mwah, denk dat dennis dacht dat jo zo netjes was , om zelfs de asbakken in potjes over te gieten....heeft het gewoon weggegooidquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
Oma`s as?? Achjee als Dennis dat nou maar niet heeft aangezien voor kipkruiden.....
quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef cindy11 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Dit is niet gespeeld.
Dit is triest.
En wat een kloothommels dat ze haar nu niet even een arm geven.
Sorry maar ondanks alles is dit geen acteren.
SS is keihardquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Dit is niet gespeeld.
Dit is triest.
En wat een kloothommels dat ze haar nu niet even een arm geven.
Sorry maar ondanks alles is dit geen acteren.
Volgens mij had Dennix toch al haar spullen al gebracht met 2 hele grote auto's?quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat ze niet gewoon zelf haar spullen ophalen? Lijkt me veeeeeeeeeeeeel slimmer
Er paste vast ergens nog wel een onsje bij in al die koffers...quote:
geloof je het zelluf ???quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef mieppie77 het volgende:
mamajo heeft meer verteld dan nodig! Ik zou zeggen sanctie. Je mag geen contact met de buitenwereld. En wat er uitgezonden is heeft niks te maken met het verbreken van de relatie....
SANCTIE!!!!!
Je kan het aanzetten Laura is momenteel stilquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef mazaru het volgende:
Kan ik het geluid aanzetten, of spreekt Laura?
Lummel, begrijp dat dan, die 4711 zat daar tussen!quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Djoon begon te huilen toen ze begon over gooien met haar kleding.. kan haar die oma nou verrotten
Zijn moederquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
"Dennis heeft mijn spullen niet ingepakt, heeft mijn moeder gedaan!"
Nee hoor, haar moeder heeft het ingepakt zegt ze netquote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Volgens mij had Dennix toch al haar spullen al gebracht met 2 hele grote auto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |