Driekus zijn bovenlijf schiet de hoogte in, dus wij moesten even op zoek naar nieuwe shirts en hebben dus net onze slag geslagen bij de Mexx en bij de Hema:
![ImageServerMexx?T=BgScale&P_L=W%2CH%2CC%2CF%2CQ&P_I_Q=90&P_I_F=JPEG&P_I_W=555&P_I_H=555&P_I_C=FFFFFF&A_L=SRC&A_I_SRC_O=JuzAqAERluQAAAEtRIQvQJme]()
![ImageServerMexx?T=BgScale&P_L=W%2CH%2CC%2CF%2CQ&P_I_Q=90&P_I_F=JPEG&P_I_W=555&P_I_H=555&P_I_C=FFFFFF&A_L=SRC&A_I_SRC_O=OcXAqAETbFcAAAEtQlZHZ5mS]()
deze in groen, zwart en lichtblauw
![jongens_stretch_t-shirt,_Groen,_8692-30701261-Big.jpg]()
en een heel gaaf paars shirt van de Hema waar een schildpad op staat, maar die zie ik niet op de site.
Eenmaal thuis werden we nog gebeld door schoonmoeders: welke bermuda van de V&D we wilden, want ze waren zo leuk en ze kon niet kiezen. Dus die zit nog in de pijplijn.
Voor Tienus krijg ik maar niets gekocht. Ik vind het heel moeilijk om me voor te stellen wat er bij dat jochie gaat passen, heb gewoon telkens Driekus in mijn hoofd, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Oja en 86 is een rot maat, daar ben ik ook achter. En omdat Driekus lang is gok ik het nu maar op 92 voor de shirts van de Hema. Vestje is 92 omdat ik vind dat ie er langer mee moet doen, shirtje van Mexx is 86. Maar broeken van Mexx zijn 80 en die zijn nog ruim....