^^ dat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Een 'ze' he? Een gewone ze of een speciale, spannende, sexy ze?
Alleen doen om te kijken hoe mooi ze worden is geen argument he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jij zegt "DOEN" ? Of ging het om de huidskleur van deze meneer?
Overigens Blurred, gefeliciteerd, wat gaaf zeg!!
sjonge jongequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Een 'ze' he? Een gewone ze of een speciale, spannende, sexy ze?
Melk is voor kalfjes...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het te weinig Perr! Helemaal omdat je zoveel gesport hebt! En na het sporten had wat kwark of melk gemogen voor de nodige eiwitten en aminozuren.
Weet zo niet hoeveel daarvan in kokosmelk zit, maar is niet dierlijk dus de casseine mist sowieso...
Mijn ideale gewicht zou volgens die site 89 zijndan ben ik 23kilo te zwaar
Ja, vroeger dacht ik ook dat gewone vriendschap met manneen een mogelijkheid was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sjonge jongehet is geen date, maar een gewone vriendin, zoek toch niet overal wat achter
.
Op de meet al, laat staan nu na een paar maand hardlopen erbij!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Die calorieteller kan het heen en weer krijgen van mij. Ik voel me fab en zie er fab uit.
Die tandartsassistente in Friesland dacht er anders over... Of wou die nou alleen zien hoe leuk ze in een koffertje pasten? Iets van een Anne Geddes-syndroom of zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen doen om te kijken hoe mooi ze worden is geen argument he?
is ook zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, vroeger dacht ik ook dat gewone vriendschap met manneen een mogelijkheid was.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op de meet al, laat staan nu na een paar maand hardlopen erbij!
Oeh, date? Spannendquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sjonge jongehet is geen date, maar een gewone vriendin, zoek toch niet overal wat achter
.
Volgende week heb ik wel een date als het goed is. Met een oude bekende
.
Volgens mijn vriendje ben ik perfectquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Melk is voor kalfjes...
Volgens de site ben ik bijna precies goed.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef loveli het volgende:
Volgens de site ben ik bijna precies goed.
Dat heb ik vorige maand al bijna per ongeluk gedaan. Zo lang iemand anders ze opvoedt vind ik het prima...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Alleen doen om te kijken hoe mooi ze worden is geen argument he?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendje ben ik perfect
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het te weinig Perr! Helemaal omdat je zoveel gesport hebt! En na het sporten had wat kwark of melk gemogen voor de nodige eiwitten en aminozuren.
Weet zo niet hoeveel daarvan in kokosmelk zit, maar is niet dierlijk dus de casseine mist sowieso...
Mijn ideale gewicht zou volgens die site 89 zijndan ben ik 23kilo te zwaar
Je moet de spekplooimeter hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en welke site? Ik wil ook weten hoeveel te vet ik ben!
Oh en iemand noemde hier, dat vetmeten met zo'n soort weegschaal met je armen voor je uit niet zo goed werkt. Hoe heet zo'n meter ook alweer?
puff bedoelt dat dat haar ideale gewicht is. Niet dat dat haar huidige gewicht isquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:29 schreef Perruche het volgende:
Maar Puff, als je gewicht gooed is, hoe kan je dan zo ontevreden zijn over je buik? Is het de verhouding spier/vet of heb je eigenlijk gewoon niet zoveel te klagen
Huu, dat ziet er bijna nog angstaanjagender uit dan de eendebek!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Je moet de spekplooimeter hebben.
[ afbeelding ]
Feitelijk is dat een weerstandsmetertje. Dat werkt niet zo goed omdat het een stroompje meet van duim naar duim. En stroom kiest de kortste route! Dus buik en heupvet wordt niet zo goed gemeten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en welke site? Ik wil ook weten hoeveel te vet ik ben!
Oh en iemand noemde hier, dat vetmeten met zo'n soort weegschaal met je armen voor je uit niet zo goed werkt. Hoe heet zo'n meter ook alweer?
Oh, ok, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
puff bedoelt dat dat haar ideale gewicht is. Niet dat dat haar huidige gewicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |