Ja zo'n weegschaal had ik, van de voet naar de hand. Ik ben wel echt gemotiveerd om te gaan sporten enzo nu ik die cijfertjes heb gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Feitelijk is dat een weerstandsmetertje. Dat werkt niet zo goed omdat het een stroompje meet van duim naar duim. En stroom kiest de kortste route! Dus buik en heupvet wordt niet zo goed gemeten.
Op zo'n weegschaal is ie al iets nauwkeuriger, al zal die de appel onderschatten en de peer overschatten
Succes!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna onderweg naar Gesprek Met Begeleider!
date is met een Oude Bekende, like I said. Denkwerk is nu voor jouquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh, ok, verkeerd gelezen![]()
ga je trouwens op date? wat leukwie wat waar hoe? En hoe staat het met werk vinden, nog nieuws?
't kan, maar het haalt het niet qua stoffen wanneer je melk of volle kwark neemt. Wel altijd beter dan geen eiwitten natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
[..]2000 kcal vind ik niet weinig!
Maar bedankt voor de tip van melk/kwark. Kan yoghurt ook? Want melk drink ik liever niet en kwark vind ik echt vies
Spannend!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna onderweg naar Gesprek Met Begeleider!
Hij vond Plan 2 iig een verbetering tov Plan 1, maar voorzag wel een moeilijkheidje, dus ik ben benieuwd wat ie allemaal te zeggen heeft!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spannend!
Die was al vrij positief toch?
Expect an update vanmiddag/vanaaf!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Succes Maria! Hopelijk valt het allemaal mee.
Uh... ok, ik zal extra eiwitten eten dan na het sporten, vanaf morgen. Of ik kan vanavond pasta carbonana maken daar zit ook ei in. Want als ik ga sporten maar veel meer eet val ik ook niet af! Ingewikkeld heurquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't kan, maar het haalt het niet qua stoffen wanneer je melk of volle kwark neemt. Wel altijd beter dan geen eiwitten natuurlijk!
En 2000 is weinig! Stel je BMR is 1200, je sport er 500 van af, dan heb je nog maar 500 over voor de hele dag zou je willen afvallen MAAR omdat je de dag ervoor ook gesport heb zit je met naverbranding van een extra 300. Gevolg hier van inclusief het eiwit tekort is dat je spiermassa slinkt en het jojo-effect in de hand werkt.
Lijkt mij persoonlijk beter wanneer het iets meer is, maar ok.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Uh... ok, ik zal extra eiwitten eten dan na het sporten, vanaf morgen. Of ik kan vanavond pasta carbonana maken daar zit ook ei in. Want als ik ga sporten maar veel meer eet val ik ook niet af! Ingewikkeld heur![]()
Is het ook ok als ik niet meer dan 200 kcal eet maar dan wel meer eiwit, verhoudingsgewijs?
Die berekening snap ik niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't kan, maar het haalt het niet qua stoffen wanneer je melk of volle kwark neemt. Wel altijd beter dan geen eiwitten natuurlijk!
En 2000 is weinig! Stel je BMR is 1200, je sport er 500 van af, dan heb je nog maar 500 over voor de hele dag zou je willen afvallen MAAR omdat je de dag ervoor ook gesport heb zit je met naverbranding van een extra 300. Gevolg hier van inclusief het eiwit tekort is dat je spiermassa slinkt en het jojo-effect in de hand werkt.
Ja inderdaad wil ik vet erafquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk beter wanneer het iets meer is, maar ok.
Het moment waarop je bepaalde voeding tot je neemt maakt ook uit! Ik neem aan dat je vet er af wilt hebben?
Indien mogelijk, is het dan slimmer om de koolhydraten zoveel mogelijk na het sporten te nemen en zo weinig mogelijk daarvoor. Eiwitten is over de gehele dag eigenlijk wel handig maar vooral belangrijk voor het slapen gaan omdat tijdens het slapen spieropbouw plaats vindt.
Persoonlijk zou ik liever zien dat je rond de 2300kcal ofzo ging zitten, spiergroei echt stimuleren en wanneer je onderhoud (BMR + verbruik) gestegen is de voordelen er van plukken. Omdat dit minder jojo-effect-gevoelig is.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die berekening snap ik niet...
Succes zo Maria!
1200 BMR + 500 Normaal verbruik + 500 Sport verbruik + 300 Naverbranding = 2500 het verbruikquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die berekening snap ik niet...
Succes zo Maria!
ik vind dit ook wel een mooi lijstje eigenlijk!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
En planning:
O: 3x speltbrood met boter/kaas/waterkers (lekkere combi!)
L: bruine pistolet tonijnsalade, 200 gr rauwkost, 250 ml optimel
T: banaan, appel, 2 stukjes fudge
B: 2x 20 minuten fietsen
D: pasta met champignons en tomaten of borccoli-salade erbij
T: vast wel iets
Yep. Of het verstandig is, weet ik niet, maar leuk en spannend is het iig wel en zei jij niet dat het leven te kort is om altijd maar verstandig te zijn?quote:
Maar goped, in principe worden vrouwen niet zo snel gespierd. Heb een hele tijd aan krachttraining gedaan toen ik rond de 18 was, en toen was ik een rank poppetje. En bunkeren qua eten. Om echt gespierd te worden moet je wel moeite doen geloof ik!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar v1z0r denkt meer in termen van breed worden enzo lijkt het.
Het liefst zou ik een rank poppetje zijn, maar dat zal er nooit in zitten denk ik
Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn optimale gewicht is 66,4 volgens calorieteller.nl (bij bouw 'breed' ingevuld). Dat kan wel kloppen, denk ik. Toen ik op m'n lichtst was (eind 2009) woog ik 66,6 (mooi gewicht) En ik zit er een kilo of 5 boven, denk ik. Maximaal.
Ik vergat de toevoeging dat je er natuurlijk wel gelukkig van moet wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep. Of het verstandig is, weet ik niet, maar leuk en spannend is het iig wel en zei jij niet dat het leven te kort is om altijd maar verstandig te zijn?.
En vanavond ga ik idd eten met degene over wie we het al eens hadden, jagär.
bij 69 ben jij toch net zo'n sidonia? Lijkt me ook weinig...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?
Ik vind 69 voor mij erg weinig, bij 1.88. 75 lijkt me redelijker!
Ik vind 69 ook erg weinig bij die lengte! Als ik 64 kilo zou wegen, had ik geen tieten meer, een taille van < 60 cm en ingevallen wangetjes, dus ik ga het niet eens proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?
Ik vind 69 voor mij erg weinig, bij 1.88. 75 lijkt me redelijker!
zeker met m'n schoenmaat 44. Nee, 69 lijkt me erg weinig. Ik ga voor de 75. Eind april ben ik weer bij een weegschaal, benieuwd wat die gaat vertellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
bij 69 ben jij toch net zo'n sidonia? Lijkt me ook weinig...
wacht, dit klinkt een beetje lullig, maar je snapt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar goped, in principe worden vrouwen niet zo snel gespierd. Heb een hele tijd aan krachttraining gedaan toen ik rond de 18 was, en toen was ik een rank poppetje. En bunkeren qua eten. Om echt gespierd te worden moet je wel moeite doen geloof ik!
Aurum zit ook aan de shakes enzo toch? En dat is toch ook iemand van het vrouwelijk geslacht? Misschien weet zij daar wat van
Ik heb heus wel een paar mannelijke vrienden waar ik altijd een platonische relatie mee gehad hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, vroeger dacht ik ook dat gewone vriendschap met manneen een mogelijkheid was.
Waaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
Succes zo Maria! Komt heus goed
Blurred tofheid, gefeliciteerd
[..]
Ik heb heus wel een paar mannelijke vrienden waar ik altijd een platonische relatie mee gehad heb![]()
En goedemorgen!
Oh zo, dus met de meeste mannelijke vrienden heb je geen platonische relatie gehad en met slechts een paar wélquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
een paar is niet allemaal, ik heb best veel vrienden/innen
Sommige wel sommige niet, en reputatie schmeputatiequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo, dus met de meeste mannelijke vrienden heb je geen platonische relatie gehad en met slechts een paar wél. Je gooit je reputatie hier nu aardig te grabbel
.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Swietje het volgende:
Bah. Vandaag afscheid nemen van m'n maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |