Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Viking84 het volgende:
Mijn optimale gewicht is 66,4 volgens calorieteller.nl (bij bouw 'breed' ingevuld). Dat kan wel kloppen, denk ik. Toen ik op m'n lichtst was (eind 2009) woog ik 66,6 (mooi gewicht) En ik zit er een kilo of 5 boven, denk ik. Maximaal.
Ik vergat de toevoeging dat je er natuurlijk wel gelukkig van moet wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep. Of het verstandig is, weet ik niet, maar leuk en spannend is het iig wel en zei jij niet dat het leven te kort is om altijd maar verstandig te zijn?.
En vanavond ga ik idd eten met degene over wie we het al eens hadden, jagär.
bij 69 ben jij toch net zo'n sidonia? Lijkt me ook weinig...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?
Ik vind 69 voor mij erg weinig, bij 1.88. 75 lijkt me redelijker!
Ik vind 69 ook erg weinig bij die lengte! Als ik 64 kilo zou wegen, had ik geen tieten meer, een taille van < 60 cm en ingevallen wangetjes, dus ik ga het niet eens proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ideale gewicht is 69, bij alles normaal ingevuld....en ik ben dacht ik redelijk wat langer dan jij, toch?
Ik vind 69 voor mij erg weinig, bij 1.88. 75 lijkt me redelijker!
zeker met m'n schoenmaat 44. Nee, 69 lijkt me erg weinig. Ik ga voor de 75. Eind april ben ik weer bij een weegschaal, benieuwd wat die gaat vertellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
bij 69 ben jij toch net zo'n sidonia? Lijkt me ook weinig...
wacht, dit klinkt een beetje lullig, maar je snapt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar goped, in principe worden vrouwen niet zo snel gespierd. Heb een hele tijd aan krachttraining gedaan toen ik rond de 18 was, en toen was ik een rank poppetje. En bunkeren qua eten. Om echt gespierd te worden moet je wel moeite doen geloof ik!
Aurum zit ook aan de shakes enzo toch? En dat is toch ook iemand van het vrouwelijk geslacht? Misschien weet zij daar wat van
Ik heb heus wel een paar mannelijke vrienden waar ik altijd een platonische relatie mee gehad hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, vroeger dacht ik ook dat gewone vriendschap met manneen een mogelijkheid was.
Waaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef MarMar het volgende:
Succes zo Maria! Komt heus goed
Blurred tofheid, gefeliciteerd
[..]
Ik heb heus wel een paar mannelijke vrienden waar ik altijd een platonische relatie mee gehad heb![]()
En goedemorgen!
Oh zo, dus met de meeste mannelijke vrienden heb je geen platonische relatie gehad en met slechts een paar wélquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
een paar is niet allemaal, ik heb best veel vrienden/innen
Sommige wel sommige niet, en reputatie schmeputatiequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo, dus met de meeste mannelijke vrienden heb je geen platonische relatie gehad en met slechts een paar wél. Je gooit je reputatie hier nu aardig te grabbel
.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:09 schreef Swietje het volgende:
Bah. Vandaag afscheid nemen van m'n maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |