abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95021777
Het vorige deel: Kinderkleertjes deel 59 - Met zomerse setjes

Van Kobus, gemaakt door oeke:

Van Lente, gemaakt door de moeder van Nils:

Nog een tip: bij de Hema krijg je nu op de 4 duurste producten 15% korting! Je kunt de bonnen online vinden en uitprinten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95021860
Ohhhhh O+ Wat een ge-wel-di-ge broekjes allebei!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 14:50:35 #3
5428 crew  miss_sly
pi_95023473
Die voor Lente is ook geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95023542
Oh, die broek voor Lente! O+
Je ziet hoe zacht en fijn de stof is geworden door ouderdom.
Hopelijk kan dit broekje ook zo'n familiebroekje worden met slijtplekken op de knieen en dan van die leren stukken erop.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95023629
Ohh die van Nils/ Lente is ook al zo gaaf! O+

Ik ben ook bezig met een broek voor Niels, ook met een rits aan de voorkant :D
Als ik die stof van Ko's broek zie wil ik er ook nog graag een in die stof maken met van die leuke dunne galgen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95024410
Die tuinbroekjes zijn gaaf!

Ilse heeft haar vest van de lindex aan. Het staat haar zo goed!

Hoezo maten vallen raar: maillot maat 56, rokje 68 vest 74..?
*poef* nu is het weg
pi_95024722
inderdaad zeg, dat vest staat Ilse ontzettend leuk!
pi_95024883
Wel jammer dat de broek maat 74 nog te groot is. Zul je zien dat wanneer ze de broek wel past, het vest niet meer past.
*poef* nu is het weg
pi_95024941
Maar dat vest is toch nog wel heel erg groot?
De mouwen heb je best ver omgeslagen.
Wel een heel lief vest trouwens, staat het nog lievere meisje erin goed! O+
pi_95025144
Alle mouwtjes moet ik omslaan. Ze heeft korte armpjes.(heeft ze van mij) Hij kan nog wel even mee hoor, maar de broek is nog echt veel te groot.
*poef* nu is het weg
  maandag 4 april 2011 @ 15:43:34 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95025386
oooh die tuinbroekjes!
  maandag 4 april 2011 @ 15:43:57 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95025411
En het Lindex vest staat Ilse ook echt heel leuk, mooie kleur!
pi_95042437
Huup vroeg zich een keer af wat ik zou maken voor een meisje. Nou, als ik de mama was van Amelie en Elin zou ik dit maken:

Zo lief! O+

En zoiets ga ik voor Ko maken, voor de zomer, misschien zelfs in zulke knalkleurtjes:

Gister weer een berg leuke stofjes besteld via Etsy uit China! Ik heb er zin in! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door oeke op 04-04-2011 21:30:29 ]
pi_95042651
Ilse wat heb jij een leuk vestje aan O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95043504
och ilse O+

Oeh wat leuk Oeks!! O+
die website van made by Rae is geweldig <3 ik hou ervan, echt. Ik heb hier ook nog een kimono-patroontje op de pc staan om te maken voor Elin voor de zomer. Maar eerst nog andere dingen afmaken voor ik weer mag naaien van mezelf (wat klinkt dat fout :') )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 4 april 2011 @ 21:11:26 #16
5428 crew  miss_sly
pi_95043732
Leuk vestje van Ilse O+

oeke, die tweede, die is leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95043875
Ik heb een pakje bij de Hema gescoord dat ik zo leuk vind dat ik het misschien nog een maat groter ga halen ook. Het heeft korte mouwen. Ik heb er een lange mouwen romper onderaan gedaan.
Slechte foto wel want flits etc.

De andere foto heeft Puck een shirt aan wat zijn vader voor meisjes vindt maar ik vind het juist een kleur die prima bij hem past.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 4 april 2011 @ 21:18:27 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95044207
Staat goed! ik vind het echt voor jongetjes.
pi_95045288
Wat een leuke broekjes zeg oeke.

Wat is Puck toch leuk zeg O+. Ik vind het shirtje ook echt wel bij een jongetje kunnen.
*poef* nu is het weg
pi_95060611
KaatjeJannie, ik herken het van het joggingpakje. Rienk heeft van zn tante een setje van Nijntje gekregen in maat 74. Het vestje was echt heel gaaf, maar het broekje past hij nu nog niet. Het is een heel breed model en Rienk is te smal. En omdat het niet strakker kan kan hij het gewoon echt niet aan -O-

Zó zonde. Ik hoop echt dat Ilse het setje straks wel compleet past :*

Een betere foto heb ik niet.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:17:49 #21
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95062323
DML, ik vind het echt niet per sé een meisjesshirt hoor! Staat Puck goed!

Rienkje! O+
A grand adventure has begun.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:40:24 #22
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95063172
DML ik vind het niet een echt meisjesshirt hoor. Staat hem juist mooi die kleur!

Ik kreeg donderdag voor mijn verjaardag ineens een weekendje weg van mijn vriend. Naar Brugge en Gent O+ Hij had zelf geregeld dat ik vrijdag al vrij was en een auto gehuurd (fiat 500 O+ ) En wat doe je dan als je samen romantisch in Brugge bent? Kinderkleren shoppen bij Zara! :D

dinsdag 5 april 2011 @ 11:47:57 #23
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95063518
Leuke kleertjes Stiemie! Wat een superverrassing van je vriend zeg. :D Waar zijn de foto's van jou in de fiat 500? (met ergens een Zara tasje zodat 't nog ontopic is? :+ )

Ben je al jarig geweest? Van harte gefeliciteerd! *O*

En Spewey, ik vind je echt gemeen. Dat jurkje blijft maar door m'n hoofd spoken. _O-
A grand adventure has begun.
pi_95066219
Wat lief en tof Stiemie! O+

Voor de geïnteresseerden: Ik zie ineens de kleur ocean weer bij de goodmoodkid korte en lange mouw jumpsuits maat 50-56 staan..maar das dan ook gelijk volgens mij (althans in die maat) de enige kleur die weer terug is... (Bij de lange mouw in die maat is ook kobalt en donkerroze weer terug) Ik heb nu net een ander eerste pakje met naam besteld, maar misschien dat ie voor iemand anders nog wel op tijd komt...
pi_95068977
Ik vind deze zo leuk maar ik vraag me af of ze ze wel allemaal op een rijtje hebben bij Oilily.
129 euro 8)7

Stiemie wat een leuke verrassing en goed geslaagd ^O^
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_95069106
Goed geslaagd idd, Stiem! Dat eerste vestje staat Linde erg mooi, denk ik. Of is ie voor Esmee? En wat trek je aan onder het derde vestje?

OMG, Snoopy! :o

DML, ik vind het wel een typisch meisjesshirtje eigenlijk. Maar dat eerste pakje vind ik super! O+

Dat vestje staat Ilse super! Sowieso staan felle kleurtjes haar mooi. O+

Oek, daar zitten echte Kootjes tussen, hoor! :Y
pi_95075955
Voor Keshet... O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overgooier is wel heel erg leuk Snoopy, prijs niet.
pi_95077087
Wat een ontzettend leuke tuinbroekjes zijn er gemaakt voor Lente en Ko! Respect voor de makers zeg, wat knap! Allebei vind ik ze heeeeel leuk

Oeke, gaaf ook dat blousje! Bij Wolf zaten de mouwtjes ook zo kort! Vaag model dus
Twinkly, lief aanbod maar Wolf past dat blousje al sinds eind januari niet meer :D echt openspringende knoopjes en te strak bij mouwen

Ik zag in het vorige topic nog een heel stoer geklede Thijs!

en las dat Mefke ook Koeka broekjes had gekocht v Driekus; doe es showen!
ik heb 2 grijze en een aubergine kleur in bestelling staan

en Ivan in legging O+ O+ heerlijk kereltje is het toch.

Leuke kleren van Puck DML! Ik vind niks meisjesachtigs aan dat shirt hoor, een beetje roze in een print komt op mij niet meteen meidenachtig over

aah Rienk O+ erg gaaf vest! Ik hou van groen!

Ikzelf had computerproblemen maar die zijn gelukkig verholpen
Zal straks meteen effe Wolf spammen in fototopic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95077141
oh en dat Hema shirt met die mier wil ik! Wat belachelijk dat ie pas in mt 98 is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95077307
Oh, echt Poppejans? Dat is ook niet leuk :'( Dan heeft hij zijn cadeautje echt maar heel kort aan kunnen hebben...

Ik ben trouwens vandaag naar die schoenenwinkel gegaan die jij noemde en Niels heeft op dat apparaat maat 22. Zijn schoenen zijn nog wat te groot dus, maar hij liep er goed op.
Ik was daar omdat ik Niels Teva's aan wilde passen, om ze daarna via MP te kopen :P Maar ik raak echt helemaal in de war van de maten. Teva's vallen heel groot. De verkoper beweerde dat maat 20,5 goed zat, maar hij had nog maar een cm ofzo groeiruimte tot hij met zijn teen echt tegen de rand aan zou komen. Daar kan hij toch niet de hele zomer mee doen? En ik vond ze erg strak zitten.
Maar de volgende maat is maat 22,5 en die is weer best wel erg groot nog, alhoewel hij er wel al op kon lopen.

Dat Hema miertjes-shirt was er nog niet in Ede :( Ik had die kortingsbonnen willen gebruiken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95077520
Ik heb voor Niels een appeltjesgroene pet en een blauw zonnehoedje gekocht bij de H&M (nu moet hij ze alleen nog leren ophouden)

Maar dan met een wit biesje onderaan.

En een rood en kobaltblauw rompertje bij de V&D. Helaas hebben ze geen turquoise meer dit jaar, dat stond Niels vorig jaar zo mooi.
Het sterrenrompertje heb ik niet gezien. Maar ik kon ook niet zo goed kijken omdat Niels toen al erg moe was.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95077521
Twink, een cm groeiruimte is de max. Meer groeiruimte is niet goed voor de voeten. :)
pi_95077568
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Ssserpente het volgende:
Twink, een cm groeiruimte is de max. Meer groeiruimte is niet goed voor de voeten. :)
Hmm, ik had ergens gelezen dat Teva's heel ruim horen te zitten. Maar hoe ruim dan :? Ik vind het frustrerend :') Ik had echt het idee dat Niels zo uit de 20,5 gegroeid zou zijn.
pi_95077662
Ow, dat wist ik niet. Ik heb links en rechts van die max 1 cm gelezen. En in de O'Moda bevestigden ze dat.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:26:32 #35
298315 SacreCoeur
pi_95077946
Over mieren gesproken... ze hadden bij de Wibra een mieren shirt.
pi_95078381
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Twinkly het volgende:
Oh, echt Poppejans? Dat is ook niet leuk :'( Dan heeft hij zijn cadeautje echt maar heel kort aan kunnen hebben...
Maar die ligt in de bewaarbox voor een volgende. Een jongen/meisje zal nog weer plezier hebben van het leuke blousje hoor!

Hmm lastig van die schoenmaten! Kan je ook geen advies geven helaas
Mini Teva's, wat schattig! En dat loopt volgens mij heeeerlijk
Ben benieuwd of je via marktplaats kunt vinden wat je zoekt, is daar veel aanbod?

Ben zelf nog niet geslaagd voor een leuk zomerhoedje v Wolf.Misschien dat ik die duurdere wel koop met die kikkerogen erop
pi_95079312
Volgens mij heb ik die overgooier van Oilily vandaag in de monsterverkoop gezien ¤25 als je van deze kleding houdt moet je naar Alkmaar daar is een room seven outlet waar ze vaak ook een monsterverkoop hebben van oilily en roomseven. Ben er vandaag ook zelf geweest en heb er dit gekocht

Shirtje room seven

Vestje Oilily
Thymen 10-03-2008 Olivia 17-12-2010
pi_95080593
Wie weet er leuke zwembroeken te vinden in maat 80/86.

Pepijn zit sinds deze week op de "echte" zwemles, en hoewel zijn maatje 68/74 anti ongelukjes zwembroek na 3 jaar nog prima past is dat tussen al die kleuters toch echt geen gezicht meer.
Ik zoek dus een leuke stoere zwembroek, die ook op mini billen blijft zitten.
pi_95081168
ik vond dat zwemshortje in blauw/rood met haaien erop van hema wel schetig piglet!
pardon, stoer bedoel ik... keistoer.

Snoop die prijs :o
ze hebben duidelijk wat in te halen :{ jeumig...

dat jurkje is erg schattig brocantje <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95081244

deze bedoel ik,. 5,95.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95085258
Die Huup laat zien heeft Wolf ook. P_iglet ik vond zelf dat model door de pijpjes leuk en wat minder babyachtig dan die echte ballenknijpbroekjes.
En Wolf draagt van broek mt 80 en heeft deze zwembroek in mt80/86 en valt erg mooi passend
Je hebt wel echt een klein fijn gebouwd kereltje dan zeg :o O+
pi_95085579
Die zwembroek is idd erg leuk! En de prijs ook ;)

Pepijn is heel fijn gebouwd, naja lengte en gewicht zijn wel gemiddeld qua verhouding, maar hij is gewoon niet zo groot. En er zitten net als bij papa nauwelijks billen aan.

Ik kan dit jaar weer nauwelijks korte broeken kopen, omdat hij de korte broekjes maat 74 voor de 4e zomer op rij!!! prima gaat passen. Ze zijn nu wat korter dan 4 jaar geleden, maar kunnen nu eindelijk zonder riem aan. Ze blijven nu op zijn billen hangen.
pi_95085640
Wij hebben ook zoiets, maar dan met andere figuurtjes (van de Hema collectie van vorig jaar :P).

Poppejans, ze blijven volgens mij wel lang in een kleinere zwembroeken maat. Kyllian heeft ook nog maat 98/104 van zwembroekjes, terwijl hij dus maat 110/116 heeft. Het zakt anders gewoon van zn kont.
pi_95086266
Zeker smalle kindjes Meimeltje. Pepijn groeit ook eerder in de lengte uit broeken, qua breedte past het altijd, naja is het dus altijd riemen werk.

Daarom is dat bij kortebroeken en zwembroeken ook zo makkelijk, die kunnen niet te kort worden.
pi_95086340
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben ook zoiets, maar dan met andere figuurtjes (van de Hema collectie van vorig jaar :P).

Poppejans, ze blijven volgens mij wel lang in een kleinere zwembroeken maat. Kyllian heeft ook nog maat 98/104 van zwembroekjes, terwijl hij dus maat 110/116 heeft. Het zakt anders gewoon van zn kont.
ow.. dan ben ik misschien iets te enthousiast geweest want ik heb er ook nog 2 zwemshorts mt 86 bij gekocht (Wibra). Ach, met wat aansnoeren moet het wel passen hihi
pi_95086383
Mijn dochter draagt haar zwembroekje maat 86 nog. net zoals haar onderbroekjes trouwens. :o
pi_95087115
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ow.. dan ben ik misschien iets te enthousiast geweest want ik heb er ook nog 2 zwemshorts mt 86 bij gekocht (Wibra). Ach, met wat aansnoeren moet het wel passen hihi
Sommige kun je idd wel behoorlijk aansnoeren ;) Probleem bij echte jongensbroekjes is vaak dat je ze alleen aan de voorkant kunt aansnoeren, de rest is elastiek. Van zo'n soort past hij in de omvang alleen maat 86/92, alleen die worden dan weer wat te kort :P
Ik denk dat ik dezelfde van de Wibra heb die jij voor Wolf hebt! Ik heb maat 80 genomen, omdat ik dus de ervaring heb dat het bij (mijn) kinderen al groot genoeg valt.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:25:08 #48
298315 SacreCoeur
pi_95099306
Erg gecharmeerd van:

alleen het kleurtje.
Rood staat haar heel goed, maar omdat het een jas is twijfel :D
pi_95103828
Dpam heeft eindelijk nieuwe badkleding online staan, denk dat ik deze zomer Ryan naast z'n zwembroek ook weer in een badpak ga hijsen, volgens mij laatste keer dat ik er mee wegkom. O+

Hoedje helaasch niet in zijn maat. -O-
  woensdag 6 april 2011 @ 09:10:18 #50
298315 SacreCoeur
pi_95108037
Ik vind de kleuren echt voor een meisje.
Juist omdat het een badpakje is moet het wel hele stoere kleuren hebben.
Zou ook nooit een badpakje aantrekken, misschien speelt dat mee :P
pi_95108259
Z'n papa heeft ook liever niet dat zoonlief in het openbaar in een badpak loopt, ik vind het erg schattig staan.
Vorig jaar had hij een blauw/grijze met bodybuildende neushoorn.

Zelf heeft hij deze uitgekozen ;

Nu al into dino's. :')
  woensdag 6 april 2011 @ 09:32:09 #52
298315 SacreCoeur
pi_95108547
Die is leuk!
pi_95108757
Ik vind hem wat suggestief.
pi_95108820
Ja, idd nogal trouser snake, maar ik vind hem ook wel grappig eigenlijk.
pi_95108906
_O-

Helemaal met zwempamper eronder....
  woensdag 6 april 2011 @ 09:47:31 #56
298315 SacreCoeur
pi_95108951
Zwempamper is toch niet nodig?
pi_95109070
Zit geen plastic binnenkant in en hij is nog niet echt dat je zegt zindelijk.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:53:18 #58
298315 SacreCoeur
pi_95109119
O oke, ik deed in 't begin alleen zo'n pamper lekker makkelijk :')
En later gewoon alleen broekje, ook toen ze nog niet zindelijk was :D
  woensdag 6 april 2011 @ 10:21:32 #59
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95109987
quote:
Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef SacreCoeur het volgende:
O oke, ik deed in 't begin alleen zo'n pamper lekker makkelijk :')
En later gewoon alleen broekje, ook toen ze nog niet zindelijk was :D
Jorja zwemt ook al sinds dat ze een half jaar is zonder zwemluier. Ze heeft 1x een zwemluier aangehad, maar die was haar toen nog veel te groot (jorja woog 6kg met 6m geloof ik) dus dat had geen nut.... En ze laat altijd duidelijk merken wanneer ze gaat poepen, dus zou het nodig zijn, zijn we snel gevlucht (maar het is nooit nodig geweest :) )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_95110557
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Spewey het volgende:
Z'n papa heeft ook liever niet dat zoonlief in het openbaar in een badpak loopt, ik vind het erg schattig staan.
Vorig jaar had hij een blauw/grijze met bodybuildende neushoorn.
Die heeft Ko ook. Staat heel lief!
En die andere die je post vind ik ook erg leuk. :Y

Zwemluier deden we eigenlijk ook nooit. Ko heeft slecht een keer in het water gepoept (thuis), toen hij buikgriep had.
Maar sinds het verhaal van Sserpente heeft hij al 2 keer een zwemluier aangehad. :D
pi_95110594
-Hoe kom ik hier nou weer terecht?-

Anyway, code 9206 geeft 10% korting op het hele H&M-assortiment.
pi_95110796
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
-Hoe kom ik hier nou weer terecht?-
Because this is the place to be, you know! 8-)
  woensdag 6 april 2011 @ 19:14:29 #63
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95131542
Vandaag het eerste pakje gekocht dat ons kleine meisje aan mag als ze geboren is. Gemaakt van superzacht eco-cotton.

pi_95131803
Wat lief juud!
pi_95135502
Echt een heel lief eerste pakje!

@spewey: ik vind de kleding die jij voor je jongetje koopt erg leuk. Wat ik tot nu toe gezien heb is vrolijk en toch stoer. Wat heb je nog meer voor hem in de kast liggen? Of onlangs aangeschaft?
  woensdag 6 april 2011 @ 21:02:04 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_95138068
Ik heb een koekabroekie in actie!

Dit is de grijze, ik heb ook de blauwe nog, maatje 86 zit em nu prima, kan ie denk ik ook wel de zomer mee door.

Wij hebben als zwembroek een Happy Nappy, dus met afgesloten pijpjes. Dat werkt op zich goed, maar dan moet je er wel uit gaan als je poep opmerkt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95138395
Driekus ziet er echt zo lang uit! Wat een stelten, joh! Ivan heeft volgens mij olifantenpootjes. :+
pi_95139478
Idd wat een lange knul zeg :D Maar wel een hele mooie lange! O+

Ik vind die zwempakjes er erg schattig uit zien, maar zou het zelf niet zo snel kopen.

Zwemluier doe ik hier wel. In het zwembad is het sowieso verplicht volgens mij en heb met Kyllian toch regelmatig poepluiers gehad hier achter bij het meer.
pi_95150572
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef bodpa09 het volgende:

@spewey: ik vind de kleding die jij voor je jongetje koopt erg leuk. Wat ik tot nu toe gezien heb is vrolijk en toch stoer. Wat heb je nog meer voor hem in de kast liggen? Of onlangs aangeschaft?
Wat lief! Zal morgen even een paar foto's maken.
Nu ga ik een nachtje over deze twijfelen :

Ik vind de print fantastisch, alleen is het wel weer groen...
pi_95156558
Leuk Spewey! Ik vind net als Bodpa dat je zulke leuke dingen uitzoekt voor je zoontje, je maakt geen mini volwassene van hem zeg maar :)

Oh Driekus O+! Wat een mooi ventje is het toch.
Welke schoenmaat heeft hij en welke maat Teva's heb jij voor hem gekocht Mefke?
  donderdag 7 april 2011 @ 10:07:10 #71
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_95157950
@ twinkly: Mika's eerste teva's hadden ook meer dan 1 cm speling. Dat werd toen aangeraden. Het voordeel was dat hij ze 2 jaar aan kon, hij liep er ook goed op. Wat ik dan wel weer jammer vond was dat je z'n spekteentjes niet heel goed zag.
pi_95158044
Hallo,

Wie kan ij vertellen hoe de maten van Zara vallen?
Tijn heeft shirts vaak wel 92 nodig.
18-24 mnd lijkt me dan voldoende toch?
  donderdag 7 april 2011 @ 10:11:38 #73
Vrouwtje-theelepel
pi_95158112
Ik heb deze gekocht voor de baby
pi_95158118
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ twinkly: Mika's eerste teva's hadden ook meer dan 1 cm speling. Dat werd toen aangeraden. Het voordeel was dat hij ze 2 jaar aan kon, hij liep er ook goed op. Wat ik dan wel weer jammer vond was dat je z'n spekteentjes niet heel goed zag.
:D O+ Spekteentjes!

Ik twijfel nog steeds over de maat }:| Hij heeft nu maat 22 en dinsdag werd me bij een schoenenwinkel maat 20,5 aangeraden, maar gisteren in de buitensportwinkel maat 22,5. Bij 20,5 had ik het idee dat zijn kleine teen in de knel kwam, maar bij 22,5 zat de schoen van voren goed wanneer zijn hak niet helemaal tegen de achterkant zat. De verkoper van gisteren was een student die het als bijbaantje had, hij gaf toe er niets vanaf te weten. Maar de verkoper van de schoenenwinkel liet Niels niet eens staan terwijl hij keek of er genoeg ruimte was en hij de schoen vast deed.
Zucht!
pi_95158153
Ohh die is leuk! :D

Owja, over insecten gesproken. Gisteren was het mierenshirt er nog steeds niet bij de Hema en ik heb ook geen mierenshirt in de Wibra gevonden (welke kleur was dat SC en was het een jongens- of een meisjesshirt?)
  donderdag 7 april 2011 @ 10:14:47 #76
Vrouwtje-theelepel
pi_95158195
Bij ons was dat precies het probleem, twijfel tussen 20,5 en 22,5. Uiteindelijk dus 22,5 genomen bij zo;n Teva gespecialiseerde outdoor winkel.
pi_95158239
Ok! Dan ga ik toch maar voor 22,5 :) Dankje!
pi_95159103
Twinkly, kun je het mierenshirt niet online bij de Hema bestellen (krijg je op de 4 duurste artikelen ook automatisch 15% korting) en dan in de Hema van je keuze laten bezorgen? Dan kun je hem ook gelijk weer teruggeven mocht het maatje verzuip zijn. ;)
Ik vind die met die vogelpootjes ook erg geinig.

Trouwens hele leuke romper vrouwtje-theelepel!
pi_95159334
Impressie van wat er op dit moment zoal bij Ryan in de kast hangt:

Kind is dol op dino's, dieren en Elmo. :')
pi_95159530
Ik ben vooral fan van die shirts met die aapjes erop op de onderste foto! Waar heb je die vandaan?
pi_95159709
Ja! Haske leuk dus Spewey! M. had ook een kikkershirt van Lipfish,da's nu naar BE's Oscar. Hij heeft er nog een met een giraffe. Ik vind Wild ook erg leuk, maar duuuuur! Dat shirt wat jij een pyjama noemt vind ik ook echt geweldig.
En dat shirt met die snoepjes! Welk merk is dat?

@Twinkly: Bij ons hangen die T-shirts ook niet in de Hema. Volgens een medewerker kun je ze alleen online bestellen.

@Raissa: Aapjesshirt is van Lipfish.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 april 2011 @ 11:14:17 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95160136
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter draagt haar zwembroekje maat 86 nog. net zoals haar onderbroekjes trouwens. :o
ik ben de 98-104 aan het uitfaseren hier :P (ze zit in 122 qua kleren nu)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95160199
Spewey, echt super leuke kleertjes! O+

Wat stom dat het shirt alleen online te bestellen is, ik heb verder op dit moment helemaal niets nodig... Dat mierenshirt ook niet trouwens, hij past er vast pas in als hij 4 is ofzo ;)
pi_95160802
Twinks, vind jij nou ook niet dat die shirts van Spewey er best groot uit zien? Groter dan onze jongens zijn toch? O-) :P
pi_95160888
quote:
12s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
Twinks, vind jij nou ook niet dat die shirts van Spewey er best groot uit zien? Groter dan onze jongens zijn toch? O-) :P
Wahaha, ik dacht precies hetzelfde inderdaad O-) Zullen we een pakje Pokon opsturen? :+
pi_95161296
_O- Eek! hij groeit al zo hard, het is allemaal maat 98 of 98/104. Hij is nu bijna 2.5 jaar en 99cm lang (en weegt wel 12.7 kilo, mijn gespierde spijker :') )

Snoepshirt is van Oiluly (vorig jaar gekocht en hij begint er uit te groeien ;( )
Girafshirt klinkt leuk! en die kikker had Ryan ook, ik ben dol op Lipfish, blijft ook heel erg mooi na het wassen. Vooral dat groene dino shirt heeft hij vaak aan maar dat blijft er als nieuw uitzien.
Jammer dat hij een klein zusje heeft en geen klein broertje.
pi_95162013
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
_O- Eek! hij groeit al zo hard, het is allemaal maat 98 of 98/104. Hij is nu bijna 2.5 jaar en 99cm lang (en weegt wel 12.7 kilo, mijn gespierde spijker :') )

Snoepshirt is van Oiluly (vorig jaar gekocht en hij begint er uit te groeien ;( )
Girafshirt klinkt leuk! en die kikker had Ryan ook, ik ben dol op Lipfish, blijft ook heel erg mooi na het wassen. Vooral dat groene dino shirt heeft hij vaak aan maar dat blijft er als nieuw uitzien.
Jammer dat hij een klein zusje heeft en geen klein broertje.
Vinden wij heel niet jammer he Twink?

Wanneer is Ryan jarig? M. is van 2-12-2008, iets van 94 cm en 12,3 kg.
pi_95162688
:D

M. is ook niet klein, ze zitten in dezelfde maat. Ryan is van 19-10-2008.
pi_95163530
M. draagt nu maat 92, hij is vrij tenger, net als die van jou. Maar wel een stuk minder lang. Hij past zelfs nog steeds een H&M trui maat 86, op de een of andere manier lopen de maten van H&M anders.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:51:10 #90
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95163639
:o

Stef heeft vandaag zijn nieuwe piratensetje aan (tenminste, nadat hij zijn speelpakje ondergelekt had met een doorgelekte plasluier :')) en het staat zó cute! Het valt me erg mee hoe het zit, het broekje is maatje 92 en het shirtje maat 98/104 :@ Je ziet wel dat het 'baggy' is, maar eigenlijk valt het me nog mee.. En zo hip, dat broekje heeft dus een print aan de binnenkanten van de pijpen, dus het staat superleuk met opgerolde pijpjes! Deden ze dat maar met meer broeken, gezien de lengte van de meeste pijpen :P
3!
  donderdag 7 april 2011 @ 12:52:21 #91
95408 Incantrix
pi_95163692
Ik moet nog steeds een zomerjasje trouwens.. Even bij de h&m kijken, en op mp.

Vind het trouwens jammer dat die zwempakjes van Dpam er alleen zijn t/m 23 maanden, die past Stef al niet meer.. Ik wil er zo graag nog eens één!
3!
pi_95163866
Spewey, waar heb je dat shirt met al die dieren gekocht?
pi_95164025
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Incantrix het volgende:
:o

Stef heeft vandaag zijn nieuwe piratensetje aan (tenminste, nadat hij zijn speelpakje ondergelekt had met een doorgelekte plasluier :')) en het staat zó cute! Het valt me erg mee hoe het zit, het broekje is maatje 92 en het shirtje maat 98/104 :@ Je ziet wel dat het 'baggy' is, maar eigenlijk valt het me nog mee.. En zo hip, dat broekje heeft dus een print aan de binnenkanten van de pijpen, dus het staat superleuk met opgerolde pijpjes! Deden ze dat maar met meer broeken, gezien de lengte van de meeste pijpen :P
Foto!
pi_95164169
Badpakjes zijn er tot maat 4 ans, Incantrix (3 ans is ong. 94 cm en die past mijnes nog.)

Dat shirtje heb ik bij musjes.com gekocht Fannetje. :)
  donderdag 7 april 2011 @ 13:10:52 #95
95408 Incantrix
pi_95164429
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Foto!
Zodra hij uit bed is, ok? :)

Spewey, echt?? :o

*dpam aanzwengelt*
3!
pi_95165879
Is ie al wakker Trix??? :+

Zoveel leuke dingen weer hier, maar ik heb mezelf een koopverbod opgelegd voorlopig. Hebben genoeg 74/80 en zelfs 86 begint al de lade uit te groeien, dus klaar nu! Eerst weer groeien ;)
pi_95166727
@ incantrix, welke mt heeft stef normaal van bij.hema?

zag bij h&m wat leuke dingen mar 86/92 lijkt me wat krap voor hem maar 98/104 klinkt zo groot...........dillemma........
pi_95171469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo,

Wie kan ij vertellen hoe de maten van Zara vallen?
Tijn heeft shirts vaak wel 92 nodig.
18-24 mnd lijkt me dan voldoende toch?
Ben toevallig net bij de Zara geweest ;)
Voor Dyon heb ik spul in maat 18-24 maanden gekocht en er staat 86 cm in. Het valt ongeveer net als maat 86 van H&M. Voor 92 zou je 24-36 maanden moeten nemen. Hoe groot is Tijn?
pi_95172004
Net bij de Hema een heel leuk shirtje voor Jelle gekocht, zie hem alleen niet online :(

Ah mobiel en shirtje naast me, foto dus :)

O+

En van de week ook een jumpsuit gekocht voor hem, was erg benieuwd wat ik er van zou vinden, vind het al snel een pyama lijken namelijk :@
Maar deze vind ik erg leuk, hij heeft hem welgeteld een uur aangehad voor hij helemaal ondergepoept werd :')
pi_95172251
Die jumpsuit is leuk Mrien!!
Aapies shirt ook hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')