Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.quote:Op maandag 4 april 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind dat het moet blijven.
Het is bijvoorbeeld nuttig voor mensen die:
- Depressief zijn, die lezen dan dit topic en knappen er vervolgens van op.
- Heerlijk leedvermaak
- Trollen tot je erbij neervalt
- Frustraties afreageren
- Interessante waarnemingen van abnormale persoonlijkheden dat tot vreemde confrontaties leidt
Het was een sarcastische post.quote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw. Je somt echt allerlei zaken op die _niet_ de bedoeling zijn in een serieus topic.
Met je zelfquote:Op maandag 4 april 2011 01:01 schreef Ghostinthemachine het volgende:
ik heb eigenlijk wel reglematig sex
Maakt het nummertje wat uit? Hihi, ik zei nummertjequote:
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Welcome back Strawberryquote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Er was al lang een OP. Maar iemand heeft een nieuw topic geopend zonder het handige knopje te gebruiken die de OP voortzet blijkbaar.
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
ook en je gehandicapte zusje niet te vergeten
Misschien dat een mod die alsnog toe kan voegen dan?quote:Op maandag 4 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit soort smerige users mogen van mij wegblijven.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Praktisch tegelijk geopend.quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zinvol. Nu zijn er twee topics open.
Deze had natuurlijk makkelijk aangepast kunnen worden.
hou je fantasietjes voor je aubquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Die voorbind dildo in je reet was niet verkeerd hé?
Dank voor de link, ik heb de OP aangepastquote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw deel in de koelkast. Met OP.
Ja, dat moeten we dus vermijden. Af en toe mag iemand natuurlijk wel klagen, Richard ook. Maar niet te al te vaak zielig doen. Dan moet een mod dus iets daaraan doen, als iemand te vaak blijf klagen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft het zin dan als mensen zoals richard blijven hangen in zelfmedelijden?
Dan wordt dit ook zon emo topic zoals de kant die het op is gegaan met hvjjn, denk ook niet dat dat de bedoeling is.
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.quote:Op maandag 4 april 2011 01:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ten eerste, er is een OP voor dit topic. Zoek het op.
Ten tweede, redenen om dit topic open te houden:
-Het is uniek
- Veel mensen die hier komen hebben iets aan zo'n topic
-Mensen kunnen hier dingen van leren.
Enige probleem tot nu toe is dat het topic een beetje te veel om Richard_prf ging draaien. Als dat niet wat gebeurt, was dit wel een goede reeks geweest. En het kan nog steeds een goede reeks worden.
Misschien is een deeltjeslijst ook wel een keer de moeite waard. Ooit.quote:Op maandag 4 april 2011 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank voor de link, ik heb de OP aangepast
Ben je verliefd?quote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit soort smerige users mogen van mij wegblijven.
Natural born ladies´ man jijquote:Op maandag 4 april 2011 01:05 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
De manier waarop jij post, druipend van het zelfmedelijden, schreeuwt om reacties. Dan moet je niet vreemd kijken als er ook trolls op afkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.
I know maar je kan nu wel weer gaan hoorquote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
De manier waarop jij post, druipend van het zelfmedelijden, schreeuwt om reacties. Dan moet je niet vreemd kijken als er ook trolls op afkomen.
Je mag wel frustraties uiten, maar niet te vaak en niet altijd over hetzelfde, man.quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling zoveel aandacht te krijgen. Ik uit gewoon bepaalde frustraties hier. Je hoeft er niet op te reageren.
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.quote:Op maandag 4 april 2011 01:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know maar je kan nu wel weer gaan hoor
Maar niet op Strawberry.quote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
goed dat je dit toegeeft
mn therapie werkt
strawberry.. richard is verleifd op je
misschien zijn alle adviezen al wel gegeven in de vorige 30 delenquote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.
op wie dan/quote:Op maandag 4 april 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar niet op Strawberry.
Maar ik hou wel van Strawberry.
Dat was geen discussie, dat was getroll. Ook nog eens gestart door jou. Voel jij je niet meer thuis in ONZ? Misschien ook wat meer van jouw niveau.quote:Strawberry er was een discussie of jij dik was klopt dit?
Bedanktquote:Op maandag 4 april 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Ik wil trouwens oprecht m'n excuses maken naar Yuki. I was out of line. You're okay*.![]()
Als Strawberry weer meeleest moet ik op m'n best behaviour zijn hihi.
* Ik merk dat je van Engelse uitdrukkingen houdt. Bij deze.
Dit is Fucking Bullshit!!quote:Op maandag 4 april 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet ik, heb alles wel gelezen, maar deze reeks is toch hopeloos. Helemaal nu. Ik heb niet veel zin meer om te posten als bepaalde users hier blijven komen of als bepaalde discussies 100 keer over hetzelfde gaan. En ik ben druk geweest met andere dingen. Zoveel heb ik toch niet gemist.quote:Supersoep miste je trouwens![]()
Ach, dan was ik er ook nooit mee begonnen, want ze leest waarschijnlijk altijd wel mee.quote:Op maandag 4 april 2011 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedankt
Alleen wel een beetje jammer dat je dat alleen maar doet om indruk te maken op een ander meisje
Ja dat mag, maar ik neem uiteraard geen enkel advies van je aan.quote:Op maandag 4 april 2011 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik post nu gewoon constructief mee toch? Ik heb al verschillende pogingen gedaan om je advies te geven, beetje jammer als je me dan wegstuurt.
Het was dan ook gewoon waar dat Halcon zijn woorden verdraaide. Zou ik ook rete irritant vinden.quote:Dit is Fucking Bullshit!!
Een voorbeeld was vanmiddag. Jij stelde Halcon een vraag, om vervolgens zijn antwoord te weerleggen en zelf het antwoord op je vraag te geven, waar je even eerder absoluut geen idee van had hoe het nou toch kon. En toen gingen jullie 12 tot 15 posts door met open deuren intrappen daarover. Weer 15 posts over jou, en let wel, geen letter nieuwe informatie het was gewoon een rehash van het ik eet gezonder en ik zie er beter uit-gelul.
Nare lurkers altijd!quote:Op maandag 4 april 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ach, dan was ik er ook nooit mee begonnen, want ze leest waarschijnlijk altijd wel mee.
En waarom is dat vanzelfsprekend? In je eentje red je het duidelijk ook nietquote:Op maandag 4 april 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar ik neem uiteraard geen enkel advies van je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |