en wie is de artiest dan eigenlijk?quote:
Fout. Quincy Jones.quote:
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo isquote:
als James Brown het was, had ik het niet gevraagdquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef kvd het volgende:
[..]
excuses....je hebt gelijk. Google gaf ook James Brown aan, stem klinkt oo aardig als hem, maar zie nu dat het niet zo is
Uuuh, het is hem gewoon wel? Hij klinkt exact hetzelfde als Earth en hij duurt even lang.quote:
Geen herkenning.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Creeg het volgende:
Kan iemand hier zijn muziek herkenner tegenaan houden aub?
Zonde. Het beste waar je hem kan laten lopen zeg maar is vanaf 0:08 tot 0:30. Dat stukje is alleen maar muziek en zit er geen stem tussen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef SpeCulaes het volgende:
Een ouder nummer en ik kan alleen de clip vaag nog herinneren.
In de videoclip rijdt een cabrio langs een bergweg die uitkijkt over de zee. Vervolgens wordt ingezoomd naar de auto en daar zit een vrouw achter het stuur met een zonnebril op en grote sjaal om.
Meer kan ik me er niet van herinneren...
quote:
Kan je het niet even inneuriën?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Barkleys het volgende:
[..]
Mmmnn, nee helaas ,
he moeilijk zoeken
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef 73 het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://www.dumpert.nl/med(...)_touch_football.html
(Het filmpje is ook geniaal)
Jovanotti - L'Ombelico del mondoquote:Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Cubaans achttig liedje, met een tekst zoiets als dit (nee, ik spreek dus geen spaans):
Rom be lido del mondoooooo
Ben ik enigszins te volgen?
Natuurlijk! Cheers broquote:Op donderdag 21 april 2011 08:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Jovanotti - L'Ombelico del mondo
Vraag het Gerard op Twitter.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Eigenlijk zoek ik er nog een, die ik ook al naar dokter Pop heb gestuurd, want deze plaat ken ik namelijk via Gerard Ekdom.
In het programma dat hij had op de vrijdagnacht, met Ekdoms platenkast, is een keer het volgende nummer voorbij gekomen.
Het werd gezongen door een 'zwarte stem', ik ga er vanuit dat de zanger donker is. Het is een jaren 60/70 plaatje. Met daarin veel gezongen 'yeah yeah yeah'. Hij heeft als frikadel speciaal een plaatsje verworven in Ekdoms platenkast dus ...
weet je nog wanneer? want de platenkast staat gewoon online...quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef N.i.c.k het volgende:
Eigenlijk zoek ik er nog een, die ik ook al naar dokter Pop heb gestuurd, want deze plaat ken ik namelijk via Gerard Ekdom.
In het programma dat hij had op de vrijdagnacht, met Ekdoms platenkast, is een keer het volgende nummer voorbij gekomen.
Het werd gezongen door een 'zwarte stem', ik ga er vanuit dat de zanger donker is. Het is een jaren 60/70 plaatje. Met daarin veel gezongen 'yeah yeah yeah'. Hij heeft als frikadel speciaal een plaatsje verworven in Ekdoms platenkast dus ...
Heb 'm op verschillende plekken geprobeerd, met soundhound en shazam, oa daar inderdaad, maar geen herkenning. Ik denk eigenlijk dat het speciaal voor dat filmpje gecomponeerd is.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zonde. Het beste waar je hem kan laten lopen zeg maar is vanaf 0:08 tot 0:30. Dat stukje is alleen maar muziek en zit er geen stem tussen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik zoek een liedje wat volgens mij niet echt een liedje is.
Ik kan het mij nog vaag herinneren het is dus een soort van motivatie / inspiratie liedje met een man die er wat door heen zit te praten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
1: Martin Landsky - 1000 milesquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef RealizeMe het volgende:
Ik zoek al heel lang 3 nummers uit een mixje van tocadisco die hij heeft gedraaid tijdens een Dance Department podcast. (die van 01-11-2006).
ik heb stukjes geript, die je bij de volgende link kan beluisteren, (downloaden hoeft niet)
track 1
track 2
track 3
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
edit: het is allemaal techno/house/minimal achtig
volgens de comments:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:00 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zoek naar de naam van dit nummer, hij begint op 1:05
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef elkravo het volgende:
wat is het eerste reggae-nummer uit dit filmpje?
Volgens mij kun je het beter neuriën...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef bonzai-bart het volgende:
Al een tijdje verzin we de meeste rare tekst variaties op een deuntje. Maar niemand weet wat het origineel is/waar het uit komt. Heeft één van jullie soms een idee, we hebben een stukje ingefloten:
http://www.twitvid.com/FAMNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |