Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.quote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind dat het moet blijven.
Het is bijvoorbeeld nuttig voor mensen die:
- Depressief zijn, die lezen dan dit topic en knappen er vervolgens van op.
- Heerlijk leedvermaak
- Trollen tot je erbij neervalt
- Frustraties afreageren
- Interessante waarnemingen van abnormale persoonlijkheden dat tot vreemde confrontaties leidt
Het was een sarcastische post.quote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.
Met je zelfquote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb eigenlijk wel reglematig sex
Maakt het nummertje wat uit? Hihi, ik zei nummertjequote:
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Welcome back Strawberryquote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
ook en je gehandicapte zusje niet te vergeten
Misschien dat een mod die alsnog toe kan voegen dan?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort smerige users mogen van mij wegblijven.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Praktisch tegelijk geopend.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.
Deze had natuurlijk makkelijk aangepast kunnen worden.
hou je fantasietjes voor je aubquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?
Dank voor de link, ik heb de OP aangepastquote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Ja, dat moeten we dus vermijden. Af en toe mag iemand natuurlijk wel klagen, Richard ook. Maar niet te al te vaak zielig doen. Dan moet een mod dus iets daaraan doen, als iemand te vaak blijf klagen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?
Dan wordt dit ook zon emo topic zoals de kant die het op is gegaan met hvjjn, denk ook niet dat dat de bedoeling is.
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Misschien is een deeltjeslijst ook wel een keer de moeite waard. Ooit.quote:Op maandag 4 april 2011 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik heb de OP aangepast
Ben je verliefd?quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit soort smerige users mogen van mij wegblijven.
Natural born ladies´ man jijquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
De manier waarop jij post, druipend van het zelfmedelijden, schreeuwt om reacties. Dan moet je niet vreemd kijken als er ook trolls op afkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.
I know maar je kan nu wel weer gaan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
De manier waarop jij post, druipend van het zelfmedelijden, schreeuwt om reacties. Dan moet je niet vreemd kijken als er ook trolls op afkomen.
Je mag wel frustraties uiten, maar niet te vaak en niet altijd over hetzelfde, man.quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know maar je kan nu wel weer gaan hoor
Maar niet op Strawberry.quote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
goed dat je dit toegeeft
mn therapie werkt
strawberry.. richard is verleifd op je
misschien zijn alle adviezen al wel gegeven in de vorige 30 delenquote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.
op wie dan/quote:Op maandag 4 april 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar niet op Strawberry.
Maar ik hou wel van Strawberry.
Dat was geen discussie, dat was getroll. Ook nog eens gestart door jou. Voel jij je niet meer thuis in ONZ? Misschien ook wat meer van jouw niveau.quote:Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
Bedanktquote:Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Ik wil trouwens oprecht m'n excuses maken naar Yuki. I was out of line. You're okay*.![]()
Als Strawberry weer meeleest moet ik op m'n best behaviour zijn hihi.
* Ik merk dat je van Engelse uitdrukkingen houdt. Bij deze.
Dit is Fucking Bullshit!!quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet ik, heb alles wel gelezen, maar deze reeks is toch hopeloos. Helemaal nu. Ik heb niet veel zin meer om te posten als bepaalde users hier blijven komen of als bepaalde discussies 100 keer over hetzelfde gaan. En ik ben druk geweest met andere dingen. Zoveel heb ik toch niet gemist.quote:Supersoep miste je trouwens![]()
Ach, dan was ik er ook nooit mee begonnen, want ze leest waarschijnlijk altijd wel mee.quote:Op maandag 4 april 2011 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedankt
Alleen wel een beetje jammer dat je dat alleen maar doet om indruk te maken op een ander meisje
Ja dat mag, maar ik neem uiteraard geen enkel advies van je aan.quote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.
Het was dan ook gewoon waar dat Halcon zijn woorden verdraaide. Zou ik ook rete irritant vinden.quote:Dit is Fucking Bullshit!!
Een voorbeeld was vanmiddag. Jij stelde Halcon een vraag, om vervolgens zijn antwoord te weerleggen en zelf het antwoord op je vraag te geven, waar je even eerder absoluut geen idee van had hoe het nou toch kon. En toen gingen jullie 12 tot 15 posts door met open deuren intrappen daarover. Weer 15 posts over jou, en let wel, geen letter nieuwe informatie het was gewoon een rehash van het ik eet gezonder en ik zie er beter uit-gelul.
Nare lurkers altijd!quote:Op maandag 4 april 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ach, dan was ik er ook nooit mee begonnen, want ze leest waarschijnlijk altijd wel mee.
En waarom is dat vanzelfsprekend? In je eentje red je het duidelijk ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar ik neem uiteraard geen enkel advies van je aan.
What else is new. Je neemt van niemand advies aan, omdat je simpelweg je situatie niet wil veranderen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar ik neem uiteraard geen enkel advies van je aan.
Mja dat hou je toch, ook een beetje de opzet natuurlijk mits er nieuwe users blijven komen. Anders is het inderdaad hopeloos en zal het wel gesloten worden denk ik ja.quote:Op maandag 4 april 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, heb alles wel gelezen, maar deze reeks is toch hopeloos. Helemaal nu. Ik heb niet veel zin meer om te posten als bepaalde users hier blijven komen of als bepaalde discussies 100 keer over hetzelfde gaan. En ik ben druk geweest met andere dingen. Zoveel heb ik toch niet gemist.
Nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het over de aandachttrekkerij.quote:Op maandag 4 april 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon waar dat Halcon zijn woorden verdraaide. Zou ik ook rete irritant vinden.
Mevrouw is zich van geen kwaad bewust, neuh.. Ze is de goedheid zelve uhuh.. Nooit off-topic, geen geslowchat, geen getrol of goedkoop tenen trappen, niets van dat allemaal.. Noted. En flikker nou maar gewoon op ok. Ga nog wat hooi eten ofzo teringquote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het topic stond voor ons bezoek al behoorlijk hoog op de nominatielijst voor sluiten begreep ik.quote:Op maandag 4 april 2011 01:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja dat hou je toch, ook een beetje de opzet natuurlijk mits er nieuwe users blijven komen. Anders is het inderdaad hopeloos en zal het wel gesloten worden denk ik ja.
Het schijnbaar waardeloze leven moet gekoesterd worden.quote:Op maandag 4 april 2011 01:20 schreef Yuki het volgende:
Toch mooi dat je een schijnbaar waardeloos leven hebt, maar serieus en goed bedoeld advies om er iets aan te kunnen veranderen afslaat.
Het zijn wel van die open deuren. Ben je niet sociaal? Socialer worden. Heb je geen sociale vaardigheden? Aanleren. Ik snap wel dat hij daar niet echt iets aan heeft. Er moeten concrete plannen zijn.quote:Toch mooi dat je een schijnbaar waardeloos leven hebt, maar serieus en goed bedoeld advies om er iets aan te kunnen veranderen afslaat.
Gesproken door de meest notoire troll op fok.quote:Op maandag 4 april 2011 01:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mevrouw is zich van geen kwaad bewust, neuh.. Ze is de goedheid zelve uhuh.. Nooit off-topic, geen slowchat, geen getrol of goedkoop tenen trappen, niets van dat allemaal.. Noted. En flikker nou maar gewoon op ok.. ga nog wat hooi eten ofzo tering
Dat is niet waar, mijn sociale achterstand is zo enorm dat ik de ongeschreven regels niet ken in het sociale verkeer en ik dus autistisch over kom en dit altijd zo zou blijven tenzij iemand me in het echt dingen leert.quote:Op maandag 4 april 2011 01:18 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
What else is new. Je neemt van niemand advies aan, omdat je simpelweg je situatie niet wil veranderen.
Beide. Die mensen die niet kunnen versieren op latere leeftijd, komen hier het meest. En dat zijn dan users met vrijwel nog geen ervaring met vrouwen. Dan lukt het versieren ook niet.quote:Maar dit gaat toch over versieren op latere leeftijd? Of over het onvermogen van sommigen om op iemand af te stappen?
Ik zei in het vorige deel ook: de TT dekt de bedoeling van deze reeks niet helemaal. Maar wat je zelf al aangeeft, je weet dus best waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op maandag 4 april 2011 01:22 schreef Barbusse het volgende:
Maar dit gaat toch over versieren op latere leeftijd? Of over het onvermogen van sommigen om op iemand af te stappen?
Die open deuren zijn het laatste strookje goede wil dat mensen nog bereid zijn te tonen na gezien te hebben dat goed advies en échte constructieve inzichten worden genegeerd. Hoe hij sociale vaardigheden kan opdoen is sowieso een trick-vraag, want hij heeft wel degelijk die vaardigheden al. Genoeg om normaal over te kunnen komen wanneer hij dat wil. Een echte autist zou dat niet kunnen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn wel van die open deuren. Ben je niet sociaal? Socialer worden. Heb je geen sociale vaardigheden? Aanleren. Ik snap wel dat hij daar niet echt iets aan heeft. Er moeten concrete plannen zijn.
Dat idee van een toneelclub of iets in die trand vond ik wel goed. Rich hoeft en moet het niet alleen in het uitgaansleven zoeken, anderen ook niet, gezien hun situatie.
Daar gaan we dus.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar, mijn sociale achterstand is zo enorm dat ik de ongeschreven regels niet ken in het sociale verkeer en ik dus autistisch over kom en dit altijd zo zou blijven tenzij iemand me in het echt dingen leert.
Sowieso wil ik nog steeds K_W ontmoeten dat gaat ook gebeuren wat mij betreft maar ik heb nog even tijd nodig om dingen te regelen. Bijvoorbeeld mijn oogziekte zware operatie die ik 21 april ga krijgen. En daarna heb ik tijd om hem te ontmoeten.
En ik voel me altijd beter als Strawberry adviezen post.
quote:Op maandag 4 april 2011 01:25 schreef richard_prf het volgende:
Waarom probeert richard_prf niet gewoon een toneelcursus? Waar maakt hij zich druk over.
Ik weet niet of het aandachttrekken is Dat roepen users/mensen altijd heel makkelijk. Wel snap ik soms ook niet helemaal waarom Richard bepaalde dingen post en met welk doel. En waarom hij zijn FOK history aan dat meisje heeft laten lezen is me helemaal een raadsel, hij saboteert zichzelf.quote:Nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het over de aandachttrekkerij.
Versieren op latere leeftijd #30 Wil je met me naar de meet?
Als ik lees over werk en vrienden en dat niemand ooit iets door heeft gehad van je sociale onhandigheid, dan heb ik hier echt zo m'n twijfels bij.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar, mijn sociale achterstand is zo enorm dat ik de ongeschreven regels niet ken in het sociale verkeer en ik dus autistisch over kom en dit altijd zo zou blijven tenzij iemand me in het echt dingen leert.
Sowieso wil ik nog steeds K_W ontmoeten dat gaat ook gebeuren wat mij betreft maar ik heb nog even tijd nodig om dingen te regelen. Bijvoorbeeld mijn oogziekte zware operatie die ik 21 april ga krijgen. En daarna heb ik tijd om hem te ontmoeten.
En ik voel me altijd beter als Strawberry adviezen post.
Als hij de moeite zou nemen om serieus in te gaan op mijn posts, zou ik mee kunnen denken over concrete oplossingen. Ik ken de user niet, dus weet niet direct wat ik het beste kan adviseren. Ik begin algemeen en wil concreter worden, als ik de kans krijgt. Maar hij wuift alles direct weg. Van iedereen, overigens.quote:Op maandag 4 april 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn wel van die open deuren. Ben je niet sociaal? Socialer worden. Heb je geen sociale vaardigheden? Aanleren. Ik snap wel dat hij daar niet echt iets aan heeft. Er moeten concrete plannen zijn.
Dat idee van een toneelclub of iets in die trand vond ik wel goed. Rich hoeft en moet het niet alleen in het uitgaansleven zoeken, anderen ook niet, gezien hun situatie.
Verdachtmakerij pur sang. Misschien trek ik aandacht maar dit gaat zo gebeuren als het aan mij ligt. Als K_W nog wilt tenminste.quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar gaan we dus.
Complete bullshit kerel. Aandachttrekkerij pur-sang.
Maar willen die mensen dan advies of horen hoe zielig ze zijn? Je hebt gelijk wat de open deuren betreft, maar het is niet echt makkelijk om gericht advies te geven als de persoon niet echt goed kent. Om maar niet te beginnen over het feit dat adviezen eerder afgeschoten worden dan dat ze gepost worden.quote:Op maandag 4 april 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beide. Die mensen die niet kunnen versieren op latere leeftijd, komen hier het meest. En dat zijn dan users met vrijwel nog geen ervaring met vrouwen. Dan lukt het versieren ook niet.
Je hebt in het verleden dingen gepost die doen geloven dat je wel degelijk over sociale vaardigheden beschikt. Toch begin je in de laatste paar topics er op te hameren dat het niet zo zou zijn. Zo heb ik wel vaker hypocrisie bij jou blootgelegd, dat lijkt verdomd makkelijk te gaan.quote:Op maandag 4 april 2011 01:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Verdachtmakerij pur sang. Misschien trek ik aandacht maar dit gaat zo gebeuren als het aan mij ligt.
Dat zei ik ook om ervoor te zorgen dat de aandacht meer op mijn uiterlijk gericht kon worden. Maar ik twijfel soms ook of mijn uiterlijk het probleem is.quote:Op maandag 4 april 2011 01:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt in het verleden dingen gepost die doen geloven dat je wel degelijk over sociale vaardigheden beschikt. Toch begin je in de laatste paar topics er op te hameren dat het niet zo zou zijn. Zo heb ik wel vaker hypocrisie bij jou blootgelegd, dat lijkt verdomd makkelijk te gaan.
Zelfdestructie?quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aandachttrekken is Dat roepen users/mensen altijd heel makkelijk. Wel snap ik soms ook niet helemaal waarom Richard bepaalde dingen post en met welk doel. En waarom hij zijn FOK history aan dat meisje heeft laten lezen is me helemaal een raadsel, hij saboteert zichzelf.
Ja, dat is waar. Ik denk dat het gewoon allemaal geen zin heeft zo lang hij z'n BDD niet heeft opgelost. Goede adviezen werken niet, bij niemand, als die persoon echt een psychisch probleem heeft dat onbehandeld blijft.quote:Die open deuren zijn het laatste strookje goede wil dat mensen nog bereid zijn te tonen na gezien te hebben dat goed advies en échte constructieve inzichten worden genegeerd. Hoe hij sociale vaardigheden kan opdoen is sowieso een trick-vraag, want hij heeft wel degelijk die vaardigheden al. Genoeg om normaal over te kunnen komen wanneer hij dat wil. Een echte autist zou dat niet kunnen.
BDD oplossen? Veel succesquote:Op maandag 4 april 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik denk dat het gewoon allemaal geen zin heeft zo lang hij z'n BDD niet heeft opgelost. Goede adviezen werken niet, bij niemand, als die persoon echt een psychisch probleem heeft dat onbehandeld blijft.
En wat bij veel users hier opvallend is is dat ze zo goed kunnen omgaan met het eigen geslacht (zelfs MLiG). Alsof dat sexe verschil ze ineens compleet incapable in sociale interactie maakt. Dat is merkwaardig. Blijkbaar bezitten ze die sociale vaardigheden wel, alleen maken ze zich te zenuwachtig als het om vrouwen gaat. Nou is het natuurlijk wel zo dat de omgang iets anders is tussen vrouwen en mannen zeker in het uitgaansleven, maar de basis is er dus wél.
Ik reageerde op zijn post "ik trek geen aandacht het gaat vanzelf"quote:Op maandag 4 april 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aandachttrekken is Dat roepen users/mensen altijd heel makkelijk. Wel snap ik soms ook niet helemaal waarom Richard bepaalde dingen post en met welk doel. En waarom hij zijn FOK history aan dat meisje heeft laten lezen is me helemaal een raadsel, hij saboteert zichzelf.
Zoals MLiG al heeft aangegeven als een meisje zou zeggen "je bent helemaal mijn type" dan is het opgelost.quote:
Het is angst, of een diepe vorm van overwaardering, wat ver staat van een gebrek aan sociale skills. Wat ook al eens behandeld is door volgens mij Halcon en mijzelf. Ach.quote:Op maandag 4 april 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat bij veel users hier opvallend is is dat ze zo goed kunnen omgaan met het eigen geslacht (zelfs MLiG). Alsof dat sexe verschil ze ineens compleet incapable in sociale interactie maakt. Dat is merkwaardig. Blijkbaar bezitten ze die sociale vaardigheden wel, alleen maken ze zich te zenuwachtig als het om vrouwen gaat. Nou is het natuurlijk wel zo dat de omgang iets anders is tussen vrouwen en mannen zeker in het uitgaansleven, maar de basis is er dus wél.
Je bedoelt te zeggen dat mensen met BDD dat nooit overwinnen? Anorexia heeft er ook wat van weg en echt niet iedereen overlijdt daaraan. Wel een deel. Ik postte trouwens niet dat wij dat kunnen oplossen, dacht je dat soms te lezen?quote:BDD oplossen? Veel succes
Dat klinkt als een James Cameron film. Ergo: Geen idee wat het is.quote:
Fout. BDD is niet de kern van het probleem, en met die opmerking verdoezel je het onderliggende probleem alleen maar.quote:Zoals MLiG al heeft aangegeven als een meisje zou zeggen "je bent helemaal mijn type" dan is het opgelost.
Dat bepaal ik zelf wel, Ik weet dat dan dat het grootste probleem van mijn BDD is opgelost. Maar dit is ondenkbaar want ik ben inderdaad lelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 01:35 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Fout. BDD is niet de kern van het probleem, en met die opmerking verdoezel je het onderliggende probleem alleen maar.
Valt het nog echt onder de noemer ''frustraties uiten'' en niet onder ''aandacht trekken'' als je om de vijf posts moet roepen dat je inderdaad lelijk bent. Serieuze vraag aan u.quote:Op maandag 4 april 2011 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Ik weet dat dan dat het grootste probleem van mijn BDD is opgelost. Maar dit is ondenkbaar want ik ben inderdaad lelijk.
je hoopt nu stiekem weer heel erg dat mensen gaan zeggen dat je niet lelijk bent he?quote:Op maandag 4 april 2011 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, Ik weet dat dan dat het grootste probleem van mijn BDD is opgelost. Maar dit is ondenkbaar want ik ben inderdaad lelijk.
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 4 april 2011 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En de logica waarmee je die drogredenering in stand houdt is waarom je vast lijkt te zitten in je probleem.quote:Op maandag 4 april 2011 01:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De kwaliteit van de meeste adviezen laten dan ook echt te wensen over. Ze zijn goed bedoeld, maar globaal, niet SMART en sluiten niet aan bij de belevingswereld. Ik heb er al het een/ander over gepost in eerdere delen (zoek maar terug via mijn posthistorie), de bulk heb ik er wel over gezegd.quote:Op maandag 4 april 2011 01:28 schreef Barbusse het volgende:
Maar willen die mensen dan advies of horen hoe zielig ze zijn? Je hebt gelijk wat de open deuren betreft, maar het is niet echt makkelijk om gericht advies te geven als de persoon niet echt goed kent. Om maar niet te beginnen over het feit dat adviezen eerder afgeschoten worden dan dat ze gepost worden.
Jij noemt het aandacht trekken, dat zal dan wel, maar dat is absoluut niet mijn bedoeling, het is een pijnlijke overtuiging dat in mijn hoofd zit en dagelijks wordt het versterkt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Valt het nog echt onder de noemer ''frustraties uiten'' en niet onder ''aandacht trekken'' als je om de vijf posts moet roepen dat je inderdaad lelijk bent. Serieuze vraag aan u.
Als dit jouw definitie is van BDD, dan heb je het nietquote:Op maandag 4 april 2011 01:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals MLiG al heeft aangegeven als een meisje zou zeggen "je bent helemaal mijn type" dan is het opgelost.
Jij zou ook twijfelen als je 27 jaar single zou zijn en het andere geslacht je geen blik waardig gunt, terwijl je er wel fatsoenlijk uit probeert te zien.
BDD overwinnen is uitermate moeilijk. Anorexia-patiënten leren leven met hun kwaal, maar slechts een heel klein deel komt er ook echt vanaf. Ze handelen er misschien niet meer naar, maar de cognities blijven in veel gevallen bestaan.quote:Op maandag 4 april 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat mensen met BDD dat nooit overwinnen? Anorexia heeft er ook wat van weg en echt niet iedereen overlijdt daaraan. Wel een deel. Ik postte trouwens niet dat wij dat kunnen oplossen, dacht je dat soms te lezen?Want dat kan idd niet, dat was het punt.
Ja, dat komt dus helaas omdat al die adviezen al een keer langs zijn gekomen en naar zijn idee niet hebben gewerkt, omdat het hopeloos is. Dus nu wuift hij ze weg denk ik. Maar daarom moet die meet er ook komen, dit heeft geen zin meer.quote:Maar willen die mensen dan advies of horen hoe zielig ze zijn? Je hebt gelijk wat de open deuren betreft, maar het is niet echt makkelijk om gericht advies te geven als de persoon niet echt goed kent. Om maar niet te beginnen over het feit dat adviezen eerder afgeschoten worden dan dat ze gepost worden.
De diagnose is gesteld na een uitgebreid onderzoek.quote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als dit jouw definitie is van BDD, dan heb je het niet
[..]
BDD overwinnen is uitermate moeilijk. Anorexia-patiënten leren leven met hun kwaal, maar slechts een heel klein deel komt er ook echt vanaf. Ze handelen er misschien niet meer naar, maar de cognities blijven in veel gevallen bestaan.
Zo ook bij BDD. Veel patiënten denken alleen oplossing te vinden in een operatie. Waarna ze een nieuwe obsessie vinden en zich daaraan willen laten opereren.
Ik weet niet wat die operatie in gaat houden binnenkort, maar als dat te maken heeft met zijn BDD, is het eind zoek.
Je denkt dat de oplossing ligt in een meet?quote:Op maandag 4 april 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat komt dus helaas omdat al die adviezen al een keer langs zijn gekomen en naar zijn idee niet hebben gewerkt, omdat het hopeloos is. Dus nu wuift hij ze weg denk ik. Maar daarom moet die meet er ook komen, dit heeft geen zin meer.
Pas als mensen naar die meet willen komen staan ze echt open om te veranderen. Richard staat daar blijkbaar nog niet open voor, want hij wil niet komen. Ik hoop dat andere users zoals Benzin dat we durven en ik denk dat die daar na alle concrete adviezen die al voorbij zijn gekomen, nu nog het meeste baat bij hebben. Niet meer bij dit.
Sommige mensen hebben niemand om die eerste stappen te zetten. Om wat te gaan ondernemen, zo dat hun leven in positieve zin verandert. Een meet kan daarbij wel helpen. Of ze moeten een hobby zoeken en op die manier een vriendenkring op te bouwen. Een sociaal leven. Nou is dat zeker lastiger op latere leeftijd, maar niet onmogelijk. Als je daar eenmaal bent doe je makkelijker nieuwe contacten op, ook met vrouwen.
Maar ja..
Je moet aan de anti depressiva gaan dan boeit het je niet meer.quote:Op maandag 4 april 2011 01:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je denkt dat de oplossing ligt in een meet?
Ik denk dat een groot aantal mensen hier meer gebaat zou zijn bij professionele hulp, no offense. Ik krijg namelijk ook het idee dat jij je een beetje hebt opgeworpen als de grote hulpverlener voor dit groepje...
Die oogziekte staat verder los van zijn BDD voor zover ik weet. Dat is niet iets wat hij lelijk vindt aan zichzelf, maar gewoon echt een last. Zijn ogen functioneren niet goed.quote:BDD overwinnen is uitermate moeilijk. Anorexia-patiënten leren leven met hun kwaal, maar slechts een heel klein deel komt er ook echt vanaf. Ze handelen er misschien niet meer naar, maar de cognities blijven in veel gevallen bestaan.
Zo ook bij BDD. Veel patiënten denken alleen oplossing te vinden in een operatie. Waarna ze een nieuwe obsessie vinden en zich daaraan willen laten opereren.
Ik weet niet wat die operatie in gaat houden binnenkort, maar als dat te maken heeft met zijn BDD, is het eind zoek.
Ik heb al maximale medicatie die ik inneem. Maar het helpt niet.quote:Op maandag 4 april 2011 01:42 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Je moet aan de anti depressiva gaan dan boeit het je niet meer.
Alle extreme randjes van je denkwijzen worden wat afgezwakt. je staat positiever in het leven.
Het lijkt me echt het laatste redmiddel voor jullie om eerlijk te zijn
Waarom zoek je geen hulp als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 april 2011 01:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb al maximale medicatie die ik inneem. Maar het helpt niet.
Wat voor medicatie dan?quote:Op maandag 4 april 2011 01:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja en Zoloftquote:Op maandag 4 april 2011 01:43 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Wat voor medicatie dan?
Ook anti depressiva?
Precieze percentages kan ik je ook niet noemen, maar ik weet nog wel uit mijn studie dat BDD niet bepaald een positief verloop heeft.quote:Op maandag 4 april 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die oogziekte staat verder los van zijn BDD voor zover ik weet. Dat is niet iets wat hij lelijk vindt aan zichzelf, maar gewoon echt een last. Zijn ogen functioneren niet goed.
Verder wil Rich geen plastische chirurgie al is hem dat hier wel geadviseerd voor als hij écht zo met een bepaald deel van zijn gezicht zit. Je hebt wel gelijk dat dan snel het einde zoek is, mss dus geen goed idee.
Ik moet zeggen dat ik me niet 100% heb verdiept in BDD dus ik weet niet wat de percentages zijn van mensen die het hebben weten te overwinnen, of uiteindelijk wel gelukkig zijn geworden en ermee hebben leren leven.
Antidepressiva én Zoloft? Wauw!quote:
Krijg ik ook maar ik word er onzeker van. Ze kunnen niet gewoon direct tegen me zeggen dat ik normaal uitzie. Alleen van "ik zie niet zoveel aan je uiterlijk "quote:Op maandag 4 april 2011 01:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen hulp als ik vragen mag?
Ja, dat is dus het vage. Richard heeft al een psychiather. En nee ik ben niet de grote hulpverlener, totaal niet. Anders had ik hem al wel ontmoet. Ik heb niet de illusie dat ik iemand kan redden. Ik ben ook niet van plan om die meet te komen, maar ik denk wel dat het kan helpen. Zeker als Keep_Walking er is, echt een goeie vent. Sociale contacten, mits geen pestkoppen, doen iig geen kwaad lijkt me.quote:Je denkt dat de oplossing ligt in een meet?
Ik denk dat een groot aantal mensen hier meer gebaat zou zijn bij professionele hulp, no offense. Ik krijg namelijk ook het idee dat jij je een beetje hebt opgeworpen als de grote hulpverlener voor dit groepje...
Iets zegt me dat jij je werk erg leuk vindquote:Op maandag 4 april 2011 01:38 schreef Shodan het volgende:
[..]
De kwaliteit van de meeste adviezen laten dan ook echt te wensen over. Ze zijn goed bedoeld, maar globaal, niet SMART en sluiten niet aan bij de belevingswereld. Ik heb er al het een/ander over gepost in eerdere delen (zoek maar terug via mijn posthistorie), de bulk heb ik er wel over gezegd.
Ik denk erover om het "competentie"-gedeelte met een "bedrijf/project"-metafoor te gaan vergelijken. Het is namelijk zo dat die jongens analytisch vaak bijzonder sterk zijn. Zo sterk dat ze hun eigen (on)mogelijkheden kapotanalyseren en daardoor vastlopen. Een bedrijfskundige/projectmatige aanpak geeft die jongens een framework/methodes om hun "dingen" op gestructureerde wijze in te passen en daarmee aan de slag te gaan. Daarmee kan een open deur advies zoals "wees socialer" tot iets uitvoerbaars om worden gezet.
En nog iets: sociale interactie tussen mannen en vrouwen is echt niet zo eenvoudig als het lijkt aangezien de onderliggende agenda (zeker bij die jongens) meespeelt. Voor hen is elk gesprek een versierpoging, elk gesprek zonder "resultaat" een afwijzing.
Welkom bij de non-believer club.quote:Op maandag 4 april 2011 01:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Antidepressiva én Zoloft? Wauw!
Volgens mij moet je je iets beter in gaan lezen in je trollverhaal gast. Ik begin er steeds minder van te geloven.
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op maandag 4 april 2011 01:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij je werk erg leuk vindVergeef me als ik er naast zit.
En je hebt een punt, maar het is op een forum als dit natuurlijk vrijwel onmogelijk om een goed gericht advies te geven. Dit is te openbaar, teveel posts, je mist te makkelijk wat. En zelfs als men richting goed gericht advies wilt gaan, wordt het afgeschoten. Maar men moet natuurlijk wel begrijpen dat je niet in 1 post een advies krijgt dat alle facetten van het probleem dekt.
Ik zal binnenkort wat delen van mijn dossier posten ok? Daar staat het allemaal in.quote:
idd hier liegt die dus aantoonbaar overquote:
Ik ben hier nog niet lang, dus Benzin zegt me niets.quote:Op maandag 4 april 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het vage. Richard heeft al een psychiather. En nee ik ben niet de grote hulpverlener, totaal niet. Anders had ik hem al wel ontmoet. Ik heb niet de illusie dat ik iemand kan redden. Ik ben ook niet van plan om die meet te komen, maar ik denk wel dat het kan helpen. Zeker als Keep_Walking er is, echt een goeie vent. Sociale contacten, mits geen pestkoppen, doen iig geen kwaad lijkt me.
Het is in ieder geval nuttiger dan de adviezen die nog niet hebben gewerkt.Maar mss eerder voor users als Benzin en niet zo zeer voor Richard.
Oh ja? Moeten?quote:Op maandag 4 april 2011 01:49 schreef richard_prf het volgende:
Ik word alweer verdacht gemaakt merk ik.
Daarom zal ik delen van mijn dossier moeten posten.
Inderdaad zodat ik niet mijn geloofwaardigheid verlies. Ik zal het ook een vreemd verhaal vinden als ik het zou lezen maar ik leid ook een abnormaal vreemd leven.quote:
Van je dossier??quote:Op maandag 4 april 2011 01:49 schreef richard_prf het volgende:
Ik word alweer verdacht gemaakt merk ik.
Daarom zal ik delen van mijn dossier moeten posten.
Je legt het er allemaal veel te dik bovenop.quote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad zodat ik niet mijn geloofwaardigheid verlies. Ik zal het ook een vreemd verhaal vinden als ik het zou lezen maar ik leid ook een abnormaal vreemd leven.
Jawel ik ben 1 keer opgenomen geweestquote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Van je dossier??
Welk dossier je bent toc nooit behandeld?
En krijg je dat toegemaild dan?
Nee joh, dan weten we hoe het zit! En gaan we hem daarna helemaal gelijk geven!quote:Op maandag 4 april 2011 01:48 schreef Supersoep het volgende:
Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar delen van je medisch dossier op een openbaar forum delen lijkt me nogal achterlijk.
Oftewel: ik heb even wat dagen nodig om een zogenaamde quote uit mijn medisch dossier te fabriceren.quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel ik ben 1 keer opgenomen geweestToen is er een dossier gemaakt van alles wat ik heb. Ik kan hem ophalen bij een ziekenhuis.
Terwijl het bij Schenkstroop een beetje de andere kant is opgeslagen. Zag ik hem nou echt iets posten over dat hij wel een loverboy wil zijn en zo?quote:Het is angst, of een diepe vorm van overwaardering, wat ver staat van een gebrek aan sociale skills. Wat ook al eens behandeld is door volgens mij Halcon en mijzelf. Ach.
Vrouwen die op een hoger voetstuk worden geplaatst dan nodig is en als onbereikbaar worden beschouwd, waardoor je veranderd in een stamelend homp vlees en het liefst weg zou willen rennen, want hoe zou ze toch ooit oog voor me kunnen hebben. Ik ben minderwaardig aan mooie vrouw-menschen.
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij ook niet zo gezond/aantrekkelijk om zwaar aan de Benzin te zitten. Anyway, vertel anders eens aan een vriend en ga dan met hem uit ofzo.quote:Op maandag 4 april 2011 01:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het mag best gezegd worden dat ik een hopeloos geval ben en dat ik niet oud ga worden.
Nope, ik weet dat het te vreemd klinkt allemaal om waar te zijn. Maar ik zal met bewijzen aankomen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oftewel: ik heb even wat dagen nodig om een zogenaamde quote uit mijn medisch dossier te fabriceren.
haha wat een bullshit!!quote:Op maandag 4 april 2011 01:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel ik ben 1 keer opgenomen geweestToen is er een dossier gemaakt van alles wat ik heb. Ik kan hem ophalen bij een ziekenhuis.
Pure sexuele frustratie doet dat met je. Hij heeft in weze nog minder ervaring dan Richard, dus zulke gedachtes lijken me dan onontkoombaar. Ik zei deels voor de grap in een vorig topic dat hij eigenlijk eens op brute wijze wat meisjes moet nemen (wel consensualquote:Op maandag 4 april 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl het bij Schenkstroop een beetje de andere kant is opgeslagen. Zag ik hem nou echt iets posten over dat hij wel een loverboy wil zijn en zo?Geen medelijden voor meisjes, nou toe maar. En ondertussen zelf wel een mooie meid willen, maar vrouwen haten die hetzelfde willen in een man. Ik snap dat niet. Hij zal wel gewoon erg gefrusteerd zijn.
Volgens mij leid je een behoorlijk saai leven...je zou het bijna een normaal leven gaan noemen. Met uitzondering van je postgedrag.quote:Op maandag 4 april 2011 01:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad zodat ik niet mijn geloofwaardigheid verlies. Ik zal het ook een vreemd verhaal vinden als ik het zou lezen maar ik leid ook een abnormaal vreemd leven.
Ja, maar komt dat omdat hij aandacht wil, of omdat hij echt denkt dat de adviezen slecht zijn en toch niet zullen helpen? Dat het hopeloos is, maar toch wil hij niet zo doorgaan.quote:Ik ben hier nog niet lang, dus Benzin zegt me niets.
Maar voor wat betreft Richard: enige wat ik zie is janken, whinen, zwelgen en aandachthoeren. Er zijn echt wel wat pogingen tot adviezen geven gedaan, maar alles wordt afgeschoten. Als je het niet probeert, kan het ook niet helpen.
Ga nou maar weg Troll. Ik weet wat ik heb meegemaakt en ik ben daadwerkelijk opgenomen en ik heb ze moeten overtuigen dat ik niet gek ben anders zat ik daar nu op dit moment nog steedsquote:Op maandag 4 april 2011 01:54 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
haha wat een bullshit!!
Pathalogische leugenaar ben je
Ga jij nou ook al twijfelen:S? Ik heb mijn oplader gekregen de volgende dag want blijkbaar mocht ik gewoon mijn telefoon gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Richard ik snap nog een ding niet.
Kun je me nog even uitleggen hoe je telefoon bijna leeg was, maar het toch zeker 5 dagen heeft gedaan?
Hij had even geen zin in je denk ikquote:Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Kun je me nog even uitleggen hoe je telefoon bijna leeg was, maar het toch zeker 5 dagen heeft gedaan?
hep ik iets gemist?quote:Op maandag 4 april 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
je overtuigd de mensen op fok niet zo. Maar dat is ook maar een forum he.quote:Op maandag 4 april 2011 01:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ga nou maar weg Troll. Ik weet wat ik heb meegemaakt en ik ben daadwerkelijk opgenomen en ik heb ze moeten overtuigen dat ik niet gek ben anders zat ik daar nu op dit moment nog steeds
WTF? :S ik stuur je wat fotos dan ?quote:Op maandag 4 april 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry Rich ik moet zeggen dat ik ook steeds meer twijfels heb.
Het maakt niet uit als je overal over liegt, maar word je daar nou echt gelukkiger van?
hoe versier ik iemant?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
wat voor fotos?quote:Op maandag 4 april 2011 02:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
WTF? :S ik stuur je wat fotos dan ?
Met wat voor reden? Dat dit een soort reden is dat je geen vriendin kunt krijgen?quote:Op maandag 4 april 2011 02:05 schreef richard_prf het volgende:
Dit had ik niet verwacht van je Strawberry. Ik ben zeerzeker opgenomen geweest en dat ga ik bewijzen ook.
Omdat ze beweert dat ik lieg nu hierover.quote:Op maandag 4 april 2011 02:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met wat voor reden? Dat dit een soort reden is dat je geen vriendin kunt krijgen?
Waarom zou je? Laat het allemaal gaan, doe vanaf nu gewoon normaal. We zullen ons altijd vragen stellen bij je ''abnormale leven''.quote:Op maandag 4 april 2011 02:05 schreef richard_prf het volgende:
Dit had ik niet verwacht van je Strawberry. Ik ben zeerzeker opgenomen geweest en dat ga ik bewijzen ook.
Los van dat het compleet off topic is dat iemand denkt dat je liegt of niet, wat denk je hiermee te bereiken? Denk je dat het posten van een medisch dossier jouw probleem gaat oplossen?quote:Op maandag 4 april 2011 02:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze beweert dat ik lieg nu hierover.
Mensen zullen zijn posts en problemen niet meer serieus nemen als ze twijfelen aan de waarheid van zijn verhaal. Dus ja, ik snap wel waarom hij het idee dat hij liegt uit de wereld wil helpen.quote:Los van dat het compleet off topic is dat iemand denkt dat je liegt of niet, wat denk je hiermee te bereiken? Denk je dat het posten van een medisch dossier jouw probleem gaat oplossen?
Dit doet me heel erg pijn Strawberry dat jij me niet geloofd. Ik heb je een PM gestuurd met bewijs.quote:Op maandag 4 april 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zullen zijn posts en problemen niet meer serieus nemen als ze twijfelen aan de waarheid van zijn verhaal. Dus ja, ik snap wel waarom hij het idee dat hij liegt uit de wereld wil helpen.
Ik vrees dat zelfs met het delen van dit soort vertrouwelijke informatie mensen hem niet meer serieus nemen. Dat punt is hij gepasseerd.quote:Op maandag 4 april 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zullen zijn posts en problemen niet meer serieus nemen als ze twijfelen aan de waarheid van zijn verhaal. Dus ja, ik snap wel waarom hij het idee dat hij liegt uit de wereld wil helpen.
jammer dat jij je zo aanstelt.quote:Op maandag 4 april 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg pijn Strawberry dat jij me niet geloofd. Ik heb je een PM gestuurd met bewijs.
Ik voel me opeens heel erg alleen nu. Jammer dat je me niet vertrouwd.
Kijk, ik hou er rekening mee dat bepaalde feiten wel kunnen klopen, ook al zou dat wel heel erg raar zijn. Maar het is de manier waarop je het soms formuleert.quote:Op maandag 4 april 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg pijn Strawberry. Ik heb je een PM gestuurd met bewijs.
ik ben et eens met minibeerquote:Op maandag 4 april 2011 02:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
jammer dat jij je zo aanstelt.
kom op zeg.
het boeit toch ook niet als mensen je niet geloven wtf man.
je bent wel een goede trol trouwens.
k hoor ni bij jullie clubje hoorquote:Op maandag 4 april 2011 02:23 schreef Yuki het volgende:
Zien jullie ook de overeenkomsten tussen Klaploper, Ghostinthemachine en Minibeer?
Mwah, eigenlijk wel. Wat is trouwens zo erg aan antidepressiva+komol of wat Richard dan ook gebruikt? Dodelijke combinatie, zal nooit voorgeschreven worden? Je hebt er blijkbaar verstand van.quote:Op maandag 4 april 2011 02:23 schreef Yuki het volgende:
Zien jullie ook de overeenkomsten tussen Klaploper, Ghostinthemachine en Minibeer?
Ik heb je een PM gestuurd met de waarheid. Het doet verdomd veel pijn dat je aan mij twijfelt nu.quote:Op maandag 4 april 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan iemand niet blind vertrouwen, zeker niet op een online forum. Ik wil ook helemaal niet sceptisch zijn, maar ik wil gewoon weten hoe het echt zit. En als je toch de waarheid blijkt te spreken is dat mooi, dan kan iedereen weer verder.
Zoloft (antidepressivum).quote:Op maandag 4 april 2011 02:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk wel. Wat is trouwens zo erg aan antidepressiva+komol of wat Richard dan ook gebruikt? Dodelijke combinatie, zal nooit voorgeschreven worden? Je hebt er blijkbaar verstand van.
Eerst een afspraak over mijn oogziekte 11 april had ik godverdomme toch al gezegd OF GELOOF JE DAT OOK NIET MEER ?????quote:Op maandag 4 april 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is niet dat ik je niet wil geloven, maar er zijn nu wel veel dingen die tegen je spreken zegmaar, als ik het op een rijtje zet. En misschien is het wel niet gelogen, maar ik heb daar geen bewijs van dus...en anderen ook niet.
Ik kan je PMs nu even niet zien (lukt niet), maar mss morgen ik ga nu ook slapen. Verder hoop ik dat je sowieso deze week iets concreets aan je problemen gaat doen, waarmee ik niet bedoel zwelgen in zelfmedelijden op een forum. Want daar worden zowel wij als jij niet vrolijk van en je hebt meerdere keren aangegeven dat je daar mee wilt stoppen omdat het niet gewaardeerd wordt.
Je mag best posten over je problemen, maar post geen dingen waar niemand iets mee kan. Zoals ik ben lelijk en ik ga nooit een vriendin krijgen, ik kan nooit meer sociale vaardigheden aanleren, het is hopeloos, ik sterf alleen etc....
Dat zei ik ooit eens tegen m'n vriendin. Toen werd ze zwanger. Dat was geen goede zaak.quote:Op maandag 4 april 2011 02:31 schreef KIapIoper het volgende:
nooit goed om veel medicijne te slikken
hep altijd veel bijwerkingen
puur natuur is best
Ik twijfel niet aan alles wat je zegt, maar zit er niet een kern van waarheid in wat Supersoep zegt? Dat je bepaalde dingen overdrijft, om meer aandacht te krijgen voor je problemen? Of om je op een bepaalde manier speciaal te voelen, dat je zulke dingen meemaakt?quote:Ik heb je een PM gestuurd met de waarheid. Het doet verdomd veel pijn dat je aan mij twijfelt nu.
Zie je wel dat je knettergek bent. Sodemieter nu eens op man, waarschijnlijk had je haar in RL nu al mishandeld, of niet? Zo zit jij denk ik wel in elkaar. Psychose en slaan maar als het echt even teveel wordt. Daarom dat ik haar aanraad om jou nooit, maar dan ook nooit te ontmoeten.quote:Op maandag 4 april 2011 02:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eerst een afspraak over mijn oogziekte 11 april had ik godverdomme toch al gezegd OF GELOOF JE DAT OOK NIET MEER ?????
CHECK JE PM MAAR WEER MET NIEUW BEWIJS.
Dat begint inderdaad redelijk agressief te worden... @ richard: gedraag je eens manquote:Op maandag 4 april 2011 02:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zie je wel dat je knettergek bent. Sodemieter nu eens op man, waarschijnlijk had je haar in RL nu al mishandeld, of niet? Zo zit jij denk ik wel in elkaar. Psychose en slaan maar als het echt even teveel wordt. Daarom dat ik haar aanraad om jou nooit, maar dan ook nooit te ontmoeten.
ook niet goetquote:Op maandag 4 april 2011 02:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zei ik ooit eens tegen m'n vriendin. Toen werd ze zwanger. Dat was geen goede zaak.
quote:Op maandag 4 april 2011 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik kan dit wel hier posten dit mailtje, hier wordt duidelijk dat ik zowel ben opgenomen als dat ik inderdaad een vrij ernstige oogziekte heb.Waarom ga je naar een Engelse arts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
calm downquote:Op maandag 4 april 2011 02:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eerst een afspraak over mijn oogziekte 11 april had ik godverdomme toch al gezegd OF GELOOF JE DAT OOK NIET MEER ?????
CHECK JE PM MAAR WEER MET NIEUW BEWIJS.
Omdat de techniek daar verder is. Ze werken met fijner materiaal en dunnere naalden waardoor een beter resultaat kan worden geboekt. Het is een zware operatie. En omdat het mijn ogen zijn wil ik de beste arts. En deze arts heeft ruim 10 jaar ervaring met deze zeldzame operatie.quote:
Omdat in films alle briljante artsen Indiërs zijn met een Engelse studie natuurlijk.quote:
Kwaad of boos zijn is wat anders dan agressief, dat snap jij ook wel.quote:Dat begint inderdaad redelijk agressief te worden... @ richard: gedraag je eens man
En die spreek je aan met hun voornaam. En ze hebben een gmailadres.quote:Op maandag 4 april 2011 02:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat in films alle briljante artsen Indiërs zijn met een Engelse studie natuurlijk.
Dit is als de Romeinse legionnair met polshorloge in Stanley Kubriks' Spartacus...quote:Op maandag 4 april 2011 02:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
En die spreek je aan met hun voornaam. En ze hebben een gmailadres.
Bovendien blijkt uit de e-mail niet dat hij al opgenomen is.
quote:Op maandag 4 april 2011 02:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
En die spreek je aan met hun voornaam. En ze hebben een gmailadres.
Bovendien blijkt uit de e-mail niet dat hij al opgenomen is. Ho, iets over het hoofd gezien. Maar de opname heeft iig niet te maken met zijn oogziekte.
hij moet tog ergens mee indruk make op jequote:Op maandag 4 april 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij ook Supersoep, maak er nou niet iets van wat het niet is.
Sorry, maar zo'n toon op een forum vind ik niet gezond als reactie op een post.quote:Op maandag 4 april 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kwaad of boos zijn is wat anders dan agressief, dat snap jij ook wel.
Nu twijfel ik ook heel erg aan jou Strawberry. Sorry maar ik zeg er nu maar even niks meer over, eerst slapen.quote:Op maandag 4 april 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kwaad of boos zijn is wat anders dan agressief, dat snap jij ook wel.
Ik bedoel het niet agressief, alleen dat ik me zo onmachtig voel en weet dat ik niet lieg en dat een persoon die ik vrij hoog heb zitten dan aan me gaat twijfelen.quote:Op maandag 4 april 2011 02:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar zo'n toon op een forum vind ik niet gezond als reactie op een post.
weet jij hoe je iemand moet versiere?quote:
Soms, wel lang geleden dat ik het geprobeerd hebquote:Op maandag 4 april 2011 03:06 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
weet jij hoe je iemand moet versiere?
Dan zou ik die info ook wel op prijs stellen.quote:Op maandag 4 april 2011 03:06 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
weet jij hoe je iemand moet versiere?
Met zulks gedachten begint het alquote:Op maandag 4 april 2011 03:14 schreef minnemin het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel te lelijk. Type PLORK. Alhoewel, uit frustratie en natuurlijk die psychische problematiek heb ik me volgevreten en heb ik nu net niet overgewicht. Volgens mij is er alleen nog ORK over.
Wat houd je tegen? Of ben je al binnen?quote:Op maandag 4 april 2011 03:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Soms, wel lang geleden dat ik het geprobeerd heb
En ik lees even mee omdat ik het vermakelijk vond worden![]()
Ik weet niet, zo te zien gaat dit topic niet zo veel meer over versieren laatste tijd. Maar er zullen wel users hier zijn die hetzelfde hebben. Of misschien kun je er anders beter een topic over maken?quote:Op maandag 4 april 2011 03:14 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dan zou ik die info ook wel op prijs stellen.
Ik twijfel of ik hier op de juiste plaats zit
4 jaar relatie, even niks en sexbuddy gevonden. Versieren is dus ook al 5 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2011 03:18 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Of ben je al binnen?
ah, gwn alleen voor t neukequote:Op maandag 4 april 2011 03:20 schreef n8n het volgende:
[..]
4 jaar relatie, even niks en sexbuddy gevonden. Versieren is dus ook al 5 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |