Kijk hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef DuTank het volgende:
Het nummertje wat inkickt na: Ooooh, ik voel een artikeltje 638 opkomen (als moskowicz achterop hun trekker is gebotst, van de LOI)????
google is sneller dan een berichtje op fokquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee hoe het nummer in de nieuwe Baileys reclame heet?
quote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat is de naam van dit nummer? Ik weet dat er Earth boven staat, maar dat is 'em niet. Of is het een Remix?
en wie is de artiest dan eigenlijk?quote:
Fout. Quincy Jones.quote:
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo isquote:
als James Brown het was, had ik het niet gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef kvd het volgende:
[..]
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo is
Uuuh, het is hem gewoon wel? Hij klinkt exact hetzelfde als Earth en hij duurt even lang.quote:
Geen herkenning.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Creeg het volgende:
Kan iemand hier zijn muziek herkenner tegenaan houden aub?
Zonde. Het beste waar je hem kan laten lopen zeg maar is vanaf 0:08 tot 0:30. Dat stukje is alleen maar muziek en zit er geen stem tussen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef SpeCulaes het volgende:
Een ouder nummer en ik kan alleen de clip vaag nog herinneren.
In de videoclip rijdt een cabrio langs een bergweg die uitkijkt over de zee. Vervolgens wordt ingezoomd naar de auto en daar zit een vrouw achter het stuur met een zonnebril op en grote sjaal om.
Meer kan ik me er niet van herinneren...
quote:
Kan je het niet even inneuriën?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Barkleys het volgende:
[..]
Mmmnn, nee helaas ,
he moeilijk zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |