abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95035622
Been gaat playoffs spelen voor zijn eigen positie.
Stiekem hoop ik weer op een massaal en furieus protest van het Legioen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95035758
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
Konden nog wel eens 5 hele gekke duels worden.
pi_95035767
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
Ik wordt ook een beetje moe van Been. Elke ronde weer zegt ie dat de play-offs haalbaar zijn. Maar Utrecht wint 2 potten en ze zijn gezien natuurlijk.
  maandag 4 april 2011 @ 19:24:00 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95035869
Net ofdat wij volgende week winnen daar in Utrecht. Tuurlijk niet ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_95036034
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef PIETR het volgende:
Weet je niet
Tegen Twente (uit) dacht men ook dat we wel met minstens 5-0 afgemaakt zouden worden en verloren we uiteindelijk slechts nipt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 april 2011 @ 19:26:38 #7
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95036053
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef PIETR het volgende:
Niet alleen bij utrecht niet :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 4 april 2011 @ 20:04:50 #8
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_95038855
PSV thuis pakken we. Revanche. :P
pi_95039469
Hoop wel dat dat verhaal van die salarisverhoging bullshit blijkt van RTV Rijnmond, anders moet iedereen die daar bij betrokken is echt direct optieften.
Bij het Legioen een beetje bietsen voor geld om jezelf uiteindelijk mee te verrijken 8)7
Groetjes, Ezio.
pi_95039597
Om nog even terug te komen op het slot van het vorige topic. Natuurlijk kosten deze resultaten en dit beleid de club supporters, daar ben ik van overtuigt. En dan kan je dat niet erg vinden omdat het toch maar dagjes mensen zijn, maar voor het sluitend krijgen van de begroting helpt het niet.

Men zegt altijd dat je als Feyenoorder wordt geboren, maar dat is natuurlijk niet meer dan een mythe. Of je wordt door je familie en vrienden duidelijk gemaakt hoe mooi de club Feyenoord is, of je raakt 'betovert' door de Kuip, het Legioen en het beeld van een ploeg die altijd tot het uiterste gaat. Toen ik klein was wonnen ze de UEFA cup en bijvoorbeeld in de CL uit bij Lazio Roma. Als kind maakt dat een gigantische indruk, die hele beleving die daarvan uit gaat. Volgens mij is het een natuurlijke trek dat mensen zich graag met een goede groep willen identificeren.

De laatste 6 of 7 jaar is er een enorme kentering gekomen. Wanbeleid heeft geleid tot een marginale positie in de Eredivisie, en Feyenoord is hoe je het ook went of keert voor de buitenwacht 'zielig' geworden. Zelfs ajacieden en ander gespuis hoopt dat Feyenoord weer eens wint, 'want zoals het nu gaat is het ook niet meer leuk'.

Hoe moet dat nou als je tussen de 8 en 12 jaar bent? 10-0 verlies bij PSV, als je vader je voor het eerst meeneemt naar de Kuip. Je mag het je zoon uitleggen. 'Kijk jongen we spelen vandaag thuis tegen De Graafschap, Mario denkt dat als we winnen we nog een kansje hebben op de play-offs voor Europees voetbal. Dat is mooi hoor Europees voetbal, dan mag je begin Juli al beginnen tegen de nummer 3 van Letland '. En dan valt zelfs die droom voor kleine Melvin in duigen als Leon Broekhof 0-1 binnen kopt.

Wat ik ook altijd fascinerend vind, is dat al die kleine kutapen die zogenaamd 'jongens van de club, stad of provincie' allemaal twijfelen met het verlengen van hun contract, omdat het perspectief ontbreekt. Allemaal denken dat je te goed bent voor Feyenoord, en na 29 speelronden liefst 2 punten losstaan van de nummer 15. Jongetjes van 19 die liever op de bank zitten bij Almeria. Het spijt mij om te zeggen, maar als ik puur naar de gun-factor van deze ploeg kijkt, kan je van dit elftal als volwassen man toch geen fan zijn? Dat de selectie bijna niks bijdraagt aan VVF vind ik niet zo erg, maar lul dan niet over een 'substantieel bedrag'.

Ik hoop dat er snel weer een selectie komt met spelers waar je wel fan van kan zijn. (Als Hagenees vind ik de selectie met echte Hagenezen als Immers en Verhoek helemaal geweldig. Je merkt ook dat niet alleen de goede prestaties maar ook de herkenbaarheid de hele stad doen opleven) en stiekem ook dat het zakelijke karakter enigszins verdwijnt (wishfull thinking). supporters zijn immers degene die een club maken, en niet slechts de klanten van een NV.
Ik hoop dat supporters dit stuk lezen, en met argumenten mij duidelijk maken dat ik er compleet naast zit, want een club als Feyenoord verdient deze situatie niet.

Samenvatting: Feyenoord is in enkele jaren tijd verworden tot een zielig clubje, waar zelfs de concurrentie medelijden mee heeft. Het enige wat de club overeind houdt zijn het verleden en het legioen, maar ook dat zal wel eens tot het verleden kunnen gaan behoren
  maandag 4 april 2011 @ 20:20:44 #11
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_95039997
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:15 schreef zlakto het volgende:

Samenvatting: Feyenoord is in enkele jaren tijd verworden tot een zielig clubje, waar zelfs de concurrentie medelijden mee heeft. Het enige wat de club overeind houdt zijn het verleden en het legioen, maar ook dat zal wel eens tot het verleden kunnen gaan behoren
Niet zo somber, we hebben de VVF met Pim Blokland nog.

Nog 1 jaar diep lijden als supporter en vanaf 2012/2013 kunnen we weer aan de toekomst denken. Wie het laatst lacht ....
pi_95040163
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nog 1 jaar diep lijden als supporter en vanaf 2012/2013 kunnen we weer aan de toekomst denken. Wie het laatst lacht ....
Ik hoop het echt, heeft de club heel hard nodig.
pi_95041213
quote:
Update: Van Well: 'Salarisverhoging totale onzin'

Ondanks dat Feyenoord financieel zware tijden doormaakt hebben de directieleden van de Rotterdamse club onlangs een eenmalige toelage ontvangen. Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging opleverde. De extra's in de salarissfeer staan haaks op de bezuinigingen die in de Kuip worden doorgevoerd. In verband met de slecht financiële situatie is onder leiding van Pim Blokland een reddingsplan op touw gezet, dat tot nu toe meer dan 20 miljoen euro opleverde.

Update Feyenoord.nl:
Het is volgens Dick van Well totale onzin dat de directie van Feyenoord onlangs een extra eenmalige toelage heeft ontvangen. De president commissaris van de stadionclub laat dit weten in een reactie op niet-gecheckte berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond.

Van Well noemt de foutieve berichtgeving buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. Dit te meer daar de huidige directieleden al jarenlang volledig afzien van het variabele deel van hun loon, dat onder normale omstandigheden kan oplopen tot 20 procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, aldus Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.

Volledigheidshalve: Wel is het zo dat Mark Koevermans bij zijn benoeming tot statutair directeur meer salaris is gaan ontvangen. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt.

Het is overigens opmerkelijk dat het onjuiste bericht over de directie volgt op een ook al tendentieus bericht van RTV Rijnmond over een vermeende, te lage bijdrage van de spelersgroep aan de actie de Supporters Steunen Feyenoord. Het is Feyenoord een compleet raadsel wie dergelijke verhalen naar buiten brengt en waarom RTV Rijnmond niet de moeite heeft genomen deze te verifiëren bij de club.
pi_95041358
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Volgens mij denkt iedereen zo. Laat Pim maar schuiven met de poet de rest kijkt toe. Daarom vind ik het wel onbegrijpelijk dat die 1 miljoen nog niet op tafel is gelegd. Dan schuif je aan als supporters en kunnen wij wellicht ook wat vertellen.

Zlakto heb gewoon gelijk, het is bijna aandoenlijk om te zien hoe deze ploeg ploetert voor de puntjes. Waar hebben we het over joh, vroeger scheet iedereen zeven kleuren stront in de Kuip. Was er niets te halen, nu weet elke ploeg dat ze hier gewoon weg kunnen komen met 1 of 3 punten. En de ventjes die hier voor verantwoordelijk zijn vinden zich dan te goed voor de club. Zie Castaignos nou zaterdag, ze zullen daar echt het stadion voor hem afbreken op deze wijze....maar dan niet van geluk. Geeft allemaal niet, maar investeer dan in jezelf en zorg dat je weggaat als je er aan toe bent. Steek met z'n alle de koppen bij elkaar en roep "niet nog zo'n seizoen!" en laat als spelers zien dat je een stap verder bent..
Nee ipv van dat roepen we doodleuk dat we psv teruggaan pakken voor die zepert in Eindhoven....alleen dan wel zonder de jongens die daar verantwoordelijk voor zijn, want die zijn met de staart tussen de benen vertrokken naar de kelders van Engeland, Duitsland en Spanje..
#12 is not for sale!
pi_95041434
Ahhh het zal wel gewoon frustratie zijn van RTV Rijnmond omdat de samenwerking tussen Feyenoord en Megastad FM zo positief is verlopen.
Dat bericht kwam namelijk vorige week naar buiten.
Groetjes, Ezio.
pi_95041515
Aah we krijgen Karim weer terug aldus Derksen.
pi_95041877
Derksen :')
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 april 2011 @ 21:34:06 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95045281
Is dat nieuws van Koevermans in zijn nieuwe functie eigenlijk eerder naar buiten gebracht? Tot vandaag nog nooit iets over gelezen. Over openheid en transparantie gesproken.

Ik weet het overigens niet zo met Blokland. Heb er niet zo een vertrouwen dat hij de verlosser is waar we met zijn allen op hopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_95045426
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Happel het volgende:
Is dat nieuws van Koevermans in zijn nieuwe functie eigenlijk eerder naar buiten gebracht? Tot vandaag nog nooit iets over gelezen. Over openheid en transparantie gesproken.

Ik weet het overigens niet zo met Blokland. Heb er niet zo een vertrouwen dat hij de verlosser is waar we met zijn allen op hopen.
Tja hij zorgt er toch wel voor dat we over een jaar of zo schuldenvrij zijn.
  maandag 4 april 2011 @ 21:36:33 #20
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95045443
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Aah we krijgen Karim weer terug aldus Derksen.
quote:
El Ahmadi terug naar Feyenoord

Karim El Ahmadi keert na dit seizoen terug bij Feyenoord. De middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Al Ahli, maar de club uit Dubai gaat geen gebruik maken van de optie tot koop van de Feyenoorder.

El Ahmadi heeft nog een contract tot de zomer van 2013 in De Kuip. Hij werd verhuurd aan Al Ahli omdat hij niet altijd speelde onder trainer Mario Been. De Marokkaan kwam in de zomer van 2008 van FC Twente naar Feyenoord voor een transfersom van vijf miljoen euro. Aan de hoge verwachtingen heeft hij in Rotterdam nooit kunnen voldoen.
Wat heb ik die gozer niet gemist zeg. Wordt wel heel treurig als zelfs dat soort teams je spelers niet willen hebben. :')
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 4 april 2011 @ 21:38:15 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95045562
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]
Tja hij zorgt er toch wel voor dat we over een jaar of zo schuldenvrij zijn.
Dat is nog helemaal niet zo zeker.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_95045580
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef Happel het volgende:

Hij wilde anders wel ff 4 miljoen in Dost steken. Zo iemand kunnen we dus prima gebruiken in deze donkere dagen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 april 2011 @ 21:50:14 #23
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95046519
quote:
Feyenoord steeds dichter bij recordaantal nederlagen

Feyenoord leed zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen AZ (0-1) zijn dertiende nederlaag van dit lopende Eredivisieseizoen. Met dat aantal zijn de Rotterdammers weer een stap dichter bij een 53 jaar oud negatief clubrecord gekomen.

In het seizoen 1957/58 finishte Feyenoord na 34 competitieduels op een elfde plaats in de Eredivisie en leed het liefst vijftien nederlagen. De dertien verliespartijen van deze jaargang vormen nu al het op éen na hoogste aantal in de clubhistorie.

Feyenoord verloor dit seizoen vier duels in de eigen Kuip en leed daarbuiten al negen nederlagen. De kwakkelende ploeg van trainer Mario Been slaagde er sinds de competitiestart pas vier keer in haar doel schoon te houden: in de thuisduels met Vitesse (4-0), VVV-Venlo (3-0) en Excelsior (1-0) én op bezoek bij SC Heerenveen (0-1).

Feyenoord wacht in het restant van dit seizoen nog een redelijk zwaar programma. Achtereenvolgens krijgt de club uit Rotterdam-Zuid te maken met FC Utrecht (uit, 10 april), Willem II (thuis, 17 april), PSV (thuis, 24 april), VVV-Venlo (uit, 1 mei) en NEC (uit, 15 mei).
Gelukkig staat de verdediging als een huis en weten de spelers en keepers waar ze aan te toe zijn.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_95046699
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is nog helemaal niet zo zeker.
Ze zijn in ieder geval heel goed op weg.
  maandag 4 april 2011 @ 21:55:08 #25
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95046885
quote:
Been: Of ik moet opstappen? Ik ga erover nadenken

Trainer Mario Been van Feyenoord kreeg vanavond na de thuisnederlaag tegen AZ (0-1) een nogal pikante vraag voorgelegd in de perskamer. ,,Wordt het geen tijd om de eer aan uzelf te houden?'', zo klonk het uit de mond van een vaste AZ-verslaggever. ,,Ik heb met u te doen. Feyenoord gaat alleen maar slechter spelen. De druk op u is nu toch veel te groot?''

De welbespraakte Been reageerde zoals gebruikelijk geestig en snel. ,,Na deze vraag is de druk zeker niet meer uit te houden'', grapte hij. ,,Maar ik zal erover nadenken. U hoeft echter niet met mij te doen hebben hoor.'' Collega Gertjan Verbeek: ,,Nee, Mario, je moet met mij te doen hebben! Deze man heb ik elke week als vragensteller!''
Gadverdamme al dat ''medelijden''. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')