In veel opzichten wel ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is dus ook een type Peter Boeve & Andries Jonker die zomaar wat lopen te brallen.
Lijkt me meer een initiatief van de kant van Oerlemans, die ruikt weer geld en wil graag nog even meeprofiteren van de huidige hype. Over 20 jaar zal Reinout wel doodleuk vertellen dat hij het VI-format bedacht heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)gelijks-tvformat.htm
De heren krijgen het een beetje hoog in hun bol. What the fuck moet je met een digitaal VI-kanaal? Gaat Derksen een webcam in z'n kantoor installeren? En een Boulevard-achtig programma, hebben we er daar al niet teveel van?
Wat een slap excuusquote:Op woensdag 6 april 2011 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij gaat terug naar de provincie, terug naar zijn roots in Heteren.
"Vanwege mijn liefde voor muziek hou ik van Amerika en speciaal van Austin, Texas. Leuke stad. Universiteit. Een schitterend appartement kost daar nu 80 duizend dollar. Maar ja, Texas. Die staat heeft de doodstraf. Dat kan ik toch niet over mijn hart verkrijgen. Zo heeft iedere Amerikaanse stad wel een nadeel."
"Ik ga zeker terug naar de provincie, als ik met pensioen ben."
het antwoord zit 'verborgen' in je vraagquote:Op woensdag 6 april 2011 07:16 schreef Ausputzert het volgende:
Ben wel benieuwd wat Derksen zou vinden van deze dorpsidioot langs de zijlijn:
No shit!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
het antwoord zit 'verborgen' in je vraag
Als hij om die reden liever in Nederland blijft wat zou het ons dan moeten boeien?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Beetje een onzinnig principe, wat mij betreft.
En als ergens op vakantie gaan geen probleem is.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Wel als je iets wat algemeen bekend is, ineens als een bezwaar aanvoert.
Hij lult ook gewoon zoals het hem uitkomt. Bijna oneindig veel mensen doen dat, maar hij acteert nog wel eens alsof hij een uitzondering is.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als ergens op vakantie gaan geen probleem is.
In de zin van. Ik ga niet in Cuba wonen want daar heerst een dictator, maar ik ga er wel lekker op vakantie.
Geloof me maar: het boeit mij allerminst.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij om die reden liever in Nederland blijft wat zou het ons dan moeten boeien?
Derksen klaagde bij P&W tegenover Simon Rozendaal dat hij dat schijtlollige van hem irritant vond. Vervolgens zit Derksen zelf de hele tijd schijtlollig te wezen in z'n eigen programma.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Hij lult ook gewoon zoals het hem uitkomt. Bijna oneindig veel mensen doen dat, maar hij acteert nog wel eens alsof hij een uitzondering is.
Je hebt de tijd niet eens gehad om een uurtje VI te kijken tussen alle bedrijven door?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb gewoon 3 VI's gemist door tentamens. Dus vandaag alle 3 inhalen
Uitstellen, uitstellen, uitstellen, dag van te voren 12 tentamens lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Je hebt de tijd niet eens gehad om een uurtje VI te kijken tussen alle bedrijven door?Sowieso is het alles behalve effectief om uren achter elkaar te 'leren'.
Wehehe hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uitstellen, uitstellen, uitstellen, dag van te voren 12 tentamens leren
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je leert en slaapt alleen maar?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan op vrijdag geen VI kunt (terug)kijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok, brother.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm, wist niet dat het zo raar was om zo te leren.
Ik heb 2 weken lang alleen maar geleerd.. niet geslapen, niet gegeten.
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm, wist niet dat het zo raar was om zo te leren.
Ik heb 2 weken lang alleen maar geleerd.. niet geslapen, niet gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |