Echt best zal het wel dan wel niet zijn gegaan als je uitgehongerd en doodmoe aan de tentamens begint.quote:
Dat is maar bij een commerciële zender, dan kan dat. Bij P&W verwacht de kijker een formelere Derksen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Derksen klaagde bij P&W tegenover Simon Rozendaal dat hij dat schijtlollige van hem irritant vond. Vervolgens zit Derksen zelf de hele tijd schijtlollig te wezen in z'n eigen programma.
Waarom zou dat gaaf zijn? Dat haalt alle gif uit de uitzendingenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef TLC het volgende:
Het zou wel gaaf zijn om elke werkdag VI op tv te zien![]()
Idd. 2 x per week is vaak zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou dat gaaf zijn? Dat haalt alle gif uit de uitzendingen.
Ik vraag me alleen af waar die andere 80% van de mannen tussen de 20 en 49 naar keek maandagavond.quote:Bert van Marwijk is vrijdag 8 april te gast bij Voetbal International. De bondscoach schuift samen met voormalig Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik aan bij de voetbaltalkshow van RTL 7.
Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
Overigens werd maandagavond een kijkcijferrecord behaald door het programma. Op de vijftigste verjaardag van analist René van der Gijp werd voor het eerst een marktaandeel in de doelgroep van mannenzender RTL 7 (mannen van 20 tot 49 jaar) van meer dan twintig procent bereikt (20,3 procent).
In absolute aantallen was het verjaardagsfeestje van Van der Gijp niet goed voor een record. Maandagavond stemden 786.000 kijkers af op VI. Alleen eind januari, toen Derksen zijn verjaardag vierde tijdens de uitzending, keken er meer mensen: 804.000.
Ja, dat was van het weekend ook zo... en dan nog de uitzending verprutsenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop dat ze vrijdag weer met wat meer inhoud komen, heb verder wel gelachen maandag.Maar de week zit in ieder geval vol met genoeg voetbal dus dat moet goed komen.
Ik heb wel een paar vrienden die voetbalpraatprogramma's absoluut niet kijken omdat ze het saai gelul vinden. Zo zijn er wel veel meer mensen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Vast wel, Jorien v/d Herik en Bert v. Marwijk zijn niet van zulke lolbroeken.
[..]
Ik vraag me alleen af waar die andere 80% van de mannen tussen de 20 en 49 naar keek maandagavond.
Dat filmpje laat overigens perfect zien wat er mis was met de uitzending van maandag. Derksen doet irritant, Genee zit te sms'en, Joling schreeuwt er doorheen en Hansie doet aan zware overactingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |