Hahaha, dat koppie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Hierbij mijn bijdrage (eerste keer dat ik een foto plaats, dus hoop dat het in 1x goed gaat)
Bubbels wilde meehelpen om de kerstboom op te zetten:
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk zodat ze de doos helemaal voor haar zelf had:
[ afbeelding ]
![]()
ai, foto's zijn gedraaid,,,![]()
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trokquote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Is een la ook goed![]()
[ afbeelding ]
Zal thuis een zoeken want ik heb ook wel foto's waar ze in dozen ligt. Helemaal leip van dozen altijd. Hoe klein ook, ze propt zich er altijd wel in
ik heb dat ook een keer gehad, ik had een ladenkastje op mijn badkamer naast de pleepot. Was m'n kitten al uren kwijt. Zit ik op een gegeven moment te kakken, kijk naar links, staar ik recht in die gele ogenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trok
Ah, herkenbaar, De X-Ray eyes, ben er zelf ook al vaak genoeg van geschrokkenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat ook een keer gehad, ik had een ladenkastje op mijn badkamer naast de pleepot. Was m'n kitten al uren kwijt. Zit ik op een gegeven moment te kakken, kijk naar links, staar ik recht in die gele ogenIk denk dat ik bijna van de pot viel van schrik
Hahahaha, herkenbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur mijn katten lopen zoeken, tot ik de la van de kast open trok
Wat issie toch geweldig mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Dragonberry het volgende:
Leuke foto's weer!
[ afbeelding ]'
Hero moet elke doos die het huis in komt eerst testten. Daarna(!!) mag hij pas aan de kant! Ik had deze doos eerst in een hoekje gezet en toen was meneer aan het proberen toch via de 4 cm ruimte die tussen muur en doos zaten erin te komen(wat niet lukte..).
Doos dus maar op de grond gezet, Hero springt erin, heeft 5 minuten zo gezeten en nu is de doos niet meer interessant
Wat een mooie katten!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Desi
[ afbeelding ]
Dumdum
[ afbeelding ]
Het moet en zal passen.![]()
[ afbeelding ]
Nieuw doos dus moet onderzocht worden.
Thx.quote:
O, ik geloof dat ik een zwak voor Noorse Boskatten begin te ontwikkelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thx.
Noorse Boskatten van nog geen jaar oud.
Broer en zus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
O, ik geloof dat ik een zwak voor Noorse Boskatten begin te ontwikkelen![]()
Is het familie van elkaar? Gezien de verschillende kleurtjes?
Offtopic: volgens mij (ondanks dat ik maar heel weinig van de kat zie) is het een lapjeskat, dan is het 99% zeker dat het een zij isquote:
Ze was toen nog zo klein dat ze met gemak door die doos paste. Geen zorgen dus.quote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij/zij is er toch nog uitgeraakt?
gelukkig!quote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze was toen nog zo klein dat ze met gemak door die doos paste. Geen zorgen dus..
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:19 schreef Nemephis het volgende:
Huiskatten zijn niet enigen met een voorliefde voor dozen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik ooit in een situatie kom waar ik wel katten kan houden, maar ze niet buiten kan laten schooieren, dan ga ik voor wat sphynxen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
Momo is raar, veel mensen twijfelen of ze wel echt een kat is...
Deze foto is het bewijs, ze is echt een kat!
[ afbeelding ]
past anders nog primaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kleiner het doosje hoe beter!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
alle sphynxen zijn raarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schatje!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:55 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij lieten een doos altijd speciaal voor de poes een paar dagen in de kamer staan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
Hij past zelfs in een nog veel kleiner doosje:
[ afbeelding ]
wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny vindt nog steeds dat hij prima in een eierdoosje past![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die bek ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die bek ook
'And not a single fuck was given that day'
een exotic shorthair.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Murmeli het volgende:
Hahahaha Lenny! Cool beest!
Welk ras is dat?
Lijkt precies op die van mij, hoe oud is hij/zij?quote:Op maandag 4 april 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees staat in mijn fobo.
Bert in een schoenendoos.
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |