SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die overgooier is wel heel erg leuk Snoopy, prijs niet.
Hmm, ik had ergens gelezen dat Teva's heel ruim horen te zitten. Maar hoe ruim danquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Ssserpente het volgende:
Twink, een cm groeiruimte is de max. Meer groeiruimte is niet goed voor de voeten.
Maar die ligt in de bewaarbox voor een volgende. Een jongen/meisje zal nog weer plezier hebben van het leuke blousje hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Twinkly het volgende:
Oh, echt Poppejans? Dat is ook niet leukDan heeft hij zijn cadeautje echt maar heel kort aan kunnen hebben...
ow.. dan ben ik misschien iets te enthousiast geweest want ik heb er ook nog 2 zwemshorts mt 86 bij gekocht (Wibra). Ach, met wat aansnoeren moet het wel passen hihiquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben ook zoiets, maar dan met andere figuurtjes (van de Hema collectie van vorig jaar).
Poppejans, ze blijven volgens mij wel lang in een kleinere zwembroeken maat. Kyllian heeft ook nog maat 98/104 van zwembroekjes, terwijl hij dus maat 110/116 heeft. Het zakt anders gewoon van zn kont.
Sommige kun je idd wel behoorlijk aansnoerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ow.. dan ben ik misschien iets te enthousiast geweest want ik heb er ook nog 2 zwemshorts mt 86 bij gekocht (Wibra). Ach, met wat aansnoeren moet het wel passen hihi
Jorja zwemt ook al sinds dat ze een half jaar is zonder zwemluier. Ze heeft 1x een zwemluier aangehad, maar die was haar toen nog veel te groot (jorja woog 6kg met 6m geloof ik) dus dat had geen nut.... En ze laat altijd duidelijk merken wanneer ze gaat poepen, dus zou het nodig zijn, zijn we snel gevlucht (maar het is nooit nodig geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef SacreCoeur het volgende:
O oke, ik deed in 't begin alleen zo'n pamper lekker makkelijk![]()
En later gewoon alleen broekje, ook toen ze nog niet zindelijk was
Die heeft Ko ook. Staat heel lief!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Spewey het volgende:
Z'n papa heeft ook liever niet dat zoonlief in het openbaar in een badpak loopt, ik vind het erg schattig staan.
Vorig jaar had hij een blauw/grijze met bodybuildende neushoorn.
Because this is the place to be, you know!quote:
Wat lief! Zal morgen even een paar foto's maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef bodpa09 het volgende:
@spewey: ik vind de kleding die jij voor je jongetje koopt erg leuk. Wat ik tot nu toe gezien heb is vrolijk en toch stoer. Wat heb je nog meer voor hem in de kast liggen? Of onlangs aangeschaft?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ twinkly: Mika's eerste teva's hadden ook meer dan 1 cm speling. Dat werd toen aangeraden. Het voordeel was dat hij ze 2 jaar aan kon, hij liep er ook goed op. Wat ik dan wel weer jammer vond was dat je z'n spekteentjes niet heel goed zag.
ik ben de 98-104 aan het uitfaseren hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter draagt haar zwembroekje maat 86 nog. net zoals haar onderbroekjes trouwens.
Wahaha, ik dacht precies hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
Twinks, vind jij nou ook niet dat die shirts van Spewey er best groot uit zien? Groter dan onze jongens zijn toch?![]()
Vinden wij heel niet jammer he Twink?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
Eek! hij groeit al zo hard, het is allemaal maat 98 of 98/104. Hij is nu bijna 2.5 jaar en 99cm lang (en weegt wel 12.7 kilo, mijn gespierde spijker
)
Snoepshirt is van Oiluly (vorig jaar gekocht en hij begint er uit te groeien)
Girafshirt klinkt leuk! en die kikker had Ryan ook, ik ben dol op Lipfish, blijft ook heel erg mooi na het wassen. Vooral dat groene dino shirt heeft hij vaak aan maar dat blijft er als nieuw uitzien.
Jammer dat hij een klein zusje heeft en geen klein broertje.
Foto!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft vandaag zijn nieuwe piratensetje aan (tenminste, nadat hij zijn speelpakje ondergelekt had met een doorgelekte plasluier) en het staat zó cute! Het valt me erg mee hoe het zit, het broekje is maatje 92 en het shirtje maat 98/104
Je ziet wel dat het 'baggy' is, maar eigenlijk valt het me nog mee.. En zo hip, dat broekje heeft dus een print aan de binnenkanten van de pijpen, dus het staat superleuk met opgerolde pijpjes! Deden ze dat maar met meer broeken, gezien de lengte van de meeste pijpen
Ben toevallig net bij de Zara geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo,
Wie kan ij vertellen hoe de maten van Zara vallen?
Tijn heeft shirts vaak wel 92 nodig.
18-24 mnd lijkt me dan voldoende toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |