We zoude eigenlijk een topic moeten hebben waar we fragmenten kunnen voorstellen die ze moeten laten zien...quote:
Ja Sharon naar de kvdw... zal wel weer voorgetrokken worden.quote:
Wat?? Dat heb ik gemist!!quote:
Het geeft wel een signaal over de sl iig maar dat gaat toch niet werken joh, zit jij in je eentje stug niet te kijkenquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
Alx we als streamer gewoon maandag met ons allen niet gaan kijken om te zien dat wat we toch al weten ,,, Is het aan de einde van de week ecit en over toch?
ja, dit is dennis, met de mooiste strak gevormde ballen die jo ooit heeft gezien ( ja echt, zo zei jo het een paar weken geleden zelf )quote:
Bijna niemandquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
een aantal bewoners geeft aan dat SSt zo anders is dan ze hadden verwacht, ik zou weleens willen weten wie van hen opnieuw mee zou willen doen als ze dit hadden geweten, een gescripte soap ipv geheimen raden
Ik zou zeggen, maak 'm aanquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude eigenlijk een topic moeten hebben waar we fragmenten kunnen voorstellen die ze moeten laten zien...
de vuile vieze drolleslet met der kleikopquote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
Week van de waarheid is iig goed begonnen, we weten nu eindelijk de waarheid over de regie. Het is de moeder van Djoon!
Blijft leukquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Das waarheen waarvoor...ook te vinden op die tube
Ja of juist als enige stiekem wel...quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het geeft wel een signaal over de sl iig maar dat gaat toch niet werken joh, zit jij in je eentje stug niet te kijken
Geen idee,maar de liedjes blijven leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Blijft leuk
Brommerpech producties, toch?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei tegen Jo: schrijf alles gewoon op, dan tief je het later gewoon alsnog weg
ja en dan misschien einde RLS in het algemeenquote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
Alx we als streamer gewoon maandag met ons allen niet gaan kijken om te zien dat wat we toch al weten ,,, Is het aan de einde van de week exit en over toch?
Of gewoon alle filmpjes van Flashbox.quote:Op zondag 3 april 2011 21:48 schreef chufi het volgende:
Alx we als streamer gewoon maandag met ons allen niet gaan kijken om te zien dat wat we toch al weten ,,, Is het aan de einde van de week exit en over toch?
duivels ogen ja ! ik vind ze absoluut niet mooi, mensen met van die knijpoogjes zijn over het algemeen niet te vertrouwenquote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan best..........maar hij heeft zulke mooie ogen
fijn he gewoon omdat het kanquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik op mijn weetikveelhoeveelinch grote tvscherm naar een schrijvende Jo mag kijken. Bedankt!
Wil je ze op een schoteltje of in een bakje?quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan best..........maar hij heeft zulke mooie ogen
Fijn he? Komen haar grote ogen nog beter uit!quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik op mijn weetikveelhoeveelinch grote tvscherm naar een schrijvende Jo mag kijken. Bedankt!
Ik heb het enkele weken geleden al gezegd: "Dit is Secreet Story..."quote:Op zondag 3 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
waarom geen gerard in beeld? het word steeds duidelijker dat dit de jojo show is, ipv sst
Je bedoeld Maik?quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Stability het volgende:
[..]
duivels ogen ja ! ik vind ze absoluut niet mooi, mensen met van die knijpoogjes zijn over het algemeen niet te vertrouwen
Geef maar toe, daar wordt je keiblij van hè?quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wil je ze op een schoteltje of in een bakje?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb het enkele weken geleden al gezegd: "Dit is Secreet Story..."
Het is toch naïef om te denken dat wanneer je geen entertainment brengt er mensen naar je willen kijken? Het gaat juist allemaal om het creëren van je eigen karakter.quote:Op zondag 3 april 2011 21:49 schreef Ransjih het volgende:
een aantal bewoners geeft aan dat SSt zo anders is dan ze hadden verwacht, ik zou weleens willen weten wie van hen opnieuw mee zou willen doen als ze dit hadden geweten, een gescripte soap ipv geheimen raden
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op zondag 3 april 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Geef maar toe, daar wordt je keiblij van hè?
Gedaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |