hehequote:
Ik zag die knakker (met zn witte vest) vorig seizoen nog wel in het uitvak bij Heraclesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe
'''Ze is in de Arena geweest, bij de lampies. Maar niet bij ons.''
''Wie?''
''De Koningin''
quote:Ontbijten met PSV-fans
In een nieuwe reeks Voetbalfans gaat Ewout Genemans op pad met supporters van een Nederlanse profclub. In de eerste aflevering: PSV.
Het leven van de hoofdpersonen uit de realityserie Voetbalfans draait helemaal om hun club uit de Eredivisie of Jupiler League. In de eerste nieuwe aflevering maakt de kijker kennis met vader Frits en zoon Ben. Frits is voorzitter van PSV Fans United, dat tevens een eigen clubblad uitgeeft, Ben mag drie jaar niet naar de wedstrijden vanwege een - naar eigen zegge onterecht - stadionverbod. Ze wonen in Eindhoven.
PSV-ontbijt
's Ochtends gaan ze al op pad voor de wedstrijd PSV - De Graafschap. Ze halen hun vriend Janus (32) op in een woonwagenkamp. Daar krijgen ze heel gastvrij een voor hen traditioneel PSV-ontbijt, bestaande uit uitsluitend rode en witte producten, en bier. De mannen hebben misschien een grote mond als het op hun club aankomt, ze hebben ook een heel klein hartje. Als ze een spandoek maken als eerbetoon voor een overleden zesjarige PSV-fan, dan houden ze het even niet droog.Bron
Jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat belooft weer veel goeds.![]()
Trouwens...die Genemans is toch die lul die tijdens de televizierringuitreiking bij VI te gast was?
Je moet de aflevering met Vitesse bekijkenquote:Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb het vorige seizoen helemaal niet gezien, ik ben benieuwd
Die aflevering met die Ajax-gast was ook geweldig.quote:Op maandag 2 april 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet de aflevering met Vitesse bekijken
En met AZquote:Op maandag 2 april 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die aflevering met die Ajax-gast was ook geweldig.
En die kerel die met z'n koe naar het stadion gingquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En met AZ
Ja dat ene woord krijg ik er niet uit
VVV tochquote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die kerel die met z'n koe naar het stadion ging
Was ergens in het Oosten des lands. Volgens mij de Graafschap of Heracles.quote:Op maandag 2 april 2012 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
VVV toch? of was dat de graafschap?
ja de graafschap dan.quote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ergens in het Oosten des lands. Volgens mij de Graafschap of Heracles.
VVV was juist een saaie aflevering met die saaie zanger.
Die met dat feestje in zijn tuin met dat clublogo?quote:Op maandag 2 april 2012 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja de graafschap dan.
Heracles was met dries, met die voetbalballonnen
Juistquote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met dat feestje in zijn tuin met dat clublogo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |