quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Joehoe, DML, iets voor jouw Puck? Zomerbroekje van Puk Design:
[ afbeelding ]
En ik kwam deze hotpants nog tegen van Blond & Blond in maat 86 (11,95 euro):
[ afbeelding ]
En mijn eigen postquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Orea het volgende:
Toch maar alvast wat zomerdingetjes besteld voor Leia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag ze zomer wel doorzetten!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Orea, die lieveheersbeestjes pakjes, vallen ze een beetje groot? En anders, als iemand ze in 62 heeft houd ik me aanbevolen. Mijn mini zal ze straks wel aankunnen als pyjama, als het warmer wordt 's nachts.
Toch niet de sandaaltjes van de Zara?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef Poppejans het volgende:
Wolf krijgt maandag zn eerste echte paar schoenen, van oma. Hopelijk zien we wat leuks en kan hij er lekker op rondlopen buiten.
tzt wil ik er ook nog een paar sandaaltjes bij
R. is altijd fijn vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, ik heb hem besteld in maat 80. Durf je dat niet aan? Mijn dochter kan die korte strechbroekjes van haar allereerste zomer nogsteeds aan. Juist bij korte broekjes lijkt me het wel meevallen kwa te klein enzo.
Ik heb voor Rienk vesten als zomerjassen. Snap het nut niet als hij ook een mooi vest aan kanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jongensmama's....ik zit in dubio...koop ik wel of niet een zomerjas voor Lars....?
Hij heeft ook wel een vest met bodywarmer, issie dan nog een jas nodig?
Misschien helpt het ook niet mee dat ik heel veel jassen niet leuk vind![]()
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het zó jammer dat die dingen maar tot maat 74 gaan! Ik vind ze juist bij kinderen die kunnen staan en lopen zo leuk. (en uiteraard ook bij Leia)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |