En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel opquote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal even arm en even ellendig en even kromgebukt afdragen aan "De Partij" die naar eigen indeling maar gaat bepalen wie wel of geen geld krijgt.
Communist.
Je bent niet de enige inderdaad, en 't is al te koud en laat om buiten te gaan zitten roken, dus you caught me in a bad time.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel op
Uiteraard niet, vandaag was de Derby van Gelderland, dus ik zat om 12:30 al aan het bierquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel op
Geeft niet knaapje.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet de enige inderdaad, en 't is al te koud en laat om buiten te gaan zitten roken, dus you caught me in a bad time.
Vitesse-NEC? Niks van meegekregen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard niet, vandaag was de Derby van Gelderland, dus ik zat om 12:30 al aan het bier
Is er ook een net iets ouder, opa.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is er ook een net iets ouder, opa.
Als er iets zou mankeren aan mijn levensstijl t.o.v. die van jou had ik je gelijk gegeven.quote:
Nee, was geen kritiek. Ben gewoon blij dat ik nog niet zo oud ben. Droomde laatst dat ik 65 was en dat ik met pensioen ging. Werd huilend wakkerquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er iets zou mankeren aan mijn levensstijl t.o.v. die van jou had ik je gelijk gegeven.
Juistquote:
Eens, Vitesse is kut!quote:
Och, jij woont natuurlijk in Nijmegen. Ik had het NEC ook meer gegund.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, was geen kritiek. Ben gewoon blij dat ik nog niet zo oud ben. Droomde laatst dat ik 65 was en dat ik met pensioen ging. Werd huilend wakker
Woonde; ouderlijk huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, jij woont natuurlijk in Nijmegen. Ik had het NEC ook meer gegund.
Ook levensstijl niet. Ik kan toch geen mooie vrouwen versieren met mn rimpelsmoel en mn AOW-inkomen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Qua leeftijd moet ik er niet aan denken, qua levensstijl kan ik niet wachten.
Dat valt onder leeftijd.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook levensstijl niet. Ik kan toch geen mooie vrouwen versieren met mn rimpelsmoel en mn AOW-inkomen?
Aha, oke. Eindhoven is ook een leuke stad. Had nog een vakantievriendinnetje uit Eindhovenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonde; ouderlijk huis
Studeer in Eindhoven.
Nee, oke. We begrijpen elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt onder leeftijd.
Onder levensstijl valt relaxen op een jacht in Saint Tropez met leuke vrouwen en champagne.
Niet rimpels, dat kan ook prima op je "prime" in je 25'ste leefjaar.
Vroege mid-lifecrisis?quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, oke. We begrijpen elkaarOverigens snapte ik die droom wel. Ben nogal bang om ouder te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |