quote:This series of The Great British Menu is working with The Big Lunch, a community street party initiative which encourages communities to get together one day in the summer. Street parties will be held all over the country on Sunday 5 June 2011.
Heb je jouw kans aangegrepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh gemist. Nou ja vanavond weer een kans.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:55 schreef DarkElf het volgende:
Enige belangrijke dag is koken voor de jury.
Dan mis je wel het koken en de gerechten van de afvaller die op donderdag vertrekken moet.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:09 schreef computergirl het volgende:
De enige uitzending die ik bekijk
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vond voorgaande jaren dat mekaar afzeiken/dwarsbomen zo storendquote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef golfer het volgende:
Dan mis je wel het koken en de gerechten van de afvaller die op donderdag vertrekken moet.
ik heb ook langsgezapt (quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
Als waarschijnlijk enige kijker samen met Bluezz meld ik nog even dat deze week Noord-Ierland aan de beurt is en en dat ik qua voorgerecht een heel leuk humoristisch zelf-assemblage gerecht heb gezien.
Ja. die kip in het zakkie met de kruiden apart ernaast in die leuke stellage. :quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef computergirl het volgende:
ik heb ook langsgezapt (), je bedoelt zeker die kip in het zakje?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb mijn opnameschema ondertussen aangepast, van Topchef neem ik nu de middagherhaling op en kan dus 's avonds GBM opnemen. Maar nog niet gekeken, pfffff, 'k heb het er maar druk mee, met al die kookprogramma's.
Ja, en dat voor een Peoples Banquet met een groot deel van de bevolking die vanwege hun geloof geen varkensvlees mag eten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:34 schreef lemonlime het volgende:
Er zijn inmiddels al wel 4 gebraden varkens voorbij gekomen geloof ik, hoera voor creativiteit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |