Konden nog wel eens 5 hele gekke duels worden.quote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
Been gaat playoffs spelen voor zijn eigen positie.
Stiekem hoop ik weer op een massaal en furieus protest van het Legioen.
Ik wordt ook een beetje moe van Been. Elke ronde weer zegt ie dat de play-offs haalbaar zijn. Maar Utrecht wint 2 potten en ze zijn gezien natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
Been gaat playoffs spelen voor zijn eigen positie.
Stiekem hoop ik weer op een massaal en furieus protest van het Legioen.
Weet je nietquote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat wij volgende week winnen daar in Utrecht. Tuurlijk niet ..
Niet alleen bij utrecht nietquote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat wij volgende week winnen daar in Utrecht. Tuurlijk niet ..
Niet zo somber, we hebben de VVF met Pim Blokland nog.quote:Op maandag 4 april 2011 20:15 schreef zlakto het volgende:
Samenvatting: Feyenoord is in enkele jaren tijd verworden tot een zielig clubje, waar zelfs de concurrentie medelijden mee heeft. Het enige wat de club overeind houdt zijn het verleden en het legioen, maar ook dat zal wel eens tot het verleden kunnen gaan behoren
Ik hoop het echt, heeft de club heel hard nodig.quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef voice-over het volgende:
[..]
Niet zo somber, we hebben de VVF met Pim Blokland nog.
Nog 1 jaar diep lijden als supporter en vanaf 2012/2013 kunnen we weer aan de toekomst denken. Wie het laatst lacht ....
quote:Update: Van Well: 'Salarisverhoging totale onzin'
Ondanks dat Feyenoord financieel zware tijden doormaakt hebben de directieleden van de Rotterdamse club onlangs een eenmalige toelage ontvangen. Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging opleverde. De extra's in de salarissfeer staan haaks op de bezuinigingen die in de Kuip worden doorgevoerd. In verband met de slecht financiële situatie is onder leiding van Pim Blokland een reddingsplan op touw gezet, dat tot nu toe meer dan 20 miljoen euro opleverde.
Update Feyenoord.nl:
Het is volgens Dick van Well totale onzin dat de directie van Feyenoord onlangs een extra eenmalige toelage heeft ontvangen. De president commissaris van de stadionclub laat dit weten in een reactie op niet-gecheckte berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond.
Van Well noemt de foutieve berichtgeving buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. Dit te meer daar de huidige directieleden al jarenlang volledig afzien van het variabele deel van hun loon, dat onder normale omstandigheden kan oplopen tot 20 procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, aldus Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.
Volledigheidshalve: Wel is het zo dat Mark Koevermans bij zijn benoeming tot statutair directeur meer salaris is gaan ontvangen. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt.
Het is overigens opmerkelijk dat het onjuiste bericht over de directie volgt op een ook al tendentieus bericht van RTV Rijnmond over een vermeende, te lage bijdrage van de spelersgroep aan de actie de Supporters Steunen Feyenoord. Het is Feyenoord een compleet raadsel wie dergelijke verhalen naar buiten brengt en waarom RTV Rijnmond niet de moeite heeft genomen deze te verifiëren bij de club.
Volgens mij denkt iedereen zo. Laat Pim maar schuiven met de poet de rest kijkt toe. Daarom vind ik het wel onbegrijpelijk dat die 1 miljoen nog niet op tafel is gelegd. Dan schuif je aan als supporters en kunnen wij wellicht ook wat vertellen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef voice-over het volgende:
[..]
Niet zo somber, we hebben de VVF met Pim Blokland nog.
Nog 1 jaar diep lijden als supporter en vanaf 2012/2013 kunnen we weer aan de toekomst denken. Wie het laatst lacht ....
Tja hij zorgt er toch wel voor dat we over een jaar of zo schuldenvrij zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Happel het volgende:
Is dat nieuws van Koevermans in zijn nieuwe functie eigenlijk eerder naar buiten gebracht? Tot vandaag nog nooit iets over gelezen. Over openheid en transparantie gesproken.
Ik weet het overigens niet zo met Blokland. Heb er niet zo een vertrouwen dat hij de verlosser is waar we met zijn allen op hopen.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Aah we krijgen Karim weer terug aldus Derksen.
Wat heb ik die gozer niet gemist zeg. Wordt wel heel treurig als zelfs dat soort teams je spelers niet willen hebben.quote:El Ahmadi terug naar Feyenoord
Karim El Ahmadi keert na dit seizoen terug bij Feyenoord. De middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Al Ahli, maar de club uit Dubai gaat geen gebruik maken van de optie tot koop van de Feyenoorder.
El Ahmadi heeft nog een contract tot de zomer van 2013 in De Kuip. Hij werd verhuurd aan Al Ahli omdat hij niet altijd speelde onder trainer Mario Been. De Marokkaan kwam in de zomer van 2008 van FC Twente naar Feyenoord voor een transfersom van vijf miljoen euro. Aan de hoge verwachtingen heeft hij in Rotterdam nooit kunnen voldoen.
Dat is nog helemaal niet zo zeker.quote:Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja hij zorgt er toch wel voor dat we over een jaar of zo schuldenvrij zijn.
Hij wilde anders wel ff 4 miljoen in Dost steken. Zo iemand kunnen we dus prima gebruiken in deze donkere dagen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Happel het volgende:
Is dat nieuws van Koevermans in zijn nieuwe functie eigenlijk eerder naar buiten gebracht? Tot vandaag nog nooit iets over gelezen. Over openheid en transparantie gesproken.
Ik weet het overigens niet zo met Blokland. Heb er niet zo een vertrouwen dat hij de verlosser is waar we met zijn allen op hopen.
Gelukkig staat de verdediging als een huis en weten de spelers en keepers waar ze aan te toe zijn.quote:Feyenoord steeds dichter bij recordaantal nederlagen
Feyenoord leed zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen AZ (0-1) zijn dertiende nederlaag van dit lopende Eredivisieseizoen. Met dat aantal zijn de Rotterdammers weer een stap dichter bij een 53 jaar oud negatief clubrecord gekomen.
In het seizoen 1957/58 finishte Feyenoord na 34 competitieduels op een elfde plaats in de Eredivisie en leed het liefst vijftien nederlagen. De dertien verliespartijen van deze jaargang vormen nu al het op éen na hoogste aantal in de clubhistorie.
Feyenoord verloor dit seizoen vier duels in de eigen Kuip en leed daarbuiten al negen nederlagen. De kwakkelende ploeg van trainer Mario Been slaagde er sinds de competitiestart pas vier keer in haar doel schoon te houden: in de thuisduels met Vitesse (4-0), VVV-Venlo (3-0) en Excelsior (1-0) én op bezoek bij SC Heerenveen (0-1).
Feyenoord wacht in het restant van dit seizoen nog een redelijk zwaar programma. Achtereenvolgens krijgt de club uit Rotterdam-Zuid te maken met FC Utrecht (uit, 10 april), Willem II (thuis, 17 april), PSV (thuis, 24 april), VVV-Venlo (uit, 1 mei) en NEC (uit, 15 mei).
Gadverdamme al dat ''medelijden''.quote:Been: Of ik moet opstappen? Ik ga erover nadenken
Trainer Mario Been van Feyenoord kreeg vanavond na de thuisnederlaag tegen AZ (0-1) een nogal pikante vraag voorgelegd in de perskamer. ,,Wordt het geen tijd om de eer aan uzelf te houden?'', zo klonk het uit de mond van een vaste AZ-verslaggever. ,,Ik heb met u te doen. Feyenoord gaat alleen maar slechter spelen. De druk op u is nu toch veel te groot?''
De welbespraakte Been reageerde zoals gebruikelijk geestig en snel. ,,Na deze vraag is de druk zeker niet meer uit te houden'', grapte hij. ,,Maar ik zal erover nadenken. U hoeft echter niet met mij te doen hebben hoor.'' Collega Gertjan Verbeek: ,,Nee, Mario, je moet met mij te doen hebben! Deze man heb ik elke week als vragensteller!''
Geintje van Mario.quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Gadverdamme al dat ''medelijden''.
quote:Feyenoord beraadt zich over stappen na klinkklare onzin
Niet lang nadat uitlekte dat de bijdrage van de spelers aan de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF) gering zou zijn vanwege de onvrede over het uitblijven van premies, zorgt een bericht van RTV Rijnmond opnieuw voor opschudding in Rottedam-Zuid. De directie zou in moeilijke tijden extra salaris opstrijken.
Naast de éénmalige bonus zou commercieel directeur Mark Koevermans ook nog eens bevorderd zijn tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging zou opleveren.
De vermeende verhoogde salarissen zijn pikant omdat Feyenoord in financieel zwaar weer verkeert. De Rotterdammers moeten bezuinigen en hebben bij het aantrekken van spelers alleen ruimte in de salarissfeer en zijn voor transfers volledig afhankelijk van de investeerders.
De inversteerders startten vorig jaar, onder leiding van Pim Blokland, een actie op om Feyenoord te redden. Via de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord werd al meer dan twintig miljoen opgehaald. Bijna een miljoen is bijeengebracht door donaties van de Feyenoord-fans.
Klinklare onzin
Feyenoord heeft furieus gereageerde op de niet-gecheckte berichtgeving. Dick van Well, president commissaris van de club: ,,Van die verhoging zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk.
,,In alle jaren dat ik voorzitter van de RvC ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.
Feyenoord beraadt zich over stappen tegen RTV Rijnmond.
Zouden ze...?quote:'Degradatie Hércules maakt Velthuizen koopje'
Als Hércules Alicante zal degraderen is Piet Velthuizen voor geïnteresseerde clubs ineens een stuk goedkoper. De tweede doelman van de Spaanse club heeft een clausule in zijn contract die een vertrek mogelijk maakt.
Volgens De Gelderlander is de 24-jarige Velthuizen bij degradatie van de club voor een 'spotprijsje' op te halen. De voormalig keeper van Vitesse heeft inmiddels ook al met de clubleiding gesproken over zijn rol bij de Hércules.
"Dat ging over mijn positie en dat ik niet nog zo'n seizoen wil", vertelt Velthuizen. Toch sluit de sluitpost een langer verblijf in Spanje niet uit. "Ik houd alle opties open, maar misschien willen ze mij wel gewoon houden."
Hércules Alicante staat momenteel achttiende in de Primera División. Alleen Málaga en Alméria staan nog onder het elftal van trainer Miroslav Djukic.
quote:FC Porto werd afgelopen weekend kampioen van Portugal na een 2-1 zege bij aartsrivaal Benfica. Voorafgaand aan de wedstrijd zochten beide supportersgroepen de confrontatie met elkaar rondom Estadio da Luz. Na afloop werd het kampioensfeestje in het stadion verpest door medewerkers van de thuisclub.
Toen de wedstrijd afgelopen was en de spelers de titel vierden op de grasmat van de eeuwige aartsrivaal, besloten ze de lichtmasten in Stadium of Light uit te zetten en het sprinklersysteem aan te doen. Hierdoor konden de spelers van Porto nauwelijks nagenieten van de landstitel in het hol van de leeuw.
Denk dat hij wel wat kan worden hoor. In bijv. Lodewijks en Doesburg heb ik dan ook wel weer redelijk vertrouwen dat hij zo'n jongen goed in kan schatten. Stekelenburg was op z'n 21e ook nog een lachertje, sterker nog, die mocht op z'n 20e eindelijk z'n debuut maken omdat zowel Lobont als Didulica (wutquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Happel het volgende:
Mulder vier jaar verlengen? Zo snel mogelijk van de hand doen. Is niks, wordt niks.
Denk dat je hem onderschat.quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Happel het volgende:
Mulder vier jaar verlengen? Zo snel mogelijk van de hand doen. Is niks, wordt niks.
Wel heel erg pijnlijk, een oud ambtenaar die een spits moet zoeken voor Feyenoord.quote:Bij afwezigheid van een td gaat Eric Gudde zelf maar scouten, de algemeen directeur is in Noorwegen op zoek naar een spits #Feyenoord
Die werken achter de schermen, Pim wil helemaal niet steeds in de belangstelling treden maar soms 'moet' het wel. Overigens was er pas geleden toch nog nieuws ? Thuisduel tegen Nac.quote:Op maandag 4 april 2011 23:38 schreef Siyara het volgende:
Ik hoor eigenlijk veel te weinig van Vrienden van Feyenoord, hoopte dat die 30 miljoen nu wel binnen zou zijn...
en Gudde kan een speler beoordelen opeens ?? heel raar dit.quote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Krabbendam :
[..]
Wel heel erg pijnlijk, een oud ambtenaar die een spits moet zoeken voor Feyenoord.
We hebben toch scouts in dienst ? Waar zijn die ?quote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
en Gudde kan een speler beoordelen opeens ?? heel raar dit.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Krabbendam :
[..]
Wel heel erg pijnlijk, een oud ambtenaar die een spits moet zoeken voor Feyenoord.
Mee eens, deze jongen wordt echt geen topper (voor Feyenoord-begrippen) hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Happel het volgende:
Maakt gewoon te veel fouten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eens, deze jongen wordt echt geen topper (voor Feyenoord-begrippen) hoor.
Cillisen, Vorm, Coutinho, Waterman, Velthuizen zijn vooralsnog allemaal beter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:12 schreef Hamilcar het volgende:
Mulder wordt gewoon een hele bruikbare keeper voor Feyenoord en misschien zelfs wel een 2de of 3de keeper voor het Nederlands elftal.
Ja die gaat wel naar ons komen.quote:Feyenoord denkt aan Costa Ricaanse smaakmaker
Celso Borges is vanaf volgend seizoen mogelijk te bewonderen in de Eredivisie. Noorse media melden dat scouts van Feyenoord, AZ en FC Groningen aanwezig waren bij de wedstrijd tussen Fredrikstad Viking (0-1) om de middenvelder annex aanvaller van de bezoekers eens te bekijken. Volgens AD/Sportwereld maakte Borges maandag echter weinig indruk.
De Costa Ricaan in dienst van Viking is desondanks goed bezig in Noorwegen, waar het seizoen pas net weer is begonnen. Feyenoord, AZ en Groningen zijn niet de enige clubs die aan de komst van de 22-jarige Borges denken: ook scouts van Hamburger SV, Hannover 96, Sunderland, Red Bull Salzburg, Borussia Mönchengladbach, Young Boys, FC Basel, Odense en Vejle zouden het duel van maandag hebben bezocht.
Maandagavond laat meldde Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International al dat algemeen directeur Eric Gudde, bij de afwezigheid van een technisch directeur, zelf naar Noorwegen was afgereisd om een mogelijk nieuwe aanvaller te bekijken. Het is niet bekend of Gudde maandag inderdaad aanwezig was bij Fredrikstad Viking om Borges te bekijken.
Waaruit blijkt dat? Heb nog niks gezien, wat mij doet vermoeden dat hij zich ooit zal voegen bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:12 schreef Hamilcar het volgende:
Mulder wordt gewoon een hele bruikbare keeper voor Feyenoord en misschien zelfs wel een 2de of 3de keeper voor het Nederlands elftal.
*zucht*quote:Jorien van den Herik vrijdag te gast in Voetbal International
5 april 2011 VI redactie
Jorien van den Herik en Bert van Marwijk zijn komende vrijdag te gast in het voetbaldiscussie programma Voetbal International op RTL7. Het programma begint vrijdagavond om 20.30 uu
Echt, waarom doen ze dit toch altijd? Waarschijnlijk komen ze nog met een belachelijk laag bod ook.quote:
Snoepreisjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt, waarom doen ze dit toch altijd? Waarschijnlijk komen ze nog met een belachelijk laag bod ook.
We hebben ook lekker veel keus he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Heb nog niks gezien, wat mij doet vermoeden dat hij zich ooit zal voegen bij het Nederlands elftal.
Daar gaat het toch niet om, gozert. Enige wat ik zeg is dat hij waardeloos is. Kut, dat we het daarmee zullen moeten doen de komende jaren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben ook lekker veel keus he.
Als jij morgen nou ff tien miljoen stort kan Feyenoord een goede keeper halen
Dudek was eerst ook kut. Zelfde met Stekelenburg. Die gozer is jong geef hem een kans.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, gozert. Enige wat ik zeg is dat hij waardeloos is. Kut, dat we het daarmee zullen moeten doen de komende jaren.
heb je wel eens andere dingen horen roepenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dudek was eerst ook kut. Zelfde met Stekelenburg. Die gozer is jong geef hem een kans.
Dat Mulder er niets van kon? Klopt en is nog steeds zo maar hij ontwikkelde zich toch wel aardig de laatste wedstrijden die hij keepte.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je wel eens andere dingen horen roepen
Ach, eigen schuld, iets met transparantie....quote:Feyenoord benadrukt dat het bericht van RTV Rijnmond onjuist is, dat uit de kleedkamer van Feyenoord minder dan tienduizend euro is opgehaald voor de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF).
"Bovendien heeft de spelersselectie ook nog eens een belangrijke bijdrage geleverd aan de financiële gezondmaking van de club, door akkoord te gaan met de door de directie voorgestelde premieregeling waarin alleen nog premies worden uitgekeerd indien prestaties en/of een eindklassering worden behaald die de club ook gegarandeerd extra inkomsten opleveren", aldus het statement van Feyenoord.
Ze hebben toch juist ruzie over die premies ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ach, eigen schuld, iets met transparantie....
Dat is juist een trainer die niet met druk om kan gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Hopelijk ontslaat Heerenveen straks Ron Jans dan kunnen wij die mooi aanstellen.
Goeie trainer wel.
Welke druk?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is juist een trainer die niet met druk om kan gaan.
De druk die ontstaat als je Feyenoord weer naar de top wilt brengen. Met Jans als trainer teken je een contract voor het rechterrijtje.quote:
Als hem die tijd gegeven zou worden net als bij Groningen denk ik wel dat hij een goed voetballende ploeg neer weet te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
Denk dat Jans een goede trainer is, die alleen de nodige tijd nodig zal hebben die hij bij Feyenoord niet gaat krijgen...
Precies, en bij Heerenveen bakt hij er ook geen ruk van momenteel. Toch denk ik dat hij met al die jonge gasten wel aan iets moois kan werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef CylonNL het volgende:
Verschil is dat er bij Groningen al die tijd een stabiel bestuur met een goed beleid heeft gezeten.
Moet nog maar zien of dat bij Feyenoord de komende tien jaar ook het geval zal zijn.
Huurlingen verkopenquote:
Of jij niet, gezien eerder in dit topic is geopperd dat hij na dit seizoen transfervrij is en al akkoord zou zijn voor een contract tot media 2012.quote:Op woensdag 6 april 2011 05:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huurlingen verkopen![]()
Jij bent niet de slimste thuis geloof ik
Roep al 3 jaar dat ik die wel bij Feyenoord wil zien. Zal vast niet meer lukken maargoedquote:Lasse Schöne sluit niet uit dat hij in de nabije toekomst voor een Nederlandse topclub uitkomt. De middenvelder van NEC stelt toe te zijn aan een volgende stap in zijn carrière. "De club heeft de optie in mijn contract gelicht, waardoor ik tot medio 2012 onder contract sta", legt de Deens international uit.
"Maar ik ga er niet schijnheilig over doen, de clubleiding weet hoe ik erover denk: voor mijn ontwikkeling is het beter om verder te kijken", citeert Voetbal International de 24-jarige middenvelder, die drie interlands speelde. "Ik voel dat NEC niet mijn plafond is en ik ben klaar voor een volgende stap."
Schöne weet niet waar hij het liefst zijn loopbaan zou willen vervolgen. "Ik denk nooit in bepaalde clubs of landen. Ik zie wel wat er komt, maar zal niet zomaar tegen alles ja zeggen. Ik moet wel perspectief hebben om aan spelen toe te komen en voor mijn gevoel kan dat overal in Nederland. Zowel in de subtop als in de top. Dat is geen zelfoverschatting, ik denk echt dat ik het niveau van de Nederlandse top aankan."
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2011 05:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Of jij niet, gezien eerder in dit topic is geopperd dat hij na dit seizoen transfervrij is en al akkoord zou zijn voor een contract tot media 2012.
volgens mij is die akkoord tot 2012.quote:Op woensdag 6 april 2011 05:16 schreef Stokstaart het volgende:
Huurlingen verkopen![]()
Jij bent niet de slimste thuis geloof ik
Coutinho en Waterman weet ik niet, die andere 3 zijn idd beter. En dan hebben we Tim Krul ook nog rondlopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cillisen, Vorm, Coutinho, Waterman, Velthuizen zijn vooralsnog allemaal beter.
Op 4 januari 2011 kwam naar buiten dat Gill Swerts in gesprek was met Feyenoord om te praten over een terugkeer. Uiteindelijk werd de overeenkomst met Feyenoord een dag later definitief. Hij bleef de tweede seizoenshelft van 2010/2011 onder contract bij AZ, dat hem voor een half seizoen verhuurde aan de Rotterdammers, vanaf het seizoen 2011/2012 keert Gill Swerts terug op de loonlijst van Feyenoord, hij heeft dan een eenjarig contract.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is die akkoord tot 2012.
De grootste faalscout en een voormalig ambtenaar moeten even de perfecte spits van Feyenoord scouten.. nee, Beenhakker ontslaan voor zijn contract afliep was een top idee jongensquote:Gudde bekeek met hoofdscout Beukers 4 duels in Noorwegen en Zweden
6 april 2011
Eric Gudde bevestigde in het Algemeen Dagblad vandaag voor een trip naar Scandinavië geweest te zijn. Met hoofdscout Beukers heeft hij vier duels bekeken in Noorwegen en Zweden. Celso Borges, waarover Feyenoord Netwerk maandag getipt was, was inderdaad een van die spelers die Gudde heeft bekeken. 'Het is duidelijk dat we naar een spits zoeken. Ik heb gemerkt dat wij lang niet de enige zijn," aldus Gudde in het AD. "Samen met de scouts Lipponen en Beukers bekijk ik spelers. We kopen niemand meer zonder hem eerst zelf aan het werk te hebben gezien."
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Cara het volgende:
[..]
De grootste faalscout en een voormalig ambtenaar moeten even de perfecte spits van Feyenoord scouten.. nee, Beenhakker ontslaan voor zijn contract afliep was een top idee jongens
Beenhakker heeft zichzelf gewoon geëlimineerd hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Cara het volgende:
[..]
De grootste faalscout en een voormalig ambtenaar moeten even de perfecte spits van Feyenoord scouten.. nee, Beenhakker ontslaan voor zijn contract afliep was een top idee jongens
Geloof wat je wilt.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beenhakker heeft zichzelf gewoon geëlimineerd hoor.
De enige fout die Feyenoord heeft gemaakt is hem niet op staande voet te ontslaan direct na zijn Beenhakker-show en het desnoods voor de Kantonrechter uit te vechten.
Nu moeten we dat klote-salaris ook nog eens aan hem overmaken.
http://www.feyenoord.nl/p(...)trainingstijden.aspxquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Too bad. Gister een hevige discussie gehad met een maat van me. Geen Feyenoorder overigens. Hij stelde dat ze gewoon een trainer moeten aanstellen die helemaal niemand kent en dus ook geen vooroordelen hebben, en dat hij ze gewoon op plekken moet neerzetten en ze vrijuit laten voetballen. Ik zei nou gozer, zon man staat er al, hij heet Been.
Wat er moet komen is een trainer met discipline. 2x per dag trainen van 3 uur. Blijven hameren op teamwork en dat ze samen moeten werken. Geef ze geen eigen ruimte maar je moet die mannetjes op hun tenen zitten, zo erg dat ze je bijna gaan haten. Er moet gewoon wat standaarden inkomen, die mannetjes zijn nu alleen maar met hun eigen spel bezig...
Weet iemand trouwens hoevaak en hoe lang Been traint?
Ik zei tegen een maat van me (een ander) dat Been 2u traint 4x per week. Hij vond het genoeg.
Henk ten Cate.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef Merkie het volgende:
Ze moeten gewoon een trainer aanstellen die vooral géén clubicoon is.
Juist. Clubiconen maken meer kapot dan zogenaamde buitenstaanders.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:12 schreef Merkie het volgende:
Ze moeten gewoon een trainer aanstellen die vooral géén clubicoon is.
Het is een jongetje en geen kerel die Fer. In plaats van keihard te knokken voor een basisplaats gaat hij janken bij Derksen cs dat hij het zo moeilijk heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:25 schreef Paul-89 het volgende:
Net even een groot interview met Fer gelezen in de VI, nog niks wijzer geworden.![]()
Maar hij zegt wel dat ze (De Vrij, Vlaar, Wijnaldum) niet op elkaar kunnen blijven wachten, want eigenlijk zeggen ze allemaal wel zoiets als : "Ja als ik teken hoop ik dat de andere dat ook doen."
Als niemand het voortouw neemt gaat er nooit wat gebeuren. Hij voelt zich momenteel in ieder geval klote omdat hij op de bank zit. Maar ik persoonlijk denk dat hij wel gaat bijtekenen, hij zegt ook dat hij net een huis heeft gekocht (in Zoetermeer) met zijn vriendin en hij zich nu echt volwassen voelt.
Ik zou zeggen koop de vi en lees even het interview.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is een jongetje en geen kerel die Fer. In plaats van keihard te knokken voor een basisplaats gaat hij janken bij Derksen cs dat hij het zo moeilijk heeft.
quote:Engelse bond onderzoekt jeugdtranfers Feyenoord
De transfer van Feyenoord talent Nathan Ake naar Chelsea wordt ook onderzocht door de Engelse voebalbond (FA), laat directeur Bert van Oostveen van de KNVB weten.
Eerder dit jaar onthulde Voetbal International dat Ake al op vijftienjarige leeftijd voor achthonderdduizend euro is verhandeld. De bonden onderzoeken de betrokkenheid van makelaar Daan Kramp van het bureau Forza Fides. Clubs en makelaars mogen geen spelers jonger dan zestien jaar transfereren. De zaak is doorgespeeld aan de FA, aldus Van Oostveen. Daar hebben ze een speciale Unit opgericht.
Het zou goed zijn als er duidelijkheid komt over dit soort kwesties. Wij willen in deze zaak tot het gaatje gaan.
De KNVB heeft de Engelsen ook geïnformeerd over de klacht van Feyenoord over Soren Lerby, die jeugd international Karim Rekik al zou hebben aangeboden bij Manchester City.
quote:Feyenoord in technische impasse
Geschreven op 2011-04-06 om 14:26:30 | Bekeken: 3746 | Reacties: 92 | Foto: OrangePictures | Bron: VI
Als het aan Mario Been ligt, zorgt de clubleiding van Feyenoord snel voor duidelijkheid rond de in 2012 aflopende contracten met Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Stefan de Vrij. Met de laatste is Feyenoord in gesprek, met Fer staat eind deze maand een afspraak op de agenda. De Vrij en Fer gelden als absolute topprioriteit, omdat de club in hen een rolmodel voor de toekomst ziet.
De club lijkt daarentegen open te staan voor een vertek van Ron Vlaar en Georginio Wijnaldum. Niet voor niets trok Feyenoord de eerste aanbieding voor Vlaar alweer in, nadat de speler liet weten te willen afwachten. Wijnaldum wenst pas na afloop van de competitie te praten met de clubleiding, maar volgens insiders ziet de toekomstig technisch directeur Martin van Geel geen nummer 10 in Wijnaldum.
Overigens gaat van Geel zich wel bemoeien met de gesprekken. Hij is officieel nog in dienst bij Roda JC, maar zijn aanwezigheid in de Kuip is dringend gewenst. Na het ontslag van Leo Beenhakker staat Feyenoord op technisch gebied stil. De zaakwaarnemers van Ron Vlaar (Arnold Oosterveen) en Leroy Fer (Rob Jansen) hebben al maanden niets meer vernomen van Feyenoord, hoewel de stadionclub maandagmiddag nog wel liet weten snel weer met de 21-jarige middenvelder om de tafel te willen.
Bij afwezigheid van Martin van Geel gaat algemeen directeur Eric Gudde maar op een scoutingstrip naar het buitenland, omdat Feyenoord nadrukkelijk op zoek is naar een nieuwe spits, als opvolger van de naar Internazionale vertrekkende Luc Castaignos. Over die andere spits, Jon Dahl Tomasson, zal ook een beslissing moeten worden genomen, al liet Been vrijdag al weten dat de Deen onder dezelfde financiële voorwaarden niet hoeft te rekenen op een nieuw contract.
De technische impasse reikt eveneens tot Excelsior: Jordy Clasie wil komende zomer de voorbereiding meemaken bij Feyenoord. De middenvelder verlengde onlangs zijn contract in de Kuip, maar speelt momenteel op huurbasis bij Excelsior. 'Wij zullen er bij Feyenoord op aandringen dat Jordy in ieder geval de voorbereiding bij Feyenoord kan meemaken', zegt Wessel Weezenberg, zaakwaarnemer van de jonge middenvelder. 'Dan kunnen we na anderhalve maand altijd nog kijken wat het beste voor zijn ontwikkeling is, maar van Feyenoord hebben we nog niks gehoord.'
Mario Been hoopt snel meer te weten over de invulling van zijn selectie voor volgend seizoen. 'Ik weet dat de club op de achtergrond echt wel bezig is, maar duidelijkheid zou wel prettig zijn.'
tijd dat er eens wat gebeuren gaat op Zuid!quote:
quote:'Feyenoord haalt Pranjic op in Duitsland'
Danijel Pranjic zet zijn carrière voort bij Feyenoord. Dat is althans wat woensdag gemeldt wordt op diverse Kroatische sportsites. De 29-jarige Kroatische middenvelder zou door het vertrek van Bayern München-trainer Louis van Gaal op een dood spoor belanden in Zuid-Duitsland.
Het is niet de eerste keer dat Pranjic in de belangstelling staat van de Rotterdammers. De oud-Heerenveener stond enkele jaren geleden ook al op het punt naar Feyenoord te verkassen. Echter koos de international destijds voor de Duitse topclub Bayern München.
Het is nog onduidelijk of Feyenoord in staat is om de transfersom te betalen. Bayern kocht Pranjic voor circa 7 miljoen en het lijkt onwaarschijnlijk dat men hem met een fors verlies laat gaan. De Kroaat is nog in het bezit van een contract tot medio 2012.
quote:Krisztián Simon: Ik blijf hier graag voor langere tijd
Na een stormachtig begin van zijn verblijf bij Feyenoord is Krisztián Simon weer wat in de vergetelheid geraakt. In een vriendschappelijke wedstrijd tegen Sparta Rotterdam imponeerde de Hongaar met een doelpunt en assist: Feyenoord besloot hem daarop tot het einde van het seizoen te lenen van Újpest. Sinds de winterstop deed Simon echter nog maar mee in vijf wedstrijden. Toch hoopt hij te slagen.
De vergelijking met Balázs Dzsudzsák wordt snel getrokken bij Simon, ook in het thuisland van de twee. Dat is leuk om te horen, maar Dzsudzsák is een voorbeeld voor mij. Hij is ook iets ouder dan ik. Hij is de beste speler van Hongarije en mijn favoriete voetballer. Ik hoop dat ik over vijf jaar kan zeggen dat ik dezelfde weg als hij gevolgd heb. Hij is echt een voorbeeld voor mij.
Natuurlijk spreken we elkaar wel eens hier in Nederland, we hebben dezelfde zaakwaarnemer, vertelt Simon aan supportersmagazine Hand in Hand. De vleugelspeler hoopt ook na dit seizoen nog uit te komen voor Feyenoord. Ik blijf hier graag voor langere tijd. Dit niveau is erg goed voor mijn ontwikkeling en Feyenoord is een fantastische club. Hier kan ik beter worden. Volgens mij is er een optie in het contract dat Feyenoord mij kan kopen.
Bij Feijenoord gaat het nog net iets beterquote:De Telstar-selectie voor volgend seizoen bestaat vooralsnog uit slechts drie spelers. De middenvelders Sjaak Lettinga en Raymond Fafiani en aanvaller Melvin Holwijn liggen nog tot medio 2012 vast, de rest van de spelersgroep is na dit seizoen transfervrij of keert in eerste instantie terug naar AZ.
'We moeten uiteindelijk weer naar een groep van 23 man', zegt assistent-trainer Toon Beijer. 'Maar van paniek is nog geen sprake, verre van. Zoals bekend zullen hier ook volgend seizoen weer spelers van AZ worden gestald. Welke talenten zal in een later stadium blijken. De eerste gesprekken daarover zijn inmiddels opgestart.'
Beijer verwacht wel dat eerste doelman Cor Varkevisser in Velsen-Zuid actief blijft. 'Hij heeft een eenzijdige optie in zijn contract waarin staat dat hij er een jaar bij krijgt bij een x-aantal wedstrijden. Cor heeft me laten weten dat hij die optie wil lichten en eigenlijk nog langer wil verlengen.'
De toekomst van de Reading-huurlingen Jack Mills en Jacob Walcott is nog ongewis. Beijer: 'Reading is bijzonder enthousiast over de ontwikkeling van Mills en Walcott. Ze hebben afgelopen week twee dagen in Engeland meegetraind en zijn volgens de club zichtbaar vooruit gegaan.'
Mwah als je in Hongarije hebt gespeeld kan ik me best voorstellen dat het hier ondanks alles het paradijs is.quote:
quote:Terugkeer El Ahmadi bij Feyenoord onzeker
Het is nog maar de vraag waar Karim El Ahmadi zijn loopbaan voortzet. Het is niet zeker dat de middenvelder na dit seizoen zal terugkeren naar Feyenoord.
Feyenoord verhuurt El Ahmadi sinds januari aan Al Ahli aan Dubai en die club liet weten hem niet permanent te willen vastleggen. Dat betekent echter niet dat El Ahmadi zich mag opmaken voor een rentree in Rotterdam. Dat is wat kort door de bocht, aldus een woordvoerder van de Stadionclub.
Het contract van de 26-jarige El Ahmadi loopt na dit seizoen nog twee jaar door. Aangezien de Marokkaan een van de duurdere spelers is van Feyenoord wil de club hem wellicht verkopen in de zomer.
El Ahmadi is sinds 2008 speler van Feyenoord, dat hem toen overnam van FC Twente.
quote:Feyenoord ziet af van kort geding
Feyenoord is slechts 'beperkt tevreden' met een verklaring van RTV Rijnmond. De Rotterdamse club ziet daarom af van een kort geding tegen de regionale omroep, maar zal wel een klacht indienen bij de Raad van Journalistiek.
De regionale omroep maakte maandag melding van een extra eenmalige toelage voor de Feyenoord-directie. In tijden van financiële problemen zou dit onverantwoord zijn. "Het is klinkklare onzin", reageerde algemeen directeur Eric Gudde, die tevens met een kort geding dreigde.
Gebleken is dat de directie van Feyenoord geen eenmalige vergoeding ontvangt. Het extra bedrag dat de directieleden ontvangen maakt onderdeel uit van de arbeidsvoorwaarden. Van het variabele onderdeel ziet de club al vanaf 2008 af, meldde RTV Rijnmond woensdag.
Was het maar waar..quote:
quote:Zaakwaarnemer claimt interesse Feyenoord voor Nuno Coelho
7 april 2011 Maisfutebol
De zaakwaarnemer van de 23-jarige Nuno Miguel Prata Coelho claimt dat Betis en Feyenoord de Portugese middenvelder volgen. Het is altijd af te vragen onduidelijk in hoeverre het om neme-dropping gaat. Aan het einde van het seizoen is de speler van Académica de Coimbra in ieder geval wel transfervrij, een voorwaarde voor Feyenoord. Volgens de zaakwaarnemer vertrekt hij komende zomer of naar een betere Portugese club of naar het buitenland. 'Feyenoord en Betis volgen hem. We zijn benaderd en in gesprek met partijen. Een blessure houdt hem nu aan de kant, maar hij zal zeker voor het einde van het seizoen nog in actie komen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef TC03 het volgende:
Van Gastel gaat niet naar Excelsior, hij heeft ervoor gekozen om trainer van de A1 te blijven.
Lijkt wel alsof Feyenoord hem achter de hand wil houden mocht Been het niet tot het einde van 2011/2012 redden.
knappe kop overigensquote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef TC03 het volgende:
Van Gastel gaat niet naar Excelsior, hij heeft ervoor gekozen om trainer van de A1 te blijven.
Lijkt wel alsof Feyenoord hem achter de hand wil houden mocht Been het niet tot het einde van 2011/2012 redden.
Nee hoor, heel veel beter. Raymond Fafiani in zijn eentje zet de kwaliteit van de selectie al op het absolute nulpuntquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij Feijenoord gaat het nog net iets beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien laat ik mijn zoon volgend jaar toch maar eens de Kuip zien. Ik was ook 7 of 8 toen mijn vader me voor het eerst meenam
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Dat snorretje komt me ook bekend voorquote:Op donderdag 7 april 2011 15:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
knappe kop overigens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa daar ben ik het 100% mee eens. Hij kan beter ze biezen pakken. Als het nu niet is dan morgen. Er zit geen lijn meer in, geen vertrouwen en laat de goede spelers op de tribune wegkwijnen. Adriaanse is de perfecte opvolger. Anders maar gewoon met v. Gastel.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef PIETR het volgende:
Sowieso moet Been weg. Heb echt geen zin in nog een seizoen Been. Er is totaal geen houvast om te denken dat we het met hem als trainer beter gaan doen komend seizoen. Compleet uitzichtloos gewoon ..
Hoop stiekem op Adriaanse.
Nog zo'n man met een 'Feyenoord-hart' .quote:Van den Herik krijgt schadeloosstelling Feyenoord
Feyenoord moet oud-voorzitter Jorien van den Herik ruim veertigduizend euro overmaken. Zo oordeelde de rechter donderdagmiddag, meldt Voetbal International.
Feyenoord liet weten niet in beroep te zullen gaan tegen de uitspraak. Van den Herik heeft recht op de 43 duizend euro omdat hij in de zaak tussen de FIOD en de club de juridische kosten uit eigen zak voorschoot. De 43 duizend euro bedraagt de rente over het totale bedrag dat de ex-preses betaalde, dat ruim zeven ton bedraagt.
Van den Herik wilde eerder ook nog drie ton aan privé-kosten vergoed zien door Feyenoord, maar slaagde daar niet in. De zakenman trok die zaak in omdat hij er niet in slaagde genoeg bewijsmateriaal te verzamelen.
Bron : Voetbalprimeur
Geen idee of het waar is wat hij zegt over zijn schnabbels en golf , maar dat filmpje van die training van enkele maanden geleden was veelzeggend.quote:Been is lui, loopt de kantjes er vanaf en golft te veel
Hugo Borst is in zijn wekelijkse videocolumn voor De Betweters altijd goed voor spraakmakende uitspraken. De presentator vindt het een wonder dat Mario Been nog aan het roer is bij Feyenoord. Ik ben erg teleurgesteld in Mario Been. Je kan moeilijk zeggen dat je goed presteert als je in het rechter rijtje eindigt met deze spelers. Het is een wonder dat hij nog niet ontslagen is.
De voormalig AD Sportwereld-columnist steekt zijn teleurstelling over de Feyenoord-trainer niet onder stoelen of banken. Volgens Borst zet Been zich niet voldoende in voor zijn club. Ik hoor verhalen dat hij een beetje lui is, zegt Borst.
Hij is heel veel op de golfbaan te vinden, schnabbelt er veel bij en loopt er de kantjes vanaf. Maar Mario moet zich veel meer gaan inzetten voor Feyenoord.
Bron : AD
quote:Toelage Feyenoord niet eenmalig
De directie van Feyenoord krijgt jaarlijks een toelage op het salaris. Feyenoord laat weten dat deze toelage kan worden aangewend om het pensioen, de levensverzekering of levensloopregeling in te vullen. RTV Rijnmond meldde eerder dat het ging om een eenmalige toelage, dit blijkt dus niet juist.
Feyenoord directeur Gudde ontving de afgelopen jaren een toelage als onderdeel van zijn arbeidsvoorwaarden. De voltallige directie ontvangt zon toelage. Dit blijkt uit de salaris-administratie van Feyenoord, die RTV Rijnmond ingezien heeft. De hoogte van de toelagen zijn dan ook bekend bij de redactie van Rijnmond.
Het bericht dat commercieel directeur Koevermans een salarisverhoging kreeg, omdat zijn positie binnen de club werd gewijzigd van titulair naar statutair directeur, is door Feyenoord bevestigd. Overigens laat Feyenoord weten dat de directie vanaf 2008 op eigen initiatief afstand heeft gedaan van het variabele deel van hun beloning, vanwege de moeilijke financiële situatie van de club. Dit staat los van de jaarlijkse toelage.
Feyenoord reageerde begin deze week woedend op de berichtgeving dat de directie een eenmalige toelage heeft ontvangen. Over de nuancering van dit bericht door RTV Rijnmond zegt Feyenoord slechts beperkt tevreden te zijn. De club ziet nu af van een kort geding, maar dient wel een klacht in bij de Raad voor de Journalistiek.
quote:Jean Paul van Gastel geen trainer Excelsior
Jean Paul van Gastel wordt geen trainer van Excelsior. De Brabander blijft trainer van het A1-elftal van Feyenoord. Van Gastel leek een kandidaat om Alex Pastoor op te volgen, die volgend seizoen hoofdtrainer van NEC wordt.
De voormalige aanvoerder van Feyenoord is al zes jaar werkzaam op Varkenoord. Het contract van de 38-jarige jeugdtrainer is met twee jaar verlengd. Van Gastel zei vorige week tegenover RTV Rijnmond er van te balen dat de beslssing van het Feyenoordbestuur over zijn toekomst zo lang uitbleef. Van Gastel geeft op de website van de Rotterdammers aan dat er meerdere opties waren, maar dat hij uiteindelijk voor de A1 heeft gekozen omdat er een prachtige lichting aan komt.
quote:Einde aan rechtszaak Feyenoord en Van den Herik
De rechtszaak die oud-voorzitter Jorien van den Herik tegen Feyenoord had aangespannen is definitief ten einde. De rechter besliste, net als in het tussentijdse vonnis, dat de Rotterdammers Van den Herik 43 duizend euro moeten betalen. Ook bleef de rechter bij het besluit dat de oud-preses de drie ton aan privé-geld die hij claimde, niet terug krijgt.
Van den Herik heeft rondom de FIOD-affaire bijna driekwart miljoen euro aan juridische kosten voorgeschoten. Het bedrag van 43 duizend euro is de rente, die Van den Herik heeft misgelopen, door het voor te schieten. De rest van het bedrag was al terugbetaald.
De FIOD-affaire speelde in de jaren '90. Feyenoord en Van den Herik werden verdacht van belastingfraude rondom de transfer van Australiër Aurelio Vidmar. In 2002 werd de club en de voorzitter vrijgesproken.
quote:Van Hanegem in FC Rijnmond
Willem van Hanegem is vrijdag te gast in FC Rijnmond. De oud-international zal in de wekelijkse talkshow op TV Rijnmond ingaan op de ontwikkelingen in het het betaald voetbal en die bij Feyenoord in het bijzonder.
Inderdaad Mario totaal geen versterking. Net zoals Ars, J. Buijs, Botteghin en Koevermans.quote:De Graafschap wil Koolwijk
Excelsior-speler Ryan Koolwijk staat in de belangstelling van De Graafschap. De Doetinchemmers willen de middenvelder, die bij Excelsior een aflopend contract heeft, graag vastleggen maar van een overeenkomst is nog geen sprake.
Tegenover Voetbal International zegt technisch directeur Leen Looyen: 'We zijn ons momenteel aan het oriënteren op mogelijke versterkingen en Ryan is een serieuze optie.' Zaterdag treffen Excelsior en De Graafschap elkaar op Woudestein.
quote:'Napoli wil Miyaichi verleiden met Champions League'
Het is nog maar de vraag ook het Feyenoord-publiek ook volgend seizoen kan genieten van Ryo Miyaichi. De Arsenal-huurling is weliswaar nog niet speelgerechtigd voor de Engelse Premier League, maar zou de Rotterdamse club kunnen verlaten voor Napoli. Dat meldt Sky Italia.
Volgens de Italiaanse sportzender wil Napoli de snelle vleugelspeler verleiden voor een seizoen op huurbasis met het spelen in de Serie A én Champions League. Momenteel staat momenteel tweede in Italië, met slechts drie punten achterstand op koploper AC Milan. De kans plaatsing voor het miljoenenbal is dus groot.
Miyaichi kwam in de winterstop over uit Londen. Omdat de Japanner nog niet genoeg interlands heeft gespeeld, mag hij nog niet in de hoogste Engelse divisie spelen. Bij Feyenoord maakte de tweebenige dribbelaar grote indruk in zijn eerste maanden en werd hij al gauw een publiekslieveling.
Al Ahli wil El Ahmadi niet overnemen, maar hij kan geen zinnig woord zeggen over zijn toekomst. Hij denkt zelf aan een jaartje sabbatical?quote:Been hoopt steunpilaar Meeuwis in De Kuip te houden
Feyenoord-trainer Mario Been hoopt dat de nieuwe technisch directeur Martin van Geel binnenkort een succesvolle poging zal wagen om Marcel Meeuwis langer in de Kuip te houden. De defensieve middenvelder is tot het einde van het seizoen gehuurd van Borussia Mönchengladbach, maar de technische staf van de Duitse club ziet daar geen toekomst meer voor de Brabander.
,,Borussia Mönchengladbach zal waarschijnlijk degraderen uit de Bundesliga,'' zegt Been vandaag in het AD. ,,Ik hoop dat dit mogelijkheden biedt om Marcel langer bij ons te kunnen houden. Hij brengt balans. Ik ben zeer tevreden over Marcel. Ik weet dat er mensen zijn die er heel anders over denken, maar Marcel is gewoon geen spectaculaire speler. Ook in de kleedkamer is hij enorm belangrijk voor ons. Als het aan mij ligt, blijft Marcel in Rotterdam.''
Pijnpunt is dat Borussia Mönchengladbach dit seizoen nog een aanzienlijk deel van het salaris ophoest, wat na de zomer niet meer zal gebeuren. Daarnaast leverde Meeuwis zelf 35.000 euro aan salaris in om naar Rotterdam te kunnen verhuizen. Feyenoord betaalt nu 175.000 euro voor de oud-speler van Willem II, VVV en Roda JC.
De aanstaande terugkeer van Karim El Ahmadi naar Rotterdam is ook niet in het voordeel van Meeuwis. De Marokkaan is door Feyenoord verhuurd aan Al Ahli in Dubai, maar die club liet eerder deze week weten dat de contractueel vastgelegde optie op de middenvelder niet zal worden gelicht.
Als El Ahmadi inderdaad terugkeert naar de Kuip, dan moet Feyenoord zijn forse salaris blijven betalen en is er nauwelijks ruimte om Meeuwis te strikken. Bovendien zit Been dan wel erg goed in zijn middenvelders. El Ahmadi zelf zegt geen idee te hebben of hij komend seizoen weer in de Kuip speelt. ,,De optie is niet gelicht, maar de trainer is wel tevreden over mijn spel,'' zegt hij. ,,Ik kan nog geen zinnig woord zeggen over mijn toekomst.''
Bij Feyenoord leeft de gedachte dat Al Ahli de optie niet heeft gelicht omdat de club de verkoopprijs te hoog vindt. De Rotterdammers zijn bereid nieuwe onderhandelingen met Al Ahli te beginnen.
Nu tekent hij weer niet zomaar bij? Misschien moet hij gewoon eens beter gaan voetballen.quote:Bankzitter Fer: Misschien moet ik eens boos worden
De frustratie dat hij momenteel niet speelt is groot bij Feyenoorder Leroy Fer. De 21-jarige dynamische middenvelder belandde na zijn zware blessure op de bank, omdat het team tijdens zijn afwezigheid ineens begon te winnen en zijn plaats op het middenveld is overgenomen door nieuwkomer Marcel Meeuwis en Kelvin Leerdam.
'Die bank..., erger bestaat niet', zegt Fer in een interview met VI. 'Het gevoel dat je er helemaal niet bijhoort. Als het basiselftal aan de warming-up begint, sta jij met een groep een rondootje te spelen. Het is een totaal ander gevoel.'
Trainer Mario Been heeft Fer uitgelegd waarom hij niet speelt. 'Hij komt met de statistieken van drie gewonnen wedstrijden op rij in die opstelling. Wat heb ik dan te zeggen? Misschien moet ik wel een keer boos worden, laten zien dat ik het er niet mee eens ben.'
Binnenkort gaat Fer in gesprek met de Feyenoord-leiding over verlenging van zijn contract dat in 2012 afloopt. De jongeling heeft het zwaar met die keuze. 'Want het gaat wel over mijn toekomst. Waar speel ik de komende jaren? Bij Feyenoord of ergens anders. Het wordt in ieder geval de moeilijkste beslissing van mijn leven tot nu toe.'
FC Twente, Newcastle en AS Monaco toonden al belangstelling voor hem. 'Dat streelt me, maar zorgt ook voor onrust. Het is geen straf om bij Feyenoord te blijven. En dat meen ik ook, maar dat wil ook niet zeggen dat ik zomaar teken. Als je kijkt naar mijn huidige situatie, dan zal dat ook een rol spelen in mijn beslissing. Ik speel niet en dat is toch waarom ik voetbal: om iedere week op het veld te staan.'
Meeuwis is toch nuttig gebleken?quote:
Link?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog zo'n man met een 'Feyenoord-hart' .
[..]
Geen idee of het waar is wat hij zegt over zijn schnabbels en golf , maar dat filmpje van die training van enkele maanden geleden was veelzeggend.
quote:
Bedoel het filmpje van de trainingquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schijtlollige Koert moet je verder maar ff negeren. Al klopt zijn opmerking over Feyenoord wel, gevoelloos.
O dat filmpjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Bedoel het filmpje van de training
Dat is in Capelle gefilmd vlakbij mij lololquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schijtlollige Koert moet je verder maar ff negeren. Al klopt zijn opmerking over Feyenoord wel, gevoelloos.
Vlakbij Capelsebrug tochquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is in Capelle gefilmd vlakbij mij lolol
Jep.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlakbij Capelsebrug toch
Die glazen toren stonden nog Smartjes in
Ik begrijp helemaal niks meer van Been, volgens mij begrijpt hij ook niks meer van zichzelf en zijn team.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat is de enige keuze wat ik momenteel van Mario begrijp.
Hoezo, doet alleen maar voorspelbare dingen in de eigen middencirkel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat is de enige keuze wat ik momenteel van Mario begrijp.
Hij heb z'n papieren nog niet. Hoopt'ie deze zomer te halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tsjah, ik weet niet wat ik van hem moet denken als trainer. Misschien dat het kan, maar ik gok toch op een wat ervaren trainer.
Die hadden we juist nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, doet alleen maar voorspelbare dingen in de eigen middencirkel.
Dan zal wel blijken in hoeverre deze lichting talenten geweldig was. Kan Castaignos slagen bij inter? (ik kan mij dat op deze leeftijd niet indenken, maar hij heeft denk ik wel potentie). De Vrij maakt stappen centraal in de verdediging, maar in hoeverre hij door kan groeien blijft de vraag. Fer kan denk ik een aardige speler worden in de EPL bij een middenmoter, om van box naar box te vliegen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:53 schreef voice-over het volgende:
Mario heeft nog een contract voor een jaar en dat gaat ie echt niet inleveren.
Van Geel wil niet gelijk als een olifant door de porceleinkast gaan en zal hem nog een kans geven, ook onder druk van het schuimbekkende deel van het Legioen. Als straks de eerste training van het nieuwe seizoen gaat beginnen dan staat hij gewoon voor de groep, natuurlijk nadat eerst tijdens het betreden van het veld zijn naam luidkeels is gescandeerd.
Nog een jaartje afzien, nog een verloren jaar voor de boeg met afzichtelijk voetbal en ondermaatse resultaten.
Vanaf 2012/2013 kunnen we ons pas echt gaan richten op de toekomst, de scherven bijeenrapen en hopen dat er nog iets is overgebleven van de geweldige lichting talenten die op dit moment vakkundig de nek om wordt gedraaid door Been.
Het is niet anders.
En uiteraard zal hij zichzelf niets kwalijk nemen. Ik ga er niet naar kijken, ik kan wel betere dingen verzinnen op een Vrijdagavond met dit weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond gezellig VI met v/d Herik.
Zal wel weer een lekker blik shit open getrokken gaan worden. Precies wat we nu nodig hebben
echt ?? in plaats van ?? oh ipv Fer die geblesseerd is waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:51 schreef Paul-89 het volgende:
Nu krijgt Mokotjo een basisplaats aldus Eredivisie Live.
Leerdam staat rechtsback omdat Swerts geschorst is, Indi linksback omdat Cler geblesseerd is. In het centrum Vlaar en Vrij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
echt ?? in plaats van ?? oh ipv Fer die geblesseerd is waarschijnlijk.
eindelijk Wijnaldum weer op rechts ?
Ja in potentie zeker, maar Meeuwis zet spelers neer,coacht iedereen, is niet bang om een bal te krijgen in een moeilijke situatie. Leerdam, Fer, Mokotjo, van Haaren en al die andere hebben allemaal wel potentie maar hebben iemand naast zich nodig die hen coacht. Fer geeft zelf ook al aan dat het eigenlijk slecht is dat hij als 21 jarige zijn teamgenoten moet coachen terwijl hij zelf nog lang niet alle situaties in het veld kent/herkent.quote:
Iets uitgebreider dan eerder geplaatste stukje...quote:Leroy Fer: 'Ik hoor gewoon altijd te spelen bij Feyenoord'
Leroy Fer is ontevreden met zijn plek op de reservebank bij Feyenoord. De controleur is van mening dat hij altijd moet spelen voor de Rotterdammers. 'Ik begrijp het niet, maar ik zal wel moeten', vertelt de middenvelder in Voetbal International.
Mario Been passeert Leroy Fer op een ongelukkig moment. Feyenoord wil graag de middenvelder zijn contract verlengen, maar de plek op de bank heeft invloed op Fer zijn toekomstplannen. 'ik teken echt niet zomaar bij," zegt hij tegen VI medewerker en Feyenoord Watcher Martijn Krabbendam
Leroy Fer (21) leefde een happy-go Lucky leven tot hij geblesseerd raakte en op de bank terecht kwam. Binnenkort moet hij beslissen over zijn toekomst, de vroegere vrolijk flierefluiter piekert zich suf.
Normaal gesproken glinsteren zijn ogen en buldert zijn lach door de catacomben van De Kuip, maar op het moment glinstert alleen nog het diamantje in zijn oor. Hij heeft slechts drie woorden nodig om zijn gemoedstoestand te beschrijven, 'ik speel niet. Die bank.' Hij laat een korte stilte vallen. Dan weer drie woorden. 'Erger bestaat niet.'
Je speelt niet, begrijp je dat?
'Dat niet, maar ik zal wel moeten. Mopperen of klagen heeft geen zin. De trainer heeft nu eenmaal zijn beslissing genomen. Ik moet wachten op mijn kans. Dat doe ik dus maar.
Ik kan niet ontkennen dat Marcel Meeuwis en Kevin Leerdam het de laatste tijd goed hebben gedaan. Als de trainer zegt: zonder Fer hebben we zes wedstrijden op rij niet verloren en dit als uitgangspunt gebruikt kan ik hem wel volgen, al is dat wel heel vervelend.
Persoonlijk vind ik dat we niet in de sterkste opstelling spelen. In het sterkste hoor ik te staan, lijkt me logisch. Al zal ieder speler dat wel van zichzelf vinden'.
Heb je met Been hierover gesproken?
'Hij heeft me twee keer bij zich geroepen en uitgelegd waarom ik niet speel. Wat ik net zei, boos worden heeft dan geen zin, Dat veranderd niets aan zijn beslissing. Ik zei maar niet te veel. Hij komt met statistieken van drie gewonnen wedstrijden op rij. Misschien moet ik wel een keer boos worden, laten zien dat ik het er niet mee eens ben. Ik sta bekend als een vrolijke jongen die nooit kwaad wordt. Ik zeg toch niks. Wellicht dat het dan makkelijker voor een trainer is om mij te passeren.
Als ik kwaad zou reageren dan doe ik iets wat indruist tegen mijn karakter. Ik zal me niet respectloos gedragen. Dat is het me allemaal niet waard.'
Verlengen, of niet? Word je moeilijkste beslissing tot nu toe?
'Ja zeker. Het is een ingrijpende beslissing, een moeilijke en zware keuze. Het gaat wel over mijn toekomst, maar gelukkig heb ik mijn ouders, mijn vriendin en zaakwaarnemer Rob Jansen. Zij zeggen ook dat ik rustig moet blijven, maar ja: makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk neem ik en niemand anders de beslissing.'
Feyenoord is druk in gesprek met jou en de anderen, vertelde Eric Gudde?
'Misschien met de andere jongens, tot dusverre niet met mij. Ik heb één keer met de club gesproken, dat was maanden geleden, toen Leo Beenhakker nog de baas was. Pas afgelopen maandag heb ik weer wat van Feyenoord vernomen. Binnenkort staat er een afspraak op de agenda.'
Ondertussen wacht je af wat Vlaar, Wijnaldum en de Vrij gaan doen?
'Ja, maar we kunnen niet naar elkaar blijven kijken. Dan gebeurt er nooit wat. Ik snap wel dat iedereen voorzichtig is met tekenen. Als ik teken hoop ik dat ze dat ook doen. Maar stel: ik zet mijn handtekening en de rest gaat weg. Wat voor ploeg staat er dan volgend seizoen. Ook dat maalt door mijn hoofd. Daarbij speel ik niet. Ik wil niemand onder druk zetten, maar de huidige situatie neem ik wel in mijn beslissing mee.'
Hoe beleef je dit matige seizoen met veel verliespunten?
'Zoiets raakt iedereen. Gerard Meijer kwam in die periode wel eens in de kleedkamer. Als hij komt praten dan is het mis. Gerard drukte ons op het hart niet op te geven. De koppen moesten omhoog. Ook Leo Beenhakker sprak ik vaak. Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is. Ik had met hem een klik. Hij zei waar het op stond en heeft mij altijd gesteund. Beenhakker gaf mij een goed gevoel, ik zal hem nooit vergeten.'
Wat is de reden dat jullie ineens punten pakten?
'De komst van Ryo Miyaichi. Hij is zo goed. Hij heeft veel drive en een goede mentaliteit. Sinds hij meedoet, staat iedereen weer achter Feyenoord. Daarbij is de selectie een vriendenteam. Meeuwis heeft hier een belangrijke rol in gespeeld. Die kwam van buiten en zei wat hij dacht en vond. De rest is al zolang bevriend dat onderlinge kritiek misschien niet aankomt.'
Was dit het jaar waarin Fer definitief volwassen werd?
'Vind ik wel. De tegenslag, sportief en fysiek, heeft me gevormd, maar als persoon heb ik stappen gemaakt. Ik woon nu officieel samen met mijn vriendin, je weel wel huisje, boompje, hondje. Nog geen baby. Die komt later misschien. Het is in ieder geval over met het gekke gedoe. Als ik 's avonds mijn hond uitlaat voel ik me happy. Al geef ik wel toe dat het een raar gezicht is zo'n klein Caesarhondje.' Zijn lach buldert weer eens.
We hebben gezien hoe goed dat vorige keer is uitgepaktquote:Feyenoord speelt zondag tegen FC Utrecht met twee nieuwe namen in de basis. Mulder keert terug van een armblessure. Hierdoor verhuist Van Dijk weer naar de bank. Door de schorsing van Swerts is Leerdam de rechtsback en komt er een plekje vrij op het middenveld. De intentie van trainer Mario Been is om Fer weer eens te laten starten maar de jonge middenvelder viel vrijdag geblesseerd uit op de training. Een voetblessure houdt Fer mogelijk aan de kant.
Al is Been zeer optimistisch: ,,Ik heb net even contact gehad met onze dokter en het valt mee. Dus ik ga er vanuit dat Fer gewoon kan spelen. Mocht dat niet zo zijn dan komt Mokotjo erin. Martins Indi geniet overigens op dit moment de voorkeur boven De Cler, mede omdat laatstgenoemde de afgelopen tien dagen nauwelijks getraind heeft.
De play-offs lijken voor Feyenoord wel heel ver weg na de nederlagen tegen Roda JC en AZ. Aanvoerder Ron Vlaar liet vorige week eigenlijk al doorschemeren dat de spelersgroep er weinig vertrouwen meer in heeft. In tegenstelling tot Been, die nog altijd hoop houdt: ,,Het is een heel klein kansje maar ik vind wel dat wij er voor moeten gaan. Zondag is onze allerlaatste strohalm, misschien wel een strohalmpje maar wij moeten erin geloven. Het is absoluut de laatste kans. We moeten deze winnen, anders is het over. Maar we willen heel graag nog wat maken van dit zeer teleurstellende seizoen.
Tot slot nog wat kleine nieuwtjes:
- Been vindt het jammer dat Van Gastel niet de nieuwe hoofdtrainer wordt van Excelsior: ,,Hij was een mooi verlengstuk voor ons geweest.
Maar hij heeft aangegeven nog niet toe te zijn aan de volgende stap. Dat moeten wij respecteren.
- De communicatie met Miyachi verloopt steeds beter. Zijn Engels gaat vooruit. Been hoop overigens dat Arsenal er voor kiest om Ryo nog een seizoen in de Kuip te stallen: ,,Arsenal bepaalt, maar wij hopen dat hij blijft. Voor Arsenal is het ook fijn dat ie lekker dichtbij is, we kunnen makkelijk met ze communiceren en bovendien heeft het weinig zin om zon jonge speler weer opnieuw ergens anders te laten wennen.
Vermoedelijke opstelling:
Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Meeuwis, Fer/Mokotjo, Wijnaldum, Biseswar, Castaignos, Miyachi
Been moet gewoon weg. Ook ik was er van overtuigd dat Mario Been de trainer voor Feijenoord was, maar nu is gebleken dat hij eigenlijk alleen geteerd heeft op de basis van Van Marwijk. Zelf heeft hij niks of niemand beter gemaakt. Spelers gehaald met veel bombarie maar vervolgens verdwijnen ze naar de tribune. Oudere spelers kapot gemaakt door ze koste wat het kost niet in te zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe goed dat vorige keer is uitgepakt
Kutbeen, zet dan desnoods Mokotjo rechtsback ofzo. Leerdam heeft geweldig gespeeld op het middenveld, laat hem daar dan ook eens staan, lul!
daarom vind ik ook nog steeds dat Gudde en Co wegmoeten. Zij zijn ook verantwoordelijkheid voor dit soort zaken en het is natuurlijk lachwekkend dat Gudde opeens meegaat om een speler te bekijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Been moet gewoon weg. Ook ik was er van overtuigd dat Mario Been de trainer voor Feijenoord was, maar nu is gebleken dat hij eigenlijk alleen geteerd heeft op de basis van Van Marwijk. Zelf heeft hij niks of niemand beter gemaakt. Spelers gehaald met veel bombarie maar vervolgens verdwijnen ze naar de tribune. Oudere spelers kapot gemaakt door ze koste wat het kost niet in te zetten.
Maar ook de directie valt een hoop te verwijten. Hoe bestaat het dat spelers niet worden benaderd voor contractverlenging. Maar vervolgens in de media huilen als spelers weer gratis de deur uitlopen, om vervolgens de speler de slechterik te maken.
Ik denk dat daarom sommige mensen Been als 'lui' bestempelen.. onbegrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Iets uitgebreider dan eerder geplaatste stukje...
Wat de neuk zijn het voor grappen als je zo weinig contact onderhoudt met zulke jongens. Als je ze wil overtuigen bij te tekenen ga je toch regelmatig aan ze 'zuigen'. Vooral maanden afwachten, daarmee maak je wel duidelijk hoe graag je ze wilt houden...
Gudde doet het goed, zal zeker niet foutloos zijn maar voor hem is het ook niet makkelijk en doet het toch niet slecht. Heel wat jeugdspelers hebben afgelopen weken een contract getekend ondanks interesse uit Engeland. Altijd maar dat geschreeuw om mensen weg te sturen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
daarom vind ik ook nog steeds dat Gudde en Co wegmoeten. Zij zijn ook verantwoordelijkheid voor dit soort zaken en het is natuurlijk lachwekkend dat Gudde opeens meegaat om een speler te bekijken.
Op basis waarvan kan hij dat beoordelen ? Ja ok, Beukers is ook ongeschikt, maar dat is nog een scout.
je moet eerst puinruimen om te kunnen bouwen. Heb jij vertrouwen in de scouting, die er al jaren zit en geen enkele goede speler heeft gescout ? Ze worden belachelijk gemaakt door andere scouts, zo erg is het al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gudde doet het goed, zal zeker niet foutloos zijn maar voor hem is het ook niet makkelijk en doet het toch niet slecht. Heel wat jeugdspelers hebben afgelopen weken een contract getekend ondanks interesse uit Engeland. Altijd maar dat geschreeuw om mensen weg te sturen.
Nee vertrouwen blijven geven aan mensen die de verwachtingen toch niet waar maken. Daar red je het mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gudde doet het goed, zal zeker niet foutloos zijn maar voor hem is het ook niet makkelijk en doet het toch niet slecht. Heel wat jeugdspelers hebben afgelopen weken een contract getekend ondanks interesse uit Engeland. Altijd maar dat geschreeuw om mensen weg te sturen.
Scouting mag van mij zeker op de schop, maar ik snap niet waarom mensen roepen dat Gudde weg moet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
je moet eerst puinruimen om te kunnen bouwen. Heb jij vertrouwen in de scouting, die er al jaren zit en geen enkele goede speler heeft gescout ? Ze worden belachelijk gemaakt door andere scouts, zo erg is het al.
Feyenoord-iconen lekker ver weg houden. Worden niet objectief beoordeeld op hun capaciteiten. Net zoals Been. Heb je niets aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef macca728 het volgende:
net Van Hanegem bij FC Rijnmond.
maakte Gudde (en Beukers) compleet belachelijk dat hij ging scouten en vind Mokotjo de beste speler in potentie bij Feyenoord.
Gelijk binnenhalen die man en Been, Gudde en de scouting wegsturen.
Echt de enigste oplossing.
Ik denk dat nu vd Herik bevrijd is van Feyenoord we wel eens een zeer naukeurig verhaal over de echte waarheid rond alle omstandigheden kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond gezellig VI met v/d Herik.
Zal wel weer een lekker blik shit open getrokken gaan worden. Precies wat we nu nodig hebben
Gaat vanavond gewoon een eenzijdig verhaal worden van Jorien zijn kant, want hij gaat toch geen tegengas krijgen van iemand daar aan tafel. Hij had gewoon lekker in de anonimiteit moeten blijven nu gaat het weer iets met oude koeien en een sloot worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Dannare het volgende:
[..]
Ik denk dat nu vd Herik bevrijd is van Feyenoord we wel eens een zeer naukeurig verhaal over de echte waarheid rond alle omstandigheden kunnen krijgen..
Zal idd flink bashen worden maar heb zo gevoel dat er wel de waarheid verteld gaat worden over dat zooitje impotente nietsnutten in het Maasgebouw.
Betrapte me er van de week op dat ik bijna weer terug verlang naar de tijd van onze GKL
Ben ik met je eens, dat de club zo'n puinhoop is reken ik hem nog steeds aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef Happel het volgende:
Wat GLK ook zegt vanavond, het was de beste beslissing ooit om hem eruit te gooien.
Misschien omdat er gewoonweg niet gepraat wordt met spelers. Telkens in de media roepen dat ze bezig zijn en dit en dat, lees je een interview van de speler en zegt hij doodleuk dat hij alleen nog maar met Beenhakker heeft gepraat. Ondertussen worden wij boos op een Wijnaldum, een Fer, een Vlaar maar in principe is het daarboven goed mis. Ze worden gewoonweg niet benaderd. Dan moet je weg, is er geen andere oplossing voor. Ik zou echt heel graag willen dat wij als het Legioen er een keer goed achter gaan staan. Met zijn alle tegen de directie, het laat hun geen andere keus dan opstappen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scouting mag van mij zeker op de schop, maar ik snap niet waarom mensen roepen dat Gudde weg moet.
eenzijdig verhaal is het sinds zijn vertrek al niet, al die loze belachelijke kut excuses gehoord de laatste jaren van huidige lui in t maasgebouw?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaat vanavond gewoon een eenzijdig verhaal worden van Jorien zijn kant, want hij gaat toch geen tegengas krijgen van iemand daar aan tafel. Hij had gewoon lekker in de anonimiteit moeten blijven nu gaat het weer iets met oude koeien en een sloot worden.
Dat fameuze TV-moment bij de NOS zeker niet gezien waarbij hij hoog en laag sprong om maar aan te tonen dat het allemaal 'leugens' waren terwijl Hugo Borst de getekende papieren gewoon voor hem had liggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Dannare het volgende:
[..]
Ben ZEER benieuwd naar jorien, kijk je kan hem heel veel verwijten maar ik heb hem nooit op een leugen betrapt..
Doesn't ring a bell... iets meer info?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat fameuze TV-moment bij de NOS zeker niet gezien waarbij hij hoog en laag sprong om maar aan te tonen dat het allemaal 'leugens' waren terwijl Hugo Borst de getekende papieren gewoon voor hem had liggen.
Dan moet ik even de archieven induiken hoor, kom ik nog op terug.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Dannare het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell... iets meer info?
Als je het tegendeel kan bewijzen hoor ik dat graag natuurlijk..
Neemt de overige dingen niet weg, laatste jaren zijn meer dingen gebeurd die erger zijn dan dat het was ten tijden van de GKL
Thanks! Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan moet ik even de archieven induiken hoor, kom ik nog op terug.![]()
En wat ik die kale het meeste aanreken is het feit dat hij de boel maar van een afstandje heeft laten aanklooien en overal z'n handtekening onder heeft gezet (transfers, contracten etc) en achteraf de boel compleet afschoof.
Dat is gewoon ongehoord, je bent nota bene voorzitter van de club.
Al mis ik zijn karakter wel degelijk bij de club in situaties zoals destijds bij de uitsluiting in Europa, het supportersbeleid van Aboutaleb en zo'n bekerfinale.
Maar hij heeft het gewoon uit de hand laten lopen en niet zo'n beetje ook.
Dat dus. Hij is niet meer serieus te nemen als coach. Zijn columns weerspiegelen dat: oeverloos gewauwel zonder samenhang. Soms misschien een interessante observatie, dat wil ik hem nog geven maar in 's heeresnaam hou die man buiten de deur anders wordt het weer een heel ander circus...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Jorwol het volgende:
Van Hanegem was een geweldige speler, maar is een drama als coach, kijk voor de grap nog eens terug naar z'n tijd bij Utrecht. Kansloos gewoon.
[..]
...
hij wil ook geen coach zijn, maar de spelers zouden aan zijn lippen hangen hor en hij ziet alles wel goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus. Hij is niet meer serieus te nemen als coach. Zijn columns weerspiegelen dat: oeverloos gewauwel zonder samenhang. Soms misschien een interessante observatie, dat wil ik hem nog geven maar in 's heeresnaam hou die man buiten de deur anders wordt het weer een heel ander circus...
Je hebt er erg in dat de schuld pas nadat hij weg is zo gigantisch opgelopen is he? (lees: vervijfvoudigd). De GKL heeft wat fouten gemaakt, of vooral, wat fouten van anderen toegelaten, maar heeft er lang zo'n puinhoop niet van gemaakt als dat tuig na hem. Als er toen vrienden van Feyenoord hadden toegesprongen, hadden we nu allang weer meegedaan om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, dat de club zo'n puinhoop is reken ik hem nog steeds aan.
Zeker weten. Jorien heeft fouten gemaakt, zeker maar als je kijkt wat voor fouten Gudde heeft gemaakt bv.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Toekito het volgende:
Ik denk dat een leider als de GKL qua persoonlijkheid nu niet had misstaan.
Ja maar als je de verhalen van de laatste jaren weet barst je echt in huilen uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik sluit me aan bij Macca en Dannare, de GKL heeft aan het einde de nodige fouten gemaakt, maar dat tuig er na is nog veel slechter.
Vertel die fouten van Gudde eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker weten. Jorien heeft fouten gemaakt, zeker maar als je kijkt wat voor fouten Gudde heeft gemaakt bv.....
Smolov, Auassar, Swerts, 700K jaar salaris Biseswar, transfervrij weglopen de Guzman, het nog niet verlengen van Fer Wijnaldum Vlaar de Vrij, het ontslag van GJ Verbeek... Want more??quote:
- Auassar, Smolov etc. is het werk van Leo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:29 schreef Dannare het volgende:
[..]
Smolov, Auassar, Swerts, 700K jaar salaris Biseswar, transfervrij weglopen de Guzman, het nog niet verlengen van Fer Wijnaldum Vlaar de Vrij, het ontslag van GJ Verbeek... Want more??
Met andere woorden zwaar falen van je algemeen directeur. Makkelijk afschuiven op Leo maar als je een absolute baas binnen je organisatie hebt krijg je dit dergelijk falen niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
- Auassar, Smolov etc. is het werk van Leo.
-Verhaal de Guzman is hier al vaak genoeg besproken en dat ligt toch iets anders dan dat veel mensen denken.
-Het ontslag van Verbeek was meer de schuld van 'de oudjes' omdat ze niet met hem konden/wilden werken en ze dit Gudde zijn gaan vertellen.Waardoor Gudde geen keuze meer had.
-Vlaar was een contract aangeboden maar hij reageert niet. Wijnaldum wil pas in de zomer praten en met Fer en De Vrij staan wat afspraken gepland.
Gudde moet dat werk nu noodgedwongen doen maar dat is gewoon het werk van een td.
liegen over het terugbrengen van de schuld, er is geen geld in Feyenoord gepompt, maar bijna de helft van de club is uit handen gegeven. In ruil daarvoor heeft Feyenoord ook niets meer te vertellen.quote:
haha, Gudde zie op de nieuwjaarsspeech dat Verbeek alle vertrouwen had, terwijl Hofland aan het bellen was met de RvC, waardoor Verbeek ontslagen werd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
- Auassar, Smolov etc. is het werk van Leo.
-Verhaal de Guzman is hier al vaak genoeg besproken en dat ligt toch iets anders dan dat veel mensen denken.
-Het ontslag van Verbeek was meer de schuld van 'de oudjes' omdat ze niet met hem konden/wilden werken en ze dit Gudde zijn gaan vertellen.Waardoor Gudde geen keuze meer had.
-Vlaar was een contract aangeboden maar hij reageert niet. Wijnaldum wil pas in de zomer praten en met Fer en De Vrij staan wat afspraken gepland.
Gudde moet dat werk nu noodgedwongen doen maar dat is gewoon het werk van een td.
Welke anderen bij Feyenoord ?? Been ? scouting ? Jacobs ? Koevermans ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef Happel het volgende:
Bijzonder dat Gudde dan weer de kop van jut is, terwijl er veel meer mis is met de anderen dan met hem.
Jij gaat me toch niet vertellen, dat jij alleen Gudde verantwoordelijk acht voor alles? Want dan geef je hem veel te veel krediet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Welke anderen bij Feyenoord ?? Been ? scouting ? Jacobs ? Koevermans ?
nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij gaat me toch niet vertellen, dat jij alleen Gudde verantwoordelijk acht voor alles? Want dan geef je hem veel te veel krediet.
Gudde is aan het puinruimen en dat doet hij gewoon prima. Tuurlijk heeft ie een paar beginnersfouten gemaakt, maar die maakt elke beginner.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
haha, Gudde zie op de nieuwjaarsspeech dat Verbeek alle vertrouwen had, terwijl Hofland aan het bellen was met de RvC, waardoor Verbeek ontslagen werd.
Compleet falen van Gudde, hij werd niet eens serieus genomen, niet door de spelersgroep, niet door de RvC. En 6 maanden later zitten al die spelers weer op de bank of tribune.
Gudde is alleen maar een puppet van de Vrienden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gudde is aan het puinruimen en dat doet hij gewoon prima. Tuurlijk heeft ie een paar beginnersfouten gemaakt, maar die maakt elke beginner.
En dat we meer dan 10 miljoen zijn misgelopen met de verkoop van de Guzman valt Gudde niet te verwijten. Als er een louche tussenpersoon belt met een bod van 14 miljoen en Gudde wil dat zwart op wit zien dan is dat heel normaal toch? Als je vervolgens niets meer van Man City hoort dan kun je je toch afvragen hoe serieus die interesse was ..
Ik ben 14 jaar, ben bereid zelf mijn seizoenskaart te betalen, ga elke week en heb Feyenoord nog nooit de sterren van de hemel zien spelen, maar ik ga altijd want Feyenoord is mijn club.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:07 schreef voice-over het volgende:
Ik verwacht voor morgen weer knudde-voetbal van onze jongens: geen enkel idee van wat ze moeten doen.
Twee jaar geleden had ik nog een seizoenkaart van Feyenoord, vorig jaar een abo bij EredivisieLive en dit jaar heb ik geen eens zin om een illegale stream van ze te bekijken.![]()
Ik ben ruim 40 jaar supporter (ik heb in 1970 nog op de Coolsingel gestaan) maar ik houd teveel van mijzelf om mij bloot te stellen aan zelfkastijding. Ik volg het allemaal wel op internet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben 14 jaar, ben bereid zelf mijn seizoenskaart te betalen, ga elke week en heb Feyenoord nog nooit de sterren van de hemel zien spelen, maar ik ga altijd want Feyenoord is mijn club.![]()
Nepsupporter.
Good for youquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben 14 jaar, ben bereid zelf mijn seizoenskaart te betalen, ga elke week en heb Feyenoord nog nooit de sterren van de hemel zien spelen, maar ik ga altijd want Feyenoord is mijn club.![]()
Nepsupporter.
Ehh, Beukers en Lipponen zijn bij 'm. Niet dat ik daar vertrouwen in heb maar wie weet is Gudde daar mee meegegaan om eventueel contracten te sluiten? De man heeft tekenbevoegdheid en weet wat wel en niet kan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gudde is alleen maar een puppet van de Vrienden van Feyenoord.
Die maken de dienst uit.
Maar jij vind het wel ok dat hij in april 2011 een speler gaat scouten ?
Daar heb je toch scouts voor ?? Hoe kan Gudde hem beoordelen ?
[emotionele mode]quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij gaat me toch niet vertellen, dat jij alleen Gudde verantwoordelijk acht voor alles? Want dan geef je hem veel te veel krediet.
Joh, dat hoef je mij allemaal niet te vertellen. Ik ben bekend met hoe het er voorstaat. Wat ik wil zeggen is dat niet alleen Gudde verantwoordelijk is. Er zijn er nog meer binnen het Maasgebouw. Jacobs en Van Well om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
[emotionele mode]
Gudde is als Algemeen Directeur verantwoordelijk voor het gevoerde beleid.
Faalt je beleid dan faal je als AD. Dan had Gudde er maar voor moeten zorgen dat de zaken niet uit de klauwen zijn gelopen.
Hij heeft zeker krediet gehad om puinhopen te ruimen, het zure is juist dat de schuld verder is opgelopen onder zijn leiding, verder zoals eerder aangegeven dit verzwegen.. Als je personeel faalt en je schopt er daarvoor niemand uit dan veranderd er niets.
En on a side note, zitten links en rechts nog steeds afstammelingen uit de tijd van den Herik Jacobs, Salomons en nog wat van die lui. Die van den Herik die jij alles aanrekent.
Deze club heeft een zeer kwaadaardige tumor in het Maasgebouw en daar kom je alleen van af als je alles weg snijd en op begint.
Clubmensen worden weggejaagd, passanten komen binnen die maar op 1 ding uit zijn zelf beter worden en de club op de 2e plaats. Daarnaast zijn er zeker uitzonderingen want zoals de VvF hun jasje uit doen voor de club is zeker respect waardig, echter wat Jorien gister zei het is ook niet heel slim om alle schulden om te zetten in aandelen wat dus inhoud dat er steeds meer mensen iets te vertellen willen hebben bij de club.
Ik vind het gewoon niet geloven zo gelaten als dit jaar gaat, je verliest met 10-0 van PSV, je hebt een bijna record aantal tegendoelpunten en nederlagen, je hebt een selectie die A1 waardig is en maar schreeuwen dat we voor Europees voetbal gaan. Stop met voorliegen van de Supporters en vertel gewoon dat de prioriteit is voor de komende jaren je talenten zo lang mogelijk te binden, club op een verantwoorde manier financieel gezond te maken en een zo respectabel mogelijke positie in de Eredivisie te behalen.
Ik kan als supporter best leven met een complete reorganisatie en uitblijven van Europees voetbal voor een jaar of 5 ( desnoods strijden tegen degradatie) als daarna alles weer echt op de rails wordt gezet, maar dit is halfslachtig.
Kuip blijft toch wel vollopen aangezien er maar 1 club is als Feyenoord.
[/emotionele mode]
met goed beleid kan je best weer zo aanhaken bij de subtop hoor, goede spelers genoeg, paar aankopen erbij, paar verkopen en je draait weer mee. Clubs als NAC, NEC, Roda zijn echt niet veel beter qua materiaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
[emotionele mode]
Gudde is als Algemeen Directeur verantwoordelijk voor het gevoerde beleid.
Faalt je beleid dan faal je als AD. Dan had Gudde er maar voor moeten zorgen dat de zaken niet uit de klauwen zijn gelopen.
Hij heeft zeker krediet gehad om puinhopen te ruimen, het zure is juist dat de schuld verder is opgelopen onder zijn leiding, verder zoals eerder aangegeven dit verzwegen.. Als je personeel faalt en je schopt er daarvoor niemand uit dan veranderd er niets.
En on a side note, zitten links en rechts nog steeds afstammelingen uit de tijd van den Herik Jacobs, Salomons en nog wat van die lui. Die van den Herik die jij alles aanrekent.
Deze club heeft een zeer kwaadaardige tumor in het Maasgebouw en daar kom je alleen van af als je alles weg snijd en op begint.
Clubmensen worden weggejaagd, passanten komen binnen die maar op 1 ding uit zijn zelf beter worden en de club op de 2e plaats. Daarnaast zijn er zeker uitzonderingen want zoals de VvF hun jasje uit doen voor de club is zeker respect waardig, echter wat Jorien gister zei het is ook niet heel slim om alle schulden om te zetten in aandelen wat dus inhoud dat er steeds meer mensen iets te vertellen willen hebben bij de club.
Ik vind het gewoon niet geloven zo gelaten als dit jaar gaat, je verliest met 10-0 van PSV, je hebt een bijna record aantal tegendoelpunten en nederlagen, je hebt een selectie die A1 waardig is en maar schreeuwen dat we voor Europees voetbal gaan. Stop met voorliegen van de Supporters en vertel gewoon dat de prioriteit is voor de komende jaren je talenten zo lang mogelijk te binden, club op een verantwoorde manier financieel gezond te maken en een zo respectabel mogelijke positie in de Eredivisie te behalen.
Ik kan als supporter best leven met een complete reorganisatie en uitblijven van Europees voetbal voor een jaar of 5 ( desnoods strijden tegen degradatie) als daarna alles weer echt op de rails wordt gezet, maar dit is halfslachtig.
Kuip blijft toch wel vollopen aangezien er maar 1 club is als Feyenoord.
[/emotionele mode]
Dus is het bashen tegen Gudde wel degelijk terecht, net als overigens de rest van dat tuig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh, dat hoef je mij allemaal niet te vertellen. Ik ben bekend met hoe het er voorstaat. Wat ik wil zeggen is dat niet alleen Gudde verantwoordelijk is. Er zijn er nog meer binnen het Maasgebouw. Jacobs en Van Well om maar wat te noemen.
Zei ook nergens niet dat het onterecht was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef Dannare het volgende:
[..]
Dus is het bashen tegen Gudde wel degelijk terecht, net als overigens de rest van dat tuig.
zijn we het toch eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zei ook nergens niet dat het onterecht was.
En ja, het enige dat de GKL voor zich was zijn charisma. Dat missen we nu hard.
nee wordt toch een nederlaag of gelijkspel en daarmee afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef PIETR het volgende:
Nog meer die totaal geen zin hebben in de westrijd van morgen? Leeft helemaal (nog) niet bij mij ..
als ze massaal het gras op eten en Ryo zijn vorm weer heeft kunnen we winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef PIETR het volgende:
Nog meer die totaal geen zin hebben in de westrijd van morgen? Leeft helemaal (nog) niet bij mij ..
Bij mij ook niet. Ik verwacht weer een kutwedstrijd van Feyenoord met spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen en een Been die wanhopig maar wat staat te roepen langs de lijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef PIETR het volgende:
Yep, me too. Het straalt ook altijd gewoon uit alsof ze hópen dat er iets goed gaat, zo kansloosquote:Op zondag 10 april 2011 07:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik verwacht weer een kutwedstrijd van Feyenoord met spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen en een Been die wanhopig maar wat staat te roepen langs de lijn.
en bij 1-0 Casteignos wisselen en alles of niets gaan spelen met Fer in de spits.quote:Op zondag 10 april 2011 07:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik verwacht weer een kutwedstrijd van Feyenoord met spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen en een Been die wanhopig maar wat staat te roepen langs de lijn.
Zag Vlaar volgens mij vorige x dieper staan. Maar ach hoe je het ook ziet de wissels van Been zijn dit jaar echt om heel hard te huilen.quote:Op zondag 10 april 2011 09:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
en bij 1-0 Casteignos wisselen en alles of niets gaan spelen met Vlaar in de spits en Fer op 10.
Plus dat we bij andere clubs zien dat juist als er directieleden meebeslissen over de aankopen dit vaak leidt tot een structureel beter aankoopbeleid. Ik zie het dan ook juist als een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ehh, Beukers en Lipponen zijn bij 'm. Niet dat ik daar vertrouwen in heb maar wie weet is Gudde daar mee meegegaan om eventueel contracten te sluiten? De man heeft tekenbevoegdheid en weet wat wel en niet kan.
Niet als Gudde meebeslist.quote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Plus dat we bij andere clubs zien dat juist als er directieleden meebeslissen over de aankopen dit vaak leidt tot een structureel beter aankoopbeleid. Ik zie het dan ook juist als een goede zaak.
Met NEC deed 'ie het gewoon goed met minder materiaal , ik zou 'm nog een jaar de tijd gevenquote:Op zondag 10 april 2011 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Been is een goede kerel, een in en in-Feyenoorder, maar geen goede trainer. De spelers worden alles behalve beter onder hem, en het spel is om te janken. Dit team hoort niet op de huidige plaats te zijn, maar minstens in het rechterrijtje. En dan zijn z'n wissels ook nog om te janken...
Nee, van mij mag hij opstappen, had al de 10-0 nederlaag moeten gebeuren, want er zit veel en veel meer in dit team..
Tuurlijk knul, een andere trainer en je speelt mee om de titel.quote:Op zondag 10 april 2011 12:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Been is een goede kerel, een in en in-Feyenoorder, maar geen goede trainer. De spelers worden alles behalve beter onder hem, en het spel is om te janken. Dit team hoort niet op de huidige plaats te zijn, maar minstens in het rechterrijtje. En dan zijn z'n wissels ook nog om te janken...
Nee, van mij mag hij opstappen, had al de 10-0 nederlaag moeten gebeuren, want er zit veel en veel meer in dit team..
Met een andere trainer speel je tenminste normaal mee om Europees voetbal, en dan rond plek 5. Dit is gewoon bar en bar slecht. Dat mensen hem nu nog gaan verdedigen snap ik echt niet meer, ik stond altijd achter hem, maar het gaat gewoon niet meer. Dat merk je aan alles, het bijtekenen van spelers, motivatie, etc.quote:Op zondag 10 april 2011 13:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, een andere trainer en je speelt mee om de titel.
Nee anders had ik gewoon botweg gezegd ,"Mario moet blijven , het gaat prima zo"quote:Op zondag 10 april 2011 13:13 schreef PIETR het volgende:
Vind je dat omdat je hoopt dat Feyenoord het volgend seizoen dan net zo slecht gaat doen als nu, of zie je ook echt aanknopingspunten?
Ik ben er nog lang niet gerust op. Weer zo'n wedstrijd waar eigenlijk niets aan de hand lijkt maar mocht Utrecht de 1-2 maken dan zie ik ze het ze zo weer allemaal weggeven. Hopen dat Feyenoord na rust die 3e maakt.quote:
t is allemaal nog even afwachten ja maar tot die tijd nog wel even comfortabelquote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben er nog lang niet gerust op. Weer zo'n wedstrijd waar eigenlijk niets aan de hand lijkt maar mocht Utrecht de 1-2 maken dan zie ik ze het ze zo weer allemaal weggeven. Hopen dat Feyenoord na rust die 3e maakt.
Kunnen we eens stoppen met juichen en huilen ZONDER DE TUSSENSTAND TE NOEMEN?quote:
Ja, het helpt wel (tot nu toe) en het lucht op.quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Jorwol het volgende:
Volgende keer weer collectief negatief zijn
teletekst/studio sport supporters behoren niet in dit topicquote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Happel het volgende:
Hier kan over de wedstrijd gesproken worden: Live eredivisieverslagen #140 - één vier nul
Gelieven geen tussenstanden hier, niet iedereen kijkt de wedstrijd.
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
teletekst/studio sport supporters behoren niet in dit topic
Ze bestaan, dus post nou maar gewoon niks over tussenstanden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef PIETR het volgende:
Mensen die de tussenstand nog niet willen weten omdat ze studio sport willen zien
Wat zijn het toch schatjes.quote:Op zondag 10 april 2011 16:25 schreef Dekatria het volgende:
In Amsterdam schijnen ze hebben gejuicht bij het doorkomen van de uitslag, hoor ik net.
nou ik hoop het.quote:Op zondag 10 april 2011 16:32 schreef Merkie het volgende:
Willem II, PSV, VVV, NEC. Alleen VVV is uit. 12 punten moeten toch mogelijk zijn.
dat dus. Zie Mulder de meest rare ballen pakken en zie ze voorin zomaar werken.quote:
als ze dat nou eens altijd deden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat dus. Zie Mulder de meest rare ballen pakken en zie ze voorin zomaar werken.
Kenmerk van jeugd is nu eenmaal wisselvalligheid, daar kan je weinig aan doen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
als ze dat nou eens altijd deden.
Deze groep bewijst nog maar eens dat ze veel hoger moeten staan dan een 13 de plaats.
Zo zonde dat je dan verliest van Excelsior, De Graafschap, Vitesse gelijk, gelijk tegen WIllem II ....
haha als ze daar niet met 5-0 van kunnen winnen...quote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord is nog niet veilig voor degradatie, dat zullen ze - godbetert - pas volgende week thuis tegen Willem II moeten bewerkstelligen.
Met dank aan Mario Been voor zijn geknoei.
Zoiets zal het wel worden idd.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
haha als ze daar niet met 5-0 van kunnen winnen...
misschien een moeizame 1-0
Waar was jij dan in Utrechtquote:Op zondag 10 april 2011 15:53 schreef Stuurver het volgende:
[..]
teletekst/studio sport supporters behoren niet in dit topic
Je zat je een keer niet (de hele tijd) te ergeren. Laten we het daar op houden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Euribob het volgende:
Maar was Feyenoord ook 'goed'? Of aten ze gewoon massaal het gras op?
Dit dus. Ik zat met plezier te kijken, weliswaar af en toe een beetje zoiets van: GEEF HEM. Maar over het algemeen dus erg leuk.quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je zat je een keer niet (de hele tijd) te ergeren. Laten we het daar op houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |