Ik heb wel eens gelezen dat het uiterlijk van de vrouw er niet toe doet en ook de leeftijd slechts in kleine mate. Het zou meer om het uitoefenen van macht gaan dan seksuele aantrekkingskracht.quote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Als je je fiets niet op slot zet en hij wordt vervolgens gestolen dan krijg je niets uitgekeerd vd verzekering. Dan wordt jij gestraft omdat een of andere crimineel je fiets meeneemt.
Ze hebben hier uiteraard onderzoek naar gedaan, fietsen die niet op slot staan worden vaker gestolen.
Worden vrouwen met een kort rokje vaker verkracht dan vrouwen in 'normale' kleding? Zoja hoe is dit onderzoek gedaan? Zonee hoe komt deze politieagent aan zijn wijsheid?
Ik snap die nietquote:
het uiterlijk doe er niet toe etc etc . zo ......er nog hoop ..pm een beurd te krijgen ,quote:
Dat hoor ik ook steeds, en geloof daar ook wel in. Ik snap ook niet dat het voor de man wel als normaal gevonden wordt om rond te lopen in een korte broek en voor de vrouw niet.quote:Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat het uiterlijk van de vrouw er niet toe doet en ook de leeftijd slechts in kleine mate. Het zou meer om het uitoefenen van macht gaan dan seksuele aantrekkingskracht.
ik zie het probleem niet zo .quote:Op maandag 4 april 2011 18:19 schreef Politicoloog het volgende:
Een verkrachter zal eerder een slet verkrachten dan een non of een vrouw in een boerka.
Maar dit betekent niet dat alle verkrachte vrouwen sletten zijn natuurlijk.
De politieman waarschuwt de vrouwen voor hun eigen bestwil. De politie kan de sletterige vrouwen niet 24/7 beschermen.
En het heeft geen zin om de mannen aan te spreken zoals Disana zegt, want mannen zijn geen verkrachters en verkrachters zullen toch niet luisteren. Dus kun je beter de sletjes aanspreken.
Lees dit artikel eens:
Why Do We Let Them Dress Like That? By JENNIFER MOSES
http://online.wsj.com/art(...)204580623018562.html
Eens!quote:Op maandag 4 april 2011 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind dat moord op mannen die verkrachting vergoelijken, legaal moet zijn: ze lokken het zelf uit.
Je beledigt alle mannen!quote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die vrouwen staan voor alles waar ik juist op tegen ben.
Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !²
Ik vind dat we schaars geklede mannen maar eens moeten gaan voorlichten als politieagenten. Mannen moeten gewoon met 30 graden een dikke trui en een lange wijdvallende broek aan. De trui moet over zijn billen vallen. Hij moet onttrokken worden aan het zicht van de vrouw anders vragen ze erom om in hun billen geknepen te worden of dat de boys de strelende blikken en handen van oude vrouwen opzoeken wanneer ze in een driekwart broek door de stad lopen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier kan ik een heel eind in mee. Meerdere slettenbakjes toen ik 16 was hebben me dit verteld en me ook wel eens zo'n lijstje laten zien. Het lijkt me niet dat het tegenwoordig beter zou gaan, eerder slechter.quote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat dit in veel gevallen onzin is. Meestal is vooral de gelegenheid belangrijk.quote:Op maandag 4 april 2011 17:11 schreef niels0 het volgende:
Een politieagent heeft verteld dat provocerende kleding als uitnodiging gezien kan worden door verkrachters. Daar geef ik die agent gelijk.
Leer lezen, er staat: proud "slut"quote:Op maandag 4 april 2011 17:23 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Er staat ''Proud slut'', zie foto.
Dan is er natuurlijk ook de vraag wanneer je je sletterig kleedt. Alleen maar omdat je een rokje draagt hoef je er nog niet sletterig uit te zien.
Er is niks mis met sletterig. Er is wat mis met verkrachtende mannen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef BansheeBoy het volgende:
In principe is alle kledij die zorgt voor easy access onder de noemer sl*tt*rig te plaatsen.²
Er is niks mis mee, mits binnen de muren van een slaapkamer.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is niks mis met sletterig. Er is wat mis met verkrachtende mannen.
Dat maak jij niet uit, dictator.quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is niks mis mee, mits binnen de muren van een slaapkamer.²
Wat bedoel je nu? Dat er hoop is voor vrouwen die schaars gekleed zijn maar lelijk zijn maar verkracht moeten worden? Ik snap hem echt nietquote:Op maandag 4 april 2011 18:19 schreef C_N het volgende:
[..]
het uiterlijk doe er niet toe etc etc . zo ......er nog hoop ..pm een beurd te krijgen ,
niet dat ik er een voorstander van ben .
Bedoel je je eigen vrouw verkrachten is niets mis mee?quote:Op maandag 4 april 2011 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is niks mis mee, mits binnen de muren van een slaapkamer.²
quote:Op maandag 4 april 2011 17:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vrouwen
Trots zijn eruit te zien als een slet
Geen nuance zien in de uitspraak van de politie
Denken dat iemand het erg vind dat er een slettenoptocht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |