abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 12:50:19 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_95065719
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja... onderdak kost nu eenmaal geld, maar heb je wel eens nagedacht over de consequenties van een speculatieve zeepbel? Ik begrijp dat veel mensen dat wegwuiven tijdens het vol blazen van een speculatieve zeepbel, pas als de groeifase stopt breekt de pleuris los. Wie wil er nog instappen? Wie durft het risico te nemen?
Jij schijnt in de veronderstelling te zijn dat als alles instort, dat voor jou louter positieve gevolgen zal hebben. Ik heb je die vraag al eens eerder gesteld, en daar heb je toen geen antwoord op gegeven volgens mij.

Jij vond het prima als een paar kopers in de ellende kwamen ten bate van een grotere groep. Jij rekent jezelf tot die grotere groep. Maar wat nou als jij niet tot die grotere groep behoort. Ga je dan ook weer klagen, of geldt dat principe waar je zo over spreekt dan ook, dat een kleinere groep moet lijden ten faveure van een grotere groep.

Geldt dat principe dan ook? Of geldt dat alleen maar als jij er zelf beter van wordt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_95065827
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef CoolGuy het volgende:

Jij schijnt in de veronderstelling te zijn dat als alles instort, dat voor jou louter positieve gevolgen zal hebben. Ik heb je die vraag al eens eerder gesteld, en daar heb je toen geen antwoord op gegeven volgens mij.
Een systeem crash zal een positief effect hebben op onze maatschappelijke evolutie :)

quote:
Jij vond het prima als een paar kopers in de ellende kwamen ten bate van een grotere groep. Jij rekent jezelf tot die grotere groep. Maar wat nou als jij niet tot die grotere groep behoort. Ga je dan ook weer klagen, of geldt dat principe waar je zo over spreekt dan ook, dat een kleinere groep moet lijden ten faveure van een grotere groep.
Momenteel zitten er een hoop mensen in de problemen vanwege de belangen van een kleine groep mensen, dus die mogen van mij wel in de problemen komen.

quote:
Geldt dat principe dan ook? Of geldt dat alleen maar als jij er zelf beter van wordt?
Dat principe geld ook voor mij, gelukkig ga ik niet in de problemen komen door dalende huizenprijzen of een systeem crash :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95065843
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ooh weledelzeergeleerde.... legt u mij eens uit hoe de zeepbel tot oneindige proporties in stand gehouden kan worden.... please :)
Please :)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 12:55:20 #104
16180 crew  CoolGuy
pi_95065889
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Please :)
Ik beweer helemaal niet dat ie tot in het oneindige in stand gehouden kan worden? Wat ik beweer is dat JIJ heel hard aan het roepen bent voor iets waarvan de verantwoordelijkheid bij jezelf ligt, terwijl jij wijst naar iedereen behalve jezelf :)
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 12:56:17 #105
16180 crew  CoolGuy
pi_95065918
quote:

[..]

Een systeem crash zal een positief effect hebben op onze maatschappelijke evolutie :)

[..]

Momenteel zitten er een hoop mensen in de problemen vanwege de belangen van een kleine groep mensen, dus die mogen van mij wel in de problemen komen.

[..]

Dat principe geld ook voor mij, gelukkig ga ik niet in de problemen komen door dalende huizenprijzen of een systeem crash :)
Dat is geen antwoord :) Nee, daar ga ik gelukkig ook niet door in de problemen komen. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:59:28 #106
32474 janatwork
...leeg...
pi_95066044
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan moeten de verwende eenpersoonskopers ook genoegen gaan nemen met kleinere woningen, op dit moment ook nog genoeg te vinden in bijvoorbeeld zaandam wat je met een ondermodaal salaris nog zou moeten kunnen financieren:

http://www.funda.nl/koop/zaandam/0-100000/
Er staan in heel Nederland momenteel 15000 woningen te koop met een prijs onder de E125000 dat is nog een 6 procent van het totale aanbod. Als de 1 persoonshuishoudens het gros van de stijging van 1 miljoen huishoudens is dan gaat dat natuurlijk nooit passen en zal er in de categorie <125000 extra woningen moeten komen.
eten!!!
pi_95066052
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik beweer helemaal niet dat ie tot in het oneindige in stand gehouden kan worden? Wat ik beweer is dat JIJ heel hard aan het roepen bent voor iets waarvan de verantwoordelijkheid bij jezelf ligt, terwijl jij wijst naar iedereen behalve jezelf :)
Sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor de speculatieve vastgoedzeepbel?
Ik heb juist door niet deel te nemen aan het pyramidespel een stelling genomen tegen dit fenomeen. Wat nu... geen verantwoording nemen... :)
Laten we het liever hebben over het groeiende aantal wanbetalers dat geen verantwoording neemt voor hun onverantwoordelijke leengedrag... het probleem zit het tenslotte in de 'leenkulthuur' die ons land lijkt te overspoelen met goedkoop geld en overgewaardeerde woningprijzen.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:00:14 #108
32474 janatwork
...leeg...
pi_95066072
quote:

[..]

[..]

[..]

Er zitten helemaal geen grote groepen mensen in de problemen...
eten!!!
pi_95066087
Overigens... als de zeepbel niet kan groeien is stagnatie uitgesloten :)
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:01:02 #110
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95066107
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb juist door niet deel te nemen aan het pyramidespel een stelling genomen tegen dit fenomeen.
lol. Da's ook een manier om te zeggen dat de bank je geen hypotheek wou geven ja :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95066125
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:00 schreef janatwork het volgende:

[..]

Er zitten helemaal geen grote groepen mensen in de problemen...
Mmm...... mensen die geen betaalbare woonruimte kunnen vinden, mensen die een slaaf zijn van de bank, mensen die zich laten kaalplukken door een stel banksters.... hoezo geen problemen?
I'll sing you a lullaby.
pi_95066155
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

lol. Da's ook een manier om te zeggen dat de bank je geen hypotheek wou geven ja :P
Ik ben nog nooit bij een bank geweest voor een hypotheek, waarom zou ik... geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te kopen :)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 13:02:28 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_95066156
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor de speculatieve vastgoedzeepbel?
Ik heb juist door niet deel te nemen aan het pyramidespel een stelling genomen tegen dit fenomeen. Wat nu... geen verantwoording nemen... :)
Laten we het liever hebben over het groeiende aantal wanbetalers dat geen verantwoording neemt voor hun onverantwoordelijke leengedrag... het probleem zit het tenslotte in de 'leenkulthuur' die ons land lijkt te overspoelen met goedkoop geld en overgewaardeerde woningprijzen.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant is het wel? Ik beweer niet dat jij verantwoordelijk bent voor de zeepbel, ik beweer dat jij verantwoordelijk bent voor je eigen situatie en de verantwoordelijkheid daarvoor neerlegt bij iedereen behalve jezelf.
pi_95066203
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant is het wel? Ik beweer niet dat jij verantwoordelijk bent voor de zeepbel, ik beweer dat jij verantwoordelijk bent voor je eigen situatie en de verantwoordelijkheid daarvoor neerlegt bij iedereen behalve jezelf.
Lekker makkelijk.... anderen blazen een speculatieve zeepbel op en ik ben plotseling verantwoordelijk voor de gevolgen :')
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:03:46 #115
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95066205
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit bij een bank geweest voor een hypotheek
Ik had het kunnen weten. Een hoop geblaat zonder enige praktische ervaring of verstand van zaken. Laat me raden, jij werkt in de IT? ;)
pi_95066231
Het grote doemdenken van de huurtokkies is alweer begonnen, krampachtig proberen ze een doembeeld te schetsen door te liegen, te verdraaien en te manipuleren, wat uiteindelijk kansloos blijkt te zijn.

Ze krijgen door dat er weinig tot geen verandering komt in hun uitzichtloze situatie, bekeken door het enkelvoudig glas dat door de criminele organisatie waaraan zij gelieerd zijn, namelijk de WBV, in stand wordt gehouden.

Deze Jehova`s hebben echter een dermate sterke tunnelvisie dat wij met zijn allen moeten vrezen dat er nog een lange weg te gaan is voordat de huurtokkies eindelijk verlost zullen zijn van het waanbeeld dat een huurhuis zaligmakend is voor de toekomst.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:04:38 #117
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95066238
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.... anderen blazen een speculatieve zeepbel op en ik ben plotseling verantwoordelijk voor de gevolgen :')
Ik zou niet zeggen dat je ervoor verantwoordelijk bent. Wel dat je er voor gaat opdraaien >:)
Huurverhogingen here we come! })
pi_95066255
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik had het kunnen weten. Een hoop geblaat zonder enige praktische ervaring of verstand van zaken. Laat me raden, jij werkt in de IT? ;)
'De IT' nee daar ben ik niet werkzaam :)
Je vriendje Scorpie misschien :)
I'll sing you a lullaby.
pi_95066291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

De wens is de vader van de gedachte....

Op niets gebaseerde hoop. Gewoon GTST blijven kijken, stemmen op Geert en de crisis blijven ontkennen.
En dit is natuurlijk louter onzin, uit een toetsenbord geperst door iemand die notabene een weblog erop na houdt om 'mensen te waarschuwen voor het naderend onheil'. Als er een grote zwarte pot is die de ketel aan het verwijten is, dan is het Zaadbal de Tweede aka Cen-verzuurd wel.
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 13:07:14 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_95066317
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je snapt heel erg goed wat ik bedoel :') wat jij doet is lekker makkelijk; alles en iedereen heeft de schuld, behalve ik zelf.
pi_95066323
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:03 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Hij zou in de IT gelijk worden afgeserveerd als de meesmuil die hij is. Grote praatjes, weinig prestaties, geen onderbouwing en een hoop geblaat. Nee, Xeno is perfect geschikt voor een rol als gesjeesde Marketing/Sales manager met dito uitstraling.
pi_95066348
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik zou niet zeggen dat je ervoor verantwoordelijk bent. Wel dat je er voor gaat opdraaien >:)
Dat ik er voor ga opdraaien en al reeds geconfronteerd word met de negatieve gevolgen is juist datgene wat mij motiveert om tegen het pyramidespel te ageren. Maar bij deze bedankt voor de bevestiging..... misschien dat CG ook nog overstag gaat en schuld bekent :)
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:08:37 #123
32474 janatwork
...leeg...
pi_95066369
quote:
Mmm...... mensen die geen betaalbare woonruimte kunnen vinden,
Die moeten hun eisen naar beneden bijstellen

quote:
mensen die een slaaf zijn van de bank
Of je nou slaaf van de ban bent of slaaf van de verhuurder, beetje een broekzak vestzak verhaal

quote:
mensen die zich laten kaalplukken door een stel banksters
geen ervaring mee, maar volgens mij ben jij wel kaalgeplukt en zit jij niet in de problemen
eten!!!
pi_95066384
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt heel erg goed wat ik bedoel :') wat jij doet is lekker makkelijk; alles en iedereen heeft de schuld, behalve ik zelf.
Ach, als straks de Einde der Tijden is kan Xeno altijd terugvallen op zijn totaal apathische houding in het echte leven en op Internet. Hij heeft niets, maar dan ook werkelijk niets van enige notie gedaan in zijn leven. Dat is ook een prestatie op zich.
pi_95066407
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij zou in de IT gelijk worden afgeserveerd als de meesmuil die hij is. Grote praatjes, weinig prestaties, geen onderbouwing en een hoop geblaat. Nee, Xeno is perfect geschikt voor een rol als gesjeesde Marketing/Sales manager met dito uitstraling.
Betaald dat goed? En mag je dan ook de sweep halen over je ondergeschikten ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_95066437
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Whehe, en terecht. Tijd dat de criminele scheefhuurders met hun WBV-vriendjes eens hard aangepakt worden, beetje parasiteren op de staat op kosten van de woningeigenaar.

25% huurverhoging in 4 jaar tijd moet er wel in zitten voor Xeno en Cen-verzuurd, die mannen hebben genoeg te makken dus pluk ze maar voor al die jaren crimineel gedrag :Y
pi_95066463
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Betaald dat goed? En mag je dan ook de sweep halen over je ondergeschikten ~O>
Het is een miserabele vergoeding maar je kan wel patsen dat je een manager bent. Ik zie grote gelijkenis met een miserabel huurhuis en patsen met het feit dat je huurtokkie bent, dus het zou je wel aan moeten spreken!
pi_95066555
Ik gok dat mijn huurverhoging dit jaar op 1,2% uitkomt, betekend dit nu dat de woningprijzen dit jaar met 1,2% gaan stijgen :')
I'll sing you a lullaby.
pi_95066586
Ooh wacht..... alleen huren stijgen terwijl koopprijzen dalen :D
I'll sing you a lullaby.
pi_95066634
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef xenobinol het volgende:
Ik gok dat mijn huurverhoging dit jaar op 1,2% uitkomt, betekend dit nu dat de woningprijzen dit jaar met 1,2% gaan stijgen :')
Ik weet dat mijn hypotheek dit jaar hetzelfde blijft, lang leve de inflatie w/ *O* *O* *O*

Dus, even resumerend; jij gaat er 1.2% per jaar op achteruit, ik ga minimaal de inflatie erop vooruit. Who`s the bitch nooooooooooooooooooooooooooooooooooow _O-
pi_95066680
quote:
Lekker belangrijk, ik betaal geen koopprijs maar een hypotheek die de aankomende 25 jaar nog hetzelfde blijft _O- _O- _O- *O* *O* *O*

25x 1.2% cumulatief, hoeveel is dat Xenotje, doet eens rekenen!
pi_95066780
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, ik betaal geen koopprijs maar een hypotheek die de aankomende 25 jaar nog hetzelfde blijft _O- _O- _O- *O* *O* *O*

25x 1.2% cumulatief, hoeveel is dat Xenotje, doet eens rekenen!
Pffff... 35% een klein prijsje voor de vrijheid die je als huurder geniet w/
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:21:06 #133
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95066842
Mijn woonlasten zijn al gedaald. WOZ waarde was iets lager.
Dat is de eerste keer in 15 jaar tijd dat mijn woonlasten dalen. Maar goed, de afgelopen 15 jaar huurde ik dan ook. Je enige garantie is dan die van een jaarlijkse prijsstijging :')

offtopic: Weet je wát er per direct afgeschaft zou moeten worden? TNT! Wat een hoerig @#@#&*% bedrijf met navenante service is dat zeg :(
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:22:11 #134
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95066886
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pffff... 35% een klein prijsje voor de vrijheid die je als vrije sector huurder geniet w/
Even voor je verbeterd. Jij als sociale huurder zit natuurlijk muurvast. Tenzij je een 40-50% "boetestijging" van je maandlasten accepteert als je gaat verhuizen natuurlijk.
pi_95066930
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Whuzz het volgende:
Dat is de eerste keer in 15 jaar tijd dat mijn woonlasten dalen. Maar goed, de afgelopen 15 jaar huurde ik dan ook. Je enige garantie is dan die van een jaarlijkse prijsstijging :')
Volgens jaar weer een nieuwe kans toch?

quote:
offtopic: Weet je wát er per direct afgeschaft zou moeten worden? TNT! Wat een hoerig @#@#&*% bedrijf met navenante service is dat zeg :(
Heeft TNT wat zoek gemaakt?
Meestal doen ze wel redelijk hun werk is mijn ervaring.
I'll sing you a lullaby.
pi_95066983
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Even voor je verbeterd. Jij als sociale huurder zit natuurlijk muurvast. Tenzij je een 40-50% "boetestijging" van je maandlasten accepteert als je gaat verhuizen natuurlijk.
Dat ligt eraan waar je gaat wonen Whuzz
I'll sing you a lullaby.
pi_95066993
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar je gaat wonen Whuzz
Overal behalve Dronten natuurlijk!
pi_95067101
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Overal behalve Dronten natuurlijk!
Ja want Dronten is anders...

Maar als het ze uitkomt is heel Japan hetzelfde. :')
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:29:28 #139
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_95067178
quote:
Boeiend :) . Ik heb over 20 jaar nog dezelfde maandlasten terwijl jij dan honderden euro's meer betaald.

Daarnaast heb ik over 30 jaar geen directe woonlasten meer terwijl jij tegen die tijd waarschijnlijk 2000 euro per maand aan huur betaald voor een tochtige corporatie woning *O*
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:29:54 #140
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95067197
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef xenobinol het volgende:
Heeft TNT wat zoek gemaakt?
Meestal doen ze wel redelijk hun werk is mijn ervaring.
31-03: Ontvanger niet thuis aangetroffen (duh. ik werk voor mijn geld)
31-03: Pakket op afhaallocatie aangekomen (moet voor getekend worden, dus geen tweede keer aangeboden). Afhalen vanaf eerstvolgende werkdag 13:00 (daar heb je dan 3 weken tijd voor)
01-04: Whuzz gaat naar postkantoor. Geen pakket. dus whuzz keer huiswaarts en checked track-trace
01-04: Pakket niet afgehaald. Return to Sender

...

TNT Service medewerkster: "Onze excuses."
Daar heb ik geen zak aan muts! Haal liever mijn pakket terug uit china... :(
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:30:13 #141
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_95067208
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Whuzz het volgende:

Mijn woonlasten zijn dit jaar ongeveer 8% lager *O*
pi_95067303
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja want Dronten is anders...

Maar als het ze uitkomt is heel Japan hetzelfde. :')
Sinds kort is Japan niet meer hetzelfde, tegenwoordig heb je dat deel waar nog huizen staan, en dat deel waar radioactieve huizen staan -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_95067316
Xeno, wat is jouw standpunt eigenlijk over het feit dat je de bazen van de WBV spekt met je huur, elke maand weer? Ben je daar niet faliekant tegen nu je ziet dat ze nog grotere criminelen zijn dan de vastgoedsector?
pi_95067339
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef Revolution-NL het volgende:

Daarnaast heb ik over 30 jaar geen directe woonlasten meer terwijl jij tegen die tijd waarschijnlijk 2000 euro per maand aan huur betaald voor een tochtige corporatie woning *O*
Frisse lucht is gewoon heel gezond :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_95067410
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Sinds kort is Japan niet meer hetzelfde, tegenwoordig heb je dat deel waar nog huizen staan, en dat deel waar radioactieve huizen staan -O-
Je mist nog het deel waar ingestorte huizen staan. ;) Waarbij het de vraag is of er op dezelfde locaties nieuwbouw gaat plaats vinden.

Zoals we over 200 jaar in NL ook de huizen in brabant aan zee hebben en de ondergelopen flevopolder en randstad. _O-
pi_95068010
Ik lees trouwens soms wel eens ergens dat je als verkoper maar met 1 partij in onderhandeling mag zijn, waar is dit op gestoeld? Of is het meer een soort gentleman's agreement tussen makelaars?

Of is het sowieso een verhaal wat naar het rijk der fabelen gestuurd mag worden :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:07:42 #147
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95068581
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik lees trouwens soms wel eens ergens dat je als verkoper maar met 1 partij in onderhandeling mag zijn, waar is dit op gestoeld? Of is het meer een soort gentleman's agreement tussen makelaars?

Of is het sowieso een verhaal wat naar het rijk der fabelen gestuurd mag worden :P
Dat is een gentleman's agreement. Er is nergens bij wet vastgelegd dat je als verkoper met maar één partij tegelijk mag onderhandelen.
Wat volgens mij (maar correct me if wrong) *niet* mag is aan de ene partij vertellen wat de andere geboden heeft, omdat het dan soort veiling wordt en dat is dan weer aan allerlei regels gebonden.
Makelaars hanteren meestal de regel dat ze maar met één partij tegelijk onderhandelen (het zogenaamde "onder bod zijn"). Maar dat is geen wet.
pi_95068644
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is een gentleman's agreement. Er is nergens bij wet vastgelegd dat je als verkoper met maar één partij tegelijk mag onderhandelen.
Wat volgens mij (maar correct me if wrong) *niet* mag is aan de ene partij vertellen wat de andere geboden heeft, omdat het dan soort veiling wordt en dat is dan weer aan allerlei regels gebonden.
Makelaars hanteren meestal de regel dat ze maar met één partij tegelijk onderhandelen (het zogenaamde "onder bod zijn"). Maar dat is geen wet.
Ok, duidelijk
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:28:48 #149
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_95069451
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef tjoptjop het volgende:

Dat stond op het Vivaforum :')

Als makelaars zeggen dat het onder bod is kom je er vaak niet tussen. Maar in principe mag je altijd een bod uit brengen, onder bod of niet.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:32:52 #150
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_95069605
"NVM ziet prijzen huizen 5% dalen" dat is als snel 10.000-15.000 EUR.

Volgend jaar gaat er weer een paar procent af. Als starter moet je wel heel erg dom zijn om je er nu in-te-lenen. Niet dan? Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')