SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Wel aardig iddquote:Op maandag 4 april 2011 19:21 schreef Morthill het volgende:
Groningen krijgt een college van Paars+partijen hebben vandaag pre-akkoord gesloten. ARV's moeten nu nog instemmen en dan gaat het door
Aq gij zijt een gast met goeie game smaak, nu nog een leuk vrouwke zoeken om mee te wii'enquote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
Crysis 2 gekocht!
Volgens Spankymons een toffe game
Moet ik ook eerst nog ff een Wii zoekenquote:Op maandag 4 april 2011 19:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aq gij zijt een gast met goeie game smaak, nu nog een leuk vrouwke zoeken om mee te wii'en
Wat zijn je aspiraties om te veranderen aan Groningen?quote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef Morthill het volgende:
en ik heb me zojuist officieel kandidaat gesteld voor het regiobestuur van D66als ik gekozen wordt zal ik veruit het jongste lid van het bestuur zijn, maar dat is wellicht wel zo voordelig. Verjonging kan me een paar extra stemmen opleveren.
Gemiste kans door geen grapje te maken over zeuren.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet niet Morhtill je bent wel altijd heel zuur.
Helemaal niks op dit moment, bestuurslid betekent niet hetzelfde als lid van de fractie of zo.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wat zijn je aspiraties om te veranderen aan Groningen?
Ik kon niet opSCHIETEN, want mijn munitie was opquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet ik ook eerst nog ff een Wii zoeken![]()
En ik wou Crysis 2 eigenlijk van jou kopen maar dat schoot niet op
nee, ik roep helemaal niet op tot genocide, ik roep op tot het ruimen van de halve GameKings-redactie. Dat is hooguit massamoord en zelfs dat vind ik overdreven. Je noemt het ook geen moord als je dieren in het slachthuis afmaakt.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik weet niet Morhtill je bent wel altijd heel zuur.
En je roept op tot genocide![]()
Nee dat is gewoon lunchquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
nee, ik roep helemaal niet op tot genocide, ik roep op tot het ruimen van de halve GameKings-redactie. Dat is hooguit massamoord en zelfs dat vind ik overdreven. Je noemt het ook geen moord als je dieren in het slachthuis afmaakt.
Proper?quote:Op maandag 4 april 2011 19:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat de fuck is er aan de hand met die kleurtjes en shit. Het werkt niet eens proper
ik zou het echt niet wetenquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeautje? Babykleding en zwitsal-spul is er al genoeg, dus het moet iets anders zijn... En het moet morgenochtend te regelen zijn...Iets met de naam van de baby is misschien wel leuk, maar geen idee wat...
quote:Op 16 januari 2004 parkeerde ik mijn fiets tegen de gevel van de Kamer van Koophandel. Een lang gekoesterde wens werd werkelijkheid, ik ging mezelf inschrijven als zelfstandig ondernemer. Als fanatieke gamer was het niet zo moeilijk om te bedenken wat ik wilde gaan doen, games verkopen via het internet ging het worden. In 2004 zag het game landschap er behoorlijk anders uit dan anno 2011. De PlayStation 2, Xbox, GameCube en GBA maakten de dienst uit. De tijden zijn veranderd, genoemde platforms zijn allemaal vervangen en gaming is niet meer iets voor "nerds" maar half Nederland houdt zich er mee bezig (met dank aan o.a. de Wii en casual games...).
Wat niet veranderd is zijn de grond beginselen waar Zuiderpark Games op gebaseerd is. Een groot assortiment games, tegen betaalbare prijzen, zo snel mogelijk leveren en dat alles met een service die een hoofdletter "S" verdient.
Daarom vind ik het dan ook super leuk dat je op onze website terecht bent gekomen. Ik wil je uitnodigen om eens lekker rond te kijken en zou het natuurlijk heel erg leuk vinden als je iets zou bestellen!
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
Ik ben AQuila en ik volg Spank!quote:Op maandag 4 april 2011 20:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik volg dit topic en Tequila's Crysis 2 perikkelen!
Ik heb toen eens zo'n slabbertjes waarop staat AQuila Approvedquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeautje? Babykleding en zwitsal-spul is er al genoeg, dus het moet iets anders zijn... En het moet morgenochtend te regelen zijn...Iets met de naam van de baby is misschien wel leuk, maar geen idee wat...
taal is moeilijkquote:
Een knuffel!quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Wil je met me trouwen? Ik wil de M&M's als bruidsschatquote:
Ik vinde deze beter van em.. Vooral het einde..quote:
kerel ik heb geen eens een brommerquote:Op maandag 4 april 2011 19:12 schreef AQuila360 het volgende:
Klasse Kuukske ik was ook al aan het kijken.
Die gek doet nix als aan zijn brommer sleutelen dus daarom zal die het nieuwe deel wel vergeten zijn.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een knuffel!
Deze bijvoorbeeld:
[ lelijkste knuffel ooit ]
quote:
Je mag alleen afkeuren als je een beter idee hebt natuurlijk!quote:
Een fietsquote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Bij nader inzien laat die knuffel inderdaad maar zitten, er stond nog een stukje tekst over dat de kleuren de baby moeten stimuleren.quote:
Je hebt ook van die hondjes van Fisher-Price geloof ik, daar komt geluid uit z'n pootjes, handjes en neusje enzo. Heel cutequote:Op dinsdag 5 april 2011 08:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij nader inzien laat die knuffel inderdaad maar zitten, er stond nog een stukje tekst over dat de kleuren de baby moeten stimuleren.
Dan laat maar, ik vond die aap gewoon tof!
Dan doe je niks aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Whehe.
Over kleren gesproken. Ik heb echt geen idee wat ik aan moet vandaag.
Ja, heb je je bril bij je?quote:
Boh, niet zo hard Sha.quote:
Niet? ... Oh. Dan is je bril stuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie geen verschil Kuukske
quote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik wil de M&M's als bruidsschat
Gekkie.quote:
Ik wil ze allemaal!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu nog almond m&ms, pretzel m&ms, pindakaas m&ms en de normale met pinda
Gotta catch 'em all! M&M!quote:
Had zeker ook je 3D bril niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat ik de SC kwijt was, las er snel overheen en dacht dat het het 3DS topic was oid
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buitenquote:
Jij kunt denk ik ook niet tegen melk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef badboynova het volgende:
Bij een zeer opvallende vrouwelijke klant aan komen, en dan spontaan trek in melk hebben (ik hou niet zo van melk) is nooit grappig
Toen lag ik nog lekker op 1 oor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Misan het volgende:
[..]
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buiten
Morgen uitslapen tot 6 uurquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik niet
morgen wel weer eens uitslapen tot 8 uur
als het nou met bier te combineren was, dan had ik een eigen koe gekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kunt denk ik ook niet tegen melk.
Je hebt toch al 2 uiers thuis nu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
als het nou met bier te combineren was, dan had ik een eigen koe gekocht
Die is idd tof en ja daft fucking punkquote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vinde deze beter van em.. Vooral het einde..
sowieso. Daft FUCKING punk
Waar zijn die van mij heenquote:Op dinsdag 5 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu nog almond m&ms, pretzel m&ms, pindakaas m&ms en de normale met pinda
yep, en die schenken warme melk as we speak.quote:
IN MY BELLY!!!quote:
Zag er idd tof uit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:46 schreef Misan het volgende:
[..]
vanmorgen rond 7 uur was het wel een heel erg mooie lucht buiten, echt zo'n rossige gloed buiten
Dan ga je staan?quote:
Ik hb nog aan Gwen gevraagd of ik m&ms mee moest sturen in die doos die vandaag bij haar aankwam maar ze zei van niet .... HET IS DUS NIET MIJN SCHULD JA!quote:
Ook geen zin in.quote:
Hurkenquote:
quote:
Hmm.. nee.quote:
Documentatie doorlezen, problemen oplossen, changes aanvragen, changes uitvoerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Tain wat doe je op een gemiddelde dag behalve brakke blogs afstruinen?
ABN nog steeds?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Documentatie doorlezen, problemen oplossen, changes aanvragen, changes uitvoeren
Nee, dat ging een meerjarentraject worden door de interne miscommunicatie bij de ABN/IBM. Zit nu bij 's Heeren Looquote:
Dat klinkt als een hele deftige WCquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, dat ging een meerjarentraject worden door de interne miscommunicatie bij de ABN/IBM. Zit nu bij 's Heeren Loo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |