SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
Teveel kat voor zo'n klein doosje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lief en zie ik nu goed? Er staat Lush op de doosquote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Naast dat ik moest lachen, moet ik even opmerken: Wat een prachtige kat!quote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Xeen eist een antwoord: Waar vind jij dozen waar je katten inpassen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjimmie toen ie nog wat kleiner was...
[ afbeelding ]
Sjors wil ook nog wel eens in een doosje, als er niemand in zit...
[ afbeelding ]
Godzamme, nu zit ie er weer in!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 11:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Xeen eist een antwoord: Waar vind jij dozen waar je katten inpassen?
Xeen past niet eens in de krabpaal:
[ afbeelding ]
Ze kan het welquote:Op maandag 4 april 2011 11:15 schreef Messina het volgende:
Naast dat ik moest lachen, moet ik even opmerken: Wat een prachtige kat!
Whahahahaha, geweldigquote:Op maandag 4 april 2011 11:20 schreef Messina het volgende:
Xeen eist een antwoord: Waar vind jij dozen waar je katten inpassen?
Xeen past niet eens in de krabpaal:
[ afbeelding ]
Ergens is het heel zielig. Hij doet zo z'n best erin te passen, maar het lukt niet. Resultaat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De paal is een meter breed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meneer is dan ook 10 kilo
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ergens is het heel zielig. Hij doet zo z'n best erin te passen, maar het lukt niet. Resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De paal is een meter breed:Wat een enorm beest! Net een ijsbeer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meneer is dan ook 10 kilo
Ja, die met de ballen in de bek.
Knut is still alive!quote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een enorm beest! Net een ijsbeer!
quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Messina het volgende:
Ergens is het heel zielig. Hij doet zo z'n best erin te passen, maar het lukt niet. Resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De paal is een meter breed:Is ie zo groot, of is je krabpaal zo kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meneer is dan ook 10 kilo
Werkelijk een prachtige kat overigens
Het is even proppen, maar het lukt haar uiteindelijk vrijwel alrijdquote:Op maandag 4 april 2011 11:40 schreef Messina het volgende:
Gewoon helemaal in die braadslee... Respect!
Zo doen ze het echtquote:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
He's huge.quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ie zo groot, of is je krabpaal zo klein
Werkelijk een prachtige kat overigens![]()
Dat is mijn poesquote:Op maandag 4 april 2011 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Van groot naar klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet.quote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is mijn poes
Heb ik vijfentwintig euro voor betaald!
Wat een mooi beest!quote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Telt de vaatwasser ook?
[ afbeelding ]
RIP Snowy
OK, als we ook andere niet voor katten bedoelde containers kunnen gaan posten, dan hier Julius het broertje van Caesar :quote:
Die kattenkont!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Faalhaas valt van doos... komen toch niet altijd op hun pootjes terecht
[ afbeelding ]
;o wat leuk! Ik moest wel even goed kijken hoeveel het er nou warenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef MissBitchy het volgende:
Zeg Roodkapje, wat heb je daar in je mandje?![]()
[ afbeelding ]
Zoekplaatjequote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
;o wat leuk! Ik moest wel even goed kijken hoeveel het er nou waren
oww die rechter is mooooiquote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet me inhouden om niet bij elke foto eenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb erge moeite met dit topic.
(Ik wil ze allemaal aaien.![]()
)
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hetquote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef sararaats het volgende:
[..]die middelste lijkt op onze Frasier. Klik in m'n onderschrift en vergelijk.
Die is er voor bedoeld hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:22 schreef Miendientje het volgende:
Mijn katten hebben trouwens ook een hele mooie 'doos' maar daar zitten ze uiteraard nauwelijks in:
[ afbeelding ]
Die tank.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef Miendientje het volgende:
De spiegels liggen er wel bijna af door het kopjes geven maar mijn katten zijn gelukkig niet zulke slopers. Het heet een cat playhouse en hij is er in verschillende uitvoeringen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Internet-newbie-fail : http://icanhascheezburger.com/quote:
Daar is het zelfs alweer overgewaaidquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Internet-newbie-fail : http://icanhascheezburger.com/
Weet je zeker dat het geen hond is ?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef Maes het volgende:
Ik heb geen foto's van een kat in't bakkie want mijn kat doet zulke dingen niet
Zijn stamboom zegt van wel. Maar in z'n hoofd is 'ie een Bulldog.quote:
Misschien gaat ze teveel om met honden maar het is toch echt een katquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen hond is ?
Dat filmpjequote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Calime het volgende:
Ik denk...ik zet ook even wat voor mijn kat in elkaar...wat denk je...
[ afbeelding ]
Misschien ook leuk erbij...filmpje!
http://www.twitvid.com/5QCRU
Dat filmpje.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Calime het volgende:
Ik denk...ik zet ook even wat voor mijn kat in elkaar...wat denk je...
[ afbeelding ]
Misschien ook leuk erbij...filmpje!
http://www.twitvid.com/5QCRU
Ze gaat er vooruit in, en draaikont dan net zo lang tot ze zo ligt. Ik dacht eerst dat ze vastzat, dus ik de doos ondersteboven gehouden en schudden. Poes eruit. Poest verstoord naar me kijken en terug erin. Toen ben ik de cam gaan halen en heb bovenstaande foto's gemaakt.quote:Op maandag 18 april 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
Te lief! Zo opgepropt, hoe heeft ze dat ooit voor elkaar gekregen.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Poekie, vanmiddag in de tuin:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: voorpootje, achterpootje, voorpootje, achterpootje
Prachtig! Helemaal in de knoop.quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Poekie, vanmiddag in de tuin:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: voorpootje, achterpootje, voorpootje, achterpootje
Die blik ook.quote:
"Hallo, ik bentttt van de Duyvis... en die fuif houden jullie maar lekker ergens anders"quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die blik ook.
Mijn doos en iedereen blijft er vanaf.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
"Hallo, ik bentttt van de Duyvis... en die fuif houden jullie maar lekker ergens anders"
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:43 schreef Magneet het volgende:
Rotschop :
[ afbeelding ]
ja hoor dat past goed
Ik vind hem echt zo enorm cutequote:
Wat ontzettendquote:
Eeeen daar is ie dan, de foto waar je elke ochtend mee wil wakker worden.... Wat een schatje!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
Als plantenbakken ook mogen:
[ afbeelding ]
Nog briljanter filmpje.quote:
Jeetje dit is precies mijn kat! Tis echt net mijn Hummie!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:39 schreef unknown89 het volgende:
Bijna 1 meter aan doos
[ afbeelding ]
Geen doos, maar te lelijk om niet te laten zien
[ afbeelding ]
En onze andere poes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:31 schreef Turbomuis het volgende:
Over katten en dozen gesproken, dit is zoooo leuk! Als ik de ruimte had, zou ik dat ook doen.
Vanavond zal ik thuis 's gaan kijken voor katten-in-dozen-foto's. Vier katten, dus ik denk dat ik wel wat kan vinden
Ik heb ook een dozen fetish...quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:44 schreef R-Tech het volgende:
Wat een prachtige foto's![]()
Zo heb ik er ook wel een paar van mijn kater Borys![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan inderdaad wel zeggen dat hij een dozen fetish heeft
Kattenparadijsquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:31 schreef Turbomuis het volgende:
Over katten en dozen gesproken, dit is zoooo leuk! Als ik de ruimte had, zou ik dat ook doen.
Vanavond zal ik thuis 's gaan kijken voor katten-in-dozen-foto's. Vier katten, dus ik denk dat ik wel wat kan vinden
Ook poesjes?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook een dozen fetish...
[ afbeelding ]
Wat een prachtige katquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Druk aan t spelen met een muisje..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vet, je hebt een choc exoticquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Druk aan t spelen met een muisje..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, alive and kicking en een beetje mopperigquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk issie zwart, maar dan mislukt![]()
Hoe is t met jullie katten?
mopperig is okquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, alive and kicking en een beetje mopperig
Kipjesquote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Turbomuis het volgende:
Okee, ik zit in een doos, zoals je vroeg. En nu?
[ afbeelding ]
Stiekem een ijsbeer (dochterlief in de bocht)
[ afbeelding ]
Geen doos, maar past prima
[ afbeelding ]
Geen doos, geen katten, maar wel gezellig
[ afbeelding ]
Kan je die doos niet gelijk voor me dichtvouwen en opsturen, want wat een heerlijk beest.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Onslow was tot nu toe niet zo'n dozenfetisjist maar nu heeft hij er toch eentje ontdekt
[ afbeelding ]
Nee, we houden hemquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
Kan je die doos niet gelijk voor me dichtvouwen en opsturen, want wat een heerlijk beest.
Je moet en zal in een doos op de foto!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik Hero opgesloten in de doos
Nope, stonden er nog nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:11 schreef Greys het volgende:
Deze stonden hier nog niet geloof ik? En anders sorry voor dubbel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat in het zakkie...
[ afbeelding ]
Mjah
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:14 schreef Droom-engeltje het volgende:
Beestjes in de thee?!
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Hahaha, dat koppie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hierbij mijn bijdrage (eerste keer dat ik een foto plaats, dus hoop dat het in 1x goed gaat)
Bubbels wilde meehelpen om de kerstboom op te zetten:
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk zodat ze de doos helemaal voor haar zelf had:
[ afbeelding ]
![]()
ai, foto's zijn gedraaid,,,![]()
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trokquote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Is een la ook goed![]()
[ afbeelding ]
Zal thuis een zoeken want ik heb ook wel foto's waar ze in dozen ligt. Helemaal leip van dozen altijd. Hoe klein ook, ze propt zich er altijd wel in
ik heb dat ook een keer gehad, ik had een ladenkastje op mijn badkamer naast de pleepot. Was m'n kitten al uren kwijt. Zit ik op een gegeven moment te kakken, kijk naar links, staar ik recht in die gele ogenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trok
Ah, herkenbaar, De X-Ray eyes, ben er zelf ook al vaak genoeg van geschrokkenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat ook een keer gehad, ik had een ladenkastje op mijn badkamer naast de pleepot. Was m'n kitten al uren kwijt. Zit ik op een gegeven moment te kakken, kijk naar links, staar ik recht in die gele ogenIk denk dat ik bijna van de pot viel van schrik
Hahahaha, herkenbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trok
Wat issie toch geweldig mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Dragonberry het volgende:
Leuke foto's weer!
[ afbeelding ]'
Hero moet elke doos die het huis in komt eerst testten. Daarna(!!) mag hij pas aan de kant! Ik had deze doos eerst in een hoekje gezet en toen was meneer aan het proberen toch via de 4 cm ruimte die tussen muur en doos zaten erin te komen(wat niet lukte..).
Doos dus maar op de grond gezet, Hero springt erin, heeft 5 minuten zo gezeten en nu is de doos niet meer interessant
Wat een mooie katten!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Desi
[ afbeelding ]
Dumdum
[ afbeelding ]
Het moet en zal passen.![]()
[ afbeelding ]
Nieuw doos dus moet onderzocht worden.
Thx.quote:
O, ik geloof dat ik een zwak voor Noorse Boskatten begin te ontwikkelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thx.
Noorse Boskatten van nog geen jaar oud.
Broer en zus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
O, ik geloof dat ik een zwak voor Noorse Boskatten begin te ontwikkelen![]()
Is het familie van elkaar? Gezien de verschillende kleurtjes?
Offtopic: volgens mij (ondanks dat ik maar heel weinig van de kat zie) is het een lapjeskat, dan is het 99% zeker dat het een zij isquote:
Ze was toen nog zo klein dat ze met gemak door die doos paste. Geen zorgen dus.quote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij/zij is er toch nog uitgeraakt?
gelukkig!quote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze was toen nog zo klein dat ze met gemak door die doos paste. Geen zorgen dus..
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:19 schreef Nemephis het volgende:
Huiskatten zijn niet enigen met een voorliefde voor dozen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik ooit in een situatie kom waar ik wel katten kan houden, maar ze niet buiten kan laten schooieren, dan ga ik voor wat sphynxen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
Momo is raar, veel mensen twijfelen of ze wel echt een kat is...
Deze foto is het bewijs, ze is echt een kat!
[ afbeelding ]
past anders nog primaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kleiner het doosje hoe beter!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
alle sphynxen zijn raarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schatje!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij lieten een doos altijd speciaal voor de poes een paar dagen in de kamer staan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Hij past zelfs in een nog veel kleiner doosje:
[ afbeelding ]
wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny vindt nog steeds dat hij prima in een eierdoosje past![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die bek ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die bek ook
'And not a single fuck was given that day'
een exotic shorthair.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Murmeli het volgende:
Hahahaha Lenny! Cool beest!
Welk ras is dat?
Lijkt precies op die van mij, hoe oud is hij/zij?quote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees staat in mijn fobo.
Bert in een schoenendoos.
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |