Socios heeft meer treinenkennisquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef Hendroit het volgende:
waarom is Socios zo populair en ik niet?
Zit op werk... Windows XP. Chrome 10.nogwatquote:
Omdat jij minder dan 5000 posts hebtquote:Op maandag 4 april 2011 16:25 schreef Hendroit het volgende:
waarom is Socios zo populair en ik niet?
Ik zit op vista met chrome 10, blokjes zijn hetzelfde, maar ik heb niet die grijze verticale balk achter de blokjes?quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zit op werk... Windows XP. Chrome 10.nogwatNa F5 zie ik wel blokje
maar grijze kader erachter lijnt raar uit.
[ afbeelding ]
je hebt als thema foksilver ingesteld en die is niet af.quote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zit op werk... Windows XP. Chrome 10.nogwatNa F5 zie ik wel blokje
maar grijze kader erachter lijnt raar uit.
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde hier, wel de rode blokjes, geen balk, ook chrome & vista.quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zit op vista met chrome 10, blokjes zijn hetzelfde, maar ik heb niet die grijze verticale balk achter de blokjes?
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MIST DAN VERDER NIEMAND EEN PAINT IN DE OP??>?????
DE HOOGE HEREN BEDISSELEN VANALLES OVER DE HARDFOKKENDE NEDERLANDER EN IEDEREEN VOLGT ALS MAKKE SCHAPEN HUN BEULEN NAAR DE SLACHTBANK, MENSEN OPEN JE OGEN!!!1111
Ahquote:Op maandag 4 april 2011 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt als thema foksilver ingesteld en die is niet af.
lol!quote:Op maandag 4 april 2011 16:37 schreef shmoopy het volgende:
Die blokjes!
Zo kan ik toch godverredomme niet FA-en.
Zet mij maar op roze, ik ben er klaar mee.
Zelfmoord.quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef pipojansen het volgende:
OW MY GOD NU ZIE DIE IK BLOKJES!!
oooooooooooooooooh haal weg, haaaaaal weg, ooooooooooh PLZZZZZZZZZ wat zijn ze ENG!!!
WEG WEG WEG WEG WEG, ow my GOD ik schrok me een PETKE!!
ooooooooooooh the horreure! nu kan ik nooit meer terug naar de index van KLB. want dan komen die nieuwe blokjes weer terug![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |