Whehe, en terecht. Tijd dat de criminele scheefhuurders met hun WBV-vriendjes eens hard aangepakt worden, beetje parasiteren op de staat op kosten van de woningeigenaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat je ervoor verantwoordelijk bent. Wel dat je er voor gaat opdraaien
Huurverhogingen here we come!
Het is een miserabele vergoeding maar je kan wel patsen dat je een manager bent. Ik zie grote gelijkenis met een miserabel huurhuis en patsen met het feit dat je huurtokkie bent, dus het zou je wel aan moeten spreken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Betaald dat goed? En mag je dan ook de sweep halen over je ondergeschikten
Ik weet dat mijn hypotheek dit jaar hetzelfde blijft, lang leve de inflatiequote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef xenobinol het volgende:
Ik gok dat mijn huurverhoging dit jaar op 1,2% uitkomt, betekend dit nu dat de woningprijzen dit jaar met 1,2% gaan stijgen
Lekker belangrijk, ik betaal geen koopprijs maar een hypotheek die de aankomende 25 jaar nog hetzelfde blijftquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef xenobinol het volgende:
Ooh wacht..... alleen huren stijgen terwijl koopprijzen dalen
Pffff... 35% een klein prijsje voor de vrijheid die je als huurder genietquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik betaal geen koopprijs maar een hypotheek die de aankomende 25 jaar nog hetzelfde blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
25x 1.2% cumulatief, hoeveel is dat Xenotje, doet eens rekenen!
Even voor je verbeterd. Jij als sociale huurder zit natuurlijk muurvast. Tenzij je een 40-50% "boetestijging" van je maandlasten accepteert als je gaat verhuizen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pffff... 35% een klein prijsje voor de vrijheid die je als vrije sector huurder geniet
Volgens jaar weer een nieuwe kans toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Whuzz het volgende:
Mijn woonlasten zijn al gedaald. WOZ waarde was iets lager.
Dat is de eerste keer in 15 jaar tijd dat mijn woonlasten dalen. Maar goed, de afgelopen 15 jaar huurde ik dan ook. Je enige garantie is dan die van een jaarlijkse prijsstijging
Heeft TNT wat zoek gemaakt?quote:offtopic: Weet je wát er per direct afgeschaft zou moeten worden? TNT! Wat een hoerig @#@#&*% bedrijf met navenante service is dat zeg
Dat ligt eraan waar je gaat wonen Whuzzquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Even voor je verbeterd. Jij als sociale huurder zit natuurlijk muurvast. Tenzij je een 40-50% "boetestijging" van je maandlasten accepteert als je gaat verhuizen natuurlijk.
Overal behalve Dronten natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je gaat wonen Whuzz
Ja want Dronten is anders...quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:14 schreef xenobinol het volgende:
Ooh wacht..... alleen huren stijgen terwijl koopprijzen dalen
31-03: Ontvanger niet thuis aangetroffen (duh. ik werk voor mijn geld)quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:23 schreef xenobinol het volgende:
Heeft TNT wat zoek gemaakt?
Meestal doen ze wel redelijk hun werk is mijn ervaring.
Mijn woonlasten zijn dit jaar ongeveer 8% lagerquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef Whuzz het volgende:
Mijn woonlasten zijn al gedaald. WOZ waarde was iets lager.
Dat is de eerste keer in 15 jaar tijd dat mijn woonlasten dalen. Maar goed, de afgelopen 15 jaar huurde ik dan ook. Je enige garantie is dan die van een jaarlijkse prijsstijging
offtopic: Weet je wát er per direct afgeschaft zou moeten worden? TNT! Wat een hoerig @#@#&*% bedrijf met navenante service is dat zeg
Sinds kort is Japan niet meer hetzelfde, tegenwoordig heb je dat deel waar nog huizen staan, en dat deel waar radioactieve huizen staanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja want Dronten is anders...
Maar als het ze uitkomt is heel Japan hetzelfde.
Frisse lucht is gewoon heel gezondquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Daarnaast heb ik over 30 jaar geen directe woonlasten meer terwijl jij tegen die tijd waarschijnlijk 2000 euro per maand aan huur betaald voor een tochtige corporatie woning
Je mist nog het deel waar ingestorte huizen staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Sinds kort is Japan niet meer hetzelfde, tegenwoordig heb je dat deel waar nog huizen staan, en dat deel waar radioactieve huizen staan
Dat is een gentleman's agreement. Er is nergens bij wet vastgelegd dat je als verkoper met maar één partij tegelijk mag onderhandelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik lees trouwens soms wel eens ergens dat je als verkoper maar met 1 partij in onderhandeling mag zijn, waar is dit op gestoeld? Of is het meer een soort gentleman's agreement tussen makelaars?
Of is het sowieso een verhaal wat naar het rijk der fabelen gestuurd mag worden
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is een gentleman's agreement. Er is nergens bij wet vastgelegd dat je als verkoper met maar één partij tegelijk mag onderhandelen.
Wat volgens mij (maar correct me if wrong) *niet* mag is aan de ene partij vertellen wat de andere geboden heeft, omdat het dan soort veiling wordt en dat is dan weer aan allerlei regels gebonden.
Makelaars hanteren meestal de regel dat ze maar met één partij tegelijk onderhandelen (het zogenaamde "onder bod zijn"). Maar dat is geen wet.
Dat stond op het Vivaforumquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef tjoptjop het volgende:
Ik lees trouwens soms wel eens ergens dat je als verkoper maar met 1 partij in onderhandeling mag zijn, waar is dit op gestoeld? Of is het meer een soort gentleman's agreement tussen makelaars?
Of is het sowieso een verhaal wat naar het rijk der fabelen gestuurd mag worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |