En sluit aan bij de eisen die je toch al stelt.quote:
Waarom zouden we in hemelsnaam? Je krijgt te vreten, een dak boven je hoofd en je hoeft er alleen maar zielig of een huurder voor te wezen. Niemand die het hier slecht heeft, behalve wat paranoide mensen met een wrok tegen banken als reactie op het falen in hun eigen miserabele leventje.quote:
De banken hebben vals gespeeld en zijn overeind gehouden met staatssteun, waar heeft men dat aan verdient? Geen enkele andere sector geniet zulke privileges.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Scorpie het volgende:
Waarom zouden we in hemelsnaam? Je krijgt te vreten, een dak boven je hoofd en je hoeft er alleen maar zielig of een huurder voor te wezen. Niemand die het hier slecht heeft, behalve wat paranoide mensen met een wrok tegen banken als reactie op het falen in hun eigen miserabele leventje.
Als ze niet overeind waren gebleven lag je nu in de goot, zonder Internet, een baan, vreten of een dak boven je hoofd. Ikzelf zou dat een zegen vinden, maar je snapt dat ik het grotere plaatje zie en dus liever zie dat banken die zo groot zijn dat ze een maatschappij in chaos kunnen storten niet door kortzichtige, afgunstige en jaloerse huurtokkies over het randje geduwd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De banken hebben vals gespeeld en zijn overeind gehouden met staatssteun, waar heeft men dat aan verdient? Geen enkele andere sector geniet zulke privileges.
Ik heb het niet zo op vernielen.. Al zou ik graag een minuutje sparren met Frans Weekersquote:
En daarna zeker op onze kosten in de ziektewet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik heb het niet zo op vernielen.. Al zou ik graag een minuutje sparren met Frans Weekers
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En daarna zeker op onze kosten in de ziektewet?
Nog meer aan het staatsinfuus, dat vinden ze alleen maar prettig, die aan huursubsidie verslaafde scheefhuurkneusjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En daarna zeker op onze kosten in de ziektewet?
Ja ik wel. Maar het ging dan ook niet om mij he...quote:
Zo klopt ie beter denk ik. En dan geloof ik ook best dat je wint.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Censuur-152 het volgende:
Al zou ik graag een minuutje sparren spammen met Frans Weekers
Je denkt dat ik een klein ventje ben? weer mis....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja ik wel. Maar het ging dan ook niet om mij he...
Ik denk niet eens dat je een man bent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Censuur-152 het volgende:
Je denkt dat ik een klein ventje ben? weer mis....
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zo klopt ie beter denk ik. En dan geloof ik ook best dat je wint.
Ik ben onzijdig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat je een man bent.
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat jij en je man afwisselend dit account gebruiken. Zou gelijk verklaren waarom je zo vaak van de hak op de tak springt.quote:
Zie je het voor je, zo`n stelletje dat op de bank zit af te geven op de koopwoningmarktquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat jij en je man afwisselend dit account gebruiken. Zou gelijk verklaren waarom je zo vaak van de hak op de tak springt.
Ben je psycholoog? Zou goed kunnen gezien je niet zoveel uitvreet gedurende de dag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het zou inderdaad zomaar kunnen dat jij en je man afwisselend dit account gebruiken. Zou gelijk verklaren waarom je zo vaak van de hak op de tak springt.
Wordt het een beetje heet onder de voetjes, meneer/mevrouw Cenzuur?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ben je psycholoog? Zou goed kunnen gezien je niet zoveel uitvreet gedurende de dag.
Nee, teveel talent voor.quote:
Les 1. Je leeft niet om te werken.quote:Zou goed kunnen gezien je niet zoveel uitvreet gedurende de dag.
Dikke hoax natuurlijk, als de banken falen worden ze gewoon genationaliseerd. Het zal wat ongemak geven maar het is niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze niet overeind waren gebleven lag je nu in de goot, zonder Internet, een baan, vreten of een dak boven je hoofd. Ikzelf zou dat een zegen vinden, maar je snapt dat ik het grotere plaatje zie en dus liever zie dat banken die zo groot zijn dat ze een maatschappij in chaos kunnen storten niet door kortzichtige, afgunstige en jaloerse huurtokkies over het randje geduwd worden.
Dat jij asperger hebt kan de psycholoog niets aan doen hoor. Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ben je psycholoog? Zou goed kunnen gezien je niet zoveel uitvreet gedurende de dag.
Neuh. Da's pas in 2012 toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dikke hoax natuurlijk, als de banken falen worden ze gewoon genationaliseerd. Het zal wat ongemak geven maar het is niet het einde van de wereld.
Pas nog bij IKEA in Kalmar geweest. Lekker goedkoop köttbullar eten...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie je het voor je, zo`n stelletje dat op de bank zit af te geven op de koopwoningmarkt
En dan op zondag naar de Ikea, kijken naar de keukens die je mooi vindt maar die je toch niet mag inbouwen van je WBV![]()
Ik vermoed dat zelfs jij Scorpie niet serieus neemtquote:
'Wat ongemak', je bent vandaag wel van de understatements.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dikke hoax natuurlijk, als de banken falen worden ze gewoon genationaliseerd. Het zal wat ongemak geven maar het is niet het einde van de wereld.
Niet zo lullig doen. Hij bedoelt het goed..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zelfs jij Scorpie niet serieus neemt
Ik had ook niet verwacht dat Calimero mij kom helpen. Ik verwacht niet zoveel van hem. Verder wel aardige jongen. Hij bedoelt het niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat jij asperger hebt kan de psycholoog niets aan doen hoor. Don't shoot the messenger
Grappig dat je het principe spiegelen niet kent. Misschien toch eens wat aan je self-education doen, zoals je altijd zo trots claimt te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zelfs jij Scorpie niet serieus neemt
Je eerste zinnige uitspraak van 2011.quote:
Bedankt weer. Ik denk dat we nu vrienden zijn. Maar als autist weet ik dat natuurlijk niet zeker...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je eerste zinnige uitspraak van 2011.
Die van mij komt nog, wordt hard aan gewerkt...:Y
Ga je nu net doen alsof je intelligent bent?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig dat je het principe spiegelen niet kent. Misschien toch eens wat aan je self-education doen, zoals je altijd zo trots claimt te zijn.
Je eerste blijk van zelfkennis!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Censuur-152 het volgende:
. Maar als autist weet ik dat natuurlijk niet zeker...
Jij hapt nu eenmaal lekker snelquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig dat je het principe spiegelen niet kent. Misschien toch eens wat aan je self-education doen, zoals je altijd zo trots claimt te zijn.
ontroerend hé? Nu moet ik bij jou nog vooruitgang zien te bespeuren. Volgens mij sta je al jaren stil..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je eerste blijk van zelfkennis!
Het is als een kindje zijn eerste stapjes zien zetten!
Misschien ben ik ook wel een vrouw, dan zijn we vriendinnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Censuur-152 het volgende:
Bedankt weer. Ik denk dat we nu vrienden zijn. Maar als autist weet ik dat natuurlijk niet zeker...
geil...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een vrouw, dan zijn we vriendinnen.
Ik denk dat je in de war bent met mijn woonlasten van de komende 30 jaarquote:
Nee, dan zou ik een weblog beginnen, een paar kloons aanmaken en tegen mezelf gaan ouwehoeren als ik die schijn wil wekkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ga je nu net doen alsof je intelligent bent?
Kijk uit voor hyperventilatie dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Scorpie het volgende:
Ik hap net zo snel als jouw huur stijgt, moet je nagaan
Ik mag mijn huur betalen in Zimbabwaanse dollarsquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hap net zo snel als jouw huur stijgt, moet je nagaan
Het is wel Dronten he....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik mag moet mijn huur betalen in Zimbabwaanse dollars
nee, je woonlasten gaan omlaag, inflatie weet je wel? IK heb het meer over je leven in het algemeen. Ook jij hebt een goed hart. Vergeet niet dat je populair ben bij de dames van Viva. Zij zien jou als hun Robin Hood.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met mijn woonlasten van de komende 30 jaar
Whuzz is misschien hun Robin Hood, jij bent hun romeOquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
nee, je woonlasten gaan omlaag., inflatie weet je wel? IK heb het meer over je leven in het algemeen. Ook jij hebt een goed hart. Vergeet niet dat je populair ben bij de dames van Viva. Zij zien jou als hun Robin Hood
Wie neukt er meer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whuzz is misschien hun Robin Hood, jij bent hun romeO
En waarom denk jij dat Whuzz dat was?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Censuur-152 het volgende:
Vergeet niet dat je populair ben bij de dames van Viva. Zij zien jou als hun Robin Hood
ben jij fokkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat Whuzz dat was?
Whuzz. Geen twijfel mogelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |