Jawelquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Er is toch niet verteld wat ze kan verdienen?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Jammer dat mensen je denken te kennen binnen 2 weken.Die negativiteit doet me serieus pijn.Ze moest is weten hoe erg ik haar ass heb #sstnl
eenschquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Nu moet Mo niet meer zeiken dat er alleen met haar gevoelens wordt gespeeld
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef Bootjuuh het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Jammer dat mensen je denken te kennen binnen 2 weken.Die negativiteit doet me serieus pijn.Ze moest is weten hoe erg ik haar ass heb #sstnl
Het gaat me niet om Lau en Falex, ze moet van de redactie met Karim gaan klooien terwijl die aan Gerard heeft bekend dat hij gevoelens voor haar heeft, dat kun je imo niet doen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo erg? Als Laura wel om Alex geeft zegt ze nee tegen de missie. Als ze voor geld gaat is ze gewoon een hoer! Haar eigen vrije keuze! Ik vind deze missie zo terecht voor haar!
Mo.quote:
Precies!quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Nu moet Mo niet meer zeiken dat er alleen met haar gevoelens wordt gespeeld
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigertquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Er is toch niet verteld wat ze kan verdienen?
psies.. dus wat doe je dan? Weigeren.. zo simpel!quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het gaat me niet om Lau en Falex, ze moet van de redactie met Karim gaan klooien terwijl die aan Gerard heeft bekend dat hij gevoelens voor haar heeft, dat kun je imo niet doen.
Een kaart? Hoe dan?quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Darklight het volgende:
Ze heeft hints gegeven via een kaart dus die missie is gewoon mislukt
Dag Laura, donderdag ga je naar huis
Kan ook noiminatie zijnquote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigert
Dat is niet gezegd.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, 5000 euro. of dat bedrag verliezen als ze faalt of weigert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |