nee want de moeder van dennis wil dat het snel gaat ,vandaar ook dat haar spullen al bij joanna de moeder staanquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg! Laten we een beetje reëel blijven hier. Ze zit een soort van testament op te maken, drijvend in de tranen over spullen!!
Dat kan ook als ze straks weer thuis is. Dit is gewoon uitmelken. Walgelijk!
Over de spullen die van haar zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Zit tv te kijken hoor maar heb op mijn Apple de streams aanstaan (zonder geluid) omdat er toch niks gebeurd. Maar wat is Joanna aan het schrijven en voor wie? Toch geen brief voor die mislukte ex van haar?
Dat krijg je als je niets weet te vragen aan de Sint en het toch veel wilt laten lijken.quote:
helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg! Laten we een beetje reëel blijven hier. Ze zit een soort van testament op te maken, drijvend in de tranen over spullen!!
Manifest om de KvdW wart vaker open te laten gaan....quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Zit tv te kijken hoor maar heb op mijn Apple de streams aanstaan (zonder geluid) omdat er toch niks gebeurd. Maar wat is Joanna aan het schrijven en voor wie? Toch geen brief voor die mislukte ex van haar?
een dennisjequote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die begint door te krijgen wat voor schoonmoeder die krijgt als ie boven op Jo springt... die doet bij voorbaat nu een "Dennisje"
Ooo CD van jou CD van mij... CD van ons allebei?quote:
Nee hoor, dit vind ik ook sneu, ben je 23, je moeder gebruikt je als levende reclamezuil, je vent gaat bij je weg en heeft niet het benul om ff te wachten totdat je weer dat huis uit bent. Het is niet zo dat hij het niet uit mag/kan maken maar dit is zo overduidelijk geregisseerd door maJo.... Waarom moet ze dat in vredesnaam nu horen? Haar moeder had het gewoon zelf stil moeten houden en dit rustig vertellen als ze wanneer dan ook naar huis was gekomen. Nu zit ze daar zonder vriendinnen, moeder, wie dan ook.quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef stormiot het volgende:
Jo is niet mijn favoriet maar vind dit toch wel zielig voor haar.
Maar nu zal ik wel heel FOK over me heen krijgen
Voor dr moeder... de dingen die ze uit dat huis wilt hebbenquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef bebeyim_ het volgende:
bedankt allemaal!
ik zal me even inlezen jaa
alleen voor wie schrijft zij die brief nou voor dennis?
had ik ff gemist
quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
ik heb dat boek!quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Eerder een heel boekwerk, daar istie weer...![]()
[ afbeelding ]
maar gekregen van mijn moeder, van mijn moeder dus van mijquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ooo CD van jou CD van mij... CD van ons allebei?
Als je meer dan drie jaar hebt samengewoond. Dan maak die ene maand ook niet uit. En zo wel, dan moet ze gewoon naar huis gaan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee want de moeder van dennis wil dat het snel gaat ,vandaar ook dat haar spullen al bij joanna de moeder staan
ik ook niet ik moest weer lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan er nog niet over uit de as van oma in een tas en Dennis die denkt dat het kipkruiden zijn......![]()
Jullie zijn te erg.
ga zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |