguino81 het volgende:
zon en terrasjesweer is een goed medicijn om over je ex heen te komen.
godsamme wat een lekkere wijven weer
waar waren die heel de winter? lagen die onder een steen ofzo
Oh, twee maanden uit? Dat is nog niet heel erg lang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat je er nog niet open voor staat. Dat hoeft ook nog niet.. of omdat het gewoon sukkels zijnEr loopt er vast wel één voor je tussen en als de tijd rijp is, gebeurt het vanzelf.
Het is nu ruim 2 maanden uit. Ik doe mijn best. Soms is het lastig en geeft het een kut gevoel.. maar dan denk ik weer aan alle positieve dingen waar zij niets mee te maken heeft.. buiten dat heb ik mij na het uitgaan niet bepaald ingehouden. Toch even genieten van het single zijn.
Hoelang is het bij jou nu uit? En hoelang duurde je relatie?
kan een hele tijd duren helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 03:48 schreef H6-4ever het volgende:
Tijdens het stappen, ookal heb ik kansen genoeg. Denk ik alleen maar aan mij ex..gaat dat nou nooit eens over?
Noem eens wat voorbeelden? Het is namelijk goed dit onder ogen te zien; in dit soort situaties moet je op een gegeven moment hard de conclusie gaan trekken dat het voor jou meer was dan voor hem....quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Oh, twee maanden uit? Dat is nog niet heel erg lang.
Relatie duurde ongeveer zeven maanden. Vergeleken met de lange tijden die hier langskomen stelt dat niet zo veel voor natuurlijk. En het is nu bijna 2 of 3 weken geleden op een behoorlijk vervelende manier uitgegaan.
Maargoed, als ik er ook op terug ging het niet zoals een relatie hoort te gaan. Het is alleen zo jammer want het had zeker weten potentieel, helaas had hij een heel vreemde kijk op hoe relaties in elkaar zitten. Maar ik had hem ontmoet toen ik net 'een nieuw leven begon in een andere stad' dus hij was een beetje mijn anker. Onze relatie miste, als ik erop terugkijk, heel veel wat ik graag wil in een relatie. (Ik typ dit op een zelfverzekerd moment,als ik aan de leuke dingen denk, mis ik hem ontzettend) Maar ik kan wel een hele lijst opnoemen met dingen die niet klopte. En ik zit eigenlijk nog steeds met onbeantwoorde vragen, twijfels en gemixte gevoelens erover.
Nee, ik heb geen contact meer met hem. Ik kan hem niet bereiken, hij negeert me. Kijkend naar mijn vorige post was ik niet gelukkig nee. Maar ik had vaak het idee dat het mijn schuld was of dat ik hem had weggejaagd. Hij gaf mij ook de schuld dat het niet werkte natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zo te lezen zat er al het een en ander niet goed in je relatie. Jammer, maar het is dan wel beter dat jullie niet meer samen zijn, denk ik. Was je wel echt gelukkig? Wat was zijn kijk op een relatie dan? Klinkt nogal vaag en ik ben erg benieuwd.
Het lijkt me niet handig om met onbeantwoorde vragen te blijven zitten. Heb je helemaal geen contact meer met je ex?
Het voelt misschien niet zo, maar het komt allemaal goed. Ook zonder je ex. Geniet van de vrijheid die je nu hebt, voordat je het weet zit je weer onder de plak Hahaha.
Zo, nu maar weer eens aan het werk.
Fijne nacht alvast!
Hoe bedoel je precies? Ik heb namelijk zijn vrienden en familie wel vaker ontmoet en gezien. En het was ook niet zo dat we nooit buiten de deur gingen (i.e. film of iets met zijn vrienden doen) Met zijn ex ging hij ook zelden uit. Niet dat ik zijn gedrag probeer goed te praten natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef goofy_goober het volgende:
Zo'n vent moet je niet eens willen. Lijkt wel alsof hij zich voor je schaamde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |