quote:This series of The Great British Menu is working with The Big Lunch, a community street party initiative which encourages communities to get together one day in the summer. Street parties will be held all over the country on Sunday 5 June 2011.
Heb je jouw kans aangegrepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh gemist. Nou ja vanavond weer een kans.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
Enige belangrijke dag is koken voor de jury.
Dan mis je wel het koken en de gerechten van de afvaller die op donderdag vertrekken moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:09 schreef computergirl het volgende:
De enige uitzending die ik bekijk
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vond voorgaande jaren dat mekaar afzeiken/dwarsbomen zo storendquote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef golfer het volgende:
Dan mis je wel het koken en de gerechten van de afvaller die op donderdag vertrekken moet.
ik heb ook langsgezapt (quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
Als waarschijnlijk enige kijker samen met Bluezz meld ik nog even dat deze week Noord-Ierland aan de beurt is en en dat ik qua voorgerecht een heel leuk humoristisch zelf-assemblage gerecht heb gezien.
Ja. die kip in het zakkie met de kruiden apart ernaast in die leuke stellage. :quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef computergirl het volgende:
ik heb ook langsgezapt (), je bedoelt zeker die kip in het zakje?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb mijn opnameschema ondertussen aangepast, van Topchef neem ik nu de middagherhaling op en kan dus 's avonds GBM opnemen. Maar nog niet gekeken, pfffff, 'k heb het er maar druk mee, met al die kookprogramma's.
Ja, en dat voor een Peoples Banquet met een groot deel van de bevolking die vanwege hun geloof geen varkensvlees mag eten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:34 schreef lemonlime het volgende:
Er zijn inmiddels al wel 4 gebraden varkens voorbij gekomen geloof ik, hoera voor creativiteit...
Je loopt alweer te blaten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef RobinOok het volgende:
Het is toch het Great British Menu?
Niet het Great Immigrants Menu?
Kom op zeg. Zou het echt erg vinden als iedereen altijd maar overal van de grootste gemene deler uitging. Kreeg je overal patat met kip en appelmoes.
Nee, dat is dit jaar geen verplichting meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef RobinOok het volgende:
En dat hoeft niet meer "British and locally sourced" te zijn?
Ik dacht eerst goed punt golfer maar na het opzoeken van de cijfers praat je poepquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dat voor een Peoples Banquet met een groot deel van de bevolking die vanwege hun geloof geen varkensvlees mag eten.
Hindoestanen heb je ook opgezocht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:47 schreef Manifesto het volgende:
Ik dacht eerst goed punt golfer maar na het opzoeken van de cijfers praat je poep
Minder dan 5% van de bevolking in de UK zijn gezamenlijk Joods of Moslim.
Er zijn bijna 1,5 keer zoveel vegetariėrs in de UK.
Dus een beetje overdreven om geen geen varken op de op te dienen aan de overige 88% van de bevolking om de tere zieltjes te besparen van de kleine groep religieuze waanzinnige en mensen die geen smaak hebben.Ze bieden vast een alternatief aan voor hun.
Nieuw stokpaardje gevonden Golfer?quote:
Dat zijn wel cijfers uit 2001quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef RobinOok het volgende:
Ethnic group Population % of total*
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Demography_of_the_United_Kingdom
Oud stokpaardje. Ik vind dat je bij een groot volksbanket rekening moet houden met bepaalde voedselgebruiken van delen van de bevolking. Dus op veilig moet gaan met vis, kip of lam dat in elk geloof gegeten mag worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Nieuw stokpaardje gevonden Golfer?
Onzin, moet ik dan ook boter en zuivelproducten in een gescheiden keuken gaan bereiden? Als jij rare dieeteisen hebt omdat je veganist bent, joods, moslim, hindu, boedist of aanhanger van het gillende gilamonster dan ga je maar naar het saladehoekje van het buffet. Of je begint je eigen kosjere, helal of veganistenbanket.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Oud stokpaardje. Ik vind dat je bij een groot volksbanket rekening moet houden met bepaalde voedselgebruiken van delen van de bevolking. Dus op veilig moet gaan met vis, kip of lam dat in elk geloof gegeten mag worden.
hindu's hebben toch ook niks religieus tegen het eten van varken, ze zijn wel vaak vegetarisch.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb trouwens een hindustaans vriendje, die eten thuis wel varkensvlees maar geen rund, en mijn joodse ex at ook gewoon varkensvlees.
Ken er eentje die zeer gematigd is wat dat betreft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
hindu's hebben toch ook niks religieus tegen het eten van varken, ze zijn wel vaak vegetarisch.
wat betreft varkensvlees zijn er volgens mij *geen* gematigde moslims
Zelfs het logo is overgenomen:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef computergirl het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
http://www.sbs6.nl/programmas/menu-van-oranje
Bridget Maasland presenteert binnenkort Menu van Oranje.
ze zullen de rechten wel braaf gekocht hebben van BBC, maar het kan alleen maar tegen vallen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfs het logo is overgenomen:
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer dezelfde reactie op haar. Dus zal maar niet mijzelf gaan kwellen om die campingzender op te zoeken en te gaan kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik die grafkop van Maaskant zie heb ik al gegeten, gedronken en het weer uitgekotst ook
Ik heb heel bewust geen commerciėle zenders op de Sat, waarom zou je, als je BBC hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde reactie op haar. Dus zal maar niet mijzelf gaan kwellen om die campingzender op te zoeken en te gaan kijken.
FOK!-pareltjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik die grafkop van Maaskant zie heb ik al gegeten, gedronken en het weer uitgekotst ook
Een zeer treffende omschrijving.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |