Een hele goede!quote:
Beetje hormoongestuurd ja.quote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Shaker wil alleen hele mooie mensen en familie.
Inderdaad, zei die ook over zn schoonzus tochquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Shaker wil alleen hele mooie mensen en familie.
Hiphopper, I rest my case.quote:
Ja iets met mooi haar toch ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, zei die ook over zn schoonzus toch
Talentloze Lieke is niet zo slim.quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Groot risico? Niet groter dan eerst je team vullen en dan ontdekken dat er nog betere dansers komen.
Of uit pure armoede een paar sukkels moeten kiezen opt laatst omdat er niemand meer isquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Groot risico? Niet groter dan eerst je team vullen en dan ontdekken dat er nog betere dansers komen.
De val van Shaker, iedereen moest huilen van het lachen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
Van wie is die performance waarbij iedereen loopt te janken? (zag je in de voorstukjes)
Ik dacht dat mijn Chinees slechte muziek had, maar als de jouwe dit draaitquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef henkde_j het volgende:
Huh zit ik bij de Chinees? Waar blijven de warme doekjes?
Mja, het is sowieso een slechte opzet als je maar 5 mensen mag (toch?) en dat je die on the spot moet kiezen, zonder dat je weet wat er nog komt. Dat slaat echt nergens op, logisch gezien.quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Of uit pure armoede een paar sukkels moeten kiezen opt laatst omdat er niemand meer is
Eensquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, het is sowieso een slechte opzet als je maar 5 mensen mag (toch?) en dat je die on the spot moet kiezen, zonder dat je weet wat er nog komt. Dat slaat echt nergens op, logisch gezien.
Nou ja, een groep van 50 man op een podium waar er misschien 25 op zouden passenquote:Op zondag 3 april 2011 21:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
EensMaar opzich hebben ze iedereen ook gezien bij de groepschoreo toch?
Veel minder.quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij irriteert mij minder dan die Shaker.
Shaker is een foute Heteroquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind Rinus wel geinig, Shaker is gewoon een lulquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs Lieke irriteert me minder dan Shaker. Zelfs Wendy van Dijk zou me minder irriteren. En DAT wil heel wat zeggen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad, met 25 man is het al zeer knus.quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, een groep van 50 man op een podium waar er misschien 25 op zouden passen.
quote:
In het toilet met de schoonzus van Shaker! Dan wordt is zeker gekozen!quote:
Puur bewust gedaan, zodat er te weinig ruimte is in de teams voor alle écht goede dansers. Levert drama op enzo. Stefano die bij niemand in een team komt ofzoquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat was het weer. Toch een vreemde show, met vreemde opbouw. Eerste half uur nauwelijks iets gebeurd.
Hij moet wel doorquote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het toilet met de schoonzus van Shaker! Dan wordt is zeker gekozen!
Stom dat die volgende wee pas komt. En wel ons al lekker maken met zondag The Ultimate Dance Battle. Misleiding!quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef IbeBen het volgende:
Zou het meisje van de reclame ook gekozen worden
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Puur bewust gedaan, zodat er te weinig ruimte is in de teams voor alle écht goede dansers. Levert drama op enzo. Stefano die bij niemand in een team komt ofzo
Even denken hoor:quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voorEn ook voor Ivan.
Ik dacht hem al te herkennen!quote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voorEn ook voor Ivan.
Ik dacht iedereen 3quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Even denken hoor:
- Laurent: 3?
- Isabelle: 2?
- Shaker: 3?
- Koen & Rumjana: 3/4?
- Rinus: zeker 3?
5 allerbeste dansers op het laatst wanneer het al vol zitquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dan dus nog 10 plekken over en (als ik het goed hoorde) kwamen er nog 15 dansers.
Hadden ze maar moeten opletten bij de groepschoreo. En nu even mijn contact mailen over Virgilquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
5 allerbeste dansers op het laatst wanneer het al vol zit
Dat zou ook wel een beetje dom zijn van het programmaquote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
5 allerbeste dansers op het laatst wanneer het al vol zit
Zal me niets verbazen, wel lullig voor de gekozen dansers.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik denk trouwens dat, na alle drama volgende week, de choreografen nog een wildcard krijgen en 1 danser mogen wisselen ofzoiets.
Wtf?quote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef IbeBen het volgende:
Van de Twitter van Virgil
virgilnl Virgil Bonofacio
wauw ze hebben gwn commentaar van andere solo's geplakt bij mijn auditie! Alle choreografen waren vol lof over mijn solo als Soloist #TUDB
Oja dat zou gemeen zijn! Dan: If you payed attention during the first dance you would have noticed Stefano, Ivan, Micheal, Meisje-die-iedereen-laat-huilen etc.quote:Op zondag 3 april 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten opletten bij de groepschoreo. En nu even mijn contact mailen over Virgil
Zijn solo als soloistquote:Op zondag 3 april 2011 22:05 schreef IbeBen het volgende:
Van de Twitter van Virgil
virgilnl Virgil Bonofacio
wauw ze hebben gwn commentaar van andere solo's geplakt bij mijn auditie! Alle choreografen waren vol lof over mijn solo als Soloist #TUDB
Die stonden natuurlijk helemaal achteraanquote:Op zondag 3 april 2011 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat zou gemeen zijn! Dan: If you payed attention during the first dance you would have noticed Stefano, Ivan, Micheal, Meisje-die-iedereen-laat-huilen etc.
Choreografen:
Nee die 15 'leftovers' moeten nog hun dansje doen voor de choreografen, zijn volgende week pas aan de beurt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Virgil was niet tof in So you think you can dance.. en nu nog steeds niet
Maar zag ikIvanO+ en
Stefano
nu bij de leftover 15 staan die niet direct uitgekozen zijn in de teams?
daar zaten ze niet bij, dat was Dan in z'n eentje.quote:Op maandag 4 april 2011 10:59 schreef Aarti het volgende:
Als choreograaf heb je toch gewoon zelf tijdens de choréo's ervoor al een lijstje gemaakt
bij de groepschoreografieeen van gisteren toch wel? Zelfs achterin ben je gewoon goed te zien!quote:Op maandag 4 april 2011 12:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
daar zaten ze niet bij, dat was Dan in z'n eentje.
Vroeg me dat af toen ik het zag, ik denk dat dat tegenviel...maar ze hebben niet echt goede shots gegevens vanuit de choreografen volgens mij, dus moeilijk te zeggen...quote:Op maandag 4 april 2011 13:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij de groepschoreografieeen van gisteren toch wel? Zelfs achterin ben je gewoon goed te zien!
Stond tijdens de groepschoreo in de aflevering van gister helemaal vooraan, denk dus wel dat de choreografen haar gezien hebben. Alleen heb je dan wel dat zij (en dat is ook voor Ivan zo) nooit met Laurent en Isabelle voor SYTYCD gewerkt hebben, zijn namelijk beide Belgen en die werken pas sinds seizoen twee mee.quote:Op zondag 3 april 2011 23:36 schreef _evenstar_ het volgende:
En zag ik vorigeweek annemieke ( van seizoen 1..? ) heb haar volgens mij even vluchtig gezien maar niet of ze wel of niet door was en nu ook niet
Ja die opmerkign was best wel denigrerend en op de man (vrouw) gespeeld. "Moet ze op de grond gaan rollen en huilen of zo?". Alsof dat is waar moderne dans om draait, dodo. Ik begin me nu al aan die Shaker-faker te irriteren. Sowieso is het een beetje de hiphop-stijl een betweter/lefgozer te zijn, en dan ook nog eens erg jong nog. Combi kan fataal zijn.quote:Op maandag 4 april 2011 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Die Shaker was best kansloos ja richting Isabelle...
Gelukkig voor jou gaat het om een battle tussen de choreografen en is er voor de dansers aan het eind van de show weinig eer te behalen op individueel vlak.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:05 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die Stefano echt verschrikkelijk, ik hoop dat die niet doorgaat. Een echt Albert Verlinde-type, 'valse nicht'. Met die nare opmerkingen over anderen in SYTYCD, brrr.. Geen fijne jongen.
Dan kan 'ie nog zo goed dansen, bij een televisieshow gaat het wat mij betreft ook om de gunfactor. Ach, daar gaat het eigenlijk bij alles om in het leven, en ik gun het hem niet. Bleh.
Het was voor mij het kaliber humor van een bakker die aan een slager vraagt of hij soms ook beesten dood moet schieten en de ballen er met een bot mesje af moet snijden.quote:Zelfde geldt voor Shaker, al vond ik de opmerking 'over de grond rollen en dan huilen' wel een beetje grappig.
Ja met omgekeerde stoelen zou het een beetje lastig kiezen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon The Voice maar dan voor dansers en zonder omgekeerde stoelen
Dat bedoelde ik indirect ook... maar de deelnemers die hun coach kiezen is sterk afgeleid van The Voicequote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja met omgekeerde stoelen zou het een beetje lastig kiezen zijn.
Daar twijfel je toch niet aan hoop ikquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef megamandy het volgende:
Wel een kick met genoeg techniek mag ik hopen!
Ik heb het idee dat de laatste dansers allemaal achter elkaar auditie moeten doen en dat daarna gekozen wordt door de choreografen. Er moet in de komen aflevering nog door 15 dansers auditie gedaan worden en er zijn nog tien plaatsen in dde teams.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Laureline het volgende:
Ik begrijp ook nog veel dingen niet van de opzet van dit programma![]()
Hoe moet dat bijvoorbeeld als je nummer 50 bent, maar iedereen heeft al een team van 5 dansers gekozen? Hoe lossen ze op dat de laatste 5 dus niet sowieso naar huis moeten, omdat alles al 'vol' zit?
En wat houdt nu precies die 'battle' tussen de choreografen in? Dat er iedere liveshow een choreograaf naar huis moet? Of een team dansers?
Ik krijg ook ineens visioenen van de choreografen die een stijl uit die afgekloven hoge hoed van SYTYCD moeten trekkenHoewel ik die Shaker wel wil zien zweten bij 'modern'
![]()
Heujjjjquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Franneh het volgende:
Ik kijk ook maar eens... stomme rtl gemist waar je 1 euro voor moet betalen.
GE-NI-AALquote:
Hater. Geniale Ivansolo is geniaal!quote:
nee, maar Cee vindt Mickey Mouse belangrijker.quote:
Die is echt wel slechter dan Sanne.quote:
Wat?quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar Cee vindt Mickey Mouse belangrijker.
Cee is naar Euro Disney.quote:
Als je pompoennie zegt, denk ik altijd aan poennie en dus aan een kut.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Naja echt superdruk is het niet meestalEn Pompoennie is dr nog niet
Dat moet je ook niet doen héquote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als je pompoennie zegt, denk ik altijd aan poennie en dus aan een kut.
Ja, ze hebben een team, maar geen idee hoe het verder gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Franneh het volgende:
dat hoofd van die Remses.
Maarreh ze hebben dus een team? En van elk team komt er 1 uit die dan tegen de anderen gaat competen ofzo of wat?
Ze moeten teams van 5 maken. En hoe het dan verder gaat weten we eigenlijk nog niet geloof ikquote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Franneh het volgende:
dat hoofd van die Remses.
Maarreh ze hebben dus een team? En van elk team komt er 1 uit die dan tegen de anderen gaat competen ofzo of wat?
Zeker een vrouw, die hebben daar vaker moeite mee.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik je al 2 weken duidelijk te maken MAAR JIJ GELOOFT MIJ NIET HE
Komt door de mannen. Die moet je nooit vertrouwen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker een vrouw, die hebben daar vaker moeite mee.
Dan ken je mij nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Komt door de mannen. Die moet je nooit vertrouwen.
Idd goede danser, maar z'n hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Franneh het volgende:
Jammer van het hoofd. Verder wel mooie danser.
ja, die maori-trekjes hoeven ook weer nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Franneh het volgende:
Lekker subtiel Franquote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Franneh het volgende:
Gayquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef pfaf het volgende:
Ik vind dit een leuk programma, moet ik nu aan m'n geaardheid gaan twijfelen?
Als je dat wil, mag datquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef pfaf het volgende:
Ja. Je bent nu homo.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef pfaf het volgende:
Nee, ik ben gelukkig getrouwd.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef pfaf het volgende:
Voor mij welquote:
Die leest al mee denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat een goed antwoord laat het snel aan je vrouw lezen.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
As ik Rinus zie.. zou ik ook liever hard wegrennen.
Ah, je hebt Shaker-acties gemist. Het klopt, sommige mannen kun je niet vertrouwen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
As ik Rinus zie.. zou ik ook liever hard wegrennen.
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt Shaker-acties gemist. Het klopt, sommige mannen kun je niet vertrouwen!
Ze is is nu thee aan het zetten!quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef Franneh het volgende:
Hoi vrouw van Pheno, is Pheno ook echt de perfecte man zoals hij hier doet blijken?
Maar dat weten die dansers niet hequote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen)quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, wie nu nog Shaker boven Rinus kiest..
WIL JE NIET ZO TEGEN ME SCHELDEN TRUT?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
GODVER BEN ZIE JE WEL DAT IK WAT HEB GEMIST HOER.
Wat voor acties heb ik gemist? UPDATE MEEEEEEE
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
Ja maar de meesten kennen Rinus denk ik ook niet, omdat hij vrij nieuw is in dit programma dan..quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen).
Toch kom ik liever Shaker tegen in een donker steegje dan Rinus.quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso; een hiphopper verkiezen boven iemand met zoveel meer kennis van techniek (over het algemeen).
Wie is IkeBen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?
Ik houd van pussy'squote:
Je broer!quote:
Nee die verteld me nooit wat.quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Shakers onuitstaanbare gedrag gemist. Heeft IkeBen dat niet gezegd?
Nou dat dus, het is een eikel. Zo'n een met een attitude.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee die verteld me nooit wat.
Leg maar even uit dan. update update mij
Shaker nam de opzet van het programma nogal serieus zeg maarquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef Franneh het volgende:
Mja, maar ik neem aan dat uitgelegd is dat hij van het klassieke ballet-kamp komtquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar de meesten kennen Rinus denk ik ook niet, omdat hij vrij nieuw is in dit programma dan..
Ja true, maar vorige week had je ook wat van Virgil z'n twitter gehaald toch? Dat dingen gewoon hier en daar wat aan elkaar waren geknipt en geplaktquote:
Stiekeme slang dat het is.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Shaker nam de opzet van het programma nogal serieus zeg maarGing wat domme opmerkingen maken tegen andere choreografen om dansers voor zich te winnen enzo
Wel als 'ie lacht,quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Toch kom ik liever Shaker tegen in een donker steegje dan Rinus.
Shaker zie je toch niet.
Ja truequote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja true, maar vorige week had je ook wat van Virgil z'n twitter gehaald toch? Dat dingen gewoon hier en daar wat aan elkaar waren geknipt en geplakt
quote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dan zie je zo een zwevend gebit ja.
Oh en zijn oogbollen.
Zegt meer overquote:Op zondag 10 april 2011 20:56 schreef jcdragon het volgende:
Hoe hij de dans van Isabelle beschrijft. Over de vloer rollen en huilen ...
Haha ik update ook niet echtquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je kledingverkoop van je ondertitel loopt niet echt storm he
Hahah wel als je iemand met maat 36 vindquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Zie je! Ik help je meteen aan handel hier
Nee dan puilt al mijn vet uit die gaatjes enzo.quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar hij is zo heul uitrekbaar enzoooo
Ze bedoelt dat ze 32 heeft Pump..quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar hij is zo heul uitrekbaar enzoooo
quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee dan puilt al mijn vet uit die gaatjes enzo.
JA STRAKS KOMT DE ECHTE DRAMA ENZO DAN GAAT ISABELLE HUILENquote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Franneh het volgende:
Even snel plassen anders is het weer begonnen en heb al teveel gemist
TE LAAT!quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef Franneh het volgende:
Even snel plassen anders is het weer begonnen en heb al teveel gemist
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA ZIJ GAAT DOOOOOOOOOOOOOR![]()
![]()
![]()
Iron Saar jaquote:
nee, Evelyn danquote:
Jij zat toch in Euro Disney ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Saar kan dat wel, die heeft stalen zenuwen.
Hihi.
En, Mickey Mouse onthaard?quote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef Cee het volgende:
Saar kan dat wel, die heeft stalen zenuwen.
Hihi.
Eric, mala en mij zo met SYTYCD UK laten zittenquote:
Duh, there is no choice.quote:
Nee joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |