Hee. Ik zeg dit voor het eerst.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Haha, zeg het nu voor de 3e keer dan is het nog lolliger
Gelukkig reageerde hij niet op die kutvraag over welke taal dat was.quote:Op maandag 4 april 2011 22:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die kerel zegt gewoon 2 keer niet wat er op dat spandoek staat
Staat gewoon Part of many lives
Grootste stadion in de JL hequote:Op maandag 4 april 2011 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal er wel genoeg plek in dat stadion zijn voor al die spandoeken?
Ik was naar Fortuna - Go Ahead Eagles omdat we gratis kaartjes hadden en zaten daar op de N-side. Wat een aggressie daarquote:
Yep, nieuwe generatiequote:Op maandag 4 april 2011 22:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Ik was naar Fortuna - Go Ahead Eagles omdat we gratis kaartjes hadden en zaten daar op de N-side. Wat een aggressie daarStoeltjes kapot en al, van die jeugd van 15.
Well playedquote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Julian Jenner ging toch een stuk beter met verstandelijk gehandicapten om.
Blijft hilarisch programma, ik heb alles gezien behalve die van Heraclesquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best grappig, aantal jaren geleden waar ze zelf een jood.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/829f6f80-a428-4269-9e31-81d49f16c60e/quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Blijft hilarisch programma, ik heb alles gezien behalve die van Heracles
Is inmiddels gratisquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/829f6f80-a428-4269-9e31-81d49f16c60e/
met die Marokkaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga die van Ado kijken, dat is altijd +10
hehequote:
Ik zag die knakker (met zn witte vest) vorig seizoen nog wel in het uitvak bij Heraclesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe
'''Ze is in de Arena geweest, bij de lampies. Maar niet bij ons.''
''Wie?''
''De Koningin''
quote:Ontbijten met PSV-fans
In een nieuwe reeks Voetbalfans gaat Ewout Genemans op pad met supporters van een Nederlanse profclub. In de eerste aflevering: PSV.
Het leven van de hoofdpersonen uit de realityserie Voetbalfans draait helemaal om hun club uit de Eredivisie of Jupiler League. In de eerste nieuwe aflevering maakt de kijker kennis met vader Frits en zoon Ben. Frits is voorzitter van PSV Fans United, dat tevens een eigen clubblad uitgeeft, Ben mag drie jaar niet naar de wedstrijden vanwege een - naar eigen zegge onterecht - stadionverbod. Ze wonen in Eindhoven.
PSV-ontbijt
's Ochtends gaan ze al op pad voor de wedstrijd PSV - De Graafschap. Ze halen hun vriend Janus (32) op in een woonwagenkamp. Daar krijgen ze heel gastvrij een voor hen traditioneel PSV-ontbijt, bestaande uit uitsluitend rode en witte producten, en bier. De mannen hebben misschien een grote mond als het op hun club aankomt, ze hebben ook een heel klein hartje. Als ze een spandoek maken als eerbetoon voor een overleden zesjarige PSV-fan, dan houden ze het even niet droog.Bron
Jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat belooft weer veel goeds.![]()
Trouwens...die Genemans is toch die lul die tijdens de televizierringuitreiking bij VI te gast was?
Je moet de aflevering met Vitesse bekijkenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb het vorige seizoen helemaal niet gezien, ik ben benieuwd
Die aflevering met die Ajax-gast was ook geweldig.quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet de aflevering met Vitesse bekijken
En met AZquote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering met die Ajax-gast was ook geweldig.
En die kerel die met z'n koe naar het stadion gingquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En met AZ
Ja dat ene woord krijg ik er niet uit
VVV tochquote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die kerel die met z'n koe naar het stadion ging
Was ergens in het Oosten des lands. Volgens mij de Graafschap of Heracles.quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VVV toch? of was dat de graafschap?
ja de graafschap dan.quote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ergens in het Oosten des lands. Volgens mij de Graafschap of Heracles.
VVV was juist een saaie aflevering met die saaie zanger.
Die met dat feestje in zijn tuin met dat clublogo?quote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja de graafschap dan.
Heracles was met dries, met die voetbalballonnen
Juistquote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met dat feestje in zijn tuin met dat clublogo?
Nee.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze na deze wedstrijd de bus tegenhouden?
Ja.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze na deze wedstrijd de bus tegenhouden?
Wat moet je anders met zoveel huidquote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben die gasten altijd zoveel tattoo's
quote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodgestoken in de shoarmatent, mooie plek om te sterven
stok in de kont en aan de grilquote:Op maandag 2 april 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Doodgestoken in de shoarmatent, mooie plek om te sterven
quote:Op maandag 2 april 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Politie is gewoon van FC Eindhoven.
Opgegeten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Nice, hij heeft in z'n eentje 50 Schotten de tering in geslagen.
Als je drie jaar een stadionverbod krijgt dan heb je denk ik wel meer geflikt.quote:Op maandag 2 april 2012 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar sinds wanneer krijg je een stadionverbod als je bij een cafe staat te rellen?
Ja iddquote:Op maandag 2 april 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je drie jaar een stadionverbod krijgt dan heb je denk ik wel meer geflikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |