Mijn Honda CRXquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef Barcaconia het volgende:
Wat zijn voor jullie nu auto's die je hebt/hebt gehad die je nooit weg had mogen doen/nooit weg wilt gaan doen?
Die auto die iedereen afzeikt maar waar jij gehecht aan bent (geweest), of die auto die iedereen begeert en jij gelukkig hebt?
'De beste' hoeft niet perse over de betrouwbaarheid te gaan natuurlijk hehquote:Op maandag 4 april 2011 11:56 schreef Alfisti het volgende:
De rest waren allemaal Alfa's dus die tellen uberhaupt al niet mee voor "beste auto"
wat een droevenis.quote:Op maandag 4 april 2011 11:56 schreef Alfisti het volgende:
De beste tot nu toe ( waar ik trouwens nog steeds in rij):
[ afbeelding ]
De rest waren allemaal Alfa's dus die tellen uberhaupt al niet mee voor "beste auto"
Oeh, zo'n HF turbo van eind jaren '90? Heb zelf nog een Delta gehad, een HPE 1.6. Reed goed, maar dat was niet de beste auto die ik heb gehad. Ondanks dat ie redelijk probleemloos wasquote:Op maandag 4 april 2011 12:36 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat dat mijn Mazda 626 Xerxes 2.5V6 24v is geweest.
Reed altijd als een zonnetje en met 170pk kon ie prima vooruit.
=edit=
En van mijn Delta Turbo die ik heb ingeruild ga ik ook spijt krijgen denk ik
Jep, uit 97 was die. Reed superquote:Op maandag 4 april 2011 12:43 schreef NoComment het volgende:
[..]
Oeh, zo'n HF turbo van eind jaren '90? Heb zelf nog een Delta gehad, een HPE 1.6. Reed goed, maar dat was niet de beste auto die ik heb gehad. Ondanks dat ie redelijk probleemloos was
Een onverwoestbare Fiat?quote:Op maandag 4 april 2011 12:45 schreef Conflict het volgende:
Mijn Nieuwe Ducato
[ afbeelding ]
Onverwoestbaar en lekker groot
Ja. Zijn gewoon superbestelwagens.quote:
Niet zo happen, er stond niet voor niks een knipoogjequote:Op maandag 4 april 2011 13:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja. Zijn gewoon superbestelwagens.
In ieder geval beter dan een Volkswagen want die stond iedere week in de garage, terwijl ik dat ding nieuw geocht had.
Maar goed, maakt niet uit wat voor een merk je hebt, er komt altijd wel iemand om het af te kraken in PTA, ik ben er iig heel erg blij mee en ik geloof dat dit topic daar over gaat.
Deze auto's zijn trouwens samen met Citroen en Peugeot ontwikkeld.
Mooiste motor ooit gemaakt. Jammer genoeg zijn ze gestopt met de productie. Maar wat een verschrikkelijk mooi geluid!!quote:Op maandag 4 april 2011 13:15 schreef Compomotive155 het volgende:
Alfa 155 V6
Blok is echt gewelidig ! Alleen begint zicht iets roest te vormen in de wielkuipen achter![]()
Dus binnenkort maar ff de hobby bob uithangen![]()
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad een mooie Lancia jaquote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef Dromer het volgende:
Stom maar waar... m'n Lancia Kappa 2.4 20v uit 1995. Weggedaan omdat ie teveel zoop.
Gek genoeg voor een Lancia nooit problemen mee gehad. Alleen banden en uitlaat e.d. hoeven vervangen in de jaren dat ik 'm gereden heb.
Ding reed fantastisch, genoeg vermogen, veel opties zoals electrisch verstelbare stoelen met verwarming, automatisch dimmende binnenspiegel etc. die je in die tijd nog niet zo heel veel zag.
Opvolger was een Alfa 156 1.8TS. Ook een heel fijne auto om te rijden, maar daar bleef ik mee naar de garage gaan voor van alles en nog wat, van kabelboompjes tot een koppakking. Dus die mis ik wat minder.
Eigenlijk ook een Italiaan dus.quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef draaijer het volgende:
... Even uitzetten, alarm erop, alarm eraf en als je dan de auto start, is alles weer goed.
Brandstofpomp?quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Revolution-NL het volgende:
De fijnste auto die ik ooit heb gehad was mijn Seat Leon Stylance TDI uit 2006. Geweldige ergonomie, heerlijk lage zit en super betrouwbaar. In de 140.000km dat ik hem gereden buiten het normale onderhoud nooit iets mee gehad.
Ooit eens 1500km op een dag mee gereden (140 - 180kmph op CC) zonder dat ik lichaamlijk ook maar ergens last van heb gehad.
Bij het afleggen van afstanden boven 200km enkele reis heb ik nog regelmatig heimwee naar de Leon.
Ik rijd nu een Honda Civic Hybrid. Ook een fijne auto maar qua ergonomie is het gewoon een mindere auto. Daarnaast heb ik met de Civic al een paar bezoekjes moeten aan de dealer moeten brengen buiten de onderhoudsinterval.
Nee, het hybride systeem. 1x Accupakket defect, 1x foutcode IMA systeem en dan laat ik alle ellende door software updates van Honda nog even buitenbeschouwing.quote:
Ik irriteer me aan je, kom maar terug als je een eigen auto hebt.quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef tomaat52 het volgende:
Dat busje van m'n ouders is wel taai.Tig keer overbeladen, 1 keer de bladveren gescheurd en nu speling op de achteras.
lalalalala ouders auto... lalalalala goed..lalalala vrij snel... lalalaquote:Op maandag 4 april 2011 21:05 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan je, kom maar terug als je een eigen auto hebt.
OT: qua goedkoop/betrouwbaar rijden mijn carisma op LPG.
Maar qua fun was toch mijn stokoude, rotte clio het best. Elke keer weer een raadsel of ie het zou halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |