*ex-scharrel smst*quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis lente, iedereen kriebels, dat komt wel goed lijkt me.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis lente, iedereen kriebels, dat komt wel goed lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh samzz, beetje laat, maar deze boots bedoelde ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babs... ik zeg: Goed geregeldquote:Op maandag 4 april 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie geboekt, 12 dagen (effectief 11) met mrs. stbabylon naar Tenerife voor 754e totaal
Oh samzz, beetje laat, maar deze boots bedoelde ik:Gelaarsde poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:
Oh samzz, beetje laat, maar deze boots bedoelde ik:ik snap wat WT bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
you're whippedquote:
kan ze nog ff wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn geld > auto
Als ze schoenen wil wacht ze maar op d'r verjaardag
Damnquote:
Oh samzz, beetje laat, maar deze boots bedoelde ik:Ze staat een beetje raar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Ja dat is volgens mij zodat je de laars van alle kanten ziet ofzoquote:
Ja, zo kun je zowel de zijkant als de voorkant zien.quote:
Do I have to spell it out?quote:
Weet je hoe lang dat duurt?quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mijn geld > auto
Als ze schoenen wil wacht ze maar op d'r verjaardag
Dan kan ze beter op dr hurken zitten, dan plast ze niet over dr laarzen heenquote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zo kun je zowel de zijkant als de voorkant zien.
Of ze moet plassen, dat kan ook.
Vergeleken met kleine Peu (what's in the name?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |