ik ben de 98-104 aan het uitfaseren hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn dochter draagt haar zwembroekje maat 86 nog. net zoals haar onderbroekjes trouwens.
Wahaha, ik dacht precies hetzelfde inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef bodpa09 het volgende:
Twinks, vind jij nou ook niet dat die shirts van Spewey er best groot uit zien? Groter dan onze jongens zijn toch?![]()
Vinden wij heel niet jammer he Twink?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef Spewey het volgende:
Eek! hij groeit al zo hard, het is allemaal maat 98 of 98/104. Hij is nu bijna 2.5 jaar en 99cm lang (en weegt wel 12.7 kilo, mijn gespierde spijker
)
Snoepshirt is van Oiluly (vorig jaar gekocht en hij begint er uit te groeien)
Girafshirt klinkt leuk! en die kikker had Ryan ook, ik ben dol op Lipfish, blijft ook heel erg mooi na het wassen. Vooral dat groene dino shirt heeft hij vaak aan maar dat blijft er als nieuw uitzien.
Jammer dat hij een klein zusje heeft en geen klein broertje.
Foto!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft vandaag zijn nieuwe piratensetje aan (tenminste, nadat hij zijn speelpakje ondergelekt had met een doorgelekte plasluier) en het staat zó cute! Het valt me erg mee hoe het zit, het broekje is maatje 92 en het shirtje maat 98/104
Je ziet wel dat het 'baggy' is, maar eigenlijk valt het me nog mee.. En zo hip, dat broekje heeft dus een print aan de binnenkanten van de pijpen, dus het staat superleuk met opgerolde pijpjes! Deden ze dat maar met meer broeken, gezien de lengte van de meeste pijpen
Ben toevallig net bij de Zara geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo,
Wie kan ij vertellen hoe de maten van Zara vallen?
Tijn heeft shirts vaak wel 92 nodig.
18-24 mnd lijkt me dan voldoende toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |