Ja.Ik ook. Tis zielig.quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw ohw ohw,... er komen tranen en meteen worden alle Femke Kwalsema's van FOK wakker omdat ze het sielug vinden (een Z klinkt zo hard, vandaar Sielug)
Die strijkbout op de achtergrond! Nou kan je me helemaal opvegen!quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Te triest dat het hele slaapkamertje mekaar aankijkt en niet echt reageert. Zo ligt Jo dus in de groep.
Ondanks alles had ik zakdoekjes en water gehaald. Ze heeft verdriet. Klaar.
Inderdaad! Toen eMo lag te janken zat iedereen met een arm om haar heen!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja.Ik ook. Tis zielig.
Dat hele vrouwtje is zielig, met der jeugd, der moeder, der leven,der vriendje, der keuzes, der botox, der uitdrukkingen, der zentuintje en der rol in het huis.
Ze moet naar huis.
Snel graag.
Te zielig.
het ziet er niet uit als een lijstje...tis dus meer een briefquote:
Oke heb je ook wel een btje gelijk in.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat je haar sowieso hierin (het schrijven) niet moet storen. iig ik zou dat niet doen en achteraf er voor dr zijn
Een omschrijving waar alles staatquote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
het ziet er niet uit als een lijstje...tis dus meer een brief
Inderdaad geen greintje meelij van deze kant. Zoek hulp, buiten huis en ver weg van je moeder.quote:Op zondag 3 april 2011 22:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja.Ik ook. Tis zielig.
Dat hele vrouwtje is zielig, met der jeugd, der moeder, der leven,der vriendje, der keuzes, der botox, der uitdrukkingen, der zentuintje en der rol in het huis.
Ze moet naar huis.
Snel graag.
Te zielig.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg! Laten we een beetje reëel blijven hier. Ze zit een soort van testament op te maken, drijvend in de tranen over spullen!!
Dat kan ook als ze straks weer thuis is. Dit is gewoon uitmelken. Walgelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |