geen idee wat er op was, ik viel in slaap voor de tvquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef BobHarris het volgende:
[..]
En daar zag je twee apen neuken?? Kon je m net zo goed op SS laten staan
De hoer van Rotterdam verkiezing?quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aan welke missverkiezing heeft ze mee gedaan ?
En die anderen wachten op de bank, dat vondt ik zo hilarischquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef DeWalrus het volgende:
Het erge, maar voor ons ook het mooie natuurlijkzo staat ze voor altijd op youtube en op dit forum.
Pappa en mamma trots natuurlijk op zo'n vereeuwigingquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef DeWalrus het volgende:
Het erge, maar voor ons ook het mooie natuurlijkzo staat ze voor altijd op youtube en op dit forum.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG!Wat zijn jullie vrouwen toch grof in de muil he?
weet ik niet, vraag het anders aan flashbox die neemt alles opquote:
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hahahahahaha die begon te geinen hahahaha
Kon het even niet volgen, ze had het over Ibiza.quote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aan welke missverkiezing heeft ze mee gedaan ?
Ik zou best wel eens de stats van die idiot site willen zienquote:
ja hahahaha heb ik ook nog gezienquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...En Sharon en Jo en Flip maar wachten.. Na gedane zaken wilde Maik wat te drinken halen. Hij trekt zijn badjas aan en toen zat ik zijn leuter slingeren
Hij loopt naar de bank, kust Jo en zegt dat het gelukt is. Sharon zet grote ogen op, die zit echt tegen zijn leuter aan te kijken!! De schaamte voorbij!
ik trapte er ook inquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens de stats van die idiot site willen zien
quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
Mo weer met een sjaggo kop![]()
[ link | afbeelding ]
En Jo toen Mo eerst naar de wc wou. Nee ik eerst anders zit ik op je kindjesquote:Op zondag 3 april 2011 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar daarna mocht Maik het even overnemen.. En dat was geen reclame voor Ikea-bedden...En Sharon en Jo en Flip maar wachten.. Na gedane zaken wilde Maik wat te drinken halen. Hij trekt zijn badjas aan en toen zat ik zijn leuter slingeren
Hij loopt naar de bank, kust Jo en zegt dat het gelukt is. Sharon zet grote ogen op, die zit echt tegen zijn leuter aan te kijken!! De schaamte voorbij!
hahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan zitten er kwakjes op de randquote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef Mita het volgende:
[..]
En Jo toen Mo eerst naar de wc wou. Nee ik eerst anders zit ik op je kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |