Ik heb echt teveel van dit soort foto's. Ook in emmers, boodschappentassen, broodmandjes en de vaatwasser maar dat zal ik maar niet doen want dan loopt het helemaal de spuigaten uit.
Een paar hele oude van Mimosa in een doosje, als de klep dicht was zag je haar niet zitten en hier kijkt ze heel vuil omdat ik de doos openhoudt en zo haar schuilplaats verpest;
![doos4.jpg]()
Snel vingers terugtrekken anders kon ik een tik krijgen;
![doos5.jpg]()
![doos7.jpg]()
Toen we Flynn en dEUS kregen had de fokker er een nogal uitgebreid kittenpakket bijgedaan wat we de dag erna gingen uitpakken.
Kleine Flynn hield dat in de gaten vanuit één van de doosjes;
![Flynnpakket.jpg]()
Ernesto moest daarna even laten zien dat hij net zo goed in dat doosje paste als die kleine snotneus;
![Ernestopakket.jpg]()
Heel kleine verpakking van een webcam maar dEUS paste er toch in;
![dEUSdoosje.jpg]()
Ik was dEUS en Flynn een keer kwijt en die bleken gezellig saampjes in een soort fort aan lege dozen van de verhuizing te zitten;
![gezelligverstopt.jpg]()
Nog meer onuitgepakte verhuisdozen, Mimosa sliep er graag bovenop die stapel en kleine dEUS kijkt eerst even of ze het wel goed vindt dat hij erbij kruipt;
![dEUSaub.jpg]()
Zooplus dozen gebruiken ze hier ook (Ernesto's ogen zitten precies tussen de oogjes van het logo in)
![doosmetoogjes.jpg]()
Ook mijn katten doen wel eens nomnomnom met een doos. dEUS lijkt hier trots te poseren na gedane arbeid. Let ook op het gat linksonder, de functie daarvan wordt op de volgende foto gedemonstreerd.
![dEUSsloper3.jpg]()
![dEUSsloper2.jpg]()
Nog een dozensloper;
![S6000377.jpg]()
![pluizebolindoos.jpg]()
Als ik per abuis een doos in de weg laat liggen op een favoriete slaapplek is dat natuurlijk geen probleem;
![S6000813.jpg]()
![101_6193.jpg]()
![S7300387.jpg]()
Deze doos onder het bureau was voor de helft gevuld met kantoorartikelen en de andere helft was een slaapplekje voor Mimosa. dEUS is nogal gek van Mimosa ('tis niet wederzijds en meestal mag hij dus niet bij haar liggen) en had zich er hier - ondanks een gebrek aan ruimte) headfirst bijgewurmd. Alleen z'n voorkant paste er blijkbaar nog bij maar hij was al zo blij dat z'n aanbedene hem niet haar doos uitmepte dat hij in deze houding bij haar heeft geslapen.
![S7301325.jpg]()
Het doosje van dit whiskas kittenpakket is behoorlijk klein maar dEUS wist zich er in te wurmen;
![S6000943.jpg]()
Nog een keertje het whiskas doosje, dit kitten was in het wild gevangen en in de eerste dagen hier voelde hij zich meer op zijn gemak als hij een beetje beschut zat. Zelfs tijdens het eten hield hij z'n achterpootjes in z'n schuilplaats.
![S8302241.jpg]()
Zelfde kitten iets groter;
![S8303224.jpg]()