En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel opquote:Op zondag 3 april 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal even arm en even ellendig en even kromgebukt afdragen aan "De Partij" die naar eigen indeling maar gaat bepalen wie wel of geen geld krijgt.
Communist.
Je bent niet de enige inderdaad, en 't is al te koud en laat om buiten te gaan zitten roken, dus you caught me in a bad time.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel op
Uiteraard niet, vandaag was de Derby van Gelderland, dus ik zat om 12:30 al aan het bierquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik degene ben met een borrel op
Geeft niet knaapje.quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet de enige inderdaad, en 't is al te koud en laat om buiten te gaan zitten roken, dus you caught me in a bad time.
Vitesse-NEC? Niks van meegekregen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard niet, vandaag was de Derby van Gelderland, dus ik zat om 12:30 al aan het bier
Is er ook een net iets ouder, opa.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is er ook een net iets ouder, opa.
Als er iets zou mankeren aan mijn levensstijl t.o.v. die van jou had ik je gelijk gegeven.quote:
Nee, was geen kritiek. Ben gewoon blij dat ik nog niet zo oud ben. Droomde laatst dat ik 65 was en dat ik met pensioen ging. Werd huilend wakkerquote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er iets zou mankeren aan mijn levensstijl t.o.v. die van jou had ik je gelijk gegeven.
Juistquote:
Eens, Vitesse is kut!quote:
Och, jij woont natuurlijk in Nijmegen. Ik had het NEC ook meer gegund.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, was geen kritiek. Ben gewoon blij dat ik nog niet zo oud ben. Droomde laatst dat ik 65 was en dat ik met pensioen ging. Werd huilend wakker
Woonde; ouderlijk huisquote:Op zondag 3 april 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, jij woont natuurlijk in Nijmegen. Ik had het NEC ook meer gegund.
Ook levensstijl niet. Ik kan toch geen mooie vrouwen versieren met mn rimpelsmoel en mn AOW-inkomen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Qua leeftijd moet ik er niet aan denken, qua levensstijl kan ik niet wachten.
Dat valt onder leeftijd.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook levensstijl niet. Ik kan toch geen mooie vrouwen versieren met mn rimpelsmoel en mn AOW-inkomen?
Aha, oke. Eindhoven is ook een leuke stad. Had nog een vakantievriendinnetje uit Eindhovenquote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonde; ouderlijk huis
Studeer in Eindhoven.
Nee, oke. We begrijpen elkaarquote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt onder leeftijd.
Onder levensstijl valt relaxen op een jacht in Saint Tropez met leuke vrouwen en champagne.
Niet rimpels, dat kan ook prima op je "prime" in je 25'ste leefjaar.
Vroege mid-lifecrisis?quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, oke. We begrijpen elkaarOverigens snapte ik die droom wel. Ben nogal bang om ouder te worden.
Ik heb nog steeds nachtmerries dat ik elke dag in de schoolbanken moest zitten, mentaal beperkend luisteren naar meningen van mensen die het zelf nooit gemaakt hebben maar wel weten hoe slecht de rest het altijd doet in het bedrijfsleven.quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, oke. We begrijpen elkaarOverigens snapte ik die droom wel. Ben nogal bang om ouder te worden.
Denk het.quote:
Ik vind het heerlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, oke. Eindhoven is ook een leuke stad. Had nog een vakantievriendinnetje uit EindhovenMaar Nijmegen schopt echt kont!
FOK! is voor jou dus een vorm van zelfkastijding?quote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries dat ik elke dag in de schoolbanken moest zitten, mentaal beperkend luisteren naar meningen van mensen die het zelf nooit gemaakt hebben maar wel weten hoe slecht de rest het altijd doet in het bedrijfsleven.
Het ergste is, kinderen van 10 die al spelletjes programmeren en weten hoe ze elk facet van Office moeten gebruiken waar jij nog nooit van gehoord hebt. Ik voel me oud.quote:
Nee valt wel mee, het valt onder charity work. Niemand betaalt me om wijsheden de wereld in te helpen, terwijl in het onderwijs mensen betaald worden voor te lezen uit Porter en er zelf geen invulling aan weten te geven.quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOK! is voor jou dus een vorm van zelfkastijding?
Ja, ken het gevoel. Jij lijkt mij ook meer een type voor de Randstad. Maar gek genoeg ben ik dat zelf ook. Als ik wel eens in Amsterdam sliep voelde ik mij echt heerlijk op mn gemak.quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.
Maar meer dan dat zou ik denk ik toch beter op m'n plek zijn in de Randstad.
Paar maanden in Amsterdam geweest voor stage en m'n vriendin zit daar nu ook, maar dat bevalt me toch wat beter dan het soms wel boerse Eindhoven of afgelegen Nijmegen.
Ja oke, maar hier word je ook om de oren geslagen met allerhande meningenquote:Op zondag 3 april 2011 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het valt onder charity work. Niemand betaalt me om wijsheden de wereld in te helpen, terwijl in het onderwijs mensen betaald worden voor te lezen uit Porter en er zelf geen invulling aan weten te geven.
Het is een soort van vrijheid die je meekrijgt door in een grotere stad rond te lopen. Nijmegen is leuk hoor, zeker tijdens de vierdaagsefeesten kan ik het iedereen aanraden, maar Amsterdam houdt z'n charme van kleine hoofdstad, dus alles op loopafstand, terwijl je ook niet elke keer dat je je hoofd in de stad laat zien bang hoeft te zijn door bekenden te worden overspoeld.quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ken het gevoel. Jij lijkt mij ook meer een type voor de Randstad. Maar gek genoeg ben ik dat zelf ook. Als ik wel eens in Amsterdam sliep voelde ik mij echt heerlijk op mn gemak.
Vreemd genoeg denk ik dat meer mensen hier verstand van zaken hebben waar ze dingen over roepen dan menige Truus met een of ander onderwijs diploma die voor de klas gaat staan.quote:Op zondag 3 april 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja oke, maar hier word je ook om de oren geslagen met allerhande meningen
Helemaal mee eens. Precies het gevoel dat ik bij Amsterdam heb. Mn zus woonde een tijdje in Amsterdam evenals een aantal vrienden, dus meer dan eens wezen stappen. Laatste keer dat ik er was, was verleden jaar zomer (te lang geleden, weet ik) toen ik mn zus op het vliegtuig ging zetten. Effe gezellig terrasje gedaan aan een van de grachtjes. Heerlijk gewoon.quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een soort van vrijheid die je meekrijgt door in een grotere stad rond te lopen. Nijmegen is leuk hoor, zeker tijdens de vierdaagsefeesten kan ik het iedereen aanraden, maar Amsterdam houdt z'n charme van kleine hoofdstad, dus alles op loopafstand, terwijl je ook niet elke keer dat je je hoofd in de stad laat zien bang hoeft te zijn door bekenden te worden overspoeld.
Woon je nog steeds in Amsterdam?
Rare opmerking, ik weet waar je woont.
Had mn leerkrachten altijd wel hoog zitten. Vooral mn docent politicologie. Die riep in 2004 al dat we op Mark Rutte moesten letten.quote:Op zondag 3 april 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vreemd genoeg denk ik dat meer mensen hier verstand van zaken hebben waar ze dingen over roepen dan menige Truus met een of ander onderwijs diploma die voor de klas gaat staan.
Dat zijn ook geen praktijkgerichte opleidingen waar ze op zitten, daar zegt wijsheid nog wat. Ik doel meer op de vakken "ethiek" die destijds altijd gegeven werden door vrouwen die amper ouder dan jij waren, en als enige verstand een of andere halfbakken onderwijzeres opleiding gedaan hadden en nooit in de praktijk gewerkt hebben behalve op de school.quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had mn leerkrachten altijd wel hoog zitten. Vooral mn docent politicologie. Die riep in 2004 al dat we op Mark Rutte moesten letten.
Heb je op zich wel een punt. In de praktijk leer je nou eenmaal meer dan op school. Toch had ik met bepaalde leerkrachten wel een goede band. Al was dat misschien vooral omdat ze mij de laatste twee jaar van mn opleiding in de reet kropen. Hoorde telkens bij the top of the classquote:Op zondag 3 april 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen praktijkgerichte opleidingen waar ze op zitten, daar zegt wijsheid nog wat. Ik doel meer op de vakken "ethiek" die destijds altijd gegeven werden door vrouwen die amper ouder dan jij waren, en als enige verstand een of andere halfbakken onderwijzeres opleiding gedaan hadden en nooit in de praktijk gewerkt hebben behalve op de school.
Net zo serieus te nemen als Johan Cruiff op het Nationaal Dictee.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
Of direct afgestudeerd ingenieurs die een introductievakje geven dat ze destijds zelf met een 6je hebben gehaald.
Maar nog niet zo erg als buitenlandse studenten / PhD's die struikelvakken instrueren aan eerste en tweedejaars. Mijn statistiek 1 had ik snel bezien; niet naar de instructielessen, want daar krijg je uit een Amerikaans boek door een Duitser in het steenkolen-Nederlands les.
Oh dat wel, maar als ik op de Uni zit dan wens ik er ook wat te leren, en niet een of ander wereldvreemd beeld voorgeschoteld te krijgen die totaal niet aansluit bij de praktijk. Een boek lezen van Porter kan ik zelf ook wel, daar heb ik Professor BlaBla niet voor nodig, ik wens juist een context die BEHULPZAAM IS in een persoonlijke ontwikkeling en voor de praktijk.quote:Op zondag 3 april 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je op zich wel een punt. In de praktijk leer je nou eenmaal meer dan op school. Toch had ik met bepaalde leerkrachten wel een goede band. Al was dat misschien vooral omdat ze mij de laatste twee jaar van mn opleiding in de reet kropen. Hoorde telkens bij the top of the class
Ervaring maakt cynisch.quote:
Die ingenieur heeft wel al geleerd om het te kunnen toepassen. Soms kan het denk ik vast wel goed zijn om studenten in te zetten om hun jongere collega's te helpen. Ik ben zelf sinds kort studenten-assistent Milieuchemie en boven dat het voor mijn CV mooi is (waar ik het primair voor doe) kan ik toch dingen uitleggen die de docent niet kan. Van metingen in het veld heeft een theoretische chemicus vaak minder kaas gegeten, toch is het onderdeel van het lesprogramma. Ik kan daar uitstekend bij helpen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
Of direct afgestudeerd ingenieurs die een introductievakje geven dat ze destijds zelf met een 6je hebben gehaald.
Maar nog niet zo erg als buitenlandse studenten / PhD's die struikelvakken instrueren aan eerste en tweedejaars. Mijn statistiek 1 had ik snel bezien; niet naar de instructielessen, want daar krijg je uit een Amerikaans boek door een Duitser in het steenkolen-Nederlands les.
Ja, ik geef je ook wel gelijk, maar ik trok mij simpelweg niet zoveel aan van mn leerkrachten. Persoonlijk beschouw ik educatie ook vooral als een opstapje. Ik ben veel wijzer geworden sinds ik de dogmatische visie van onderwijs heb los gelaten. Zelf boeken lezen en je laten informerenquote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar als ik op de Uni zit dan wens ik er ook wat te leren, en niet een of ander wereldvreemd beeld voorgeschoteld te krijgen die totaal niet aansluit bij de praktijk. Een boek lezen van Porter kan ik zelf ook wel, daar heb ik Professor BlaBla niet voor nodig, ik wens juist een context die BEHULPZAAM IS in een persoonlijke ontwikkeling en voor de praktijk.
I know, ik moet in retrospect ook een beetje lachen om mn docenten journalistiek.quote:
Weet je zeker dat je het daar primair voor doet?quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die ingenieur heeft wel al geleerd om het te kunnen toepassen. Soms kan het denk ik vast wel goed zijn om studenten in te zetten om hun jongere collega's te helpen. Ik ben zelf sinds kort studenten-assistent Milieuchemie en boven dat het voor mijn CV mooi is (waar ik het primair voor doe) kan ik toch dingen uitleggen die de docent niet kan. Van metingen in het veld heeft een theoretische chemicus vaak minder kaas gegeten, toch is het onderdeel van het lesprogramma. Ik kan daar uitstekend bij helpen.
Nou baan is een beetje een overdreven woord. Het is slecht 3 uur per week.quote:Op zondag 3 april 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het daar primair voor doet?
Ik zou nooit een baan accepteren of zoeken die ik primair voor het CV doe
En het verdient wel leuk, toch?quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nou baan is een beetje een overdreven woord. Het is slecht 3 uur per week.
Het jammerlijke is alleen dat je jezelf moet aanpassen omdat die dergelijke idioten aan het eind van het liedje wel je werk beoordelen. Beetje hun versie van de waarheid opschrijven en dan een papier ophalen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik geef je ook wel gelijk, maar ik trok mij simpelweg niet zoveel aan van mn leerkrachten. Persoonlijk beschouw ik educatie ook vooral als een opstapje. Ik ben veel wijzer geworden sinds ik de dogmatische visie van onderwijs heb los gelaten. Zelf boeken lezen en je laten informeren
New Kidsquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
Na de populariteit van "New Kids" en "Oh Oh Cherso" verbaasd me dat niks.
De werkelijkheid dat eenieder die zegt dat ze naar Chersonissos, Sunny Beach, Lloret e.d. gaan bij voorbaat al buitengesloten kunnen worden.quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
New Kids
Oh Oh Cherso weerspiegelt dan tenminste nog de werkelijkheid.
Nederlanders op vakantiequote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De werkelijkheid dat eenieder die zegt dat ze naar Chersonissos, Sunny Beach, Lloret e.d. gaan bij voorbaat al buitengesloten kunnen worden.
En dat buitenlanders gewoon gelijk hebben als ze Nederlandse toeristen gewoonweg "kut" vinden.
at heb je dus ook aan de Italiaanse meren. Het probleem is dat er dan geen buitenlanders meer durven te komen waardoor er opeens weer ruimte is voor buurman. En dat gaat eindeloos door.quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben als afsluiter van m'n atheneum ook naar de costa's geweest.
Maar wat een volk, sommige kwamen al 10 jaar in hetzelfde hotel
Ik herken het gevoel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nederlanders op vakantie't vervelende is dat het verspreideritus er goed in zit en je werkelijk óveral nederlanders tegenkomt.
New kids....niet goed maar leuk net als andere films die niet goed zijn maar wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
New Kids
Oh Oh Cherso weerspiegelt dan tenminste nog de werkelijkheid.
Hahaha, je reist geen business class.quote:Op zondag 3 april 2011 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
M'n laatste zakenreis binnen Europa ook, echt het halve vliegtuig zat vol met mensen die net terugkwamen van vakantie op Kreta, en iedereen moest maar medelijden hebben met urenlang gekanker over hoe klote het weer wel niet weer was, en hoe mooi het zonnetje scheen daar.
Goddomme, zit je daar met je goeie gedrag in pak met collega's en Duitsers en de eerste indruk die ze weer krijgen van die "goeie Hollanders" zijn van die kankerende AOW'ers.
Ik bami business classquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hahaha, je reist geen business class.
In cityhoppers binnen Europa heeft business class weinig nut, Truus zit vlak achter je met als enige een miniscuul klein kutgordijntje.quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hahaha, je reist geen business class.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Tem het volgende:
Jullie willen jong zijn maar klinken als een stel verzuurde betweterige bejaarden.
Ik wijt het aan de zondag avond.quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Tem het volgende:
Jullie willen jong zijn maar klinken als een stel verzuurde betweterige bejaarden.
Ik ben jong, dus ik hoef het niet online te zijnquote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Tem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |