Je kan maar een hobby hebben,naast botox!quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wow toevallig dat je weer de lapo hebt
Psies.. ze heeft alle tijd gehad om al die weken onderhand door te nemen! Jo weet nu zo ongeveer alles.quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Ireth het volgende:
MamaJo heeft zelfs even kunnen melden dat de glijpartijen van Maik en Mo zijn uitgezonden! Ze heeft dus écht veel meer dan nodig gehoord van die botoxma!
Verknipt uiterlijk ook...dus alles valt op zn plaats!quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk alles humor volgens de moeder van Jo. Dat mens heeft echt een verknipte kijk.
Maar dit is niet de eerste keer. De eerste keer dat ze het geheim van karim wist was ook compleet uit de lucht komen vallen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Stability het volgende:
ik snap ook niet waarom haar moeder haar dit heeft moeten vertellen. is ze dus in portugal?
waarom is het niet gewoon door een of andere psycholoog van nep5 verteld? jo's mama was toch volgens jo vreselijk druk? als iemand haar wilde spreken moest je minimaal 2 weken vantevoren een afspraak maken ! heeft jo zelf gezegd!!! er deugt h e l e m a a l nix van !
Ga je je er nou als mod nog mee bemoeien dat iemand het een keer volgens de regels doet? Leave the subject en just kick the real asd-holesquote:
Yep, we zitten lekker te plagen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef IGotNoName het volgende:
Ik zet de streams weer eens aan en het eerste wat ik hoor is "mijn moeder"![]()
![]()
![]()
ja indd, dit kind word ingezet om de boel te manipuleren, en ma is de baas ...bah ! niks meer aan zo toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar dit is niet de eerste keer. De eerste keer dat ze het geheim van karim wist was ook compleet uit de lucht komen vallen!
quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal tegen mij![]()
Mo modus uit
quote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal tegen mij![]()
Mo modus uit
Weet ik wel hoorquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, we zitten lekker te plagen.![]()
Alleen maar prima, een snelle nieuwe COS door de lapo.
ja, nu meteen bijvoorbeeld!quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat ze niet gewoon zelf haar spullen ophalen? Lijkt me veeeeeeeeeeeeel slimmer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat ze niet gewoon zelf haar spullen ophalen? Lijkt me veeeeeeeeeeeeel slimmer
juist, opkaneren met die sletquote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
echt allemaal materialisten daar. toen ik wegging bij mn ex heb ik hem alles laten houden !quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Wel grappige welke dingen Jo allemaal opnoemt
Het zijn niet de standaard dingen waar ik meteen aan zou denken
Ow godallemachtig zeg wat een aanstellerquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
O het luchtje van haar oma, ojeee als ze daar mee gegooid hebben.
[quote]quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch naïef om te denken dat wanneer je geen entertainment brengt er mensen naar je willen kijken? Het gaat juist allemaal om het creëren van je eigen karakter.
Dingen als een fotoboek kan ik me nog wel voorstellen, maar als je boedah-beeldjes als een van de eerste dingen gaat opnoemenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Stability het volgende:
[..]
echt allemaal materialisten daar. toen ik wegging bij mn ex heb ik hem alles laten houden !
ik wilde NIKS ! opzouten, nieuw leven, nieuwe spullen
je kan ut meisje doe utquote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Blackprinces het volgende:
Dennisssssssss er staat ergens nog een potje as, pleur maar door de plee
Gatverdamme! Eng mens! Hebbie daar je oma in een tas zitten terwijl haar lijflucht in de klerenkast ligt!quote:
zelfs mn trouwfoto's heb ik laten liggen , kan je nagaanquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dingen als een fotoboek kan ik me nog wel voorstellen, maar als je boedah-beeldjes als een van de eerste dingen gaat opnoemen
Dacht ik ook te horen!! Zijn gewoon oplichters!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
"Dennis heeft mijn spullen niet ingepakt, heeft mijn moeder gedaan!"
welnee joh allemaal toneelquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
aan de andere kant :dit verzin je niet
alleen de volgorde alquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
aan de andere kant :dit verzin je niet
Hey! Kleding heeft ook gevoel!quote:
* Ireth kan nou de cola uit het toetsenbord laten druipen...quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
jaquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
En nu keihard Thomas Bergen met Jij bent mijn neger.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
En nou brul ik hardop van t lachenquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kan nou de cola uit het toetsenbord laten druipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |