abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95345287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

X=Y, dat kan helemaal niet. :P
Nu zit ik dit wel leuk te typen, maar het kan wel degelijk wanneer 'X' en 'Y' de zelfde verzameling bevatten. 8)7 8)7
signatuurloos
pi_95363050
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2011 13:15 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik denk dat het een wijdverbreid misverstand is dat Aspergers geen gevoel hebben eerlijk gezegd. Het punt is alleen vaak dat (veel) Aspergers niet echt goed met die gevoelens kunnen omgaan. Immers, gevoelens zijn vaak moeilijk voorspelbaar, lastig te duiden en veelal erg onlogisch. En (de meeste) Aspergers hebben nou eenmaal een grote behoefte aan rationele, duidelijke dingen, en dus zijn gevoelens erg lastig om mee om te gaan.
Maar dat wil dus niet zeggen dat "we" ze niet hebben!
Eens :)
pi_95364211
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Eens :)
Waarom was je dan zo verbaasd over een Asperger die tevens gevoelsmens is?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_95364486
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Waarom was je dan zo verbaasd over een Asperger die tevens gevoelsmens is?
Ik was niet verbaasd. Maar Schaal_9 uit wel degelijk gevoelens en niet zo'n klein beetje ook. En dat is mooi. :)
pi_95366271
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, morgen ga ik naar de dokter denk ik.
-weg-
pi_95367984
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Auti het volgende:
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, morgen ga ik naar de dokter denk ik.
Ik denk dat dit komt door de gebeurtenissen rond Tristan :{
pi_95369131
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik denk dat dit komt door de gebeurtenissen rond Tristan :{
Onder andere ja, maar het is absurd. Ben ik erg moe en als ik dan in slaap kom dan ben ik met 40 minuten weer wakker en kom ik niet in slaap. Dat is niet goed. Het is niet zo dat ik een energie-overschot heb of iets.
-weg-
pi_95369329
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Auti het volgende:

[..]

Onder andere ja, maar het is absurd. Ben ik erg moe en als ik dan in slaap kom dan ben ik met 40 minuten weer wakker en kom ik niet in slaap. Dat is niet goed. Het is niet zo dat ik een energie-overschot heb of iets.
Vervelend :{

Misschien weet de huisarts wel raad.

Kan je kwestie Tristan inmiddels wat loslaten?
pi_95371142
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vervelend :{

Misschien weet de huisarts wel raad.

Kan je kwestie Tristan inmiddels wat loslaten?
Ik ben het wel aan het afsluiten ja, maar er zal deze week vast nog wel af en toe een moment zijn waar je dan weer even over gaat malen.
-weg-
pi_95371643
Dat is wel erg vervelend. Misschien helpt het om voor het slapen te gaan even een wandelingetje maken of gaan mediteren. In ieder geval iets waardoor je niet met al die gedachtes naar bed gaat. Hopelijk weet de huisarts ook wel iets, dus veel sterkte ermee. :*
signatuurloos
pi_95372571
Ja, thnxs, naja ik kan het niet zo goed uitleggen wat het allemaal is. Druk, en al die truukjes enzo dat werkt niet. Het punt is ook dat ik wel in slaap kan komen, na lang wakker te zijn en echt zo moe dat je bijna instort en dan slaap ik maar een heel klein uurtje. Ik ben dan ook echt niet uitgerust maar wel weer "opgeladen" . En dat gaat al vrij snel slopend werken, als in nog sneller licht geraakt en warrig en coordinatie en lichamelijke klachten.

Dus ik moet echt even met de dokter praten. Maar ik stel dat steeds uit, morgen echt even doen.
-weg-
pi_95372634
Het is ook zoveel informatie allemaal en alles. En ik had het al druk. Maarja.
-weg-
  maandag 11 april 2011 @ 23:48:45 #213
297051 schaal_9
Caissière B
pi_95372709
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Zit zelfs soms ook te lang op internet, informatie opzoeken, forums etc. Maar, omdat ik ook nog een baantje heb moet ik de volgende dag wel fit zijn waardoor ik meestal toch op tijd stop. Werk is een stok achter de deur. Als je geen verplichtingen hebt en ook niet hoeft te solliciteren, dan kunnen grenzen wel vervagen.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_95372963
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik ben het wel aan het afsluiten ja, maar er zal deze week vast nog wel af en toe een moment zijn waar je dan weer even over gaat malen.
Het is wel herkenbaar.....
pi_95373108
Ik was een heel verhaal aan het typen en toen drukte ik op een verkeerde knop en daarna weer, coordinatievermogen is echt slecht. Ik ga straks ook liggen, maak ik morgen wel die post.
Het is een langslepend probleem dat met spanningen, die ik ook heb, en dit soort gebeurtenissen heel erg heftig wordt ofzo en da tin mijn onderbewustzijn.
Het is ook het beste dieeet wat je maar kan bedenken :S erg ongezond.
-weg-
pi_95373168
Ik moet ook nog rondje uitzendinggemist, nieuwsuur, branduur, p&w.. morgenochtend dus.. of over 2 uurtjes :S
-weg-
pi_95374399
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef schaal_9 het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Zit zelfs soms ook te lang op internet, informatie opzoeken, forums etc. Maar, omdat ik ook nog een baantje heb moet ik de volgende dag wel fit zijn waardoor ik meestal toch op tijd stop. Werk is een stok achter de deur. Als je geen verplichtingen hebt en ook niet hoeft te solliciteren, dan kunnen grenzen wel vervagen.
Het heeft in het verleden ook met werk problemen gegeven hoor. Niet in slaap kunnen komen of juist heel erg vroeg wakker worden. Dat je om half 8 s'ochtends al in een middag modus zit. Dat kan ook heel lastig zijn en zelfs frustrerend.
Ik heb nu bijvoorbeeld ook goede hoop dat ik straks een goede nacht ga slapen, maar als ik dan weer na 1 of 2 uur wakker wordt dan raak ik echt wel geirriteerd.
-weg-
pi_95384692
Heb je ook het probleem dat je heel licht slaapt? Dat heb ik namelijk wel en voor dat ik medicatie kreeg, kwam het vaak voor dat ik 's nacht wakker werd.
signatuurloos
pi_95385420
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Heb je ook het probleem dat je heel licht slaapt? Dat heb ik namelijk wel en voor dat ik medicatie kreeg, kwam het vaak voor dat ik 's nacht wakker werd.
Ja, absoluut. En mijn probleem is dat zodra ik wakker ben ik meteen met een turboBOOT opstart om het zo te zeggen. Die computer in mijn kop begint meteen te ratellen en dan kom je dus niet zo 123 weer in slaap. Ik slaap vaak in 2 of 3 sessies. Ik heb de hele nacht lopen spoken, en pas tegen 0700 uur viel ik in slaap, ik werd om 1115 uur weer wakker. Toch ff geslapen, maar dat is natuurlijk niet goed voor ritme en ik wil graag goed slapen.
Mag ik vragen wat voor medicatie je gebruikt? Mag ook in PM.
-weg-
pi_95385470
Ben net terug van een sollicitatiegesprek, en het ziet er goed uit...
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:32 #221
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95385519
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Duimen! ^O^
pi_95385607
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Duimen! ^O^
Idd, ik mag waarschijnlijk wel op proef komen, maar dat hoor ik binnenkort.
Children of the night. What music they make.
pi_95385665
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Geweldig, kerel!

Nou maar hopen dan. :)
pi_95385843
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:05 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd, ik mag waarschijnlijk wel op proef komen, maar dat hoor ik binnenkort.
tof! Ik krijg (als het goed is) vandaag te horen wat ze me aan gaan bieden en dan eens kijken of ik van werkgever durf te switchen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_95386112
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:01 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja, absoluut. En mijn probleem is dat zodra ik wakker ben ik meteen met een turboBOOT opstart om het zo te zeggen. Die computer in mijn kop begint meteen te ratellen en dan kom je dus niet zo 123 weer in slaap. Ik slaap vaak in 2 of 3 sessies. Ik heb de hele nacht lopen spoken, en pas tegen 0700 uur viel ik in slaap, ik werd om 1115 uur weer wakker. Toch ff geslapen, maar dat is natuurlijk niet goed voor ritme en ik wil graag goed slapen.
Mag ik vragen wat voor medicatie je gebruikt? Mag ook in PM.
Ik gebruik 25 mg Seroquel. Eerst kreeg ik Mirtazapine, maar dat werkte niet en omdat ik in de periode ook last had van crisissen, was Seroquel het juiste middel tegen zowel die crisissen als mijn slaapproblemen.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')