Welkom en veel plezier. Hoop dat je een dikke huid hebquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef bebeyim_ het volgende:
hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier, ik heb nog geen idee hoe het werkt allemaal
maar hoop op een leuke tijd hier
ik ook dit had zo niet gehoevenquote:
gewoon, omdat iedereen weet dat dit de nieuwe verhaal lijn is/ word.quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef annanasje het volgende:
Het valt me op dat flip zich wel heel erg afzijdig houdt ..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef bebeyim_ het volgende:
hoi iedereen,
Ik ben nieuw hier, ik heb nog geen idee hoe het werkt allemaal
maar hoop op een leuke tijd hier
Welkom!
je kan niet veel anders denkquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef annanasje het volgende:
Jo?quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand trouwens gehoord dat er na Sharon nog iemand naar de KvdW is geroepen??
quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef K_L het volgende:
Ben ik nou de enige die het sneu vindt voor Jo?![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef versabommie het volgende:
En nu zou het fucking leuk zijn als iemand een jostiflip bij haar doet! Of een wedgie!
Ik geloof dat het probleem ligt bij de flauwe grapquote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat probleem hebben meerdere mensen en die heten flugel!
Die zit toch gewoon te huilen op bed, ik vraag het me af omdat Sharon al lang terug is en 1 en 2 nog SL hebben..quote:
Die muziek hebben ze gebruikt bij de compilatie van Moody Mo haar jankbuien......quote:
Nee je hebt al bijna 4 jaar een vaste liefde en die heb je nooit verteld wat voor jou nou echt dierbaar isquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Djoon begon te huilen toen ze begon over gooien met haar kleding.. kan haar die oma nou verrotten
tja gaat ze express op die slaapkamer zitten voor alle aandacht krijgt ze het nietquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Te triest dat het hele slaapkamertje mekaar aankijkt en niet echt reageert. Zo ligt Jo dus in de groep.
Ondanks alles had ik zakdoekjes en water gehaald. Ze heeft verdriet. Klaar.
Die begint door te krijgen wat voor schoonmoeder die krijgt als ie boven op Jo springt... die doet bij voorbaat nu een "Dennisje"quote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef annanasje het volgende:
Gerard blijkbaar. ( was slecht te verstaan )quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand trouwens gehoord dat er na Sharon nog iemand naar de KvdW is geroepen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |