wow, wat goed. Gefeliciteerd! Wanneer mag je beginnen?quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Blurred86 het volgende:
hoi vanuit NL![]()
vandaag op gesprek geweest en ik heb de phd positie aangeboden gekregen![]()
![]()
supercool, nu heb ik gewoon al een baan voor als ik straks afgestudeerd ben
en een supercoole ook nog
![]()
/egopost
wat heb ik gemist hier? ben een beetje te druk geweest om mee te lezen en nu te moe om bij te lezenwie geeft me een samenvatting?
Oeh.... Well played, Vik. Well played.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Coco daar doet Vik het ook om, anders had ze direct wel aangegeven wie het was.
Hee dan woon je vlakbij mij! ik ga te weinig naar de Kanaalstraat omdat de fijne AH precies de andere kant op isquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Je kunt hier in de kanaalstraat ook heel goedkoop groente en fruit halen, alleen
word ik daar altijd zo raar aangestaard heb ik het gevoel, haha!
ALS ik babies wil, dan wel met deze ja (lucky me, zou ik dan kindjes met mooie donkere ogen en haartjes krijgen, hihi) maar ik weet uberhaupt nog niet of ik ooit wel kinderen wil. mijn partner wil het wel heel graag, dus dat kan nog spannend wordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Probability het volgende:
Voor de genen degenen met partner, zonder kinderen: willen jullie allemaal babies met hem/haar?
Ik zou 57 moeten wegen volgens calorieteller.nl. Ik weeg er zo'n 10 meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn optimale gewicht zou 63kg zijn volgens calorieteller.nl![]()
nu voel ik me helemaal vadsig
!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ALS ik babies wil, dan wel met deze ja (lucky me, zou ik dan kindjes met mooie donkere ogen en haartjes krijgen, hihi) maar ik weet uberhaupt nog niet of ik ooit wel kinderen wil. mijn partner wil het wel heel graag, dus dat kan nog spannend worden
Jij zegt "DOEN" ? Of ging het om de huidskleur van deze meneer?quote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Lol tis geen slankie hoor en ze fokt ook niet meer tegenwoordig. Dus niet nodig om nieuwsgierig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |