+1quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ma Jo denkt waarschijnlijk nog effe wat harder Jo, je medebewoners moeten je niet nomineren.
Geloof mij, ik zou me dochter al niet voor reclame zuil gebruiken.
Aan mijn kinders komt niemand, ik wordt dan echt een tijger hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
dennis is nu sigaren aan het roken om het tasje weer vol te krijgen
Ik heb wel medelijden met haar,... je zal maar Jojanka zijn! Nou dan heb je een kudt-leven zegquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Regie ik weet niet wat julle willen bewerkstelligen, medelijden met Jo? Laat maar want dat heb ik niet!
Gelukkig, nog een helder iemand.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Regie ik weet niet wat julle willen bewerkstelligen, medelijden met Jo? Laat maar want dat heb ik niet!
proestquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef kyan2002 het volgende:
hahaha ja goed ideequote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hm...... En als we nou een SST jank top 20 samenstellen?
we zijn het weer met elkaar eensquote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ma Jo denkt waarschijnlijk nog effe wat harder Jo, je medebewoners moeten je niet nomineren.
Geloof mij, ik zou me dochter al niet voor reclame zuil gebruiken.
Aan mijn kinders komt niemand, ik wordt dan echt een tijger hoor
quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...
Denk dat niemand vergeten is hoe ze Sharon vorige week afblafte tijdens "haar moment van verdriet". Zoek het dan uit denken ze nu. Tja boontje en loontje he. Al ziet het er nu wel héél sneu uit moet ik zeggen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die kijken wel uit, straks zeggen ze iets, en weet Jojootje het weer zo te draaien dat "men" de aandacht wil verleggen van haar eigen persoontje naar zichzelf en krijgen ze de schuld van het hele gebeuren
Alex en Laura mogen van mij meteen naar huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Joannais een heerlijke flapuit en lekker direct.
Monique is ook niet bang om haar emoties te tonen.
Ik heb echt een hekel aan Laura en Alex die totaal niks van zichzelf durven laten zien.
Zij geven mij een ongemakkelijk gevoel.
Het zijn een stelletje schijtwijven daar... Sofia deed gewoon dr douche in dr blootje... In de eerste week was het nog leuk voor de cams om te filmen... Nu tig weken later lopen de meeste mannen zich al gewoon te douchen daar en zien we er niets van van on onder de gordel.. Dus ik denk dat die meiden zich niet al te druk moeten maken om een douche ...quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze wel wat shampoo in haar broekje laten lopen sjampoeh?
Lol idd, moet lukken.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook smsen! Geer zal dan toch op 99% uit moeten komen!!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vraag me toch af hoeveel euries is door majo in het programma is gestoken.
"De jas waarin je Dzjoon zag janken is nu in de aanbieding! Reageer snel!!!!
Schei nou uihuiiiit, ik wordt hier zometeen voor gek verklaard dat ik naar een beeldscherm hardop zit te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth zet ook de winegums weg.. ze hoesten zo lastig op... vooral die langwerpige...
hahha want op is opquote:Op zondag 3 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vraag me toch af hoeveel euries is door majo in het programma is gestoken.
"De jas waarin je Dzjoon zag janken is nu in de aanbieding! Reageer snel!!!!
precies, heb ik ook gehoord, moest ik net ook aan denken!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft hoofdpijn!(Van de week zei ze nog dat ze dat noooooooooooit had echt fakking NOOIT)
Dat krijg je ook van te weinig vocht in je lichaam!quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft hoofdpijn!(Van de week zei ze nog dat ze dat noooooooooooit had echt fakking NOOIT)
Precies en mamajo lacht zich rot als ze hier ziet dat Jo inene meer zieltjes raakt.quote:Op zondag 3 april 2011 22:34 schreef cindy11 het volgende:
Voor de mensen die heus nog denken dat dit heel zielig is....doe even normaal en gebruik die grijze massa...
Elk normaal mens die meedoet met zo``n progamma en tegen dingen aanloopt die je niet trekt of wat dan ook gaat naar huis!
Maarnee ze blijven stug zitten...zeggen zelf op sommige tijden dat ze hiervoor niet het huis zijn ingegaan....het zijn gewoon goed betaalde acteurs geworden!
omdat ze dr traantjes er zo hard uit moet persen ! ....cry baby cryyyyyyyyyquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
Omdat Jo vaak sterk overkomt en Mo het kleine meiske speeltquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch kreeg Mo een stuk meer aandacht van de andere bewoners toen ze zo moest huilen.
En Gerard weet het ook, op zeker van wel, die kijkt er dwars doorheen heen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
bommie ik denk het ,jij zegt het !![]()
![]()
Hier ook ,krijg zo`n wazig blik naar me toe geworpenquote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schei nou uihuiiiit, ik wordt hier zometeen voor gek verklaard dat ik naar een beeldscherm hardop zit te lachen
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch kreeg Mo een stuk meer aandacht van de andere bewoners toen ze zo moest huilen.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo deed het net even wat heftiger! Die stortte voor de slaapkamerdeur in en zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |