abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:40:41 #161
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53036761
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
In de HMH en ¤35...

Waar is de tijd gebleven dat ze voor ¤15 in de 013 stonden?
Dit nog altijd 10 keer zo graag als wat een vriendin me laatst vroeg
quote:
'Ga je mee naar concert van Jan Smit?'
>> waar is da?
'Zwolle'
>> wa mag da kosten?
'¤35'
Dat was dus echt de beste grap die ik ooit heb gehoord
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:49:00 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_53036937
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:40 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dit nog altijd 10 keer zo graag als wat een vriendin me laatst vroeg
[..]

Dat was dus echt de beste grap die ik ooit heb gehoord
Al krijg ik er geld bij dan wil ik daar nog niet naartoe.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:51:00 #163
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_53036989
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Al krijg ik er geld bij dan wil ik daar nog niet naartoe.
Nah kijk tis opzich best een leuke dame , maargoed Jan Smit hoor ik, dus ik denk, dat zal wel 10 zijn ofzo, maar hoe durftie 35 te vragen

wel weer even Nightwish
Ik ken alleen nog maar Amaranth van nieuwe album, maar als ik het zo hoor vind ik het minder dan met Tarja, oke tis ook wel een vet nummer maar ik mis iets. Waar ik wil benieuwd naar ben is hoe ze nu live klinken
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:56:46 #164
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53038659
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef Professional het volgende:
2 keer de cd proberen te downloaden om eens te luisteren of het wat is maar krijg bij elk lied een gesprek van 8 seconden. Niet zwaar irritant maar toch.
Ja, dat komt omdat dat de promo versie is
[KNE]-Mod
pi_53154184
Tickets voor Amsterdam zijn binnen
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_53154288
Ja, ik heb ze ook
[KNE]-Mod
pi_53509202
Eindelijk de muziekjes eens op mn gemakje kunnen luisteren... Valt heul nie tegen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 10:45:48 #168
187254 Giertje
lets all make believe
pi_53509261
Ik vind et tien keer niks en ik zal het ook tien keer niks blijven vinden ook
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_53510090
Ik ben heel benieuwd hoe de oude nummers klinken met de nieuwe zang.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_53524926
Nieuwe cd is vandaag bezorgd, samen met het limited edition T-shirt, wat je erbij kon bestellen.

Ik ga vanavond en morgenochtend het album een luisterend oor geven!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:28:37 #171
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_53695462
Waarom krijg ik in godsnaam de nieuwe single van Tarja bij 'Dark passion play'?
pi_53695630
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:37 schreef ThE_ED het volgende:
Vraag me af wat er in de voorverkoop gaat vandaag want ik zag heel veel mensen bij het postkantoor wachten.

Bruce Springsteem was dat idd..

wij schrokken ons de tering toen we binnenkwamen. Ze hadden het over een lijst, en op een gegeven moment over uitverkocht

dus wij

bleek het om Broes te gaan
Ja doei.
pi_53736115
ik vind het niet veel,. heb een aantal keren beluisterd vannavond,. sommige nummers zijn heerlijke medlodieuze metal stukken, fantastische combi met de toetsen,. dat blijft gewoon nightwish,. maar er zitten toch wel een zooitje saaie nummers tussen, die griet heeft toch best een mooie stem die ze goed gebruikt,. maar het is gewoon niet mijn ding.
nightwish was "one of a kind", en iedereen wou op nightwish lijken,. ik vind nightwish nu op within temtation lijken en het is leuk voor de top 40 of in films en verder is er geen zak meer aan.
ik zou bijna zeggen: gooi maar boven op de hoop bij de rest.
pi_53857038
Als je echt muziekliefhebber bent hoor je duidelijk verschil tussen NW en WT. WT is best wel commerciel gegaan. Als je vroeger hoorde hoe de muziek klonk hoor je veel verschil. Toen zaten er ook vaak nummers bij die meer dan 6 minuten duurde. Dat zie je niet meer bij de albums van WT omdat het grote publiek daar niet op zit te wachten.
Dark passion play hoor je duidelijk nog de NW sound. Rustiger zijn de nummers zeker niet geworden misschien meer bombastisch dan de eerste paar albums. En als Tuomas(componist van NW) een album wou maken voor de top 40 had hij er geen nummer ingedaan van 14 minuten en had het album al helemaal niet 75 minuten lang laten duren.
En de kans dat Anette live net zo slecht is als Sharon schat ik bijzonder klein.

Nu zeg ik erbij dat ik NW fan ben maar van WT heb ik ook een paar albums behalve dan de laatste 2 toen hoefde het van mij niet meer.
pi_53857211
ik vond Sharon live best goed, overigens heb haar maar 1 keer gezien hoor, jaartje of 3 geleden in Paradiso, maar vond het echt geweldig. Heb haar maar 2 echte missers horen maken toen, geweldig concert.

Vind Anette ook geweldig klinken, hele andere stem, waardoor hele andere muziek, maar nog wel veel beter en anders dan WT enzo. En het zou 'zonde' zijn om op zoek te gaan naar een Sharon Look-a-Like qua stem: ze hebben dat deel afgesloten, en als je dan iemand gaat zoeken, dat doet denk ik niet veel goeds voor de band met de nieuwe zangeres, als ze wordt gepushed 'net als Sharon te klinken'
Ja doei.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:41:17 #176
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53916944
Nounou, rustig maar.

edit: hmm, heh, waar is nou die post waar ik op replyde.. ?
[KNE]-Mod
pi_53963948
Was eerst niet zo kapot van het nieuwe album, maar nu draai ik hem grijs
Amsterdam here I come, ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe zangeres het live doet
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_53964108
* motorbloempje kijkt nog even naar de kaartjes die op de kast hier klaarstaan..

zin in het duurt alleen nog zo laaaaaaaaaaaaaaang
Ja doei.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:06:42 #179
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53973905
ik heb uitprintbare tickets
[KNE]-Mod
pi_53992778
Na het album een paar keer geluisterd te hebben ben ik toch van mening dat het best in orde is.
In begin was het ff wennen aan de stem, maar na een paar keer wen je eraan en klinkt het gewoon goed.

Echt top 40 vind ik dit niet hoor. Alleen de song Amarath al vind ik geen top 40 materiaal. Is niet iets wat je in een top 10 ziet staan, en daar ben ik blij om. Zo commercieel als WT is het gelukkig (nog) niet.
pi_54043031
Om ongeveer 24:00 uur deze tijd is op het net een optreden van Nightwish te zien op deze site:
http://www.metaltoinfinity.tk
Mis ut niet.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:37:31 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54043408
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:22 schreef Parisa het volgende:
Om ongeveer 24:00 uur deze tijd is op het net een optreden van Nightwish te zien op deze site:
http://www.metaltoinfinity.tk
Mis ut niet.
Thnx. Leuk, ben benieuwd
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_54043505
Ik ga zeker even kijken , heb de site al klaar staan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:45:23 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54043576
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef geelkuikentje het volgende:
heb de site al klaar staan
Ik ook
pi_54945887
Hier wordt ik nu niet echt bepaald heel erg blij van:

http://youtube.com/watch?v=58MgVCdCQn0&feature=related

Dat was een mooi liedje!

Vergelijk:

http://youtube.com/watch?v=v6AVawLh_sI&feature=related
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_54950994
Wauw, wat is "Dark Passion Play" een geweldig album.
ik draai het ding echt grijs.

En "Meadows of heaven" is echt een kippevel-plaat, vooral als dat koor begint te zingen bij 3.30.

Echt
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:58:06 #187
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_54953471
'k vind de bassist er echt super lekker uitzien in de clip bye bye beautiful

http://roadrunnerrecords.com/artists/Nightwish/video.aspx
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_54954941
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:09 schreef RealZeus het volgende:
Wauw, wat is "Dark Passion Play" een geweldig album.
ik draai het ding echt grijs.

En "Meadows of heaven" is echt een kippevel-plaat, vooral als dat koor begint te zingen bij 3.30.

Echt
meadows of heaven is idd een erg mooi nummer. De opbouw is echt geweldig, er komt steeds meer bij, en uiteindelijk word het best heftig qua sound, terwijl het zo heerlijk kalm begint

Maar ik vind Master Passion Greed ook erg goed. en 7 days to the wolves is gewoon puur nightwish qua feel
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_54959043
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:50 schreef Bensel het volgende:

[..]

meadows of heaven is idd een erg mooi nummer. De opbouw is echt geweldig, er komt steeds meer bij, en uiteindelijk word het best heftig qua sound, terwijl het zo heerlijk kalm begint

Maar ik vind Master Passion Greed ook erg goed. en 7 days to the wolves is gewoon puur nightwish qua feel
Ika ga de nieuwe cd ook steeds meer waarderen inderdaad. Mooie nummers!

Alleen hoop ik dat ze live niet te veel oude nummers gaat zingen, ik vrees dat dat alleen maar op een teleurstelling uit kan draaien. Lijkt me lastig om met een "blank mind" (hoe zeg je dat?) daar te staan...
pi_54964291
Misschien ben ik de enige maar ik vind The Islander dus echt geen leuk/mooi nummer. Rest van de cd is wel prachtig. Bijna iedereen die gepost heeft bij last.fm bij dit nummer vindt hem prachtig...
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:49:45 #191
198804 XemoXboyX
Real men wear tight pants!
pi_54966418
Ik hou helemaal niet van die gothics maar Nightwish is wel leuk.
pi_54966557
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:49 schreef XemoXboyX het volgende:
Ik hou helemaal niet van die gothics maar Nightwish is wel leuk.
Vind je Nightwish met Tarja beter of Nightwish met Anette? Of vind je het gewoon leuk te horen en that's it...
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:06:05 #193
198804 XemoXboyX
Real men wear tight pants!
pi_54966690
Die nieuwe zangeres is hip
pi_54968045
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:06 schreef XemoXboyX het volgende:
Die nieuwe zangeres is hip
Mwah, ik weet het nog niet...

Niet hipPER in ieder geval.
pi_54968072
Nieuwe album is ruk. Zangeres is crap.

Tarja is nog steeds de beste.
pi_54968124
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:10 schreef Synthesist het volgende:
Tarja is nog steeds de beste.
That I second.

Tarja ftw!

zaterdag 8 december 2007 @ 14:11:22 #197
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55123894
Ze staan op WOA in 2008.
[KNE]-Mod
pi_55124326
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ze staan op WOA in 2008.
Nou en, ik ook
pi_57515809
Nog meer mensen die er vanavond bij zijn in de HMH?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:53:46 #200
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_57517662
Ben erbij en ga morgen naar fish. Wat een top paasweekend!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:12:28 #201
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57518047
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:04 schreef Operc het volgende:
Nog meer mensen die er vanavond bij zijn in de HMH?
yep, ondanks dat ik al tijden geen NW meer luister
[KNE]-Mod
pi_57518354
ja ik ben er ook
alleen zou ik momenteel liever naar Muse gaan
pi_57519147
waar spelen die dan? Niet in Nederland toch? (btw: Muse )
pi_57521893
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:11 schreef Operc het volgende:
waar spelen die dan? Niet in Nederland toch? (btw: Muse )
nee joh, ze spelen ook niet
maar ik heb gister Haarp binnen gekregen!
dus ik ben de heletijd al Muse aan het kijken haha
pi_57532682
Zo, net terug uit Amsterdam. Vond het een geweldig concert. Heerlijk geluid en schitterende licht/vuurwerkshow. De nieuwe zangeres houdt zich wat mij betreft prima staande binnen Nightwish. Het blijkt dat het toch vooral om de muziek gaat en dat ze het prima zonder Tarja Turunen afkunnen.

Wel jammer dat er niet zoveel van Wishmaster werd gespeeld. Ik had graag Wanderlust of She is my Sin gehoord. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zaterdag 22 maart 2008 @ 01:30:33 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57533489
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef Metal_Mart het volgende:

Wel jammer dat er niet zoveel van Wishmaster werd gespeeld. Ik had graag Wanderlust of She is my Sin gehoord. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
Hoe klinken de oudere nummers (met Tarja) nu? Het lijkt me raar om de oudere nummers nu met een andere stem te horen.
pi_57535304
Gisteravond ook in de HMH geweest.

Ik vind het zeker niet slecht, en de nummers van de nieuwe cd klonken erg lekker. Maar toch, die oude nummers, zonder Tarja, het valt een beetje tegen. Ik vind dat Nightwish een beetje de "magie" kwijt is.

Het is jammer, maar ik denk niet dat ik de volgende keer weer ga...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:45:47 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_57535406
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hier wordt ik nu niet echt bepaald heel erg blij van:

http://youtube.com/watch?v=58MgVCdCQn0&feature=related

Dat was een mooi liedje!

Vergelijk:

http://youtube.com/watch?v=v6AVawLh_sI&feature=related
Ik herken dat hele nummer niet meer terug !
KuikenGuppy
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:08:21 #209
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57536228
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 09:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik vind het zeker niet slecht, en de nummers van de nieuwe cd klonken erg lekker. Maar toch, die oude nummers, zonder Tarja, het valt een beetje tegen. Ik vind dat Nightwish een beetje de "magie" kwijt is.

Het is jammer, maar ik denk niet dat ik de volgende keer weer ga...
Ja, dat heb ik ook wel.
Het was wel een mooie show en een leuk concert. En ik vind het ook wel tof dat men duidelijk voor iemand met ook een aparte stem heeft gekozen in plaats van een "nieuwe Tarja", maar toch mist het iets bij de oudere nummers. Vandaar waarschijnlijk ook dat men die bijna niet speel.

Marco is wel weer erg tof, heb het idee dat hij nu minstens de helft van de vocalen verzorgt en dat men steeds meer nummers kiest waar een grote partij voor de man in zit. Maar idd wat je zegt, de "magie" is het wel een beetje kwijt qua zang, hoewel ze het volgens mij zelf eindelijk wel weer echt leuk vinden om samen te spelen.
[KNE]-Mod
pi_57536353
ik heb jou gezien The_Ed, maar ik twijfelde

Ik vond het een goed concert, zolang ze het bij haar 'eigen' nummer hield. Die knalden en klonken écht goed
Maar de oude nummers, misten de Tarja-sound.. de hoge noten, de hoge stem.. ja, die heb ik in bijvoorbeeld Nemo en Dark Chest of Wonders wel gemist...

Wat Ed zegt: ik heb liever Anette dan iemand die precies hetzelfde klinkt als Tarja: als je een nieuwe weg in slaat met een nieuwe zangeres, doe het dan goed maar ik vind het wel jammer van de oude nummers...

Ik ga denk ik wel weer een volgende keer, als ze eenmaal wat meer eigen nummers op 't repetoire heeft staan
Ja doei.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:22:41 #211
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57536397
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb jou gezien The_Ed, maar ik twijfelde
haha, ik heb jou niet gezien.
niet bewust in ieder geval.
quote:
Ik ga denk ik wel weer een volgende keer, als ze eenmaal wat meer eigen nummers op 't repetoire heeft staan
Naja, misschien groeit het inderdaad nog verder.
En anders ga ik wel een keer naar dat bandje van Marco, als die ooit komen.
[KNE]-Mod
pi_57536525
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef ThE_ED het volgende:
hoewel ze het volgens mij zelf eindelijk wel weer echt leuk vinden om samen te spelen.
Ja, het viel mij ook wel op dat ze heel veel lol op het podium hadden.
pi_57536560
eensch je zag echt dat er een 'gezellige band' stond

*jaloers*

al had ik soms die mic wel even willen pakken om de hogere stem te zingen volgens mij was haar stem niet optimaal gisteren, want ook in haar eigen nummers pakte ze vaak een octaaf lager..
Ja doei.
pi_57536700
Ik vond het een gaaf concert. Ze hadden een goede show en het voorprgramma (Pain) was ook best leuk eigenlijk. 1,5 uur vond ik wel beetje aan de korte kant, maar ok.
Minpuntje was voor mij denk ik Dark Chest of Wonders, soms haalde ze de noten niet echt of schreeuwde ze naar mijn mening iets te veel. Of ze gister gewoon niet optimaal bij stem was of dat het misschien echt te hoog is voor haar weet ik eerlijk gezegd niet.
pi_57536767
Ik ben gisteravond ook geweest.

Geweldig concert, dijk van een show, geweldig vuurwerk, het is overduidelijk dat de band echt VELE jaren ervaring heeft, ze zijn echt BRUUT.......en dan hebben ze zo'n schattig schoolmeisje van K3-formaat als zangeresje die haar stem continu forceert en bij uitschieters die haar te moeilijk worden maar lettergrepen gaat overslaan........
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:00:59 #216
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57537007
Tsja, Pain, dat was "wel leuk" maar wel een beetje van "ja we deden nu eerst nu-metal maar we moesten van de platenmij. nu industrial gaan maken". Als ze echt gave industrial-metal hadden willen laten zijn had Nightwish Turmion Kätilöt mee moeten nemen.
[KNE]-Mod
pi_57537148
vanaf een afstandje leek ze op Abby uit NCIS
Ja doei.
pi_57537516
Godskolere, die nieuwe meid schijnt dus echt een stuk ouder te zijn dan ze er uit ziet (en ZEKER dan hoe ze zich gedraagt, kleedt en zingt.) Ik had me nog niet zo in haar verdiept behalve dat ik die nieuwe nummers geluisterd heb en wat stukkies op Youtube heb gezien.

idd @ Pain: de gitaar klonk soms echt lekker bruut, net zoals de drums, die vent had een HELE goede scream en grunt, maar die gebruikte hij zelden. ZIjn zangstem was gewoon saai.
En die broek was echt fout.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:45:33 #219
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_57537704
Erg goed concert. Geweldig geluid en nog meer explosies dan bij een unplugged sessie van Iron Maiden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_57538065
Ja de show zelf was werkelijk GEWELDIG!!!!
pi_57538602
Jaaa het was echt super gaaf!!!
mijn eerste gedachten bij Anette was ook: Ah das net Kristel ofzo van K3!
maar ze zong wel goed, op het einde van Dark Chest Of Wonders na, wat een geschreeuw zeg :|
ik was dan wel weer heel blij met Wishmaster
pi_57539898
Nou ik probeerde haar gedurende het hele concert zo veel mogelijk te negeren!
Het kwam op mij over alsof je een dikke Ferrari had, waarin je de motor van een Peugeot 206 had zitten of zo.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:12:23 #223
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57540071
De muziek wordt wel steeds vetter, coole riffjes.
[KNE]-Mod
pi_57540150
Absoluut, het geheel was geweldig! De belichtig, het vuurwerk en de mist enzo vulde dat allemaal ook weer perfect aan. (Sublieme timing ook steeds!)

Waar stond iedereen trouwens?
Ik stond in het midden, een kleine 5 meter naar achteren. Ik heb pogingen gewaagd foto's en filmpjes met mijn mobieltje te maken, maar dat schoot niet echt op. (Ik kan trouwens het kabeltje ook even niet vinden om het over te zetten.)
pi_57540926
ik stond aan de linker kan op de 13e rij ofzo?
nouja ik had in ieder geval goed zicht
weet iemand trouwens wat ze precies hebben gespeeld?
ik kom niet verder dan:

- Dark Chest of Wonders
- Wish I Had An Angel
- Nemo
- Wishmaster
- The Siren
- Poet And The Pendulum
- Bye Bye Beautiful
- Amaranth
- Whoever Brings The Night
- Islander
- Last Of The Wilds
- Sahara
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:08:46 #226
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_57541975
DIt is de hele list:
quote:
Bye Bye Beautiful
Dark Chest of Wonders
Whoever Brings the Night
The Siren
Amaranth
The Islander
The Poet and the Pendulum
Sacrament of Wilderness
Last of the Wilds
Sahara
Nemo

Toegiften:

Wishmaster
Wish I Had an Angel
pi_57542286
Ik stond een meter of 2 achter het soundboard, redelijk achteraan dus. Geen zin meer in dat gedrang Het geluid is in de Music Hall toch overal goed.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_57543220
Ik stond ook ergens achteraan. Het concert was wel ok, moet heel erg wennen aan hun oude nummers met nieuwe zangstem. Ik vond Anette wel heel goed op haar plek op het podium!
pi_57897544
er gaan verhalen dat ze op Lowlands staan he!
helaas zit ik dan in Zweden haha
pi_57898396
Ik heb ook al verhalen gehoord over dat sommige mensen de band nu beter vinden dan toen Tarja er nog in zat. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.
pi_57898747
tsja, dat noem je persoonlijke voorkeur
pi_62362676
Gaan er nog mensen naar Nightwish toe in Ahoy in Maart 2009?
http://www.livenation.nl/nightwish-rotterdam
Ik ga er heen en heb er zin in
pi_62362903
Ik ga ook.

Ik heb trouwens uit 2 officiele bronnen vernomen dat Tarja terug komt.
ijs_beer fan!
pi_62363070
Oh, dat wist ik niet, heb je die twee bronnen nog bij de hand? Vond Tarja eigenlijk beter dan Anette, maar dat is natuurlijk mijn mening.
pi_62363373
Misschien is betrouwbare bronnen een beter woord .

Ook nog een vaag gerucht gehoord dat ze samen zouden gaan optreden, maar of dat waar is weet ik niet.
ijs_beer fan!
pi_62363607
Dan hoop ik dat Anette ook blijft. Zij heeft ook een bepaalde kracht in haar stem, ook al is ze niet klassiek geschoold. Zoals in meadows of heaven ook mooi te horen is. Haar stem past beter bij ballad achtige nummers dan die van Tarja (die dan nogal eens geforceerd overkomt)
Twitch.tv/bensel15
pi_62363914
Beter bij balads? Hmmm I beg to differ!

Anette is gewoon een leuke rock-chick, maar "leuk" is bij lange na niet goed genoeg voor een band van wereldniveau.
pi_62364333
Ik denk dat je haar niet als vervanging moet zien. Ze heeft haar eigen kwaliteiten (en ze word waarschijnlijk alleen maar beter). ZO bijzonder was Tarja nu ook weer niet. Ja, ze had een leuke klassiek geschoolde stem, maar Nightwish word vooral gemaakt door de composities van Tuomas, en niet door stem van Tarja, zoals we konden zien bij de laatste CD.

en bij ballads heeft Tarja voor mij een te harde stem. Zoals ze inkomt bij Kuolema Tekee Taitejian, is eigenlijk te heftig, en ook eerdere ballads hebben hetzelfde euvel. Ik wil niet neteen zeggen dat Anette er beter in is, maar ze heeft er volgensmij een geschiktere stemgeluid voor
Twitch.tv/bensel15
pi_62364390
Met Forever Yours heeft ze wel een heel zachte / romantische stem.
pi_62364571
Sinds Tarja weg is zijn er weet ik 't hoeveel fans afgehaakt.
Of het nou wannabe fans of succes fans waren dat doet er niet toe, ze zijn afgehaakt.

Je kunt wel zeggen dat Nightwish groot is geworden door de composities van Tuomas (en dat ben ik 't op zich wel mee eens), maar zo ziet de buitenwereld dat niet.
Tarja was en is nightwish.
Ik ben al jaren niet meer zo van de symph rock/metal maar wat Nightwish voor had op alle andere bands was Tarja en haar klassieke scholing.
Nu doet Nightwish mij bijzonder weinig meer in deze setting.

Zoals ToT zei, Anette is een leuke rockchick maar niet meer dan dat.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')