SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Wel aardig iddquote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef Morthill het volgende:
Groningen krijgt een college van Paars+partijen hebben vandaag pre-akkoord gesloten. ARV's moeten nu nog instemmen en dan gaat het door
Aq gij zijt een gast met goeie game smaak, nu nog een leuk vrouwke zoeken om mee te wii'enquote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
Crysis 2 gekocht!
Volgens Spankymons een toffe game
Moet ik ook eerst nog ff een Wii zoekenquote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aq gij zijt een gast met goeie game smaak, nu nog een leuk vrouwke zoeken om mee te wii'en
Wat zijn je aspiraties om te veranderen aan Groningen?quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Morthill het volgende:
en ik heb me zojuist officieel kandidaat gesteld voor het regiobestuur van D66als ik gekozen wordt zal ik veruit het jongste lid van het bestuur zijn, maar dat is wellicht wel zo voordelig. Verjonging kan me een paar extra stemmen opleveren.
Gemiste kans door geen grapje te maken over zeuren.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet niet Morhtill je bent wel altijd heel zuur.
Helemaal niks op dit moment, bestuurslid betekent niet hetzelfde als lid van de fractie of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat zijn je aspiraties om te veranderen aan Groningen?
Ik kon niet opSCHIETEN, want mijn munitie was opquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet ik ook eerst nog ff een Wii zoeken![]()
En ik wou Crysis 2 eigenlijk van jou kopen maar dat schoot niet op
nee, ik roep helemaal niet op tot genocide, ik roep op tot het ruimen van de halve GameKings-redactie. Dat is hooguit massamoord en zelfs dat vind ik overdreven. Je noemt het ook geen moord als je dieren in het slachthuis afmaakt.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet niet Morhtill je bent wel altijd heel zuur.
En je roept op tot genocide![]()
Nee dat is gewoon lunchquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee, ik roep helemaal niet op tot genocide, ik roep op tot het ruimen van de halve GameKings-redactie. Dat is hooguit massamoord en zelfs dat vind ik overdreven. Je noemt het ook geen moord als je dieren in het slachthuis afmaakt.
Proper?quote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met die kleurtjes en shit. Het werkt niet eens proper
ik zou het echt niet wetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeautje? Babykleding en zwitsal-spul is er al genoeg, dus het moet iets anders zijn... En het moet morgenochtend te regelen zijn...Iets met de naam van de baby is misschien wel leuk, maar geen idee wat...
quote:Op 16 januari 2004 parkeerde ik mijn fiets tegen de gevel van de Kamer van Koophandel. Een lang gekoesterde wens werd werkelijkheid, ik ging mezelf inschrijven als zelfstandig ondernemer. Als fanatieke gamer was het niet zo moeilijk om te bedenken wat ik wilde gaan doen, games verkopen via het internet ging het worden. In 2004 zag het game landschap er behoorlijk anders uit dan anno 2011. De PlayStation 2, Xbox, GameCube en GBA maakten de dienst uit. De tijden zijn veranderd, genoemde platforms zijn allemaal vervangen en gaming is niet meer iets voor "nerds" maar half Nederland houdt zich er mee bezig (met dank aan o.a. de Wii en casual games...).
Wat niet veranderd is zijn de grond beginselen waar Zuiderpark Games op gebaseerd is. Een groot assortiment games, tegen betaalbare prijzen, zo snel mogelijk leveren en dat alles met een service die een hoofdletter "S" verdient.
Daarom vind ik het dan ook super leuk dat je op onze website terecht bent gekomen. Ik wil je uitnodigen om eens lekker rond te kijken en zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als je iets zou bestellen!
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Ik ben AQuila en ik volg Spank!quote:Op maandag 4 april 2011 20:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik volg dit topic en Tequila's Crysis 2 perikkelen!
Ik heb toen eens zo'n slabbertjes waarop staat AQuila Approvedquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeautje? Babykleding en zwitsal-spul is er al genoeg, dus het moet iets anders zijn... En het moet morgenochtend te regelen zijn...Iets met de naam van de baby is misschien wel leuk, maar geen idee wat...
taal is moeilijkquote:
Een knuffel!quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Wil je met me trouwen? Ik wil de M&M's als bruidsschatquote:
Ik vinde deze beter van em.. Vooral het einde..quote:
kerel ik heb geen eens een brommerquote:Op maandag 4 april 2011 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
Klasse Kuukske ik was ook al aan het kijken.
Die gek doet nix als aan zijn brommer sleutelen dus daarom zal die het nieuwe deel wel vergeten zijn.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een knuffel!
Deze bijvoorbeeld:
[ lelijkste knuffel ooit ]
quote:
Je mag alleen afkeuren als je een beter idee hebt natuurlijk!quote:
Een fietsquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Bij nader inzien laat die knuffel inderdaad maar zitten, er stond nog een stukje tekst over dat de kleuren de baby moeten stimuleren.quote:
Je hebt ook van die hondjes van Fisher-Price geloof ik, daar komt geluid uit z'n pootjes, handjes en neusje enzo. Heel cutequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij nader inzien laat die knuffel inderdaad maar zitten, er stond nog een stukje tekst over dat de kleuren de baby moeten stimuleren.
Dan laat maar, ik vond die aap gewoon tof!
Dan doe je niks aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Whehe.
Over kleren gesproken. Ik heb echt geen idee wat ik aan moet vandaag.
Ja, heb je je bril bij je?quote:
Boh, niet zo hard Sha.quote:
Niet? ... Oh. Dan is je bril stuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie geen verschil Kuukske
quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik wil de M&M's als bruidsschat
Gekkie.quote:
Ik wil ze allemaal!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu nog almond m&ms, pretzel m&ms, pindakaas m&ms en de normale met pinda
Gotta catch 'em all! M&M!quote:
Had zeker ook je 3D bril niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat ik de SC kwijt was, las er snel overheen en dacht dat het het 3DS topic was oid
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buitenquote:
Jij kunt denk ik ook niet tegen melk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef badboynova het volgende:
Bij een zeer opvallende vrouwelijke klant aan komen, en dan spontaan trek in melk hebben (ik hou niet zo van melk) is nooit grappig
Toen lag ik nog lekker op 1 oor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Misan het volgende:
[..]
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buiten
Morgen uitslapen tot 6 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik niet
morgen wel weer eens uitslapen tot 8 uur
als het nou met bier te combineren was, dan had ik een eigen koe gekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kunt denk ik ook niet tegen melk.
Je hebt toch al 2 uiers thuis nu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
als het nou met bier te combineren was, dan had ik een eigen koe gekocht
Die is idd tof en ja daft fucking punkquote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vinde deze beter van em.. Vooral het einde..
sowieso. Daft FUCKING punk
Waar zijn die van mij heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu nog almond m&ms, pretzel m&ms, pindakaas m&ms en de normale met pinda
yep, en die schenken warme melk as we speak.quote:
IN MY BELLY!!!quote:
Zag er idd tof uit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Misan het volgende:
[..]
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buiten
Dan ga je staan?quote:
Ik hb nog aan Gwen gevraagd of ik m&ms mee moest sturen in die doos die vandaag bij haar aankwam maar ze zei van niet .... HET IS DUS NIET MIJN SCHULD JA!quote:
Ook geen zin in.quote:
Hurkenquote:
quote:
Hmm.. nee.quote:
Documentatie doorlezen, problemen oplossen, changes aanvragen, changes uitvoerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Tain wat doe je op een gemiddelde dag behalve brakke blogs afstruinen?
ABN nog steeds?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Documentatie doorlezen, problemen oplossen, changes aanvragen, changes uitvoeren
Nee, dat ging een meerjarentraject worden door de interne miscommunicatie bij de ABN/IBM. Zit nu bij 's Heeren Looquote:
Dat klinkt als een hele deftige WCquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, dat ging een meerjarentraject worden door de interne miscommunicatie bij de ABN/IBM. Zit nu bij 's Heeren Loo
Dude, je zit toch niet weer dingen aan te roepen die nog niet gedefinieerd zijn of wat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
HET LUKT NIEEEEEETTTT FFFFFFFUUUUUUUuuuuu
Capslock?quote:
WAT? Nja volgende keer vraag je het maar aan mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hb nog aan Gwen gevraagd of ik m&ms mee moest sturen in die doos die vandaag bij haar aankwam maar ze zei van niet .... HET IS DUS NIET MIJN SCHULD JA!
gelukkig maakte je al geen gebruik van je verstand hahaha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef DJ_ het volgende:
ik ben aan het dood bloeden, ze hebben een verstandkies gestrokken
hihiquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
gelukkig maakte je al geen gebruik van je verstand hahaha.
Waar haal je de energie vandaan om dan nog te klagen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef DJ_ het volgende:
ik ben aan het dood bloeden, ze hebben een verstandkies gestrokken
Had je geen hechtingen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef koei het volgende:
Ik weet nog wel die vieze smaak daarna. Zit er zo'n gat in je mond wat zich vult met stolsel en als je dan even verkeerd slikt dan trekt je mond een beetje vacuum en zuig je al dat spul er weer uit
ik was en zelf nu nog een beetje stijf van de verdovingquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waar haal je de energie vandaan om dan nog te klagen?
dat hoeft niet , dat is alleen nodig als ze hem uitsnijden.quote:
heb morgen nog vrij , maar wou donderdag toch wel weer aan het werkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Sterkte DJ!
Ik heb dat 2 keer gehad en de ene keer nergens last van en de andere keer 2 weken pijn gehad
Hopelijk valt het mee danquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb morgen nog vrij , maar wou donderdag toch wel weer aan het werk
ok, dat klinkt ranzig en maakt me weer blij dat ik al mijn verstandskiezen nog heb en er geen enkele noodzaak is tot verwijdering, wat eigenlijk best ironisch is aangezien mijn gebit van nature echt schots en scheef is en mijn tanden met geen mogelijkheid wit te houden waren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef koei het volgende:
Ik weet nog wel die vieze smaak daarna. Zit er zo'n gat in je mond wat zich vult met stolsel en als je dan even verkeerd slikt dan trekt je mond een beetje vacuum en zuig je al dat spul er weer uit
Ik dacht we goede equipment hadden, niet waren...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef GameBabe het volgende:
De quote van de dag:
Mannen zijn eigenlijk best nuttige equipments...
Verder heb ik niets nuttigs te melden, hoe gaat het hier?
Hmm, ik blijf meer een billenmanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ons andere sc ging net over tieten en denk dat de mannen hier het ook wel met dit plaatje eens zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef Misan het volgende:
[dienstmededeling]
wat een ontzettende kankerbaan heb ik toch
[/dienstmededeling]
morgen had ik dus een vrije dag staan, maar omdat incompetent kutvolk verzaakt kan bassie alles weer lekker oplossen, omdat bassie niet incompetent isquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef Poit het volgende:
[..]
En morgen mag je weer!!
Anyhow, eerste anime episode van x-men staat online
Ffies kieken..
Professuru Xuru
Last van een druipertje ja?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Misan het volgende:
wel incontinent trouwens, maar dat is een ander verhaal
je personeel is zo incompetent als hun baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Misan het volgende:
[..]
morgen had ik dus een vrije dag staan, maar omdat incompetent kutvolk verzaakt kan bassie alles weer lekker oplossen, omdat bassie niet incompetent is
Nee, van hoogopgeleiden mag je verwachten dat ze zelf nadenken en zelfstandig kunnen werken. Daar zijn ze ook op aangenomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
je personeel is zo incompetent als hun baas
Wat? Zelf nadenken? Daar worden ze toch niet voor betaald??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, van hoogopgeleiden mag je verwachten dat ze zelf nadenken en zelfstandig kunnen werken. Daar zijn ze ook op aangenomen
Zelf nadenkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, van hoogopgeleiden mag je verwachten dat ze zelf nadenken en zelfstandig kunnen werken. Daar zijn ze ook op aangenomen
Ik wil die Japanners wel Wolverine horen uitsprekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat? Zelf nadenken? Daar worden ze toch niet voor betaald??
Eerste aflevering X-men anime is wel ok. Beetje wennen dat de poppen hun eigen naam amper uit kunnen spreken..Rare japanners. Verder erg bruut getekend en het verhaal zou ook wel eens heel vet kunnen worden
Hilarisch, beidenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil die Japanners wel Wolverine horen uitsprekenof Xavier
Op het HBO krijgen ze gelukkig nog iets van praktijkervaring mee naast een magere theoretische basis. Op het WO zijn ze iig bekend met de theorie, maar verder volslagen (arbeids)wereldvreemdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelf nadenkenOp het HBO leren ze dat je sowieso al niet meer en op het WO ook vrijwel niet meer. Alleen de echt goede hoogopgeleiden zijn zelfstandig, de rest moet je gewoon bij het handje nemen.
De meeste WO'ers hebben gewoon stages waarin ze de praktijk krijgen, sterker nog, er is al in de bachelor een verplichte case study bij mijn studie waar gewoon een echte opdracht uitgewerkt moet worden in concurrentie met andere studenten. Bij bedrijfskunde is dat ook zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Op het HBO krijgen ze gelukkig nog iets van praktijkervaring mee naast een magere theoretische basis. Op het WO zijn ze iig bekend met de theorie, maar verder volslagen (arbeids)wereldvreemd
HBO is over het algemeen heel erg breed georiënteerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
De meeste WO'ers hebben gewoon stages waarin ze de praktijk krijgen, sterker nog, er is al in de bachelor een verplichte case study bij mijn studie waar gewoon een echte opdracht uitgewerkt moet worden in concurrentie met andere studenten. Bij bedrijfskunde is dat ook zo.
Maar goed, de focus ligt bij theorie, logisch, het is wetenschappelijk onderwijs. Die hebben dus vaak wat meer inwerktijd nodig. Net zoals het logisch is dat HBO'ers heel specifiek inzetbaar zijn, de nadruk ligt op een deel van de praktijk. Die missen weer de theoretische kennis om lekker breed inzetbaar te zijn en makkelijk te kunnen schakelen.
Nee, ik bedoel echt HBO. Ik heb daar genoeg gezien om te weten dat het toch echt tov WO nog erg beperkt is met hoe breed de kennis is die je opdoet. MBO is gewoon een hele andere tak van sport, dat is gruwelijk specifiek, voor 1 baan en niks anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef Misan het volgende:
[..]
HBO is over het algemeen heel erg breed georiënteerdje bedoelt MBO denk ik
quote:
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Zit ook nog wel een verschil in of je voor een kappersopleiding gaat of voor een ICT opleiding. En natuurlijk het niveau.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt HBO. Ik heb daar genoeg gezien om te weten dat het toch echt tov WO nog erg beperkt is met hoe breed de kennis is die je opdoet. MBO is gewoon een hele andere tak van sport, dat is gruwelijk specifiek, voor 1 baan en niks anders.
Zeg maar, in theorie moet je met WO alles kunnen in de studierichting plus een hoop daarbuiten, met HBO kun je redelijk wat binnen de studierichting en met MBO kun je maar één ding.
Daar staat tegenover dat je in theorie een MBO'er niks meer hoeft uit te leggen, want hij heeft voor de gekozen baan alle kennis al als hij klaar is met school. Een HBO'er zal wat inwerktijd nodig hebben en een WO'er zal je echt alles moeten uitleggen. Gelukkig zijn hoogopgeleiden slim en pikken ze dat toch wel snel op over het algemeen.
Ja, natuurlijk. En het is ook niet zo dat HBO'ers per definitie minder breed inzetbaar zijn dan WO'ers en dat MBO'ers allemaal domme mensen zijn die echt niets beters konden. Ik generaliseer voor het gemak evenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Zit ook nog wel een verschil in of je voor een kappersopleiding gaat of voor een ICT opleiding. En natuurlijk het niveau.
Ja, dat denk ik ook wel.. Er zijn ook bizar veel MBO opleidingen die inderdaad puur 1 doel hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. En het is ook niet zo dat HBO'ers per definitie minder breed inzetbaar zijn dan WO'ers en dat MBO'ers allemaal domme mensen zijn die echt niets beters konden. Ik generaliseer voor het gemak evenStrekking klopt wel.
mjah, mijn broertje heeft horecaopleiding gevolgd, in het begin was dat nog wel van alles wat: management, keuken, bediening etc. Maar zodra hij die opleiding wilde afronden gaat hij specifiek voor één baan en alles in zijn leer-werktraject draait dan ook om die ene baan. Prima natuurlijk, hij kan dingen die ik nooit zal kunnen (heb de smaakpapillen van een trol)quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.. Er zijn ook bizar veel MBO opleidingen die inderdaad puur 1 doel hebben.
Zeg zit eens niet zo te bitchen op hboquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt HBO. Ik heb daar genoeg gezien om te weten dat het toch echt tov WO nog erg beperkt is met hoe breed de kennis is die je opdoet. MBO is gewoon een hele andere tak van sport, dat is gruwelijk specifiek, voor 1 baan en niks anders.
Zeg maar, in theorie moet je met WO alles kunnen in de studierichting plus een hoop daarbuiten, met HBO kun je redelijk wat binnen de studierichting en met MBO kun je maar één ding.
Daar staat tegenover dat je in theorie een MBO'er niks meer hoeft uit te leggen, want hij heeft voor de gekozen baan alle kennis al als hij klaar is met school. Een HBO'er zal wat inwerktijd nodig hebben en een WO'er zal je echt alles moeten uitleggen. Gelukkig zijn hoogopgeleiden slim en pikken ze dat toch wel snel op over het algemeen.
HBO is voor trieste paupers die niks kunnen zoals Misanquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg zit eens niet zo te bitchen op hbo![]()
Toevallig voel ik me heeeel slim!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Strekking klopt niet, eigenlijk helemaal niet. Volgens mij moet je jezelf voor een master juist specialiserenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. En het is ook niet zo dat HBO'ers per definitie minder breed inzetbaar zijn dan WO'ers en dat MBO'ers allemaal domme mensen zijn die echt niets beters konden. Ik generaliseer voor het gemak evenStrekking klopt wel.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
HBO is voor trieste paupers die niks kunnen zoals Misaneche mannen gaan gewoon WO doen of anders hebben ze genoeg zelfkennis om zich tot MBO te verlagen. HBO
Oke wie geeft hem een mep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fruit? Poit? Of moet ik het zelf even gaan doen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
HBO is voor trieste paupers die niks kunnen zoals Misaneche mannen gaan gewoon WO doen of anders hebben ze genoeg zelfkennis om zich tot MBO te verlagen. HBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tenminste wel eens iemand van het andere geslacht geneukt![]()
oh, burnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel eens iemand van het andere geslacht geneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Misan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, burnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeist verder?![]()
Sorry, ik sta vandaag niet in de haantjes mode..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke wie geeft hem een mep?
Fruit? Poit? Of moet ik het zelf even gaan doen?
Nou ja, ik dacht dat een man altijd in haantjes modus gezet kan worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry, ik sta vandaag niet in de haantjes mode..
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Strekking klopt niet, eigenlijk helemaal niet. Volgens mij moet je jezelf voor een master juist specialiseren
Primaquote:
Neuken is overrated! En WO ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat kan ook.. Op voorwaarde dat er een mooie vrouw met d'r billen staat te schudden in m'n gezichtsveldquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat een man altijd in haantjes modus gezet kan worden.
Valt me een beetje tegen dan!
HOAXquote:
Maar ben je dan niet zo afgeleid dat je niet meer weet waarom je in haantjes modus zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat kan ook.. Op voorwaarde dat er een mooie vrouw met d'r billen staat te schudden in m'n gezichtsveld
Vooruit een fix:quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geiten/in de kont/[vul wat anders in] neuken is overrated! En WO ook
En of de vrouw in kwestie daar wat aan heeft! Ik sta bekend om m'n heerlijk 'in bil knijp' skillzquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet zo afgeleid dat je niet meer weet waarom je in haantjes modus zit.
Dan heeft de vrouw in kwestie er nog niets aan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij communicatie zekerquote:
Waarom zou jij een geit in de kont neuken??quote:
Prima hoor, alleen heel erg druk en word op mijn werk behoorlijk voor de leeuwen gegooid. Erg lastige vuurdoop maar kom er wel weer overheen. Uiteindelijk groei ik er wel weer vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Primagoed gegeten, drukke studiedag, maar mag morgen wat rustiger aan doen. Straks nog even de kroeg in.
Jij?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En of de vrouw in kwestie daar wat aan heeft! Ik sta bekend om m'n heerlijk 'in bil knijp' skillzEhm heb je mijn vriendje in zijn kont geknepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*insert smiley met evil eye*What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ja, sorry hoor, hij stond daar heel onschuldig Mortal Kombat te spelen.. Soms kan zelfs ik me niet inhoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm heb je mijn vriendje in zijn kont geknepen?
*insert smiley met evil eye*
ik wou dat ik het laat kon maken, maar morgen om 9.00 inhaalcollege omdat de docent twee keer afwezig wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Misan het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen heel erg druk en word op mijn werk behoorlijk voor de leeuwen gegooid. Erg lastige vuurdoop maar kom er wel weer overheen. Uiteindelijk groei ik er wel weer vanen god wat heb ik zin om doordeweeks weer eens de kroeg in te gaan
WAAAAT? Zulke dingen verteld hij me dan weer niet he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, hij stond daar heel onschuldig Mortal Kombat te spelen.. Soms kan zelfs ik me niet inhouden
Oh, en als ik een hond zou hebben (en in de US zou wonen)
[ afbeelding ]
Nee, helemaal niet maar zijn billen deden me aan jouw billen denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
WAAAAT? Zulke dingen verteld hij me dan weer niet he?
Zal hem straks eens uithoren als hij thuis is.
Maarem poit, heb je al lang interesse in mannen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet maar zijn billen deden me aan jouw billen denken
Ach, Fruit is z'n lange manen inmiddels kwijt, denk dat ik het verschil nu wel ziequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ze straks eens vergelijken! Maar dan moet fruit dus bij de volgende meet uitkijken en ik niet
Bij de volgende meet is dat wel weer aangegroeid!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, Fruit is z'n lange manen inmiddels kwijt, denk dat ik het verschil nu wel zie
Hmm, ok, rokje is een dealquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij de volgende meet is dat wel weer aangegroeid!
Maar dan doe ik wel een rokje aan, dan kun je ons in ieder geval uit elkaar houden
niet dat ik je dan toestemming geef om in mijn kont te knijpen
Pff ja maandag heb ik mijn tentamen (wij hebben altijd 1 tentamen waarin alle stof gevraagd wordt van 1 periode)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ok, rokje is een deal
ik zal braaf van een afstandje blijven kwijlen![]()
Schiet het een beetje op met de studie? Het tentamen voor de deur?
Een woord dat met Glossy begint is voor een dame toch niet zo moeilijk om te onthouden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pff ja maandag heb ik mijn tentamen (wij hebben altijd 1 tentamen waarin alle stof gevraagd wordt van 1 periode)
Ben nu een poging aan het wagen om de craniale zenuwen uit mijn hoofd te stampen, maar het wil niet echt. Maar dat komt vooral omdat sommige echt debiele namen hebben zoals glossopharyngeus
Nee, maar dat komt meer doordat de toetsing bij ons op school uitermate frustrerend is. Kom altijd net weg met een 6-jequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Een woord dat met Glossy begint is voor een dame toch niet zo moeilijk om te onthouden?
Maar spannend.. Wel een beetje goed gevoel over?
Oeh, laat Morthill dat maar niet horen!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer doordat de toetsing bij ons op school uitermate frustrerend is. Kom altijd net weg met een 6-je
Dan zal ik ook maar niet zeggen dat ik hiervoor mbo (de horror) verpleegkunde deedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, laat Morthill dat maar niet horen!!
Ik zal maandag voor je duimen!
Hoe laat heb je em?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar niet zeggen dat ik hiervoor mbo (de horror) verpleegkunde deed![]()
En dank je!! Ik zal maandag laten weten wat ik er van heb kunnen bakken.
Half 2, echt relaxt want alle andere toetsen hadden we om 9.00.quote:
Oeh, doe hem de groetjes,quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Half 2, echt relaxt want alle andere toetsen hadden we om 9.00.
Nu kan ik in ieder geval op mijn gemak doen (uitslapen dus)
Oh fruit komt thuis
En hij is alweer weg incl deck, jullie mannen zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, doe hem de groetjes,
Het staat in m'n agenda
Ik ga even lekker dubstep luisteren tijdens het creëren van een nieuw deck
Oh men, nu heb ik zin om los te gaan op een dubstep-feestje. Wanneer gaan we?quote:
Zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh men, nu heb ik zin om los te gaan op een dubstep-feestje. Wanneer gaan we?
loserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Nee, master is wel een specialisatie, maar nog steeds een hele brede specialisatie. Mijn specialisatie is supply chain management maar daaronder valt alles wat er in een fabriek gebeurt, van de indeling tot de financiële kant, alles van grondstoffenmanagement en het hele logistieke gebeuren. Enorm breed dus nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Strekking klopt niet, eigenlijk helemaal niet. Volgens mij moet je jezelf voor een master juist specialiseren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
loserDuidelijk, jullie hadden 3 man nodig om me te kunnen klappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb trouwens moeite met m'n wit rode deck.. geen flauw idee wat ik er in moet stoppen..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Wit en rood zijn niet echt mijn kleurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk, jullie hadden 3 man nodig om me te kunnen klappen
Heb trouwens moeite met m'n wit rode deck.. geen flauw idee wat ik er in moet stoppen..
quote:
Ja, want wat de fuck heeft de maatschappij eraan dat er mensen zijn die meerdere talen spreken. Alsof de VN/NAVO/G20/etc. dat nodig heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, master is wel een specialisatie, maar nog steeds een hele brede specialisatie. Mijn specialisatie is supply chain management maar daaronder valt alles wat er in een fabriek gebeurt, van de indeling tot de financiële kant, alles van grondstoffenmanagement en het hele logistieke gebeuren. Enorm breed dus nog.
Maar goed, aan de andere kant heb je ook wel echt gespecialiseerde masters. Mensen met een marketingmaster komen uit in een marketing of sales baan, heel veel andere mogelijkheden zijn er niet direct.
Maar daarentegen leer je op het HBO iets waarmee je ook daadwerkelijk geld kunt verdienen. Het WO heeft talloze opleidingen die totaal niets toevoegen aan de maatschappij. Een studie Nederlands bijvoorbeeld, die enkel zinnig is voor leraren. Hetzelfde geldt voor alle andere talen en geschiedenis bijvoorbeeld. Best handig ter verbreding voor jezelf, maar redelijk weggegooid geld voor de maatschappij! Vrijetijdskunde is ook zo'n onzin-studie... Eigenlijk zouden sowieso alle niet technische studies gewoon HBO moeten worden en weg met alle studies zonder mogelijkheden voor een passende baan!
ik ben het eigenlijk roerend met 'r eensquote:Op woensdag 6 april 2011 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want wat de fuck heeft de maatschappij eraan dat er mensen zijn die meerdere talen spreken. Alsof de VN/NAVO/G20/etc. dat nodig heeftdie lui spreken maar vloeiend Engels en anders hoepelen ze op.
Ben je nu echt aan het trollen Koeidat zie ik je namelijk nooit doen
Met zo'n taalstudie kan je toch gewoon tolk worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk roerend met 'r eens
face it: je kunt het niet altijd 100% goed hebben
Zijn wel meer banen te bedenken waar het handig voor is om een talenstudie op WO-niveau te hebben afgerondquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Met zo'n taalstudie kan je toch gewoon tolk worden?
Nou fruit is alles behalve cute als hij modern warfare 2 speelt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Vriendin vind je "cute" tijdens het gamen..
Ahw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Mogguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Kinect gekochtMorgenavond een beetje als een malloot rondhupsen met Dance Central
Ow leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Kinect gekochtMorgenavond een beetje als een malloot rondhupsen met Dance Central
toooofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow. En lees je dan nog iets boeiends?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Meestal mis ik maar 2 paginas dus dan wel
Heb niet alles in mijn vakantie terug gelezen ofzo
Slap geouwehoer ftw.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow. En lees je dan nog iets boeiends?
Ahjaquote:
Daar heb je geen wo-studie voor nodig. Een mbo taalopleiding daarvoor zou voldoende moeten zijn. Academisch denkniveau is totaal overbodig daarvoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want wat de fuck heeft de maatschappij eraan dat er mensen zijn die meerdere talen spreken. Alsof de VN/NAVO/G20/etc. dat nodig heeftdie lui spreken maar vloeiend Engels en anders hoepelen ze op.
Ben je nu echt aan het trollen Koeidat zie ik je namelijk nooit doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb je geen wo-studie voor nodig. Een mbo taalopleiding daarvoor zou voldoende moeten zijn. Academisch denkniveau is totaal overbodig daarvoor.
Ik heb niets met Kinect maar battellen met Fruit (en ingemaakt worden) was toch wel veel lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
You know itquote:Op woensdag 6 april 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niets met Kinect maar battellen met Fruit (en ingemaakt worden) was toch wel veel lol
Dus Poit isquote:Op woensdag 6 april 2011 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
You know it![]()
Trouwens mannen die cute zijn tijdens gamen ==_____
OORLOG IS HET ZEG IK JE RAGEQUITTEEENNN!!!111
quote:
RW decks spelenquote:
En trots!quote:
quote:
Standaard deck; RW is slecht.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
Heb de hoop op RW laten varen.. RB zijn nu de kleuren van m'n tweede deck naast m'n ZG infect deck![]()
Moet je d'r maar niet alleen laten heel de avond...
nee, maar wat ze zegt is de grootst mogelijk onzin. Maatschappelijk nut klinkt leuk, maar is een absurde en vooral lege term. Nut is wat je eraan toekent. Er is enorm veel beta en technisch onderzoek waar de maatschappij wellicht geen flikker bij wint, en daar tegenover is er genoeg alfa onderzoek waar de maatschappij juist wel baat bij heeft. Dat er onzinstudies zijn zal ik niet ontkennen, ik volg er een, maar zeggen dat een studie maatschappelijk nut nodig heeft is vloeken in de kerk. Het slaat namelijk nergens op.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk roerend met 'r eens
face it: je kunt het niet altijd 100% goed hebben
Ik ga daar vanavond eens op m'n gemakje naar kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Standaard deck; RW is slecht.
UB infect is beter,
http://magic.tcgplayer.com/db/deck.asp?deck_id=813323
RB is epic.
http://magic.tcgplayer.com/db/deck.asp?deck_id=809424
Ik speel een getweakede versie van deze lijst.
Word je net pas wakker??quote:
Opleidingsniveau is niet hetzelfde als intelligentie, ik zie ook niet in waarom iemand die op het MBO zit niet in twee talen tegelijk kan denken (denk eens aan alle buitenlanders die op het MBO zitten). Beetje kort door de bocht allemaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee, maar wat ze zegt is de grootst mogelijk onzin. Maatschappelijk nut klinkt leuk, maar is een absurde en vooral lege term. Nut is wat je eraan toekent. Er is enorm veel beta en technisch onderzoek waar de maatschappij wellicht geen flikker bij wint, en daar tegenover is er genoeg alfa onderzoek waar de maatschappij juist wel baat bij heeft. Dat er onzinstudies zijn zal ik niet ontkennen, ik volg er een, maar zeggen dat een studie maatschappelijk nut nodig heeft is vloeken in de kerk. Het slaat namelijk nergens op.
Het onderzoek doen met als doel kennis, knowledge for the sake of knowledge, is ook maatschappelijk nut. Om meerdere redenen, ten eerste omdat je lang niet altijd ziet wat de maatschappij als geheel eraan kan hebben. Einstein bedacht geen GPS-systeem, hij bedacht de speciale relatitiveit, waardoor we nu GPS kunnen gebruiken. Einstein dacht niet aan kernenergie, maar zonder zijn relativiteitstheorie was dat er nooit geweest. Theorie en echt praktische kennis staan vaak mijlenver uit elkaar.
Twee is dat universiteiten een enorm belangrijke maatschappelijke functie vervullen. Schrap alle niet technische opleidingen en noem het HBO, waardoor er plots veel praktijkgericht gedacht wordt. Dat heeft tot gevolg dat ontwikkelingen in een vakgebied volledig tot stilstand komen, mensen komen niet meer tot nieuwe inzichten, want iedereen is veel te praktijkgericht bezig. Daarnaast kom je met het simpele punt dat de kenniseconomie belangrijk is voor de werkgelegenheid in de samenleving. Een stad als Groningen heeft twee kanten, gas in de bodem en de studentenkant. Schrap een van de twee en de economie stort gewoon in. De universiteit is de belangrijkste kant van de stad op dit moment, zonder universiteit is de stad er niet en trekt alles hier weg. Dan krijg je Franse tafarelen, zit niemand op te wachten.
Het derde en meest belangrijke punt is dat je vervolgens je hele economie lam legt. Internationaal gaat je kenniseconomie naar de klote, omdat je alles terugbrengt tot HBO-niveau en dan kun je er wel een leuke titel bijdoen, maar binnen no-time hebben ze in de wereld door dat mensen in Nederland slecht worden opgeleid in vergelijking met elke belangrijke economie. Als je wilt overleven in de 21 eeuw moet je concurreren met China, Korea, Brazilië etc. etc. Dat kan je gewoon niet zonder goede diepgaande opleidingen die een enorm breed theoretisch fundament hebben.
En met dat laatste geef ik aan waar je gelijk hebt, opleidingen die geen theoretisch fundament hebben, die kunnen naar het HBO. Maar denken dat maatschappelijk nut een criterium moet zijn is de doodsteek van je economie.
edit: en voor dat bizarre idee dat MBO'ers tolken kunnen zijn. Een tolk moet in twee talen tegelijk kunnen denken, blind schakelen, praten in taal A en luisteren en interpreteren in taal B. Dat vereist misschien geen wetenschappelijke kennis, maar wel een brein dat wat meer kan dan dat van de gemiddelde MBO'er. HBO zal dan toch echt de norm moeten zijn.
Nu pas? ik heb er drie koppen opzittenquote:
Ja. Nou, nee eigenlijk. Halve nacht wakker gelegen. En kon vandaag uitslapen, dus verloren uren nu een beetje ingehaald. Maar voel me gebroken....quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Opleidingsniveau is niet hetzelfde als intelligentie, ik zie ook niet in waarom iemand die op het MBO zit niet in twee talen tegelijk kan denken (denk eens aan alle buitenlanders die op het MBO zitten). Beetje kort door de bocht allemaal.
Hmm, narig.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja. Nou, nee eigenlijk. Halve nacht wakker gelegen. En kon vandaag uitslapen, dus verloren uren nu een beetje ingehaald. Maar voel me gebroken....
dat van die buitenlanders ging meer over het tweetalig aspect wat volgens jou niet zou kunnen omdat ze mbo doenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef Morthill het volgende:
[..]kort door de bocht allemaal op basis van de edit
waarin bovendien staat, gemiddelde MBO'er niet alle 'MBO'ers zijn dom en alle HBO'ers en WO'ers zijn wel slim genoeg'.
Wat hebben buitenlanders verder met intelligentie te maken? Is er een causale relatie tussen niet-Nederlander zijn en het hebben van een hogere intelligentie die ik niet ken? Of moeten ze wel slim zijn, omdat ze in NL naar school gaan?
Meestal als ik kan uitslapen zet ik mijn wekker nog alsnog om 10 uur, dan ehb ik genoeg uur gehad om weer bijgeslapen te zijn, maar voel ik me niet de hele dag zo dufquote:Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, narig.
Ik voel me meestal ook niet beter als ik 'lekker' uitgeslapen heb.. Doe ook geen flikker meer die dag...
In je eentje uitslapen is ook helemaal niet leukquote:Op woensdag 6 april 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meestal als ik kan uitslapen zet ik mijn wekker nog alsnog om 10 uur, dan ehb ik genoeg uur gehad om weer bijgeslapen te zijn, maar voel ik me niet de hele dag zo duf
True.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Poit het volgende:
[..]
In je eentje uitslapen is ook helemaal niet leuk
Hoe is het met je huisje trouwens?
Klopt en wat je zegt is daar absoluut geen argument voor dat ze het wel kunnen. Ik ken toevallig iemand die tolk is geweest kort, die heeft een universitaire opleiding Deens gedaan (of all things) en sprak dat dus vloeiend. Maar het tolken tijdens internationale vergaderingen is een totaal andere tak van sport dan tijdens persoonlijke interacties of school/studie. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat als je de taal sprak, dat niet moeilijk zou zijn, maar het praten in taal A en luisteren naar taal B op hetzelfde moment en dan ook nog vertalen in je hoofd schijnt gruwelijk lastig te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:07 schreef Misan het volgende:
[..]
dat van die buitenlanders ging meer over het tweetalig aspect wat volgens jou niet zou kunnen omdat ze mbo doen
Niet? Uitslapen is niet boeiend, maar lekker slapen is wel echt een stuk fijner voor mijn productiviteit dan slecht slapen. Vandaag gaat echt niet nuttig wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, narig.
Ik voel me meestal ook niet beter als ik 'lekker' uitgeslapen heb.. Doe ook geen flikker meer die dag...
Ik gok trouwens dat ik ongeveer 3 weken nodig heb voordat alles klaar is, dus je kunt daarna de arcade kast naar mij verkassen hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:19 schreef Poit het volgende:
[..]
In je eentje uitslapen is ook helemaal niet leuk
Hoe is het met je huisje trouwens?
Haha, wishfull thinking. Je komt maar langs om op m'n gruwelijk mooie kast te spelenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik ongeveer 3 weken nodig heb voordat alles klaar is, dus je kunt daarna de arcade kast naar mij verkassen hoor!
Beetje mijn cadeau aan het inpikken!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gok trouwens dat ik ongeveer 3 weken nodig heb voordat alles klaar is, dus je kunt daarna de arcade kast naar mij verkassen hoor!
Precies!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking. Je komt maar bij Fallen langs om op m'n gruwelijk mooie kast te spelen
BETRAYAL!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
You know it![]()
Trouwens mannen die cute zijn tijdens gamen ==_____
OORLOG IS HET ZEG IK JE RAGEQUITTEEENNN!!!111
Hij is te koop hoor.. Exclusief PC/scherm wil ik er 800 euro voor hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Beetje mijn cadeau aan het inpikken!
[..]
Precies!
En dat krijg ik dan gewoon... Poit, je bent echt de beste broeder!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is te koop hoor.. Exclusief PC/scherm wil ik er 800 euro voor hebben
Een bioscoopbon van 7.50 vind ik wel een lullig cadeau... Dan moet je zelf nog geld bij leggen ookquote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat krijg ik dan gewoon... Poit, je bent echt de beste broeder!
Terwijl ik van sommige vrienden een bioscoopbon van ¤7,50 heb gehad. Ook leuk hoor, maar dit is zo cool!
See u tomorrow...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, wishfull thinking. Je komt maar langs om op m'n gruwelijk mooie kast te spelen
Mja, ach, van deze persoon kan ik dat prima hebben. Iets met enorme schulden e.d.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Een bioscoopbon van 7.50 vind ik wel een lullig cadeau... Dan moet je zelf nog geld bij leggen ook
Je haalt nu je eigen argument onderuit. Blijkbaar heb je als tolk dus niks aan je taalstudie behalve kennis van de taalquote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt en wat je zegt is daar absoluut geen argument voor dat ze het wel kunnen. Ik ken toevallig iemand die tolk is geweest kort, die heeft een universitaire opleiding Deens gedaan (of all things) en sprak dat dus vloeiend. Maar het tolken tijdens internationale vergaderingen is een totaal andere tak van sport dan tijdens persoonlijke interacties of school/studie. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat als je de taal sprak, dat niet moeilijk zou zijn, maar het praten in taal A en luisteren naar taal B op hetzelfde moment en dan ook nog vertalen in je hoofd schijnt gruwelijk lastig te zijn.
Dus nee, omdat buitenlanders hier naar school gaan zijn ze niet gelijk geschikt als tolk. Het betekent alleen dat ze NL's goed genoeg kunnen[...]
Ik gaf eerder al aan dat ik het met je eens wasquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef koei het volgende:
[..]
Je haalt nu je eigen argument onderuit. Blijkbaar heb je als tolk dus niks aan je taalstudie behalve kennis van de taal
Zet het in V&Aquote:Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ach, van deze persoon kan ik dat prima hebben. Iets met enorme schulden e.d.
Hoe dan ook, ik heb nu voor ¤ 47,50 aan bioscoopbonnen liggen terwijl ik nooit naar de bioscoop ga.
Iemand interesse voor ¤40,- ?
Met een mooi blikje...
Wilde ik net doen ja, maar mag niet. Er mogen geen bonnen/waardecheques in V&A gezet worden ivm niet kunnen controleren van de echtheid.quote:
Ik ben er morgen de hele dag niet en m'n kast is nog niet afquote:
Fixedquote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dan krijg ik gewoon de kans erop te spelen... Poit, je bent echt de beste broeder!
Terwijl ik van sommige vrienden een bioscoopbon van ¤7,50 heb gehad. Ook leuk hoor, maar dit is zo cool!
Owja, dat was het... ook goed!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben er morgen de hele dag niet en m'n kast is nog niet af
[..]
Fixed
Als jij er op gespeeld hebt stijgt de waarde trouwens naar 1000 euroquote:
Kloptquote:
Meh..quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, ik speel net Red Dead Redemption en dan is er een gespierde gast die heel vervelend doet en me niet gelooft als ik een wonderdrankje drink, en die heet Aquila!
quote:Ik heb hem helaas wel in elkaar moeten slaan omdat ie me niet geloofd, en omdat hij boos was dat ik een gat in z'n hoed heb geschoten...
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Meh..
Totdat Zooey Deschanel in beeld kwam
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef RitseB het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_steeds_in_puin.html
Zielige Aq.
Awesome!quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi!
Eerste motorrijlesje genomen. Goed vermaak
Awesome, straks wordt je nog een ekte ekte man.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:54 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi!
Eerste motorrijlesje genomen. Goed vermaak
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Awesome, straks wordt je nog een ekte ekte man.
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, ik speel net Red Dead Redemption en dan is er een gespierde gast die heel vervelend doet en me niet gelooft als ik een wonderdrankje drink, en die heet Aquila!Ik heb hem helaas wel in elkaar moeten slaan omdat ie me niet geloofd, en omdat hij boos was dat ik een gat in z'n hoed heb geschoten...
quote:
Jamaar het moet van het spel! Je hebt niet echt een keus!quote:
Grafkatquote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)2d/kat_vs._hond.html
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |